Naisen koolla väliä?

nainenkysyy

Tällainen kysymys toisen ketjun innoittamana, minkä kokoiset naiset vetää puoleensa, mitkä ei? Katsotteko miehet tarkkaan naisen profiilista kuvausta pituudesta, painosta, kropasta noin ylipäätään?

Jos esim. näistä pitäsi näkemättä valita se, joka miellyttää eniten?

155 cm, pyöreä
165 cm, ylipainoinen
175 cm, sporttinen eli lihaksikas / timmi
185 cm, hoikka

Moni varmaan sanoo että typerä aihe, sen sijaan miehen koosta puhuminen on ehkä vähemmän ennalta-arvattava aihe?

9

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallboy@@@

      Ei se naisen pituus varmaan merkitse jos ei ole mitään 195cm pitunen mies ja 155 nainen ehkä silloin

    • 2metriä

      Pituudella mitään väliä. Kunhan omaa terveet elämäntavat niin painokin yleensä asettuu kohdilleen.

    • 166 cm pyöreä

      165 ja pyöreä. Mut jos mies on vaikka 166 cm ja pyöreä niin naiselle ei kelpaa. Jos nainen on 155cm ja pyöreä niin ei naiselle kelpaa 166cm pyöreä mies. Naiset haluaa aina parempaa kuin itse ovat.

    • Ohut laitimmainen

      Ai. Yleistät, mutta sehän tuntuu olevan se tahko, jota ihminen mieluimmin kiertää.

      Mielestäsi muoto tekee ei-pyöreästä pyöreää paremman. Annat liäksi ymmärtää, että sinulle ''kelpaisi'' pyöreä nainen, mutta sinä et kelpaa heille, koska he haluavat ''paremman kuin itse ovat''. Pyöreä nainen on siis sinulle vain jotakin ''ei niin hyvää'', jolle sinun pitäisi kelvata. Ja jos sattuisi laihtumaan, tulemaan ''paremmaksi'', sinun pitäisi tietysti tavoitella niitä ''parempia'', ei-pyöreitä.

      Voi, miten kauniita kesäpäiviä vihaan.

    • Omnivor

      Onkohan noilla mitoilla väliä, jos naisen kuitenkin valitsee pärstän ja luonteen päänsisällön perusteella.

      • Niin eipä sitä paljoa edes lähesty sellaista jonka naama ei miellytä... mutta siis jos kuvaa ei näe niin katsotaan tekstin perusteella eli luonne tulee esiin siinä. Mut jos ei näe sitäkään niin silloin ap:n kuvauksesta mun valinta ainaki kohdistuis kahteen ensimmäiseen... ei vaan hoikkuus nappaa.


    • pikkumiehenmielipide

      Noista nyt ei kelpais kukaan, kyllä se mun makuinen nainen ois vähintään 2m pitkä ja väh. 130 kg painava, namnam!

      terv. 160 cm mies

    • 2m kikkelipoju

      kyllä naisen tulee olla 190 cm ja lihava

    • fnfhhgm

      Noista aloittajan vaihtoehdoista kelpuuttaisin kaksi alimmaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2971
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2719
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      117
      2169
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1741
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1397
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      67
      1393
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1313
    8. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1171
    9. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1156
    Aihe