Tiedän siis henkilön nimen, mutta finderin tekstaripalvelusta ei tunnu löytyvän oikeaa henkilöä, ilmeisesti hänellä on siis salainen numero? Onko mitenkään mahdollista selvittää tätä numeroa? Tai jos vaikka soitan nollakakkoseen niin onko sieltä mahdollista saada tällainen numero, vaikka tekstaripalvelussa sitä ei ole saanut?
Miten saan selville salaisen puh.numeron?
22
10363
Vastaukset
- tietäjä.
salainen numero on salainen
- Kätyrlauma sankka...
Kyllä NSA tietää...
- soittelija.
Kätyrlauma sankka... kirjoitti:
Kyllä NSA tietää...
eli soitto NSAlle auttaa tässäkin.
- tietäjä.
EI OLE MAHDOLLISTA! Kirjoita kirje.
- santtu salainen.
Minkä takia sinun on saatava se selville? Jos tunnette niin kai sä muitakin teitä sen saat selville? Vai etkö uskalla muuten vain? Viranomaiset saavat hätätapauksessa salaisen puh.numeron tietoonsa, ei muut.
- Ei toimi aina.
Eivät muuten saaneet, meitä piti tavoitella erään onnettomuuden takia ja eivätpä saaneetkaan numeroa tietoonsa, aika jännää sinänsä.
- oot tyhmä!
Ei toimi aina. kirjoitti:
Eivät muuten saaneet, meitä piti tavoitella erään onnettomuuden takia ja eivätpä saaneetkaan numeroa tietoonsa, aika jännää sinänsä.
HÄTÄTAPAUKSESSA saavat, aivan taatusti!
Sun onnettomuus on varmaan, että sulla katkesi kynsi.
- Asiat selviää
Soita siihen numeroon ja kysy kuka siellä. Jos et tiedä numeroa, niin soita kaikkiin numeroihin. Puhelimessahan on myös kirjaimet, eli jos henkilö on vaikka Aapo Puljunen, niin numero on 2276 78558636 Helppoa kuin pläkki ja saniteettisuojaus.
- Kuinka selville?
Pitää odottaa, että vastapuoli alkaa olla selvinpäin ja kysyä sitten.
- SUPO akentti
Mun numero on : six nain six nain six nain. Helpottiko ?
- naima puhelimessa
Mun numero on: nain nain nain - nain-nain-nain nain nain nain nain joka päivä.
- blow job
naima puhelimessa kirjoitti:
Mun numero on: nain nain nain - nain-nain-nain nain nain nain nain joka päivä.
minulla sju sex sju sex sju sex sju sex.
- naima puhelimessa
Päinvastoin. Minulle maksetaan kun puhelen mokkuloihin.
- sekyylienkyylä
blow job kirjoitti:
minulla sju sex sju sex sju sex sju sex.
Liittyykö tämä siihen soittoon joka tuli tuntemattomasta
- irrottaja.
numeron omistajalta kun kysäsee, niin saattaa numba irrota.
- älä soita tänäänkään
Ei saa soittaa. En pidä puhelimen pirinästä. Suuressa mittakaavassa sinun asiasi ei ole tärkeä.
En tajunnut silloin et mun numerohan on salainen, ettet saa sitä mistään. Tule käymään maanantai-iltana vaikka n.18-19 aikaan mun luona..?
salainen numero tarkoittaa ettei liittymän haltija halua olla tavoitettavissa kuin harvoille ja valituille ,. ja koska kyselet tätä niin et kuulu siihen joukkoon ,. valitettavasti.
Soon hyvä että ahdistellut saavat salaisen numeron.- taso_kasi
Snowden on siellä Pekingin rautatieasemalla odottamassa lista kädessä. Hänellä on myös kaikille Nauttijat RY:n jäsenille erikoistarjous josta saa ikituolilaisten elonpainot ja vanteen koot.
- muistaja.
valehtelet. Snowden on venäjällä.
- oot mulukku!
muistaja. kirjoitti:
valehtelet. Snowden on venäjällä.
ja sinä peräreijässä!
- Anonyymi
Keinoja on monia. Sisareni halusi ja haluaa tehdä kiusaa minulle. Aina on saanut kaikki salatut tietoni selville. En kerro niitä keinoja tässä etteivät muut joudu kärsimään sitä mitä minä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820