...treffeillä? Miten nainen ei mokaa niitä? Kertomuksia miten omat nettitreffit on mennyt.. Itsellä treffit tuloillaan. Kuvia ollaan lähetetty, että ulkonäön suurinpiirtein tietää. Tämä mies on vaan todella mielenkiintoinen, meillä on paljon yhteistä ja monenmoisia hauskoja viestiketjuja, joten toivoisi treffienkin onnistuvan :)
Mitä mies odottaa ensinmäisillä...
5
226
Vastaukset
- sietokykyä
kaikille treffeille menijöillä pitäisi olla mielessä, varsinkin ekoilla, että ihmiset jännittää, ja jännittyneet mokaa...
- plösö.
Tussua haluaa 99% miehistä. itse haluaisin vain et nainen tykkäis minusta. Tosin en ole vielä koskaan päässyt treffeille ja se varmaan johtuu mun rumasta naamasta ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. Kerran kyllä pyysin yhtä paljon lihavampaa naista treffeille mut ei se lähtenyt.
- nai nen
Juu, kyl se joku taso on pullukoillakin
- miees kaks-kasi
Itse miehenä en uskoakseni odota sen kummempia juttuja kuin naisetkaan.Itselleni on ekalla kerralla tärkeintä nähdä minkälainen toinen on ja haluaako nähdä toisen kerran.Sitten vain rentoa yhdessä oloa,jos juttukin luistaa.Ainut,että rehellisesti kannattaa sanoa haluaako enään nähdä vai oliko se siinä.Itse kerran tehnyt päin vastoin ja siinä tuli itelleen vähän tyhmä olo ;D
Sitä et nainen tulee paikalle oikein tiukassa minihameessa muutenkin vartalonmyötäisessä asussa ja täydessä meikissä ;)
Eipä sittenkään noin vaan oikeesti ihan tavallisessa siistissä asussa jossa kokee olonsa hyväksi. Ainoa mitä odottaisin on se että olisi kiinnostunut minusta sekä olisi puhelias, kun tylsäähän se on vaan pelkästään puhua yksipuolisesti. Eli sillai molemminpuolista keskustelua niin hyvä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497