Naisen koolla väliä?

nainenkysyy

Tällainen kysymys toisen ketjun innoittamana, minkä kokoiset naiset vetää puoleensa, mitkä ei? Katsotteko miehet tarkkaan naisen profiilista kuvausta pituudesta, painosta, kropasta noin ylipäätään?

Jos esim. näistä pitäsi näkemättä valita se, joka miellyttää eniten?

155 cm, pyöreä
165 cm, ylipainoinen
175 cm, sporttinen eli lihaksikas / timmi
185 cm, hoikka

Moni varmaan sanoo että typerä aihe, sen sijaan miehen koosta puhuminen on ehkä vähemmän ennalta-arvattava aihe?

9

321

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallboy@@@

Ei se naisen pituus varmaan merkitse jos ei ole mitään 195cm pitunen mies ja 155 nainen ehkä silloin

• 2metriä

Pituudella mitään väliä. Kunhan omaa terveet elämäntavat niin painokin yleensä asettuu kohdilleen.

• 166 cm pyöreä

165 ja pyöreä. Mut jos mies on vaikka 166 cm ja pyöreä niin naiselle ei kelpaa. Jos nainen on 155cm ja pyöreä niin ei naiselle kelpaa 166cm pyöreä mies. Naiset haluaa aina parempaa kuin itse ovat.

• Ohut laitimmainen

Ai. Yleistät, mutta sehän tuntuu olevan se tahko, jota ihminen mieluimmin kiertää.

Mielestäsi muoto tekee ei-pyöreästä pyöreää paremman. Annat liäksi ymmärtää, että sinulle ''kelpaisi'' pyöreä nainen, mutta sinä et kelpaa heille, koska he haluavat ''paremman kuin itse ovat''. Pyöreä nainen on siis sinulle vain jotakin ''ei niin hyvää'', jolle sinun pitäisi kelvata. Ja jos sattuisi laihtumaan, tulemaan ''paremmaksi'', sinun pitäisi tietysti tavoitella niitä ''parempia'', ei-pyöreitä.

Voi, miten kauniita kesäpäiviä vihaan.

• Omnivor

Onkohan noilla mitoilla väliä, jos naisen kuitenkin valitsee pärstän ja luonteen päänsisällön perusteella.

• Niin eipä sitä paljoa edes lähesty sellaista jonka naama ei miellytä... mutta siis jos kuvaa ei näe niin katsotaan tekstin perusteella eli luonne tulee esiin siinä. Mut jos ei näe sitäkään niin silloin ap:n kuvauksesta mun valinta ainaki kohdistuis kahteen ensimmäiseen... ei vaan hoikkuus nappaa.

• pikkumiehenmielipide

Noista nyt ei kelpais kukaan, kyllä se mun makuinen nainen ois vähintään 2m pitkä ja väh. 130 kg painava, namnam!

terv. 160 cm mies

• 2m kikkelipoju

kyllä naisen tulee olla 190 cm ja lihava

• fnfhhgm

Noista aloittajan vaihtoehdoista kelpuuttaisin kaksi alimmaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      83
      1704
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1263
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      126
      1015
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      913
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      835
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      788
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      14
      714
    8. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      690
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      30
      678
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      69
      640
    Aihe