Valitettavasti vain harvat kutsutuista tulevat valituiksi. Eräs veli vetosi siihen, että kaikista ihmisistä on lunastushinta maksettu ristillä Golgatalla. Jos Raamatusta luetaan ainoastaan muutamia jakeita, ja nekin vähäiset jakeet väännetään omaan korvasyyhyyn sopiviksi, niin ei se ole totuus. Jumalasta yritetään väkisin tehdä joulupukkia, joka jakaa lahjoja kaikille lapsille.
Totta kai tämä ihana sanoma joulupukista joka jakaa lajojaan kaikille lapsille uppoaa kaikkiin ihmisiin, kuin Vilperin sakset kuumaan paskaan. Valheeseen on ihanaa uskoa, ei saa'tana ole sattumalta valheen isä. Helvettiin kuljetaan ihania latuja, unten teitä, hymyssä suin, vaikkapa kikkelit samaa sukupuolta olevien pyllyissä. Ihmiset ovat niin hulluja, ettei ikinä uskosi.
Jotkut sanovat, "kaik'ha myö ollaa samas katotukses."
Uskotteko te epäuskoiset ihan oikeasti, että Jumala on pelle?
Tulette pettymään pahoin, - ikävä kyllä!
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
Jokainen meistä on Jeesuksen kallilla verellä ostettu. Älä siis enää tuhlaa kallista aikaasi jumalattomuudessa ja epäuskossa. Tee parannus ja usko evankeliumi Kristuksesta, niin sinä pelastut. Vieläpä perhekuntaisikin, kuten Jumala sanassaan vakuuttaa.
Kaikki ovat kutsuttuja
4
<50
Vastaukset
- uskon kautta
Perhekuntakin pelastuu, jos yksilöittäin USKOO, ei siihen mitään kiertotietä ole.
1.Joh 4: 14. Ja me näimme ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
1.Tim 4: 10. Sillä sitä vasten me työtäkin teemme ja meitä pilkataan, että me elävän Jumalan päälle toivoneet olemme, joka kaikkein ihmisten vapahtaja on, erinomattain uskovaisten.
Joh 4: 42. Ja sanoivat sille vaimolle: emme nyt silleen usko sinun puhees tähden; sillä me olemme itse kuulleet ja tiedämme, että hän on totisesti Kristus, maailman Vapahtaja.- su***
Täytynee vain valittaa VT:laisten puolesta, kun eivät ole saaneet osakseen vapahtamista, Jeesuksen lihan syönnistä ja veren juonnista. Vai oliko heillä se kiertotie?
su***, olet hajulla.
Arvelemasi kiertotie oli loppupelissä sama tie, eli usko tulevaan Kristukseen = Messiaaseen. Lupaus Messiaasta on koko Vanhan Testamentin punainen lanka.
Kaikissa VT:n kirjoissa on vihjaus tulevasta Kristuksesta, ehkäpä juutalaisille niin rakasta Esterin kirjaa lukuun ottamatta.
VT:n aikana uskottiin lupaukseen tulevasta Messiaasta, vapahtajasta. Lupaus annettiin VT:n kantaisille, kuten Nooalle, Aabrahamille, Iisakille, Jaakobille ja Moosekselle, sekä myös jo paratisissa uhkauksen muodossa käärmeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993