Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nurmijärvi-lippu ja bussilinja 637

busseilija123

Jos ostaa tuon sadan euron hintaisen Nurmijärvi-lipun niin sillä saa matkustaa 30 vuorokauden ajan Nurmijärven ja Helsingin väliä rajattomasti. Mutta jos haluaa matkustaa täältä Helsinkiin tai Helsingistä tänne bussilinjalla 637, niin kelpaako tuo Nurmijärvi-lippu tuossa bussissa 637? Linja 637 kulkee Tuusulan kunnan alueella mutta sillä Nurmijärvi-lipullahan ei kai saa matkustaa Tuusulaan?

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arika
      • busseilija123

        En siis aio jäädä bussista pois Tuusulassa vaan tarkoitus on mennä täältä Nurmijärveltä Helsinkiin ja Helsingistä takaisin tänne Nurmijärvelle. Tietenkin ensisijaisesti kannattaa mennä busseilla 495 ja 490 jotka menevät suoraan Helsinkiin ja takaisin tänne Nurmijärvelle paljon nopeammin kuin 637 joka kiertää Tuusulan kautta, mutta olen katsonut että joskus satunnaisesti saattaa olla aikataulullisesti ehkä nopeampaa käyttää linjaa 637.


    • eräs käyttäjä

      Kannattaa selvittää sillä minulla ei kelpuutettu tuota 100€ kalliimpaakaan Nurmijärvi-lippua juuri 637:n vuorolla. Olisin jäänyt Tuusulassa Tuusmotoriin hakemaan osia ja jatkanut seuraavalla 637:lla Nurmijärvelle. Erikoinen tulkinta sillä olen vastaavasti matkustanut sillä moottoritievuorolla Nurmijärvelle ja jatkanut Rajamäen kautta Klaukkalaan ajankuluksi kun siinä se rajaton käyttö on.

    • Arika
      • eräs käyttäjä

        Kiitos viestistä! Olin kyllä lukenut kyseisen tietoinfon, mutta niin vain Korsisaaren naispuolinen kuljettaja teki tulkinnan kohdallani. Nurmijärvilippu ei Hänen mielestään ollut voimassa välillä Helsinki-Tuusula eikä Hänen mukaansa myöskään välillä Tuusula-Nurmijärvi.

        Rahalla piti maksaa...


    • busseilija123

      Kyllä tänään pääsi Nurmijärvi-lipulla bussilla 637 Helsingistä Nurmijärvelle.

    • syys1

      Hei,

      kyllä pääsee otat vaan 40 kilsan lipun.Ei riitä 30 km tuolle linajalle.Aun Palojoella ja käytän tuota linjaa päivittäin Nurmijärvilipulla.Eli sillä 100 €/kk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe