Ongelmani on siis jostain kidasta kumpuavat proput (nenän takaa) ja jatkuva liman valuminen. Käsittääkseni tällä ongelma-alueellani sijaitsee kitarisa, mutta ikää minulla on jo lähemmäs 30v, joten eikös tämmän olisi pitänyt jo surkastua pois? Onko nenänielussa muita vastaavia onkaloita, mistä nämä proput olisivat mahdollisesti saaneet alkunsa? Kokemuksia vastaavasta?
Proput nenänielusta/kitarisasta?
2
126
Vastaukset
- proppukurkku
Juu on. Mulla ollu proppuja koko ikäni kymmeniä vuosia, välil on, välil ei. Ne on vaan harmittomia muistaakseni jotenkin kasaantunutta bakteerimassaa, ihan normaalia nielun tapa puhdistaa ja poistaa pöpöjä. Limaa mullakin ajoittain runsaasti nielussa. Mulla taitaa olla enemmän esim nyt kun heinät kukkii, allergia ärsyttää nielua, talvella niit ei oikeastaan ole eikä limaisuutta. Maitotuotteiden käytön vähentäminen myös vähentänyt proppuja. Jos on selkeää kutinaa nielussa kannattaa epäillä hiivaa, mulla ollu kolme kertaa. Liittyiskö tohon nielun herkkään epätasapainoon, en tiedä. Proput ei lähde hiivakuurilla mutta hiivatulehdus nielusta lähtee.
Joillain niitä vaan tulee, muistaakseni lääkäri joskus sanonu on vaan ärhäkät puolustusmekanismit mikä on oikeastaan hyvä asia. Itse asiassa mä en tosiaan sairastelekaan koskaan, flunssaa ei ole ollu ainakaan kymmeneen vuoteen. - lukija
Tässä linkki samasta aiheesta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11453623
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696