Miten saan selville salaisen puh.numeron?

perrrkele

Tiedän siis henkilön nimen, mutta finderin tekstaripalvelusta ei tunnu löytyvän oikeaa henkilöä, ilmeisesti hänellä on siis salainen numero? Onko mitenkään mahdollista selvittää tätä numeroa? Tai jos vaikka soitan nollakakkoseen niin onko sieltä mahdollista saada tällainen numero, vaikka tekstaripalvelussa sitä ei ole saanut?

22

11048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

salainen numero on salainen

• Kätyrlauma sankka...

Kyllä NSA tietää...

• soittelija.
        Kätyrlauma sankka... kirjoitti:

Kyllä NSA tietää...

eli soitto NSAlle auttaa tässäkin.

• tietäjä.

EI OLE MAHDOLLISTA! Kirjoita kirje.

• santtu salainen.

Minkä takia sinun on saatava se selville? Jos tunnette niin kai sä muitakin teitä sen saat selville? Vai etkö uskalla muuten vain? Viranomaiset saavat hätätapauksessa salaisen puh.numeron tietoonsa, ei muut.

• Ei toimi aina.

Eivät muuten saaneet, meitä piti tavoitella erään onnettomuuden takia ja eivätpä saaneetkaan numeroa tietoonsa, aika jännää sinänsä.

• oot tyhmä!
        Ei toimi aina. kirjoitti:

Eivät muuten saaneet, meitä piti tavoitella erään onnettomuuden takia ja eivätpä saaneetkaan numeroa tietoonsa, aika jännää sinänsä.

HÄTÄTAPAUKSESSA saavat, aivan taatusti!
        Sun onnettomuus on varmaan, että sulla katkesi kynsi.

• Asiat selviää

Soita siihen numeroon ja kysy kuka siellä. Jos et tiedä numeroa, niin soita kaikkiin numeroihin. Puhelimessahan on myös kirjaimet, eli jos henkilö on vaikka Aapo Puljunen, niin numero on 2276 78558636 Helppoa kuin pläkki ja saniteettisuojaus.

• Kuinka selville?

Pitää odottaa, että vastapuoli alkaa olla selvinpäin ja kysyä sitten.

• SUPO akentti

Mun numero on : six nain six nain six nain. Helpottiko ?

• naima puhelimessa

Mun numero on: nain nain nain - nain-nain-nain nain nain nain nain joka päivä.

• blow job
        naima puhelimessa kirjoitti:

Mun numero on: nain nain nain - nain-nain-nain nain nain nain nain joka päivä.

minulla sju sex sju sex sju sex sju sex.

• naima puhelimessa

Päinvastoin. Minulle maksetaan kun puhelen mokkuloihin.

• sekyylienkyylä
        blow job kirjoitti:

minulla sju sex sju sex sju sex sju sex.

Liittyykö tämä siihen soittoon joka tuli tuntemattomasta

• irrottaja.

numeron omistajalta kun kysäsee, niin saattaa numba irrota.

• älä soita tänäänkään

Ei saa soittaa. En pidä puhelimen pirinästä. Suuressa mittakaavassa sinun asiasi ei ole tärkeä.

• En tajunnut silloin et mun numerohan on salainen, ettet saa sitä mistään. Tule käymään maanantai-iltana vaikka n.18-19 aikaan mun luona..?

• salainen numero tarkoittaa ettei liittymän haltija halua olla tavoitettavissa kuin harvoille ja valituille ,. ja koska kyselet tätä niin et kuulu siihen joukkoon ,. valitettavasti.
      Soon hyvä että ahdistellut saavat salaisen numeron.

• taso_kasi

Snowden on siellä Pekingin rautatieasemalla odottamassa lista kädessä. Hänellä on myös kaikille Nauttijat RY:n jäsenille erikoistarjous josta saa ikituolilaisten elonpainot ja vanteen koot.

• muistaja.

valehtelet. Snowden on venäjällä.

• oot mulukku!
        muistaja. kirjoitti:

valehtelet. Snowden on venäjällä.

ja sinä peräreijässä!

• Anonyymi

Keinoja on monia. Sisareni halusi ja haluaa tehdä kiusaa minulle. Aina on saanut kaikki salatut tietoni selville. En kerro niitä keinoja tässä etteivät muut joudu kärsimään sitä mitä minä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe