Jos ostaa tuon sadan euron hintaisen Nurmijärvi-lipun niin sillä saa matkustaa 30 vuorokauden ajan Nurmijärven ja Helsingin väliä rajattomasti. Mutta jos haluaa matkustaa täältä Helsinkiin tai Helsingistä tänne bussilinjalla 637, niin kelpaako tuo Nurmijärvi-lippu tuossa bussissa 637? Linja 637 kulkee Tuusulan kunnan alueella mutta sillä Nurmijärvi-lipullahan ei kai saa matkustaa Tuusulaan?
Nurmijärvi-lippu ja bussilinja 637
7
507
Vastaukset
- Arika
Jos jäät Tuusulassa pois kyydistä, kannattaa ostaa Keski-Uudenmaan seutulippu. Hinta on halvempi eli maksaa 63,00 euroa/30 päivää. Tuolla lipulla saat matkustaa rajattomasti 30 päivän ajan alueella
http://www.matkahuolto.fi/fi/matka/lipputuotteet/seutuliput/seutulippualueet/keski_uudenmaan_seutulippu/index.html- busseilija123
En siis aio jäädä bussista pois Tuusulassa vaan tarkoitus on mennä täältä Nurmijärveltä Helsinkiin ja Helsingistä takaisin tänne Nurmijärvelle. Tietenkin ensisijaisesti kannattaa mennä busseilla 495 ja 490 jotka menevät suoraan Helsinkiin ja takaisin tänne Nurmijärvelle paljon nopeammin kuin 637 joka kiertää Tuusulan kautta, mutta olen katsonut että joskus satunnaisesti saattaa olla aikataulullisesti ehkä nopeampaa käyttää linjaa 637.
- eräs käyttäjä
Kannattaa selvittää sillä minulla ei kelpuutettu tuota 100€ kalliimpaakaan Nurmijärvi-lippua juuri 637:n vuorolla. Olisin jäänyt Tuusulassa Tuusmotoriin hakemaan osia ja jatkanut seuraavalla 637:lla Nurmijärvelle. Erikoinen tulkinta sillä olen vastaavasti matkustanut sillä moottoritievuorolla Nurmijärvelle ja jatkanut Rajamäen kautta Klaukkalaan ajankuluksi kun siinä se rajaton käyttö on.
- Arika
Luepa tuolta kunnan sivuilta lipuista. Koska matkan määränpää on Helsinki ja liikennöitsijäkin sama eli et vaihda Tuusulassa toiseen, niin kyllähän se lippu kelpaa. Jos ei kelpaisi, niin siitä olisi infottu sivustolla.
http://www.nurmijarvi.fi/asuminen_ja_ymparisto/kadut_liikenne_ja_kunnallistekniikka/liikenne/joukkoliikenne/nurmijarvi-lippu- eräs käyttäjä
Kiitos viestistä! Olin kyllä lukenut kyseisen tietoinfon, mutta niin vain Korsisaaren naispuolinen kuljettaja teki tulkinnan kohdallani. Nurmijärvilippu ei Hänen mielestään ollut voimassa välillä Helsinki-Tuusula eikä Hänen mukaansa myöskään välillä Tuusula-Nurmijärvi.
Rahalla piti maksaa...
- busseilija123
Kyllä tänään pääsi Nurmijärvi-lipulla bussilla 637 Helsingistä Nurmijärvelle.
- syys1
Hei,
kyllä pääsee otat vaan 40 kilsan lipun.Ei riitä 30 km tuolle linajalle.Aun Palojoella ja käytän tuota linjaa päivittäin Nurmijärvilipulla.Eli sillä 100 €/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723