Kyykky

holihoijaaaaaaddd

Millä painolla väännätte sarjoja kyykyssä?

19

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joke3

30kilolla menee jotain alle kympin sarjoja 3-4kpl.. Penkistä menee 95kg.. Jalat vähän jäljessä? Mutta eikos jalkaprässistä nosta puolet enemmän kun tangolla kyykkää?

• hulksteri

Viime jalkatreeni
      Kyykky: 4x6 120kg
      Hack: 4x8 80kg
      Reiden koukistus 3x8-12
      Jalkaprässi 3x6-8 200kg
      Takareidet jumppapallolla 4x12-15
      pohkeet
      Ja oma paino:83kg pituus:183cm

• Pensionista

Tänään hack 4 x 8 x 120kg. Jaloille ei muuta. Palauttava fillari 10min syke 110 - 115.

174 / 90

• Ranold

Hack 10 x 60, 10 x 80, 10 x 100 ja 10 x 120
      Jalkaprässi 10 x 200, 10 x 250, 8 x 275 ja 6 x 300
      Reiden koukistajat 4 x 10
      Reiden ojentajat 4 x 10
      Pohkeet 10 x 70, 10 x 90, 10 x 110 ja 7 x 125

• Pensionista1

Täsmennys! Koska valikoimastasi puuttuvat perinteiset kyykyt on pakko kysyä tarkoitatko hack:lla kack-prässiä vai vapaan tangon hack:a?

• Ranold
        Pensionista1 kirjoitti:

Täsmennys! Koska valikoimastasi puuttuvat perinteiset kyykyt on pakko kysyä tarkoitatko hack:lla kack-prässiä vai vapaan tangon hack:a?

Kyse on Hack-prässistä, perinteistä jalkakyykkyä ei ohjelmastani tosiaankaan löydy ja siihen on omat syynsä (selkä hajonnut aikoinaan sillä tavoin ettei kyykystä tule enää mitään, toki pikku painoilla se vieläkin onnistuisi mutten ota riskejä).

• Pensionista1
        Ranold kirjoitti:

Kyse on Hack-prässistä, perinteistä jalkakyykkyä ei ohjelmastani tosiaankaan löydy ja siihen on omat syynsä (selkä hajonnut aikoinaan sillä tavoin ettei kyykystä tule enää mitään, toki pikku painoilla se vieläkin onnistuisi mutten ota riskejä).

Elimistön signaaleja kannattaa kuunnella!

Olen tehnyt tähän kesään saakka pohja- ja syväkyykkyjä etupäässä eteen.
        Aina ilman vyötä.

Vaihdoin jokunen viikko sitten hack:iin koska se on perseystävällisempi, vatsaontelossa on painetta vähemmän ja polvikulmat ovat korkeammat joten paine anuksessa on pienempi.

Jopa hack:in polvikulmille tehty etukyykky aiheuttaa liikaa painetta ikävässä paikassa.

Tavoitteeni on ainoastaan hidastaa mave-tason tippumista.

• kyykky koskee

Oon tehny kyykkyä max 90-100 kg tai sit 60-70kg, jaloissa voimaa, mutta ei niska/selän yäläosa kestä tangon painoa vaikka käsillä koitaa osittain kannatella tankoa, olen yrittäny pehmikettä laittaa väliin....mitä avuksi??

Prässillä tulee tehtyä, ei käy niskaan/yläselkään

• naurettavatpainot

En millään halua pilata illuusiotasi, mutta jaloissasi ei todellakaan ole voimaa. Sori.

• Pensionista1

Ei kestä tangon painoa? Olkapäät taakse ja tanko alas lapaluiden päälle!

Vielä helpompi on tehdä etukyykkyä. Olkapäät eteen ja kyynärpäät ylös. Tanko olkapäiden päälle. Ei koske niskaan, selkään eikä muuallekaan!

Älä suunnittele pehmusteita vaan totuttele tankoon! Kaikki pehmusteet vievät tankotuntuman ja haittaavat hallintaa.

• pitkä ketju
        naurettavatpainot kirjoitti:

En millään halua pilata illuusiotasi, mutta jaloissasi ei todellakaan ole voimaa. Sori.

Voihan niissä ollakin, mutta heikko lenkki voi olla myös selkä. Ei ole aina niin yksiselitteistä, mikä osa väsyy ensin.

• Pitäydyn ohjelmassa

Teen jalkakyykkyä levytangolla, ainakin ohjelmassa niin lukee.Ohjelmassa on muitakin liikkeitä pelkästään levytangolla.Samalla kertaa tehdään myös jalan ojennus ja koukistus sekä vatsan rutistus, joka on päivän helpoin liike.

• JanneJaska

5kg on ennätys. Siis 5 kilon levy perseeseen. Ripulipaskat palkkariksi.

• squat till u drop

180-240 kiloa sarjapainot, toistot 8-20.

• haista kolo

ja sitten heräsit paskat housussa..

• Joke3
        haista kolo kirjoitti:

ja sitten heräsit paskat housussa..

Onko kyykkyä hyvä tehä kerran viikossa vai voiko tehä 2 kertaa??... Nyt tehny tiistaisin ja lauantaisin.??

• Musklen Blaastari
        Joke3 kirjoitti:

Onko kyykkyä hyvä tehä kerran viikossa vai voiko tehä 2 kertaa??... Nyt tehny tiistaisin ja lauantaisin.??

Hyvin pystyy tekemään 10 kovaa kyykkytreeniä viikossa kun tietää mitä tekee.

• ÖNN ÖNN ÖNN
        Musklen Blaastari kirjoitti:

Hyvin pystyy tekemään 10 kovaa kyykkytreeniä viikossa kun tietää mitä tekee.

On se kova, kova on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe