Kohta on kateellisia jonoksi asti, kunhan singahtelen uudella kaasu UP:lla.
Tilasin volkswagen UP:in kaasulla
20
1749
Vastaukset
- 4+17=21
Onnittelut hyvästä valinnasta! Edullisia ja ympäristöystävällisiä kilometrejä siis tiedossa!
Kävitkö jo tilaamassa ilmaisen GasCard-tankkauskortin Gasumin asemille?
www.gasum.fi - jää jalkoihin
Autosi on UP, kiihtyvyys nollasta sataan 16 sekunttia, eli DOWN.
- 19+8
Sou wat, vain köyhillä on kiire.
- VVW up
Paljon muodostui hinnaksi ja millä varusteilla tilailit? Itselläkin tuo auto harkinnassa sekä kauan kestää että saapuu kauppaan. Antoiko myyjä mitään arviota?
- gas is gas
Syyskuulle menee. Mutta hyvää kannattaa odottaa. UP and GO
- gasum
Paljon tuli hintaa?
- prutt pruuttt
Minullakin on kaasuauto,Skoda Yeti. Piereskelen autossa jatkuvalla syötöllä ja haju on kammottava.
- ja kytkin myös
Jouduitko maksamaan kaasupolkimesta ylimääräistä, yleensä kaasu on autoissa vakiona.
- jaksaako vetää
Otan osaa, toivottavasti tulee lumeton talvi.
- AdolfHim
Saksassa on pitkät perinteet kaasun käytöstä.
- eDrive1
Kyllä heillä kestikin kauan saada kaasukammiot lanseerattua Suomeenkin.
- vaarallinen peli
Eilen tuollainen UP hidasti muuta liikennettä kiihdytyskaistalla.
- 10+4
Tokihan muistit homotella ja haistatella..
- sakemani
Ei muuta kuin letku perCeeseen ja se hybridi.
- keke____
Onko siinä sellainen boost-toiminto eli pieraisemalla saa lisää suoriuskykyä vaikkapa liikennevaloista lähtöön.
- nyt iski kateus
Mä joudun ostamaan autot ihan tavallisella rahalla, olen kateellinen sulle.
- budda.
Mäki tilasin kaasu up'in. Kova rassi luokassaan ja ei ime bensaa. En raastsis ostaakkaan bensana vaan gasumilta kaasua vaan. Saan lehdenjaolla 400 egee kk ja kun äitini on sossuelätti on asuminen ilmaista. Siksi lyhennän 160 egee kk upia-
- budda.
Mul on nyt ollut Uppi alla abauttia 3 kk. Kilsoi tullu vähän mut johtuu siitä et lehdenjakoo ei oo niin paljo ku alkuun piti. Kaasu-Up on kiva vehje ajaa, vakaa ku mikä ja ei nopeus tunnu motarillakaan. Ja lämpenee sisältä tosi nopeesti. Voin suositella kans kaasu Uppia! Pitäs löytää isot 16" aluvalssit kesäks niin sais varmaan vielä tanakamman ohjauksen?
- budda.
Tässä mun kuva. Hugo Bossin takki. http://i.imgur.com/apGAGVSh.jpg
- Stalinin varjo
Kaasuauto olis kiva, mutta kun Suomessa käytettävä kaasu tulee 100% neuvosto liitosta ja koskaan ei tiedä mitä siellä tapahtuu ja paljon kaasu maksaa huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281911Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2741717Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31566Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2581339Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261215- 53886
- 57833
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes17813Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44698Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39693