Eli tarkoitukseni ei ole spammia näitä ympäriinsä, vaan kysellä onko teillä kyseistä pätkää? Minulla oli/on tämä kyseinen leikkaamaton versio Maa aikojen alusta nauhoitettuna joko 1995 tai 1998 esitetystä versioista mtv3 kanavalta, mikä on tämä paljon haluttu leikkaamaton versio. Tarkoituksenani on nyt sanoa teille, jos teillä on pieni aavistuskin siitä että teillä on leikkaamaton versio hallussa. Niin pistäkää nettiin jakoon, ilmoittakaa tänne viestil. Se miksi sanon että minulla oli tai on, niin on sen takia että minulla on yli 3000 vhs kasettia joista 600-800 on nauhoitettuja, osa videoista on kadonnut,hajonnut, ja jäänyt muuton jälkeen asuntoon. Minulta kestäisi aivan liian kauan etsiä kyseistä elokuvaa. Seuraavan kerran kun olen käymässä varastossa, pyrin etsiä juuri näitä vhs kasetteja jotka muistelisin pitävän sisällään tämän kyseisen elokuvan. Jos teillä on luulo että teillä on tämä, niin ei se varmaan oo paha jos tarkistaisitte? Sillä tämä kyseinen pätkä hankkisi teille jopa youtubessa väh: miljoona katsojaa 1kk sisällä. Niin moni kyselee tämän pätkän perään. Muistakaa vain se nauhoitettu elokuva joka esitettiin vuosina 1995 - 1998 suomen televisiossa mtv3 kanavalla.
Maa aikojen alussa leikkaamaton? kenelläkään?
3
250
Vastaukset
- Jännä
Olet kyseisen elokuvan kai itse joskus nähnyt. Miten se poikkesi leikatusta? Oliko muka pelottavampi kuten leikkauksen syyksi sanovat?
- leffajuuso
Hei, mulla saattaa olla se. Herra Wikipedian mukaan leikkaamattoman version loppu on erilainen ja siitä tunnistin että minulla on se versio missä Pikkutassu palaa hakemaan muita kun hän on yksin löytänyt Suuren Laakson. Nauhoitettuja videokasetteja on mulla tyyliin 5 kpl (eli jossain siellä se on...) mutta en pääse niihin käsiksi kun nauhuri meni muussiksi joitain vuosia sitten.
- jaajaaajaa
Ostin äitin kaa kirpparilta kasetilla pari vuotta sitten 2 eurolla. Että silleen. Ei sitä viitsi nettiinkään ladata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984