Tilasin volkswagen UP:in kaasulla

muita edellä

Kohta on kateellisia jonoksi asti, kunhan singahtelen uudella kaasu UP:lla.

20

1749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+17=21

Onnittelut hyvästä valinnasta! Edullisia ja ympäristöystävällisiä kilometrejä siis tiedossa!

Kävitkö jo tilaamassa ilmaisen GasCard-tankkauskortin Gasumin asemille?
      www.gasum.fi

• jää jalkoihin

Autosi on UP, kiihtyvyys nollasta sataan 16 sekunttia, eli DOWN.

• 19+8

Sou wat, vain köyhillä on kiire.

• VVW up

Paljon muodostui hinnaksi ja millä varusteilla tilailit? Itselläkin tuo auto harkinnassa sekä kauan kestää että saapuu kauppaan. Antoiko myyjä mitään arviota?

• gas is gas

Syyskuulle menee. Mutta hyvää kannattaa odottaa. UP and GO

• gasum

Paljon tuli hintaa?

• prutt pruuttt

Minullakin on kaasuauto,Skoda Yeti. Piereskelen autossa jatkuvalla syötöllä ja haju on kammottava.

• ja kytkin myös

Jouduitko maksamaan kaasupolkimesta ylimääräistä, yleensä kaasu on autoissa vakiona.

• jaksaako vetää

Otan osaa, toivottavasti tulee lumeton talvi.

• AdolfHim

Saksassa on pitkät perinteet kaasun käytöstä.

• eDrive1

Kyllä heillä kestikin kauan saada kaasukammiot lanseerattua Suomeenkin.

• vaarallinen peli

Eilen tuollainen UP hidasti muuta liikennettä kiihdytyskaistalla.

• 10+4

Tokihan muistit homotella ja haistatella..

• sakemani

Ei muuta kuin letku perCeeseen ja se hybridi.

• keke____

Onko siinä sellainen boost-toiminto eli pieraisemalla saa lisää suoriuskykyä vaikkapa liikennevaloista lähtöön.

• nyt iski kateus

Mä joudun ostamaan autot ihan tavallisella rahalla, olen kateellinen sulle.

• budda.

Mäki tilasin kaasu up'in. Kova rassi luokassaan ja ei ime bensaa. En raastsis ostaakkaan bensana vaan gasumilta kaasua vaan. Saan lehdenjaolla 400 egee kk ja kun äitini on sossuelätti on asuminen ilmaista. Siksi lyhennän 160 egee kk upia-

• budda.

Mul on nyt ollut Uppi alla abauttia 3 kk. Kilsoi tullu vähän mut johtuu siitä et lehdenjakoo ei oo niin paljo ku alkuun piti. Kaasu-Up on kiva vehje ajaa, vakaa ku mikä ja ei nopeus tunnu motarillakaan. Ja lämpenee sisältä tosi nopeesti. Voin suositella kans kaasu Uppia! Pitäs löytää isot 16" aluvalssit kesäks niin sais varmaan vielä tanakamman ohjauksen?

• budda.
    • Stalinin varjo

Kaasuauto olis kiva, mutta kun Suomessa käytettävä kaasu tulee 100% neuvosto liitosta ja koskaan ei tiedä mitä siellä tapahtuu ja paljon kaasu maksaa huomenna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      128
      1911
    2. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      274
      1717
    3. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1566
    4. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      258
      1339
    5. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      26
      1215
    6. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      53
      886
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      57
      833
    8. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      17
      813
    9. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      698
    10. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      39
      693
    Aihe