Naisen koolla väliä?

nainenkysyy

Tällainen kysymys toisen ketjun innoittamana, minkä kokoiset naiset vetää puoleensa, mitkä ei? Katsotteko miehet tarkkaan naisen profiilista kuvausta pituudesta, painosta, kropasta noin ylipäätään?

Jos esim. näistä pitäsi näkemättä valita se, joka miellyttää eniten?

155 cm, pyöreä
165 cm, ylipainoinen
175 cm, sporttinen eli lihaksikas / timmi
185 cm, hoikka

Moni varmaan sanoo että typerä aihe, sen sijaan miehen koosta puhuminen on ehkä vähemmän ennalta-arvattava aihe?

9

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallboy@@@

Ei se naisen pituus varmaan merkitse jos ei ole mitään 195cm pitunen mies ja 155 nainen ehkä silloin

• 2metriä

Pituudella mitään väliä. Kunhan omaa terveet elämäntavat niin painokin yleensä asettuu kohdilleen.

• 166 cm pyöreä

165 ja pyöreä. Mut jos mies on vaikka 166 cm ja pyöreä niin naiselle ei kelpaa. Jos nainen on 155cm ja pyöreä niin ei naiselle kelpaa 166cm pyöreä mies. Naiset haluaa aina parempaa kuin itse ovat.

• Ohut laitimmainen

Ai. Yleistät, mutta sehän tuntuu olevan se tahko, jota ihminen mieluimmin kiertää.

Mielestäsi muoto tekee ei-pyöreästä pyöreää paremman. Annat liäksi ymmärtää, että sinulle ''kelpaisi'' pyöreä nainen, mutta sinä et kelpaa heille, koska he haluavat ''paremman kuin itse ovat''. Pyöreä nainen on siis sinulle vain jotakin ''ei niin hyvää'', jolle sinun pitäisi kelvata. Ja jos sattuisi laihtumaan, tulemaan ''paremmaksi'', sinun pitäisi tietysti tavoitella niitä ''parempia'', ei-pyöreitä.

Voi, miten kauniita kesäpäiviä vihaan.

• Omnivor

Onkohan noilla mitoilla väliä, jos naisen kuitenkin valitsee pärstän ja luonteen päänsisällön perusteella.

• Niin eipä sitä paljoa edes lähesty sellaista jonka naama ei miellytä... mutta siis jos kuvaa ei näe niin katsotaan tekstin perusteella eli luonne tulee esiin siinä. Mut jos ei näe sitäkään niin silloin ap:n kuvauksesta mun valinta ainaki kohdistuis kahteen ensimmäiseen... ei vaan hoikkuus nappaa.

• pikkumiehenmielipide

Noista nyt ei kelpais kukaan, kyllä se mun makuinen nainen ois vähintään 2m pitkä ja väh. 130 kg painava, namnam!

terv. 160 cm mies

• 2m kikkelipoju

kyllä naisen tulee olla 190 cm ja lihava

• fnfhhgm

Noista aloittajan vaihtoehdoista kelpuuttaisin kaksi alimmaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11586
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4161
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      151
      3478
    4. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      10
      3475
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      242
      2753
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      135
      2465
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1919
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      375
      1347
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      74
      1183
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      997
    Aihe