kaikki miehet iskee!

rthjr

Eli oon 20v nainen ja oon aikasemminkin jo kirjottanut tänne ja sillon sain aika vihasia viestejä että 'oisit tyytyväinen!' jne

Mut mun ongelma siis on että missä ikinä oonkin niin miehet iskee mua ja se ei todellakaan oo kivaa!
Olin viime su armeijassa katsomassa yhtä poikaa kenen kanssa mulla on juttua ja kaikki muutkin inttipojat tuijotti mua ja tuli jutteleen ja penkin päästä puhu kavereilleen et "ooo kattokaas tota inttileskee" niin että mitä voin tehdä?

Oon pitkä, hoikka, vaaleenruskee hiuksinen ihan normaali tyttö enkä ees meikkaa paljoa tai mitään semmosta. Ja mahollisimman paljon koitan just vältellä katsomasta ketään ettei ne vaan luule jotain....

Onko kokemuksia tai neuvoja? En todellakaan oo seurallinen ihminen ja tollanen 'lähentely' vaan ahistaa ja masentaa mua

18

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dino Rex

      Kyl se vika on sun itsetunnossas. Et selvästikään ota hyvin positiivista huomiota, et koe olevasi sen arvoinen ja siksi se ahdistaa sua.

      • rthjr

        niin voi olla.... oon kokenu tosi rankkoja asioita nuorempana esimerkiksi hyväksikäyttöö ja pettämistä


    • urbanlegend1

      Onhan tämäkin tietysti yhdenlainen "ongelma" jota en tosin itse näkisi ongelmana. Jos sinua ahdistaa, että miehet tulee juttelemaan sulle, niin lähde pois siitä tilanteesta. Ei sitä ole pakko jäädä kuuntelemaan. Ja jos joku kehuu, ota se kohteliaisuutena. Kehut ei aina tarkoita sitä, että sinua ollaan heti iskemässä.

      "Ja mahollisimman paljon koitan just vältellä katsomasta ketään ettei ne vaan luule jotain...."
      Olet siis varma, että KAIKKI miehet, joihin vilkaisetkin, alkavat sinua iskeä? Olet siis tietoinen omasta viehättävyydestäsi, vaikka kirjoituksesta voisi saada toisenlaisen käsityksen. Miehet nyt vaan katselevat kauniita naisia ja se on fakta, mutta en usko, että kuitenkaan jokainen mies sinut haluaa, vaikka sinua katsookin.

      • rthjr

        yleensä jos katson jotain miestä esimerkiksi junassa niin se alkaa vilkuilla ja hymyillä jne ja tulee ehkä myöhemmin jutteleen. ja kyllä tiedän olevani viehättävä vaikka en yritäkkään tai halua olla. yleensä koitan esittää itsevarmempaa mitä oon että jos se liika itsevarmuus karkoittais. oikeesti en oo yhtään itsevarma


      • rthjr
        rthjr kirjoitti:

        yleensä jos katson jotain miestä esimerkiksi junassa niin se alkaa vilkuilla ja hymyillä jne ja tulee ehkä myöhemmin jutteleen. ja kyllä tiedän olevani viehättävä vaikka en yritäkkään tai halua olla. yleensä koitan esittää itsevarmempaa mitä oon että jos se liika itsevarmuus karkoittais. oikeesti en oo yhtään itsevarma

        enkä siis ole ylimielinen ollenkaan...oon ihan mukava mut vaan harvoille. lopuille en edes vastaa mitään jos ne alkaa jutteleen. ja esimerkiksi mun eksän siskon poikaystävä koitti aina iskee mua. se tuli lääppiin persettä enkä vaan uskaltanut sanoo sille että lopeta. lähin aina vaan pois


    • rthjr

      ja mua pelottaa olla miehille kivoja ja jutella ihan kaveri mielessä koska AINA ne kuvittelee jotain enemmän.... siks koitan vältellä juttelemista..

    • plösö.

      Ne ketkä iskee nin haluaa pil.lua sulta eikä parisuhdetta.

      • ap...

        No en oo väittänytkään että parisuhdetta. Siks se on vielä ällömpää kun ne haluaa vaan pillua multa!


      • bad lady
        ap... kirjoitti:

        No en oo väittänytkään että parisuhdetta. Siks se on vielä ällömpää kun ne haluaa vaan pillua multa!

        Lopeta se sama vouhkaaminen.kasva jo.


    • 12+19

      "Olin viime su armeijassa katsomassa yhtä poikaa kenen kanssa mulla on juttua ja kaikki muutkin inttipojat tuijotti mua"

      Inttijätkät ei oo nähny naista viikkoon (tai useaan viikkoon), joten ei ihme, jos tuijottaa. Joten vähän huono esimerkki kun 90% inttijätkistä muna pystyssä jo pelkästään ajatellessaan naista, saati sitten nähdessään oikean naisen.

      Ehkei tuo ilmiö nyt ihan niin voimakas ole tuolla normaalin elämän puolella sentään..

      • ap.

        on se niin paha että mua itteeni ahistaa se. ja sillon joskus kun menen baariin niin siellä niitä varsinkin oikeen pörrää mutta tottakai se on siellä ihan normaalia mut mua se ahistaa enkä voi sietää sitä. yleensä se menee siihen et lähen jo aikaisin kotiin tai oon hirveessä kännissä jollon kehtaan olla tyly ja sanoa suoraan tai sit vaan esittää etten kuule ym... ehkä tässä ongelman ydin on se etten kestä smalltalkia tai minkäänlaista kosketusta keneltäkään tai mitään semmosta...?


    • juyhtgfdrsvfbg

      Sitten suosittelen pysymään kotona, jos kaikki ahdistaa. Miten voit olla sen pojan kanssa kenellä sun kanssa on juttua? onhan sekin mies?

      • ap.

        ollaan tunnettu jo monta vuotta. ja okei joo nyt alan tajuta että täältä en löydä apua.
        kiitos kaikille vastanneille


      • erefgthjuk
        ap. kirjoitti:

        ollaan tunnettu jo monta vuotta. ja okei joo nyt alan tajuta että täältä en löydä apua.
        kiitos kaikille vastanneille

        Sun ongelmaan ei kukaan muu voi vaikuttaa, kun sä itse.


      • lifemocker
        erefgthjuk kirjoitti:

        Sun ongelmaan ei kukaan muu voi vaikuttaa, kun sä itse.

        näinpä


      • orfeus87
        erefgthjuk kirjoitti:

        Sun ongelmaan ei kukaan muu voi vaikuttaa, kun sä itse.

        Kannattaa mennä psykiatrille tai hypnotistille siis ammattilaisille. Sun pitää poistaa sun pelot juttelemisesta vieraiden kanssa ja kosketuksesta, toisaalta sun pitää osata pitää puoliasi jos sun pyllyä kouritaan - sanot lopeta!

        Miehet opettelee tätä ominpäin tai kaverin kanssa - miehillä tilanne on tietyllä tavalla päinvastainen mutta samalla sama ne pelkää juttelua ja vieraiden sopivaa koskettelua ja siksi välttelee naisia eikä naiset heitä iske vaikka haluaisivat niin, eivätkä itse uskalla.
        Jos haluat rohkean tavan kohdata ongelman niin kohtaa pelkosi mene joskus iskemään tahallaan miehiä ja huomaat ettet kuole siihen!, voit ehkä jopa nauttia siitä eikä siinä ole mitään pahaa, se ei tee naisesta huonoa!

        Jos raha ei ole ongelma niin PUA-kouluttajat eli Pick up artistit voi sinua rahaa vastaan auttaa ja netissä löytyy ilmaisenakin tietoa miten miehien "tulisi" naisia vietellä ja sovellat sitä vaan itseesi vaikka olet nainen.

        Omien pelkojen kohtaamisessa on kuitenkin nopea tie sinun pelkojen voittamiseen - pelkäät miehiä (ja monet miehet pelkää naisia!) sinun pitää joko voittaa pelkosi mikä tekisi sinusta paljon onnellisemman, kun olet voittanut pelkosi osaat pitää myös pitää puoliasi ja avata suusi tai elää nykyistä elämääsi mihin et ole tyytyväinen eikä se siksi ole vaihtoehto.

        Jos haluat kirjoittaa lisää lähetä sähköpostia [email protected]
        olen kiinnostunut näistä asioista, mutta en ole ammattilainen.


      • orfeus87 kirjoitti:

        Kannattaa mennä psykiatrille tai hypnotistille siis ammattilaisille. Sun pitää poistaa sun pelot juttelemisesta vieraiden kanssa ja kosketuksesta, toisaalta sun pitää osata pitää puoliasi jos sun pyllyä kouritaan - sanot lopeta!

        Miehet opettelee tätä ominpäin tai kaverin kanssa - miehillä tilanne on tietyllä tavalla päinvastainen mutta samalla sama ne pelkää juttelua ja vieraiden sopivaa koskettelua ja siksi välttelee naisia eikä naiset heitä iske vaikka haluaisivat niin, eivätkä itse uskalla.
        Jos haluat rohkean tavan kohdata ongelman niin kohtaa pelkosi mene joskus iskemään tahallaan miehiä ja huomaat ettet kuole siihen!, voit ehkä jopa nauttia siitä eikä siinä ole mitään pahaa, se ei tee naisesta huonoa!

        Jos raha ei ole ongelma niin PUA-kouluttajat eli Pick up artistit voi sinua rahaa vastaan auttaa ja netissä löytyy ilmaisenakin tietoa miten miehien "tulisi" naisia vietellä ja sovellat sitä vaan itseesi vaikka olet nainen.

        Omien pelkojen kohtaamisessa on kuitenkin nopea tie sinun pelkojen voittamiseen - pelkäät miehiä (ja monet miehet pelkää naisia!) sinun pitää joko voittaa pelkosi mikä tekisi sinusta paljon onnellisemman, kun olet voittanut pelkosi osaat pitää myös pitää puoliasi ja avata suusi tai elää nykyistä elämääsi mihin et ole tyytyväinen eikä se siksi ole vaihtoehto.

        Jos haluat kirjoittaa lisää lähetä sähköpostia [email protected]
        olen kiinnostunut näistä asioista, mutta en ole ammattilainen.

        Jotkut miehetkin on kaikkien naisten katseiden kohteena ja heitä yritetään iskeä ja heistä puhutaan jatkuvasti esim. Justin Bieber, mutta erona on että he eivät stressaa siitä vaan osavat suhtautua siihen huumorilla ja sanoa tarvitteassa lopeta!

        Itsekin olin katseiden kohteena kun olin 1,5kk Intiassa reppureissaamassa olen pitkä, sinisilmäinen, silloin hoikka, vaalea ja sen jälkeen ruskettunut ja pitkätukkainen mies - paikalliset tuijottivat ja puhuivat minusta kielellä jota en ymmärrä koska Intiassa kuulemma vain uskonnollisilla vanhoilla guruilla on pitkät hiukset ja sen lisäksi olin vaalea ja pitkä mitkä on isoja juttuja Intialaisessa "rasistisessa" yhteiskunnassa. Ja kun tulin Suomeen sieltä hyvin rukettuneena keskellä talvea letit päässä ja leveästi hymyillen kaikille niin miehille kuin naisille olin taas huomionkohteena - hymyily johtui suurelta osin siitä että Intiassa saa palautetta heti paikallisilta jos et koko ajan leveästi hymyile.

        Siis huomio ei ole ongelma vaikka on välillä kiva olla vaan yksin, vaan tapa jolla suhtaudut huomioon joskus agressiiviseenkin - pidät puoliasi, mutta kun huomioidaan asiallisesti ota sen huumorilla, et stressaa ja joskus osaat nauttiakkin siitä jos et joka kerralla kuitenkaan.


    • Skutsku

      Sullahan on just hyvä tilanne. Ota vaa joukosta yks poika jonka kanssa haluut mennä naimisii ja oot muista sille so wut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe