En oikeen pysy aina mukana tossa ohjelmassa, olisi kiva kuulla muilta kommentteja? Mut tosi hyvä sarja ja ei jää kyllä yhtäkään jaksoa katsomatta :)
En oo oikein tajunnut, onko se Hayden kuollut vai ei? Kun eilisessä 9.7 tulleessa jaksossa Hayden puhui jotain siitä "vajasta" tai mikä onkaan joka on siellä niiden pihalla, minne se Ben sillon hautasi jonkun? Ja mitä Tate on tehnyt, ne ihme tyypit hyökkäs sen kimppuun? Olis kiva kuulla kommentteja ja saada vastauksia kun ei aina ihan pysy mukana :)
American Horror Story
11
991
Vastaukset
- Outo sarja
Hayden on kuollut ja ilmeisesti ne nuoret olivat Taten uhreja. Se ei ole minullekaan auennut, onko Tatekin yksi talossa kuolleista.
- Limetti9
Ai Tatekin on tehnyt jotain, voiko Tate muka olla kuollut kun sehän käy sen Benin vastaanotolla ja "seurustelee" sen Violetin kanssa? :O
- Outo sarja
Limetti9 kirjoitti:
Ai Tatekin on tehnyt jotain, voiko Tate muka olla kuollut kun sehän käy sen Benin vastaanotolla ja "seurustelee" sen Violetin kanssa? :O
Sen käsityksen olen saanut, hänhän ainakin fantasioi tappamisesta Benin vastaanotolle tullessa, eikä hän juurikaan ole muualla liikkunut ennen tuota Halloween-iltaa kuin talossa. Tatehan näki flashbackejä nuorten kovistellessa häntä, joten ilmeisesti on tappanut koulutovereitaan, mutta ei muista sitä, koska on mielisairas tai jotain... jospa nämä asiat vielä tulevissa jaksoissa selviää, vaikka aika sekavaltahan tämä sarja vaikuttaa.
- Ei ole sekavaa
Outo sarja kirjoitti:
Sen käsityksen olen saanut, hänhän ainakin fantasioi tappamisesta Benin vastaanotolle tullessa, eikä hän juurikaan ole muualla liikkunut ennen tuota Halloween-iltaa kuin talossa. Tatehan näki flashbackejä nuorten kovistellessa häntä, joten ilmeisesti on tappanut koulutovereitaan, mutta ei muista sitä, koska on mielisairas tai jotain... jospa nämä asiat vielä tulevissa jaksoissa selviää, vaikka aika sekavaltahan tämä sarja vaikuttaa.
Olen nähnyt molemmat tähän asti tehdyt kaudet kokonaan ja voin vakuuttaa että kaikki selviää täysin sarjan kuluessa.
Viehätys on juuri siinä että asioita selviää pikkuhiljaa ja vasta kauden lopussa koko palapeli on valmis ja koko kuva selvästi näkyvissä.
Kärsivällisyyttä! - Ei ole sekavaa
Ei ole sekavaa kirjoitti:
Olen nähnyt molemmat tähän asti tehdyt kaudet kokonaan ja voin vakuuttaa että kaikki selviää täysin sarjan kuluessa.
Viehätys on juuri siinä että asioita selviää pikkuhiljaa ja vasta kauden lopussa koko palapeli on valmis ja koko kuva selvästi näkyvissä.
Kärsivällisyyttä!Sen verran vielä että jokainen kausi on oma irrallinen kokonaisuutensa vaikka suuri osa näyttelijöistä pysyy samoina. He kuitenkin esittävät eri kausilla täysin eri rooleja, eivät siis samoja henkilöitä. Kakkoskausi sijoittuu 1960-luvulle.
- Go away!
Hyvä sarja, puolet hahmoista haamuja :) Saa itsekin miettiä ja pahkäillä kuka on "oikea" ja kuka jotain muuta. Tunnusmusiikki on oikein karmivaa, plussat siitä
- rachelll
Todella hyvä ohjelma katson joka jakson! Jos haluaa katsoa sarjaa vähän eteenpäin niin kuin olen itse aina välillä tehnyt niin jaksoja näkee hdfin:stä. :) Olen samaa mieltä että välillä sarjassa on joitakin sekavia kohtia eikö aina ihan ymmärrä mutta uskon että kyllä se vielä selviää että miten ne kaikki ihmiset oikein liittyvät siihen taloon ja jne. Mutta itseäni jäi ainakin mietityttämään viime viikon tiistain jakso eli 23.7. Siinä lopussa violet esitteli niitä kuvia äidilleen ja siinä oli sen naisen kuva mikä oli käynyt aiemmin heidän ovellaan ja oliko yrittänyt murhatakin en enää muista. Mutta se jäi siis vähän epäselväksi että miten se nainen joka oli joskus asunut siinä talossa oli nyt siellä ovella? Joo aika sekava selityskukaan ei varmaan tajunnu:D
- AHS167524563849
Se on sairaan hyvä sarja, ja paras mitä on pitkää aikaan tullu. Mut jotenkin se vaikuttaa sekavalta että ei oikee tiä et kuka on kuollut, ja kuka ei. Nii mut mua mietityttää et onks se ihme constance tai se nii oikeesti taten äiti ja onko se constance kuollu :D
- Täky, syötti ja MTV3
Onks tän esittäminen loppunut Suomessa? USA:ssa menossa kolmas kausi, mutta Suomessa ei näköjään saatu esitettyä edes 1. kautta kokonaan? Liian hyvä sarja, niin vie sitten katsojia Salkkareilta tai muulta p*skalta?
Vai oliko pelkkä täky ja siirtyy maksu-kanaville?- No jaa...
- American Horror Storya näyttää Suomessa Sub eikä MTV3
- Ykköskausi on nähty kokonaan, kauden viimeinen jakso tuli 27. elokuuta. Pitävät varmaan taukoa ennen kuin kakkoskausi alkaa
- Kolmoskausi alkaa USA:ssa 9. lokakuuta
Muuten viestisi oli suht. oikein...
- supreme
Ihan mahtava sarja. Coven-kausi (3. kausi) on tähän mennessä esitetyistä kausista mielestäni parhain. Puhdas ympäristö sekä melko koskematon, mainiosti ja omaperäisesti toteutettu aihe.
Parhainta tässä koko AHS-sarjassa on se, että jokaiselle kaudelle on oma tarinansa, eli sarjaa voi lähteä katsomaan ihan mistä kaudesta vain haluaa. Näyttelijäkaarti pysyy jotakuinkin samana, mikä on hienoa siinä mielessä, että jokaisella kaudella pääsee ihailemaan Jessica Langen virheettömiä roolisuorituksia.
Suosittelen kyllä lämpimästi, ehdottomasti suosikkisarja TWD:n rinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285