Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Kaudet 5-8!
7
627
Vastaukset
- siiseli
Tiedossa on jo, että kaudet 5-8 tullaan julkaisemaan samanlaisessa paketissa, kun nyt saa kaudet 1-4. Julkaisun ajankohdasta ei ole tietoa vielä :)
- serranot33333
Onko varma kanssa? Nimittäin itellä on justiin noi hakusessa, harmittaaa kun en sillon kun niitä oli niin en älynny ostaa.. :
- miksei
miks ei voida yksittäin myydä enää?? mulla on meinaa kuudes kausi muttei viidettä, seittemättä ja kasia....
- Serrano2
Etsin myös Serranoiden tuotantokausia 5-8. Toivottavasti saadaan myyntiin, kuten on kaudet 1-4! Laitan sähköpostia omalta osaltani warnermusic.fi osoitteeseen. Toivon, että myös muut kiinnostuneet tekevät samoin! :)
- Uutinen
Päivän uutinen: http://www.levykauppax.fi/movie/serranon_perhe_kaudet_5_8/#22dvd
- serranotserranot
Myös cdon pn nyt myynnissä vol kakkonen.. (:
- anna3
Discshopista saa nyt ainakin, oli kolme vielä varastossa, mutta mä tilasin yhden ni enään kaksi jälellä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105945
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42899- 66745
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai108704Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645