Onko tällaisia naisia?

nörttiyden kesä

Esittelen teille ihanan naisen:

- Viihtyy kotona, eli ei ole koko ajan menossa johonkin ja vaatimassa minua mukaan
- Tykkää lukemisesta
- Tykkää videopeleistä
- Tykkää luonnosta
- Käy salilla
- Käyttää alkoholia harkitusti tai ei ollenkaan
- Hallitsee impulssinsa, on melko tasainen persoona
- Harrastaa seksiä vain parisuhteessa
- On pieni, söpö
- Tykkää minusta :3

Olen mielestäni vastaava mies, tosin omaa itseä on vähän vaikea objektiivisesti tutkailla... Joo, olen myös vähän pieni. :(

30

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso nainen

      Joku kääpiöinen etsii siellä pygminaista

      • glö9uiö

        Miksi koit tarpeelliseksi kirjoittaa noin?


      • Nämä on nähty
        glö9uiö kirjoitti:

        Miksi koit tarpeelliseksi kirjoittaa noin?

        Olisiko jokin toistasataakiloinen katkera paskasäkki, joka vihaa itseään ja purkaa vihansa koko ympäröivään maailmaan. Ja sitten aloittaa uuden suklaalevyn.


    • 18+11

      Kyllä tuollaisia naisia varmasti on, mutta ovat melkeinpä sitä kaikkein halutuimpaa sorttia ja näin ollen myös varattuja - vaimomateriaalia.

      Vastaavanlaisia miehiä löytyy sen sijaan pilvin pimein, koska jostain syystä vastaava miestyyppi ei ole naisten suosiossa.

      • Anonyymi

        Eivät kotona viihtyvät naiset ole mitään kysyttyjä. Pöljä kuvitelma. Ei kukaan mies hae kotona viihtyvää naista kotoaan. Ei kukaan mies edes tiedä kotona viihtyvän naisen olemassaolosta.


    • Kyl noita pieniä (lyhyitä) naisia löytyy vaikka kuin paljon kun vähänkään kattoo ympärillensä... sen sijaan isompia (pitempiä) naisia ei oikein näe missään tai jos on niin tukevasti varattuna ovat.

    • Anonyymi

      joo

    • Anonyymi

      Videopelit ja impulsiivisuus ei täyty, viimeistä taas ei voi tietää, heippa :)

    • Anonyymi

      Kaikki naiset tykkää komeista top 10 miehistä. Ne ovat menossa koko ajan jossain hakemassa top 10 miestä. Naiset ei ole vakaita mieleltään.

      • Anonyymi

        Videopelit hepreaa


    • Anonyymi

      Kiva lista, mä en vain ole pieni enkä söpö
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Viihtyy kotona, eli ei ole koko ajan menossa johonkin ja vaatimassa minua mukaa
      -Kyllä, viihdyn kotona. Yksin.

      - Tykkää lukemisesta
      -Kyllä, tykkään lukemisesta.

      - Tykkää luonnosta
      -Kyllä. Rakastan luontoa ja luonnossa ulkoilua.

      - Käyttää alkoholia harkitusti tai ei ollenkaan
      -Kyllä. En käytä alkoholia ollenkaan

      - On pieni, söpö
      -Olen pieni siinä suhteessa että olen hyvin hoikka, melkein alipainoinen josta saan kuulla varsinkin miesten suusta solvauksia ja huutelua. Olen kuitenkin suht. pitkä.

      Muuta kohdat pyyhin yli, ei sovi minuun. Olen lisäksi sikku enkä halua minkäänlaista miestä. En sinuakaan.

    • Anonyymi

      - Viihtyy kotona, eli ei ole koko ajan menossa johonkin ja vaatimassa minua mukaan 💖
      - Tykkää lukemisesta 💖
      - Tykkää videopeleistä Noup
      - Tykkää luonnosta 💖
      - Käy salilla (ryhmäliikunnassa lähinnä) 💖
      - Käyttää alkoholia harkitusti tai ei ollenkaan 💖
      - Hallitsee impulssinsa, on melko tasainen persoona 💖
      - Harrastaa seksiä vain parisuhteessa 💖
      - On pieni, söpö 💖
      - Tykkää minusta :3 Ei voi tietää

    • Anonyymi

      Salilla en käy, enkä aatellut alottaa. Muuten kyllä.

      • Anonyymi

        Tai no pienuus on tietenki myös suhteellista. En mä ole kun pari senttiä alle keskipituuden ja käytän yleensä korkokenkiä.


    • Kiinnostaa tietää, miten tuo ajankäyttö on toiveissa täyttää noiden harrastusten suhteen? Eli montako tunti päivässä mitäkin?

      • Anonyymi

        Miksi se kiinnostaisi, lista voi olla nyt aivan erilainen.


      • Anonyymi

        Usein listat kirjotetaan siinä järjestyksessä kun tulee mieleen ja monesti tärkein tulee mieleen ekana. Loppupäässä voi olla enemmän sekajärjestystä, mutta alku menee yleensä noin. Ei tietenkään ole täydellinen eikä tieteellinen lähestymistapa, mutta sillä ajatuksella mä aina kaikkien toiveet luen ja tulkitsen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se kiinnostaisi, lista voi olla nyt aivan erilainen.

        Onhan kumppanuusehdokkaalle tärkeää, miten sitä aikaa käytetään. Jos videopeleihin meinaa mennä viisi tuntia aapäivässä, milloin sitten hoidetaan kaikki muu?

        Puhumattakaan ihan arkista asioista. Elämä on muutakin kuin yhdessäoloa ja harrastuksia.


    • Anonyymi

      Pullantuoksuinen nainen on joka miehen unelma. Sellainen joka essu päällä odottaa kotona kun mies tulee töistä. pitää tietty olla hoikka ja kauniskin.

      • Anonyymi

        Mä tunnen kyllä miehiä, jotka ei tykkää pullasta. Tunnen myös sellasia, joiden mielestä naisen pit käydä töissä eikä olla elätti.


      • Anonyymi

        Aika harvassa taloudessa on varaa tollaseen naisen kotonaloikoiluun. Eihän Suomessa koskaan ole juuri kotirouvia ollu. Sellaseen on ollu varaa vaan herraskaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvassa taloudessa on varaa tollaseen naisen kotonaloikoiluun. Eihän Suomessa koskaan ole juuri kotirouvia ollu. Sellaseen on ollu varaa vaan herraskaisilla.

        Mä voisin mielelläni jäädä kotiin loikoilemaan, jos saisin pari tonnia kuussa tilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin mielelläni jäädä kotiin loikoilemaan, jos saisin pari tonnia kuussa tilille.

        Sama täällä. Voisin sillä rahalla ihan hyvin paistaa sitä pullaakin. Pikkasen lisää, niin leiposin leipää ja muutakin. No problem.


    • Anonyymi

      - Viihtyy kotona, eli ei ole koko ajan menossa johonkin ja vaatimassa minua mukaan
      Kyllä
      - Tykkää lukemisesta
      Kyllä
      - Tykkää videopeleistä
      Ei
      - Tykkää luonnosta
      Kyllä
      - Käy salilla
      Ei
      - Käyttää alkoholia harkitusti tai ei ollenkaan
      Kyllä
      - Hallitsee impulssinsa, on melko tasainen persoona
      Kyllä
      - Harrastaa seksiä vain parisuhteessa
      Ei
      - On pieni, söpö
      Ei
      - Tykkää minusta :3
      Ei

    • Anonyymi

      On kaikenlaisia naisia mutta ei sellaisia jotka haluaa jonkun palstan ätmin kanssa seurustella.

    • Anonyymi

      Sori mutta mies joka pelaa videopelejä = turn-off

    • Anonyymi

      Onhan noita

    • Anonyymi

      Kääpiö etsii kääpiö pullanaista, joka ei tietenkään koskaan syö omia pulliaan. 🙄 Pleikkaa pelatessa on kiva oottaa, että pullat paistuu.

    • Juuri nyt olen kirjastossa, jonne vein yhden kirjan, jonka sain luettua.

      Olen pienikokoinen, en juo kauheasti alkoholia ja tykkään luonnosta.

      En omista pelikonsolia, mutta lapsena tykkäsin pelailla Nintendolla ja yks suosikki oli Super Mario.

      Salilla en käy (aikoinaan oli salikortti, mutta lopetin sen kun oli niin kallis) enkä ole mikään bodaaja.

      Viihdyn kotona, mutta jos muutaman päivän olen siellä jo pyörinyt haluan vähäks aikaa pois.

      Viihdyn myös yksin ja välillä useammankin päivän, mutta yksin oleminen ei tarkoita sitä, että pyörisin koko sen ajan kotona, mutta osaan keksiä myös itse itselleni tekemistä ja vlillä mun täytyy saada olla rauhassa ja puuhastella omia juttujani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe