Miksi jääkiekkoa fanitetaan PALJON Suomes`?

Juhafriikkikauhee

Olen miettinyt tätä ja yksi tässä;
Ajatellaan pelinä että se on raju, kova ja vääntöpeli jossa taistellaan ja verrataan talvisota menoon.
Talvisota meno, niinpä niin.... zzzzzzzzzzzz

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhafriikki

Suomalaiset tykkää kovista otteista!
      mut taitolätkä kunniaan.
      Jalosen Jukan taitolätkä kunniaan.
      Mitään taitovajetta ei oo vastustajaan.
      Suomi on nykyään ollut tosi taitava ryhmä.

• 2011

Suomalaiset tykkää sellatteesta jossa menestytään / jossa välillä voitetaan Ruotsi

• just2

Niin, miksi. Odotan innolla päivää jolloin Suomi pääsee irti tästä kollektiivisesta jääkiekkomasturbaatiosta. Syy on kai siinä että suomalaiset ovat masentuneita ja terve itsetunto puuttuu. Tätä "korjataan" sitten urheilulla jotta saadaan edes hetken tuntea yhteenkuuluuvuutta ja ylpeyttä omasta maasta. Ja voidaan muistella talvisotaa siinä sivussa ja olla iloisia siitä että "leijonat" on yhtä kovia jätkiä kuin rakastetut suuret sankarisotilaamme aikoinaan. Naurettavaa että muistellaan kyynel silmäkulmassa jotain Kranlundin mailalla huitomista vuosia sitten ja nostetaan maailmanmestaruuspelaajat kansakunnan kaapin päälle.
      Itseäni ei jääkiekko ole koskaan kiinnostanut ja jokavuotiset "leijonat mitalijahdissa"-mainokset joissa hevi soi taustalla aiheuttavat minussa lähinnä häpeän tunnetta.

• Jekeje

Mitä häpeää? Ja kyllä kaikki huomaa ettet tiedä mitään jääkiekosta koska "Kranlundin mailallahuitomista" on oikei kirjoitettu "Granlundin ilmaveivi

• Näyttävin palloilulaji. Jos verrataan jalkapalloon niin pelissä on enemmän peli ja maalitilanteita, joiden runsaus on vuosikymmenien varrella vähentynyt.

Vaikea tietää miksi kussakin maassa juuri kyseinen palloilulaji on suosituin laji. Aikanaan jääpallo oli Suomessa jääkiekkoa suositumpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe