maya hoo... kenen biisi? ja kirjoitinko oikein
maya hee
9
5303
Vastaukset
- nanna
O-Zone Dragostea Din Tei
Ja kapple menee näin...
(x5)
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-haa
Ma-ia-ha ha
Alo, Salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
(x4)
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-haa
Ma-ia-ha ha
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.- ggg
kiitti:)
- Kukka
o-zone: dragostea din tei
Ja ne sanat menee:
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
jne... - kyllääntyny
Radiokanavien soittolistojen ansiosta kyseisen kappaleen nykyään soidessa kanava vaihtuu nopeasti, muuten yrjö lentää....
- No one
Se on O-zonen dragostea din tei biisi,löytyy O-zonen uudelta Disco zone levyltä.
- dj rotti
dj rotti
- ?????
se kappale kylläki menee näi maya hii maya haa maya ha - ha
ja en kyl tiiä kenen biisi sitä tässä justiin mietin itekki - Anonyymi
Hmm, olenkin tässä miettinyt itsekin kenen biisi, kyllä olen kuullut sen. Kuulemma menee näin: Maya hii, maya hoo, maya haa, maya ha-ha...
Pysyvästi vanhan rouvan lemppari
https://www.youtube.com/watch?v=Z4xc3dXDE5I&list=LLI5h_v-EZDZc1NI104mPjmw&index=25&t=0s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550