Pommittakaa Serranoiden julkaisijan eli Warner Finlandin sähköpostia pyynnöillä siitä, että laittaisivat myyntiin samanlaisen dvd-boksin kausista 5-8 kuin kausista 1-4 nyt on! Selvästikin moni sellaisen haluaisi ostaa joten kantakaa kortenne kekoon ja lähettäkää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Kaudet 5-8!
7
615
Vastaukset
- siiseli
Tiedossa on jo, että kaudet 5-8 tullaan julkaisemaan samanlaisessa paketissa, kun nyt saa kaudet 1-4. Julkaisun ajankohdasta ei ole tietoa vielä :)
- serranot33333
Onko varma kanssa? Nimittäin itellä on justiin noi hakusessa, harmittaaa kun en sillon kun niitä oli niin en älynny ostaa.. :
- miksei
miks ei voida yksittäin myydä enää?? mulla on meinaa kuudes kausi muttei viidettä, seittemättä ja kasia....
- Serrano2
Etsin myös Serranoiden tuotantokausia 5-8. Toivottavasti saadaan myyntiin, kuten on kaudet 1-4! Laitan sähköpostia omalta osaltani warnermusic.fi osoitteeseen. Toivon, että myös muut kiinnostuneet tekevät samoin! :)
- Uutinen
Päivän uutinen: http://www.levykauppax.fi/movie/serranon_perhe_kaudet_5_8/#22dvd
- serranotserranot
Myös cdon pn nyt myynnissä vol kakkonen.. (:
- anna3
Discshopista saa nyt ainakin, oli kolme vielä varastossa, mutta mä tilasin yhden ni enään kaksi jälellä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754