Naisen koolla väliä?

nainenkysyy

Tällainen kysymys toisen ketjun innoittamana, minkä kokoiset naiset vetää puoleensa, mitkä ei? Katsotteko miehet tarkkaan naisen profiilista kuvausta pituudesta, painosta, kropasta noin ylipäätään?

Jos esim. näistä pitäsi näkemättä valita se, joka miellyttää eniten?

155 cm, pyöreä
165 cm, ylipainoinen
175 cm, sporttinen eli lihaksikas / timmi
185 cm, hoikka

Moni varmaan sanoo että typerä aihe, sen sijaan miehen koosta puhuminen on ehkä vähemmän ennalta-arvattava aihe?

9

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallboy@@@

Ei se naisen pituus varmaan merkitse jos ei ole mitään 195cm pitunen mies ja 155 nainen ehkä silloin

• 2metriä

Pituudella mitään väliä. Kunhan omaa terveet elämäntavat niin painokin yleensä asettuu kohdilleen.

• 166 cm pyöreä

165 ja pyöreä. Mut jos mies on vaikka 166 cm ja pyöreä niin naiselle ei kelpaa. Jos nainen on 155cm ja pyöreä niin ei naiselle kelpaa 166cm pyöreä mies. Naiset haluaa aina parempaa kuin itse ovat.

• Ohut laitimmainen

Ai. Yleistät, mutta sehän tuntuu olevan se tahko, jota ihminen mieluimmin kiertää.

Mielestäsi muoto tekee ei-pyöreästä pyöreää paremman. Annat liäksi ymmärtää, että sinulle ''kelpaisi'' pyöreä nainen, mutta sinä et kelpaa heille, koska he haluavat ''paremman kuin itse ovat''. Pyöreä nainen on siis sinulle vain jotakin ''ei niin hyvää'', jolle sinun pitäisi kelvata. Ja jos sattuisi laihtumaan, tulemaan ''paremmaksi'', sinun pitäisi tietysti tavoitella niitä ''parempia'', ei-pyöreitä.

Voi, miten kauniita kesäpäiviä vihaan.

• Omnivor

Onkohan noilla mitoilla väliä, jos naisen kuitenkin valitsee pärstän ja luonteen päänsisällön perusteella.

• Niin eipä sitä paljoa edes lähesty sellaista jonka naama ei miellytä... mutta siis jos kuvaa ei näe niin katsotaan tekstin perusteella eli luonne tulee esiin siinä. Mut jos ei näe sitäkään niin silloin ap:n kuvauksesta mun valinta ainaki kohdistuis kahteen ensimmäiseen... ei vaan hoikkuus nappaa.

• pikkumiehenmielipide

Noista nyt ei kelpais kukaan, kyllä se mun makuinen nainen ois vähintään 2m pitkä ja väh. 130 kg painava, namnam!

terv. 160 cm mies

• 2m kikkelipoju

kyllä naisen tulee olla 190 cm ja lihava

• fnfhhgm

Noista aloittajan vaihtoehdoista kelpuuttaisin kaksi alimmaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      82
      5948
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      290
      5261
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3304
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2786
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2713
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1655
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1585
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1460
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      30
      1439
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      177
      1048
    Aihe