Rakkaat ystävät, rukoilisitteko erään nuoren ihmisen puolesta, että Jumala parantaisi hänet. Hänellä on haimasyöpä.
Rukouspyyntö
71
181
Vastaukset
- ------------------
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11523809#comment-61953505
"teu.
12.6.2013 07:58
Olen tallanut käärmeen , ehkäpä kaksikin .
Voin juoda myrkkysi siihen kuolematta. Myös muuta myrkkya voi ottaa
kunhan ensin on ottanut riittävästi , ruoka öljyä ei myrkky vaikuta.
Pystyn parantamaan sairaita n.700 sairautta
Mitä tulee kielillä puhumiseen ,,Paavali myös sanoo , on parenmpi sanoa yksi
sana ymmrrettävästi ,kuin 10'000 joita ei kukaan ymmärrä , jos läsnä ei ole
kielestä kääntäjää , on sellaisen puhujan oltava hiljaa ,joka ei pystý käännöksen ."- teu.
Minä en tuonut tätä tietoa tänne nyt. Ja taas kerrasn pitää korjata ,örvelön
intoa en ole koskaan väittänyt että minä , koska kaikki terustuu niihin
Kasvitieteen ja Kasviläälkinnän tietojen saantiin monilta esimerkiksi
Isä'ni täti "mari " , oli suuri parantaja ,. ja VEREN PYSÄÄYTTÄJÄ sillon
kun sain jostain tietoja , ne on n.30 teoksesta ,marilta ,ja toisilta praas
niekoilta.
- teu.
Kyllä , ja tiedän että se on Sokeritaudin aikaansaamaa ..
Rakas Taivaallinen isä anna hänen parantua jos se on
tahtosi , Jos se ei ole tahtosi Tee tahtosi mukaan, aamen.
Isä meidsän joka olet taivaassa ...
Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo ,Isän JumaLAN RAKKAUS JA PYHÄN HENGEN OSALLISUUS , OLKOON NYT JA AINA KAIKKEIN meidän
kanssamme . Laupeuden Isä ,vuodata meidän pällemme Armon ja Rakkauden Henki ja opeta meitä hengessä ja totuudessa . Sinua kiittämään ,Rukoilemaan ja
palvelemaan Jeesuksen nimeen , aamen. Jeesus! Sinä voit!
Näillä sanoilla englanniksi lausuttuna on parantunut parantumattomaksi tuomittu sairaus.- TEU.
JOS TAHDOT , SANOI HALVAANTUNUT ,,JOHON jEESUS VASTASI
MINÄ TAHDON , JA HÄN SANOI NOUSE JA SINUN SYNTISI ON ANNETTU ANTEEKSI ,JA HETI MIES KÄVELI ,
SIISPÄ JOS, SINÄ NUORI TUNNET ETTÄ ON TULLUT TEHTYÄ SYNTIÄ NIIN
SINÄ TIEDÄT, ETTÄ JEESUS TIETÄÄ NE MYÖS , SILLOIN RIITTÄÄ ETTÄ
MINA SAARNAAN SINULLE SYNNIT ENTEEKSI .
KAIKKI ON ANNETTU ANTEEKSI 30 jKr. ANTOI RISTIN UHRIN SINUNKIN
PUOLESTA SINUN PITÄÄSE VAIN USKOA , NIINKUIN MEIDÄN KAIKKIEN
USKO jEESUKSEN VERESSÄ JA NIMESSÄ SYNTISI ANTEEKSI..
hERRA KOLMI YHTEINEN , SÄ LAPSIASI PUOLLA auta alta syntrien SUO
AUTUAASTI KUOLLA , VIHOLLINEN KARKOITA SUO VAHVA USKO MEILLE
SÄ OLE LOHDUTUKSENA MURHEISIIN VAIPUNEILLE. PÄÄSTÄ MEITÄ
PAHASTA JA KIUSAUKSET ESTÄ ,SUN PYHÄS VEISAA KIITOSTA ,KAIKESTA
SYDÄMMESTÄ .. - teullle tietoa
TEU. kirjoitti:
JOS TAHDOT , SANOI HALVAANTUNUT ,,JOHON jEESUS VASTASI
MINÄ TAHDON , JA HÄN SANOI NOUSE JA SINUN SYNTISI ON ANNETTU ANTEEKSI ,JA HETI MIES KÄVELI ,
SIISPÄ JOS, SINÄ NUORI TUNNET ETTÄ ON TULLUT TEHTYÄ SYNTIÄ NIIN
SINÄ TIEDÄT, ETTÄ JEESUS TIETÄÄ NE MYÖS , SILLOIN RIITTÄÄ ETTÄ
MINA SAARNAAN SINULLE SYNNIT ENTEEKSI .
KAIKKI ON ANNETTU ANTEEKSI 30 jKr. ANTOI RISTIN UHRIN SINUNKIN
PUOLESTA SINUN PITÄÄSE VAIN USKOA , NIINKUIN MEIDÄN KAIKKIEN
USKO jEESUKSEN VERESSÄ JA NIMESSÄ SYNTISI ANTEEKSI..
hERRA KOLMI YHTEINEN , SÄ LAPSIASI PUOLLA auta alta syntrien SUO
AUTUAASTI KUOLLA , VIHOLLINEN KARKOITA SUO VAHVA USKO MEILLE
SÄ OLE LOHDUTUKSENA MURHEISIIN VAIPUNEILLE. PÄÄSTÄ MEITÄ
PAHASTA JA KIUSAUKSET ESTÄ ,SUN PYHÄS VEISAA KIITOSTA ,KAIKESTA
SYDÄMMESTÄ ..Teulle sen verran oikeata tietoa, että haimasyövällä ja diebateksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Haimasyöpä on erittäin vaarallinen sairaus.
teullle tietoa kirjoitti:
Teulle sen verran oikeata tietoa, että haimasyövällä ja diebateksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Haimasyöpä on erittäin vaarallinen sairaus.
"Teulle sen verran oikeata tietoa, että haimasyövällä ja diebateksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Haimasyöpä on erittäin vaarallinen sairaus."
Jospa haimasyöpä ei kuulukaan niihin 700 sairauteen joita monitaitoniekkamme voi parantaa.- Jumala on hyvä
exhellari86 kirjoitti:
"Teulle sen verran oikeata tietoa, että haimasyövällä ja diebateksella ei ole mitään tekemistä keskenään. Haimasyöpä on erittäin vaarallinen sairaus."
Jospa haimasyöpä ei kuulukaan niihin 700 sairauteen joita monitaitoniekkamme voi parantaa.Ei kuulu ei. Vai on teu monitaitoniekka?
Mitä sitten avaukseen tulee, niin tämä on pysäyttävä tilanne kun vakava sairaus tulee.
Tapahtukoon kaikessa Jumalan tahto. Jumala on hyvä kirjoitti:
Ei kuulu ei. Vai on teu monitaitoniekka?
Mitä sitten avaukseen tulee, niin tämä on pysäyttävä tilanne kun vakava sairaus tulee.
Tapahtukoon kaikessa Jumalan tahto.Jumala - jos sattuisi olemaan olemassa - on kaikkea muuta kuin hyvä mutta tunnen sympatiaa tuota vakavasti sairasta nuorta ihmistä kohtaan toivoen hänelle kestävyyttä.
Juuri nyt hän tarvitsee läheisiään enemmän kuin koskaan. Toivottavasti niitä on hänen lähellään. Olen ymmärtänyt että eräs suurimpia lestadiolaisuuden voimanlähteitä on yhteisöllisyys. Näissä tapauksissa siitä voi olla valtavasti hyötyä.
Joissain (ei kaikissa) muissa yhteyksissä yhteisöllisyys voi olla painostava taakka.- Hyvä on Herra
exhellari86 kirjoitti:
Jumala - jos sattuisi olemaan olemassa - on kaikkea muuta kuin hyvä mutta tunnen sympatiaa tuota vakavasti sairasta nuorta ihmistä kohtaan toivoen hänelle kestävyyttä.
Juuri nyt hän tarvitsee läheisiään enemmän kuin koskaan. Toivottavasti niitä on hänen lähellään. Olen ymmärtänyt että eräs suurimpia lestadiolaisuuden voimanlähteitä on yhteisöllisyys. Näissä tapauksissa siitä voi olla valtavasti hyötyä.
Joissain (ei kaikissa) muissa yhteyksissä yhteisöllisyys voi olla painostava taakka.exhellari86 24.7.2013 08:47
Emme tiedä avaajasta onko hän lestadiolaisia.
Jos Jumalaa ei olisi niin ei sinuakaan olisi, eikä koko maailmankaikkeutta.
Tässä ei ole mitään epäselvää.
Paha ihminen, joka kieltäytyy näkemästä omaa pahuuttaan (ylpeys), projisoi oman pahuutensa Jumalan pahuudeksi. Jumala on hyvä mutta ihminen on paha. Ihmisen pahuuden tähden kärsii koko Tellus-planeetta sen luonto ja eläimet.
Hyvyydessään Jumala hävittää kaiken pahuuden maan päältä, tuhoamalla maapallon yhdessä jysäyksessä atomeiksi avaruuteen. Kiitos Jumalalle tästä.
Jumala on hyvyydessään hoitanut niiden asiat kuntoon, jotka ottavat vastaan hänen järjestämänsä sovituksen synneistänsä ja pahuudestansa. - martti3
exhellari86 kirjoitti:
Jospa haimasyöpä ei kuulukaan niihin 700 sairauteen joita monitaitoniekkamme voi parantaa.eiks hää ookkaan Jeesuksen palvelja?
Hyvä on Herra kirjoitti:
exhellari86 24.7.2013 08:47
Emme tiedä avaajasta onko hän lestadiolaisia.
Jos Jumalaa ei olisi niin ei sinuakaan olisi, eikä koko maailmankaikkeutta.
Tässä ei ole mitään epäselvää.
Paha ihminen, joka kieltäytyy näkemästä omaa pahuuttaan (ylpeys), projisoi oman pahuutensa Jumalan pahuudeksi. Jumala on hyvä mutta ihminen on paha. Ihmisen pahuuden tähden kärsii koko Tellus-planeetta sen luonto ja eläimet.
Hyvyydessään Jumala hävittää kaiken pahuuden maan päältä, tuhoamalla maapallon yhdessä jysäyksessä atomeiksi avaruuteen. Kiitos Jumalalle tästä.
Jumala on hyvyydessään hoitanut niiden asiat kuntoon, jotka ottavat vastaan hänen järjestämänsä sovituksen synneistänsä ja pahuudestansa."Emme tiedä avaajasta onko hän lestadiolaisia."
Totta. Jotenkin vaan vaistomaisesti oletin että tämän palstan osanottajilta esirukouksia pyytävä olisi lestadiolainen. Kiitos muistutuksesta.
"Jos Jumalaa ei olisi niin ei sinuakaan olisi, eikä koko maailmankaikkeutta.
Tässä ei ole mitään epäselvää."
Ainoa mistä ei ole mitään epäselvää on sinun mielipiteesi.
"Paha ihminen, joka kieltäytyy näkemästä omaa pahuuttaan (ylpeys), projisoi oman pahuutensa Jumalan pahuudeksi."
Ooh mitä syvällistä psykologiaa. Mutta kristittyjen jumalan pikkumaisuus, epäjohdonmukaisuus ja mielivaltaisuus ilmenevät hyvin vanhassa testamentissa. Olen hyvin iloinen siitä että tuo entiteetti on mitä ilmeisimmin mielikuvituksen tuotetta.
Itse lienet päässyt osalliseksi Jumalan luonnosta, mistä on osoituksena seuraava lauseesi:
"Hyvyydessään Jumala hävittää kaiken pahuuden maan päältä, tuhoamalla maapallon yhdessä jysäyksessä atomeiksi avaruuteen. Kiitos Jumalalle tästä."
Mutta on kirjoituksissasi totuuden jyväsiäkin:
"Ihmisen pahuuden tähden kärsii koko Tellus-planeetta sen luonto ja eläimet."
Tosin tuossa muuttaisin sanan "pahuuden" sanaksi "tyhmyyden". Kuitenkin, good enough.martti3 kirjoitti:
eiks hää ookkaan Jeesuksen palvelja?
"eiks hää ookkaan Jeesuksen palvelja?"
Keskusteluhierarkian mukaan kysyit tuota minulta. Vastaan:
"Hää ei maha olla ko tuollasii suustasa päästelöö."- teu.
Jumala on hyvä kirjoitti:
Ei kuulu ei. Vai on teu monitaitoniekka?
Tapahtukoon kaikessa Jumalan tahto.Suurimman osan kasvcitieteestä ,selittää TOIVO RAUTAVAARA Perusrtuvan
USKOON ,noin 60 %, ja vain noin 40 % kasvien parantavaan tietoon .
Tiesittekö ,että n.5000 vuotta täältä laskettuna , oli Ekytissä kaikki kasvcilääkinnässä
ja ihmisiä parani jokseenkin tuon kaavan mukaan , ja että kasveissa on vieläkin samat aineet ,kuin silloin ,
ajattelin tässä, että kun on tarkkaaan tiedossa sairaus , voidaan asettaa kasvilääke
Pakurikääpä uute parantaa n. puolet kaikista syövistä ,., todella ei kaikkea ole ,
haimasyövästä selvyyttä, on kuitenkin sanottu että VIIKUNASTA saadaan entsyym-iä
iä joka vaikuttaa siihen että , toimimaton haima toimii..
Haima sairaus AKUUTTI, haima tulehdus tärkein syy on alkoholi muitakin
syitä on Kun sappivi tiehyeen joutunut ssri sappi kivi voi tukkia haimatiehyeen estää haiman entsyymien pääsyn pohjukkaissuolen . ja sitä kautta asia etenee ja huononee.
KROONINEN Tulehdus pahimmillaan kiusallinen saraus aiheuttaa ripulia ja
Invaliidisoivaa vatsakipua edetessään se tuhoaa haimakudoksia , tästä voi kehittyä
SOKERITAUTI ,krooninen syy = pitkään jatkunut Alkon käyttö se on lopetettava kerralla .. syöä 5-6 pientä ateriaa /pv. käy raviteraoeutilla ja lääkärin kanssa
asioita läpi .
'Viikunasta tehty entsyymi voi auttaa koska se koostrumukselta samaa kuin
mitä Haima tekee itse. . . - teu.
exhellari86 kirjoitti:
Jospa haimasyöpä ei kuulukaan niihin 700 sairauteen joita monitaitoniekkamme voi parantaa."ex hellari" miksi et puutu . siihen asiaan .joka on mennyut oikein .
sinun kateellisuus on kovin läpinäkyvä'ä . Vieläkö sanoisin kotiin
päin vievää , varmaan ymmärrät.
- su***
kyl teu uskovainen on. Uskoo ainakin itseensä vahvasti luomiskertomuksillaan. Ja se on hyvä. Ihmisen pitää olla vahva tässä mualimassa. Usko Jumalaan on aivan keskeinen.
Syöpä on pahatauti. Se on häiriö ihmisen ruumiissa. Lääkkeitä ja kirurgiaa on sen parantamiseksi, mutta sen alkua ei ihmiset ole vielä saaneet selville. Sen kehitystä voi elämän tavoillaa auttaa, ja taasen sen parantaminen elämän tavoillaan on vaikeaa. Usko elämään ja taudin parannukseen auttaa. Tiedän tapauksen, että ihminen ei halunnut kuolla ja hän parani taudustaan uskoen parannukseen. Pappi oli antamassa jo viimeistä voitelua, kun potilas tahtoi elää kun kuuli, että kuolllutta hänestä tehdään ja voitelu meni silläkertaa hukkaan. Hän elää vielä tänäkin päivänä 85 kymppisenä.
Syöpäpotilaalle se on rakas tauti, mutta myös hänen läheisilleen. Kokemusta on.
Kaikki on korkeimman kädessä. Rukous helpottaa potilasta niin kuin läheisiäkin.
Itse muistan rukoilla etten sairastuisi moiseen vitsaukseen. Toivon aloittajalle voimaa läheisensä sairauksesta,ja että sairaus parantuisi, oli hän sitten lestadiolainen tai ei. - Onneton olet mies
"Ainoa mistä ei ole mitään epäselvää on sinun mielipiteesi."
Ei Jumalan sana Raamatussa ole minun kirjoittamani, eikä niin muodoin minun mielipiteeni millään tavalla. JUmalan sanassa kaikki on selvää, eikä kukaan tässä maailmassa pysty Jumalan sanaa miksikään muuttamaan. Ei ole pystynyt vuosituhansien aikana muuttamaan eikä pysty hamaan maailman loppuun saakka.
Onneton on se ihminen, joka epäuskoisenä täältä lähtee hel'vettiin.
Näitä epäuskoisia riittää, ikävä kyllä.- Hyvä iskä lapsilleen
Huvittaa tämä luopiohellarimme. Jos taivaaseen pääsisi sinun kaltaisiasi niin siitä tulisi heti helvetti. Vain Jeesuksenuskoiset pelastuvat, ja me pidämme siellä hauskaa, ei häiritse epäuskoiset enää tahtia niin kuin täällä. Täällä he voimin kaikin yrittävät tehdä tyhjäksi Luojansa, ja saman tien menettävät Jeesuksen kalliilla verellä maksetun pelastuksensa.
Sen tähden koska Jumala rakastaa, hän hukuttaa kaikki epäuskoiset helvettiin, eivätpä he ole taivasta koskaan elämässään uskoneet olevankaan. :-))) Yksinkertaista eikö ja oikeudenmukaista totta. Jumala olisi aivan kamala, jos hän ryhtyisi väkisin vetämään taivaaseen sellaista henkilöä joka ei usko taivasta olevankaan.
Mitä ihminen tilaa sitä hän saa, siksi kun Jumala on hyvä. Hyvä iskä lapsilleen kirjoitti:
Huvittaa tämä luopiohellarimme. Jos taivaaseen pääsisi sinun kaltaisiasi niin siitä tulisi heti helvetti. Vain Jeesuksenuskoiset pelastuvat, ja me pidämme siellä hauskaa, ei häiritse epäuskoiset enää tahtia niin kuin täällä. Täällä he voimin kaikin yrittävät tehdä tyhjäksi Luojansa, ja saman tien menettävät Jeesuksen kalliilla verellä maksetun pelastuksensa.
Sen tähden koska Jumala rakastaa, hän hukuttaa kaikki epäuskoiset helvettiin, eivätpä he ole taivasta koskaan elämässään uskoneet olevankaan. :-))) Yksinkertaista eikö ja oikeudenmukaista totta. Jumala olisi aivan kamala, jos hän ryhtyisi väkisin vetämään taivaaseen sellaista henkilöä joka ei usko taivasta olevankaan.
Mitä ihminen tilaa sitä hän saa, siksi kun Jumala on hyvä."hän hukuttaa kaikki epäuskoiset helvettiin"
Juu rakastaa kyllä, yllä kuvatulla tavalla. Eniten huvitti se miten kiitollinen olet siitä kun ihmisiä joutuu helvettiin. Mitä ihminen tekee enää vihollisilla kun on kaltaisiasi ystäviä.- tällä tavalla
exhellari86 kirjoitti:
"hän hukuttaa kaikki epäuskoiset helvettiin"
Juu rakastaa kyllä, yllä kuvatulla tavalla. Eniten huvitti se miten kiitollinen olet siitä kun ihmisiä joutuu helvettiin. Mitä ihminen tekee enää vihollisilla kun on kaltaisiasi ystäviä.En ollenkaan ole kiitollinen siitä että ihmisiä joutuu kadotukseen. Soisin kaikkien tekevän parannuksen ja pääsevän taivaaseen. Mutta he itse valitsevat kadotuksen hylkäämällä Jeesuksen tarjoaman pelastuksen. Siitä olen kiitollinen ettei taivaan riemussa ikinä enää nähdä Jumalan sanan vastustajia. Täällä saa päivät pitkät pidätellä oksennustaan kun heidän röyhkeitä viestejään ohittelee.
Kukaan ei voi syyttää muita kuin itseään kun kaikille tarjotaan samaa pelastusta ihan ilmaiseksi.
- _Y_
ovato lestadiolaiset pitäneet kaikki.... leuhkijoita on mutta nyt olis näytön mahdollisuus teutalla:
Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
=========
Matt. 10:8
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
=========
Markuksen evankeliumi:
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Luukkaan evankeliumi:
10:19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.- TEU.
""_Y_""
Ovat :Mat. 28:20 sel- JEESUKSEN käskyt /"Kristuksen laki" ja
Niiden/sennoudattaminen . ks. Mat 5:17-19. ;Room .13:8-10 .
Jaakob 2:12. Tässä oleva Kriekkalainewn sana aiön. merkitsee
aikakautta , KAUTTA ,IÄISYYTTÄ JA MAAILMAN AJAN histrorian
kannalta , tekstiyhteydestä riippuen .
Mat.10 :8 Niin lahjaksi olette saaneet . lahjaksi antakaa , Tämä teksti
mitä' jakeessa 8 on on tarkoitettu Apostoleille , se tarkoittaa TÄNÄPÄIVÄNÄ '
SITÄ ETTÄ SAIRAAN SEURAKUNNAN VANHAT SAARNAAJAT LAITETAAN
TEKEMÄÄN OLJYLLÄ VOITELU , JOS SIIHEN USKOTAAN SE PARANTAA,
MARK. 16:18 .... nOSTAVAT KÄTENSÄ SAIRAAN PÄÄLLE , JA SAMAANAIKAan Rukous SAIRAAN PARANEMISEKSI , KATSO MAT, 6,13;8:22;1 TIM. 5:22.
JAAKOB .5:14-16.
LUUK. 10:19 KS . MARK, 16:18 SIIS SE OLI SAMA .APT. 28:5. JA pS. 91;13,
tOIVON ETTÄ TÄSTÄ ON HYÖTYÄ..
- Epätoivoinen
Rakkaat ystävät, kiitoksia viesteistänne. Ei mulla ole mitään lisäviestejäkään vastaan. Kaikki rohkaisu ja lohdutus kelpaa. Tapahtukoon asiassa Jumalan tahto. Tämä nuori ihminen on esikoislestadolainen. Tuntuu hyvältä, kun lohdutatte minua viesteillänne.
"Tuntuu hyvältä, kun lohdutatte minua viesteillänne."
Aidan toiselta puolelta:
Varmaan moni muukin kuin lestadiolainen muistaa sinua ja läheisiäsi. Turvaa läheisiisi ja yhtesöösi.
Voimia ja kestävyyttä.- muukalainen2
"Tuntuu hyvältä, kun lohdutatte minua viesteillänne. "
Sarkasmia taitaapi olla.
Ehkä tälle palstalle ei kannata epätoivoisten kirjoitella. Mulle kerran sanottiin, että miksi tänne tulet ongelmiasi ratkomaan.
Vihneen neuvot ovat hyviä kyllä.
Vihje ilmaiseksi: Lukekaa te hätääntyneet Jaakobin kirjettä, niin näette miten silloin vanhurskaat ovat asioita hoitaneet. Sitten vain seurakunnan wanhimpia kutsumaan kotiin öljyllä voitelemaan. Lupaus kuuluu seuraavasti:
Jaakob 5: 14. Jos joku sairastaa teidän seassanne, hän kutsukaan tykönsä seurakunnan papit, ja ne rukoilkaan hänen edestänsä, voidellen häntä öljyllä Herran nimeen.
15. Ja uskon rukous parantaa sairaan, ja Herra ojentaa hänen, ja jos hän on syntiä tehnyt, niin ne hänelle anteeksi annetaan.- kfkeot
usko ei paranna mutta jos usko parantas ja parantaja puoskarilla olis muuta kuin valehtelijan ominaisuus niin potilas olis terve! 700 sairauteen mahtuu syövankin parantaminen jos parantajana olis Jeesuksen opetuslapsi.
Jeesuksen opetuslapset herätti kuolleista mutta niitä ei lestadiolaisten joukossakaan ole.
Jeesuksen opetuslapseksi ei valehtelmalla kukaan tule!
Joten
eksyttäjien taidoillaan leuhkimiset ovat saatanaa palvelevien törkeää sairaiden kustannuksella tapahtuvaa ihmisten hengeillistä rääkkäämistä!
Toki omasta puolestani toivoisin poitilaalle parasta! kfkeot kirjoitti:
usko ei paranna mutta jos usko parantas ja parantaja puoskarilla olis muuta kuin valehtelijan ominaisuus niin potilas olis terve! 700 sairauteen mahtuu syövankin parantaminen jos parantajana olis Jeesuksen opetuslapsi.
Jeesuksen opetuslapset herätti kuolleista mutta niitä ei lestadiolaisten joukossakaan ole.
Joten
eksyttäjien taidoillaan leuhkimiset ovat saatanaa palvelevien törkeää sairaiden kustannuksella tapahtuvaa ihmisten hengeillistä rääkkäämistä!
Toki omasta puolestani toivoisin poitilaalle parasta!Oletko sitä mieltä, että enää ei voi sellaista tapahtua mitä tapahtui alkuseurakunnassa?
Minä uskon, että voisi, jos löytyisi niin nöyriä palvelijoita, että kaikki kunnia tulisi Jumalalle.vihne kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että enää ei voi sellaista tapahtua mitä tapahtui alkuseurakunnassa?
Minä uskon, että voisi, jos löytyisi niin nöyriä palvelijoita, että kaikki kunnia tulisi Jumalalle.Jos se on Jumalan tahto, että nuorena kutsutaan pois, niin sitä vastaan on turha taistella. Hetken kipu ja ikuinen ilo. Oleellista on, että uskonasiat on kunnossa.
Se joka lähtee, ei taatusti enää takaisin halua - sen ensimmäisen näkemisen jälkeen, kun on päässyt perille oikeaan isänmaahan. Muukalaisiahan me täällä vain olemme.
Voihan olla, että Jumala on nähnyt että parempi nyt ottaa Taivaan kotiin uskovana, ehkä Hän näkee vaihtoehtoisen tulevaisuuden jossa on lankeemus joskus vanhempana.
Kuolemansairaalle pitää mielestäni rukoilla ensisijaisesti uskon vahvistusta, ja vasta toissijaisesti paranemista. Niin kovaa kuin sairaus sairaalle ja läheisilleen onkin.
Luther kirjoittaa kirjassaan "Lohdutus sairaille ja kuoleville":
Kun joudumme hätään ja onnettomuuteen, niin silloin me näemme heikkoutemme ja silloin me pelkäämme ja hätäilemme. Silloin havaitsemme, kuinka heikkoja ja köyhiä me olemme, silloin juoksemme sinne tänne, etsimme apua ja lupaamme mitä hyvänsä; rukoilemme kaikkia hyviä ystäviämme ja tuttaviamme, mutta emme saa mistään apua; tässä katoaa kaikki epäjumalisuus. Tulemme niin murheen runtelemiksi, niin aroiksi ja herkkäluontoisiksi, ettei kukaan kykene lohduttamaan meitä. Mutta jumalattomat sitävastoin ovat niin uppiniskaisia, jäykkiä ja kovia, ettei kukaan kykene heitä masentamaan eikä saattamaan heitä hätään ja pelkoon, ennenkuin he kokonaan raukeavat maahan.
Miksi Jumala lähettää pyhillensä niin paljon monenlaisia vaivoja? Minä vastaan: se ei haittaa ollenkaan; sillä jos hän antaakin heidän kärsiä, niin ei hän silti heitä unhota; — hän jättää heidät kuoleman valtaan ja saattaa heidät taas elämään; hän nöyryyttää heitä ja korottaa heidät taas kunniaan.
Jos onnettomuus on korkeimmillaan, niin ettei meillä ole enää toivoakaan jäljellä, silloin pitää meidän lohduttautua sillä, että muutos on kohta käsillä ja että kaikki on päättyvä onnellisesti. Kaikkien hurskaiden kärsimykset ovat vähäpätöisiä ja kestävät ainoastaan yhden silmänräpäyksen, sillä Jumala on määrännyt, että heidän kärsimyksensä on kerran loppuva.
Meidän ei pidä katsella tarpeitamme ja hätäämme järkemme valossa ja ruumiillisilla silmillämme, vaan kristityn silmillä, s. o. sellaisilla silmillä, jotka nähtyään synnin, kuoleman ja helvetin saattavat vakaasti sanoa: en näe yhtään kuolemaa, en tunne yhtään syntiä, en ole tuomittu; Kristuksessa näen ainoastaan pyhyyttä, elämää ja autuutta. Jos siis olen köyhäkin, niin en pidä itseäni köyhänä, sillä minulla on Kristus, joka kykenee antamaan minulle kaikki, mitä tarvitsen, vaikkapa minulla itselläni ei olisi mitään.
Ajatus, että Jumala on antanut ainoan Poikansa kuolemaan sinun edestäsi, tuottaa sinulle monta muutakin lohdutusta. Sairaana ollessasi arvelet Jumalan olevan suuttuneen itseesi; tämä enentää vielä kärsimystäsi. Mutta sinun tulee tietää, ettei uskon perustus ole siinä, mitä tunnetaan tahi koetaan, vaan siinä, mitä ei tiedetä ja mikä, apostoli Paavalin todistuksen mukaan, on näkymätöntä eli niinkuin katsottaisiin peilistä tapauksessa. Tähän tarvitaan nyt pyhät sakramentit: kaste ja Herran ehtoollinen, samoinkuin Pyhä Henki, joka on sinun sydämessäsi ja sanoo: minä uskon Jeesukseen Kristukseen.
Näin tulee sinun tehdä, kun tautisi enenee, kun apu ja lohdutus ovat kaukana sinusta, kun sinulle näyttää käyvän yhä pahemmin, kuta enemmän rukoilet. Sano silloin: minä uskon Kristukseen, minä olen kastettu, minä rakastan evankeliumia, minä en vihaa pyhiä sakramentteja enkä ole Kristuksen vihollinen, vaan uskon vahvasti, että hän on ainoa autuaaksitekijä. Jos sinä tässä uskossa pysyt, niin perkele ei saata sinulle mitään tehdä.- teu.
kfkeot kirjoitti:
Joten
Toki omasta puolestani toivoisin poitilaalle parasta!Kun nottaa huomioon kirjoitrtajan "örvelö , ei tarvitse kysyä
keneltä hän hakee voimiaan , minä uskon että tältä kirjoittajalta "örvelö "
ei löydy mimitään hyvää. mutta kamalaa kyll'ä . tyhmelin kirjoitti:
Jos se on Jumalan tahto, että nuorena kutsutaan pois, niin sitä vastaan on turha taistella. Hetken kipu ja ikuinen ilo. Oleellista on, että uskonasiat on kunnossa.
Se joka lähtee, ei taatusti enää takaisin halua - sen ensimmäisen näkemisen jälkeen, kun on päässyt perille oikeaan isänmaahan. Muukalaisiahan me täällä vain olemme.
Voihan olla, että Jumala on nähnyt että parempi nyt ottaa Taivaan kotiin uskovana, ehkä Hän näkee vaihtoehtoisen tulevaisuuden jossa on lankeemus joskus vanhempana.
Kuolemansairaalle pitää mielestäni rukoilla ensisijaisesti uskon vahvistusta, ja vasta toissijaisesti paranemista. Niin kovaa kuin sairaus sairaalle ja läheisilleen onkin.
Luther kirjoittaa kirjassaan "Lohdutus sairaille ja kuoleville":
Kun joudumme hätään ja onnettomuuteen, niin silloin me näemme heikkoutemme ja silloin me pelkäämme ja hätäilemme. Silloin havaitsemme, kuinka heikkoja ja köyhiä me olemme, silloin juoksemme sinne tänne, etsimme apua ja lupaamme mitä hyvänsä; rukoilemme kaikkia hyviä ystäviämme ja tuttaviamme, mutta emme saa mistään apua; tässä katoaa kaikki epäjumalisuus. Tulemme niin murheen runtelemiksi, niin aroiksi ja herkkäluontoisiksi, ettei kukaan kykene lohduttamaan meitä. Mutta jumalattomat sitävastoin ovat niin uppiniskaisia, jäykkiä ja kovia, ettei kukaan kykene heitä masentamaan eikä saattamaan heitä hätään ja pelkoon, ennenkuin he kokonaan raukeavat maahan.
Miksi Jumala lähettää pyhillensä niin paljon monenlaisia vaivoja? Minä vastaan: se ei haittaa ollenkaan; sillä jos hän antaakin heidän kärsiä, niin ei hän silti heitä unhota; — hän jättää heidät kuoleman valtaan ja saattaa heidät taas elämään; hän nöyryyttää heitä ja korottaa heidät taas kunniaan.
Jos onnettomuus on korkeimmillaan, niin ettei meillä ole enää toivoakaan jäljellä, silloin pitää meidän lohduttautua sillä, että muutos on kohta käsillä ja että kaikki on päättyvä onnellisesti. Kaikkien hurskaiden kärsimykset ovat vähäpätöisiä ja kestävät ainoastaan yhden silmänräpäyksen, sillä Jumala on määrännyt, että heidän kärsimyksensä on kerran loppuva.
Meidän ei pidä katsella tarpeitamme ja hätäämme järkemme valossa ja ruumiillisilla silmillämme, vaan kristityn silmillä, s. o. sellaisilla silmillä, jotka nähtyään synnin, kuoleman ja helvetin saattavat vakaasti sanoa: en näe yhtään kuolemaa, en tunne yhtään syntiä, en ole tuomittu; Kristuksessa näen ainoastaan pyhyyttä, elämää ja autuutta. Jos siis olen köyhäkin, niin en pidä itseäni köyhänä, sillä minulla on Kristus, joka kykenee antamaan minulle kaikki, mitä tarvitsen, vaikkapa minulla itselläni ei olisi mitään.
Ajatus, että Jumala on antanut ainoan Poikansa kuolemaan sinun edestäsi, tuottaa sinulle monta muutakin lohdutusta. Sairaana ollessasi arvelet Jumalan olevan suuttuneen itseesi; tämä enentää vielä kärsimystäsi. Mutta sinun tulee tietää, ettei uskon perustus ole siinä, mitä tunnetaan tahi koetaan, vaan siinä, mitä ei tiedetä ja mikä, apostoli Paavalin todistuksen mukaan, on näkymätöntä eli niinkuin katsottaisiin peilistä tapauksessa. Tähän tarvitaan nyt pyhät sakramentit: kaste ja Herran ehtoollinen, samoinkuin Pyhä Henki, joka on sinun sydämessäsi ja sanoo: minä uskon Jeesukseen Kristukseen.
Näin tulee sinun tehdä, kun tautisi enenee, kun apu ja lohdutus ovat kaukana sinusta, kun sinulle näyttää käyvän yhä pahemmin, kuta enemmän rukoilet. Sano silloin: minä uskon Kristukseen, minä olen kastettu, minä rakastan evankeliumia, minä en vihaa pyhiä sakramentteja enkä ole Kristuksen vihollinen, vaan uskon vahvasti, että hän on ainoa autuaaksitekijä. Jos sinä tässä uskossa pysyt, niin perkele ei saata sinulle mitään tehdä.Joh 11: 1. Niin mies sairasti, nimeltä Latsarus, Betaniasta, Marian ja hänen sisarensa Martan kylästä.
2. Mutta Maria oli se, joka voiteli Herran voiteella ja hänen jalkansa hiuksillansa kuivaksi, jonka veli Latsarus sairasti.
3. Niin hänen sisarensa lähettivät hänen tykönsä, ja sanoivat: Herra, katso, se sairastaa, jotas rakastat.
4. Kuin Jesus sen kuuli, sanoi hän: ei tämä tauti ole kuolemaksi, vaan Jumalan kunniaksi, että Jumalan Poika sen kautta kunnioittettaisiin.vihne kirjoitti:
Joh 11: 1. Niin mies sairasti, nimeltä Latsarus, Betaniasta, Marian ja hänen sisarensa Martan kylästä.
2. Mutta Maria oli se, joka voiteli Herran voiteella ja hänen jalkansa hiuksillansa kuivaksi, jonka veli Latsarus sairasti.
3. Niin hänen sisarensa lähettivät hänen tykönsä, ja sanoivat: Herra, katso, se sairastaa, jotas rakastat.
4. Kuin Jesus sen kuuli, sanoi hän: ei tämä tauti ole kuolemaksi, vaan Jumalan kunniaksi, että Jumalan Poika sen kautta kunnioittettaisiin.Joh 9: 1. Ja Jesus, käyden ohitse, näki ihmisen, joka oli sokiana syntynyt.
2. Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä, sanoen: Mestari, kuka syntiä teki, tämäkö eli hänen vanhempansa, että hänen piti sokiana syntymän?
3. Jesus vastasi: ei tämä syntiä tehnyt eikä hänen vanhempansa; mutta että Jumalan työt hänessä ilmoitettaisiin.
4. Minun tulee tehdä hänen töitänsä, joka minun lähetti, niin kauvan kuin päivä on. Yö tulee, koska ei kenkään taida työtä tehdä.- teu.
vihne kirjoitti:
Joh 9: 1. Ja Jesus, käyden ohitse, näki ihmisen, joka oli sokiana syntynyt.
2. Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä, sanoen: Mestari, kuka syntiä teki, tämäkö eli hänen vanhempansa, että hänen piti sokiana syntymän?
3. Jesus vastasi: ei tämä syntiä tehnyt eikä hänen vanhempansa; mutta että Jumalan työt hänessä ilmoitettaisiin.
4. Minun tulee tehdä hänen töitänsä, joka minun lähetti, niin kauvan kuin päivä on. Yö tulee, koska ei kenkään taida työtä tehdä."vihne "
Meinasitko kaksois laukaisulla tavoittaa useammaM LUKIJAN ..
no tämä Joh.9:1-4..
1 ei selitystä 2-3 sel. On sairauksia , jotka johtuvat ,isän tai/äidin synneissä , tai henkilön omista synneistä . Aikaisemmin BETESDAN lammikolla parantamalle-
en miehelle Jeesus oli sanonut : sainä olet tullut terveeksi: Älä enää syntiä tee " Joh .5:14. Sanat osoittavat , että miehen sairaus oli johtunut Hänen synneistä .
Tässä luvussa kerrotun miehen sairaus ei ollut johtunut synnistä , enenpää kuin
hänen vanhemmistaan tai omastatunnostakaan kun Jeesus antoi hänelle näön , siinä tuli ilmi JUMALAN ihmeitä tekevä voima - teu. kirjoitti:
"vihne "
Meinasitko kaksois laukaisulla tavoittaa useammaM LUKIJAN ..
no tämä Joh.9:1-4..
1 ei selitystä 2-3 sel. On sairauksia , jotka johtuvat ,isän tai/äidin synneissä , tai henkilön omista synneistä . Aikaisemmin BETESDAN lammikolla parantamalle-
en miehelle Jeesus oli sanonut : sainä olet tullut terveeksi: Älä enää syntiä tee " Joh .5:14. Sanat osoittavat , että miehen sairaus oli johtunut Hänen synneistä .
Tässä luvussa kerrotun miehen sairaus ei ollut johtunut synnistä , enenpää kuin
hänen vanhemmistaan tai omastatunnostakaan kun Jeesus antoi hänelle näön , siinä tuli ilmi JUMALAN ihmeitä tekevä voima -Sattu nyt käteen kakspiippunen eikä molempia laukasta tavallisesti yhtäaikaa. Oikeesti hain niitä paikkoja Rukoilevaisten hakusysteemillä ja kun yhden löysin niin laitoin maistiaisiksi.
- TEU.
teu. kirjoitti:
Kun nottaa huomioon kirjoitrtajan "örvelö , ei tarvitse kysyä
keneltä hän hakee voimiaan , minä uskon että tältä kirjoittajalta "örvelö "
ei löydy mimitään hyvää. mutta kamalaa kyll'ä .KULE SINÄ NUORI , MINÄ SKON ETTÄ SINÄ ,PARANET
MUISTA ETTÄ TEET LUPAUKSEN JA OLET HRRAN OMA
KOKO LOPPU IKÄSI ,AAMEN .. - Usko ainoastaan
TEU. kirjoitti:
KULE SINÄ NUORI , MINÄ SKON ETTÄ SINÄ ,PARANET
MUISTA ETTÄ TEET LUPAUKSEN JA OLET HRRAN OMA
KOKO LOPPU IKÄSI ,AAMEN ..Jeesuksen nasaretilaisen nimessä: Nouse ja käy.
- teu.
vihne kirjoitti:
Sattu nyt käteen kakspiippunen eikä molempia laukasta tavallisesti yhtäaikaa. Oikeesti hain niitä paikkoja Rukoilevaisten hakusysteemillä ja kun yhden löysin niin laitoin maistiaisiksi.
"vihne"
en,muistanut kirjoittaaa sulle heti . olet kunnon monohosun kuluttaja
noin han minäkin olisin tehnyt. sinulla oli hyvä haarukka , Rukoilevaiset
on minulle vieraat ,mutta kuka sanoo että pitää pysyä vieraana ,,moro.. teu. kirjoitti:
"vihne"
en,muistanut kirjoittaaa sulle heti . olet kunnon monohosun kuluttaja
noin han minäkin olisin tehnyt. sinulla oli hyvä haarukka , Rukoilevaiset
on minulle vieraat ,mutta kuka sanoo että pitää pysyä vieraana ,,moro..Rukoilevaisten sivuilla on biplia ja siinä yksinkertainen hakumenettely. Kun on vanhat sanamuodot muistissa, niin siitä on ihan mukava hakea paikkoja. Mä olen käyttänyt sitä melko paljon
- su***
Usko Jumalaan ja elämään. Älä puoskareihin ja turhan jauhajiin.
- voi miesparkaa
Jeesuksen sana jumalattomalle SU:lle
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
Milloin söit Jeesuksen ruumista ja joit Jeesuksen verta?
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Luuk. 3:17 Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisut aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."
OIkein sanot turhan jauhajiin ei ole uskomista, se usko vie kadotukseen. - su***
voi miesparkaa kirjoitti:
Jeesuksen sana jumalattomalle SU:lle
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
Milloin söit Jeesuksen ruumista ja joit Jeesuksen verta?
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Luuk. 3:17 Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisut aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."
OIkein sanot turhan jauhajiin ei ole uskomista, se usko vie kadotukseen.Sinä hevosmies älä mene väliin kannipalijutuillaisi. Sano sinäkin joku lohduttava sana potilaan puolesta, vai osaatko edes, kuin vaan näytellä pahaa mieltäsi itsesi puolesta.
- Jeesus auta häntä!
Kyllä haluaisin Rukoilla,mutta en täällä,haluaisin itse tulla sen luo,on paha juttu se Haimasyöpä mutta Jeesus voi auttaa ja käyttää mua välikätenä,voi kun olisi Oulun lähistöllä tulisin,ei siihen muita tarvita,mutta Rukoilkaa Uskovat hänen puolesta,mutta Kiroajat Vaijetkoot nyt!
Sisäisesti koen että jotakin Jesus tekee,en voi muuta kun odottaa mitä tapahtuu! - okshnahon
On tämä palsta. Toiset rukoilee sairaan puolesta ja hyeenat on su.n kimpussa.
- Epätoivoinen
Hyvä nimimerkki "Jeesus auta häntä" ym. ystävät. On sydäntä liikuttavaa, että haluatte auttaa ja rukoilla tämän nuoren ihmisen puolesta. Itse uskon, että Jeesus voi hänet parantaa, kun uskossa Häntä rukoilemme. Jeesuksella on sama valta ja voima vielä tänäkin päivänä, kuin mitä Hänellä oli maan päällä eläessään. Mutta kävi miten kävi, kristitylle käy aina hyvin, kun riippuu vaan Jeesuksen lunastustyössä kiinni. Me ihmiset emme voi aina ymmärtää Jumalan teitä. Hänen ajatuksensa on suunnattoman paljon korkeammat ihmisen ajatuksia. Täytyy vaan todeta jokaisen rukouksen ja huokauksen päätteeksi, että "tapahtukoon Sinun tahtosi, Isä". Kiitos rakkaat ystävät rukouksistanne tämän ihmisen puolesta ja haluan vielä kehoittaa teitä jokaista olemaan ystävällinen kaikille ihmisille, myös ex-hellarille ja SU:lle. Kaikki mitä voitamme, voitamme Jumalan rakkaudella, niin myös rakkaat ystävämme SU.n ja ex-hellarin. Myös he ovat Jumalalle rakkaita! Niin pysyvät kaikki nämä kolme: usko, toivo ja rakkaus mutta suurin niistä on rakkaus.
- epäuskon viestit
Ei parane sekoittaa henkilöitä ja heidän edustamaansa epäuskoa. Jotta henkilöt pelastuisivat on saarnattava parannustra. Parannussaarna ei vastahakoisia miellytä tietenkään, en pyri koskaan uskovana epäuskoisia miellyttämään hyväksymällä heidän epäuskonsa tuottavan mukamas iankaikkisen pelastuksen. Vale on aina vale ja se on saa'tanasta lähtenyt. Ihmisiä joita odottaa ikuinen kadotus kenties jo tänään, ei heitä saa koskaan tuudittaa uneen, vaan pitää lain saarnan avulla herätellä tunnistamaan syntinsä ja epäuskonsa, jos mahdollista. Henkilöt on sitten eri asia. Täällä ei ole henkilöitä.
- Epätoivoinen
epäuskon viestit kirjoitti:
Ei parane sekoittaa henkilöitä ja heidän edustamaansa epäuskoa. Jotta henkilöt pelastuisivat on saarnattava parannustra. Parannussaarna ei vastahakoisia miellytä tietenkään, en pyri koskaan uskovana epäuskoisia miellyttämään hyväksymällä heidän epäuskonsa tuottavan mukamas iankaikkisen pelastuksen. Vale on aina vale ja se on saa'tanasta lähtenyt. Ihmisiä joita odottaa ikuinen kadotus kenties jo tänään, ei heitä saa koskaan tuudittaa uneen, vaan pitää lain saarnan avulla herätellä tunnistamaan syntinsä ja epäuskonsa, jos mahdollista. Henkilöt on sitten eri asia. Täällä ei ole henkilöitä.
Hyvä nimimerkki "epäuskon viestit" On ihan oikein saarnata Jumalan lakia ja parannussaarnaa heräämättömille ihmisille mutta kysymyshän on siitä, millä tavalla sen tekee. Se, että julistaako ihmisille parannusta ylhäältä vai alhaalta päin, sillä on valtavan suuri ero eli toisinsanoen julistaako parannusta omalla voimalla vai Jumalan rakkaudesta lähtevällä voimalla. Sinä voit kokeilla miltä tuntuu SU:n ja ex-hellarin näkökulmasta lukea noita "parannussaarna-viestejä".
- Epätoivoinen
Niin, piti vielä sanoa "Jeesus auta häntä" -nimimerkille että tämä ihminen on usean sadan kilometrin päässä oulusta. Arvostan haluasi auttaa tätä ihmistä, erittäin korkealle. Jos se olisi käytännössä mahdollista haluaisin mahdollistaa käyntisi tämän sairaan luona henkilökohtaisesti mutta en usko, että kaikki osapuolet suostuvat siihen, valitettavasti. Sydäntä kuitenkin lämmitti tuo kirjoituksesi. Kiitos siitä ja rukouksistasi, joita lähetät Jumalan luo.
- tiedeonoikeassa
Kannattaisko sen mennä vaikka sairaalaan, siellä sairauksia parannetaan ihan tieteen avulla... ainiin ettehän työ uskovaiset perusta tieteeseen ja tutkimuksiin, jeesus pelastaa jos vaan jaksat uskoa.
- Leiff.
Täss'ä asiassa on lupa kä'yttää kaikkea mahdollista .
Kun se tulere Jeesuksen nimeen ,ja mikseu Jumalan . Leiff. kirjoitti:
Täss'ä asiassa on lupa kä'yttää kaikkea mahdollista .
Kun se tulere Jeesuksen nimeen ,ja mikseu Jumalan .Kun on hätä! Jos paatti vuotaa, kannattaa rukoilla ja pumpata siinä samalla.
- leiff.
Joo niin kyllä , jos on hätä , silloin jokainen osaa rukoilla ,
sen puolesta mitä tarvii , Isä meidän Rukous lupaa kaiken
Mitä se vain on luvannut . - Leiff.
Ja se troteuttaa kaiken jos on uskoa
Viimeiset hautajaiset tuoreessa muistissa muistuttavat Jumalan suvereeniteetista. Hän toimii ajallaan ja tavallaan. Hän parantaa, mutta Hän myös katkaisee elämän langan.
Joudunkin kysymään itseltäni ja siinä samalla voi muutkin ajatella motiivia. Miksi rukoilen terveyttä sairastuneelle? Haluaako sairastunut ehdottomasti paranemisrukouksia vai niitä, jossa sanotaan: Tapahtukoon siinun tahtosi..
Tarvitsemmeko itse niitä rukouksia, koska emme mielestämme kestä jonkin omaisen poismenoa. Onko meidän turvallisuutemme jostain ihmisestä kiinni.
Paranemista toki voi rukoilla ja monissa tapauksissa on ainoa järkevä rukous, kun on todella ihmisiä, jotka tarvitsevat jotakin joltakin. Emme saa nöyristellä. Emme voi monen mielestä rukoilla kuin Jeesuksen opettamaa rukousta. Jeesus kehotti anomaan ja Hän lupasi, että rukoukset kuullaan.- Rauha teille
Jobin koettelemuksista jotakin:
Job. 1:20-21 Silloin Job nousi, repäisi viittansa ja leikkasi hiuksensa, heittäytyi maahan ja rukoili. Ja hän sanoi: "Alastonna minä tulin äitini kohdusta, ja alastonna minä sinne palajan. Herra antoi, ja Herra otti; kiitetty olkoon Herran nimi."
Joh. 14:12-14 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
Mieillä siis on Jumalan sanassa selkeät ja VAHVAT lupaukset.
Herra, lisää meille uskoa. Tätä me sinulta Kaikkivaltias pyhä Jumala rukoilemme Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen nimessä.
Näin rukoillen, me tuomme sinun eteesi tämän henkilön jonka puolesta on pyydetty esirukouksia tässä avauksessa. Jos se on sinun tahtosi niin tämä henkilö paranee. JOs sinun tahtosi on ottaa tämä henkilö luoksesi taivaaseen, niin vahvista hänen läheisiään ja ystäviään kestämään eron ikävää. Vain hetki, ja meitä itse kutakin siirretään täältä pois vuorollamme, suo että uskossa sinuun Herra Jeesus saisimme siirtyä täältä pois, sinun valtakuntaasi joka on taivaassa. Hallelujaa kiitos Jeesus syntiemme anteeksiantamisesta, kiitos ianakikkisen elämän lahjasta! Aamen.
Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Joh. 14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
- su***
Ei pidä väheksyä rukousta. Jumala auttaa tavalla tai toisella. Se on todella uskon asia.
- ldm m,el3
Lakien ja oppien tottelemisien asia!
Jumalan Valtakunnassa ei uskota vaan siellä on Jumalallisuuden tietous!
uskon asia on esimerkiksi se, että uskoo "älä ole tappamatta kun herra käskee" vaikka Jumalan ja Jeesuksen Laki selvästi kieltää tappamiset "älä tapa" käskyllä.
En halunnut loukata; tiedän, että tarkoitat oikein mutta ilmaiset asioita kohteliaasti hyvää tarkoittaen. - teu.
ldm m,el3 kirjoitti:
Lakien ja oppien tottelemisien asia!
Jumalan Valtakunnassa ei uskota vaan siellä on Jumalallisuuden tietous!
uskon asia on esimerkiksi se, että uskoo "älä ole tappamatta kun herra käskee" vaikka Jumalan ja Jeesuksen Laki selvästi kieltää tappamiset "älä tapa" käskyllä.
En halunnut loukata; tiedän, että tarkoitat oikein mutta ilmaiset asioita kohteliaasti hyvää tarkoittaen.MUTTA OLET TEHNYT SITÄ JO 6 VUOTTA , OLISIKO JO AIKA TEHDÄ JOTAKIN ,
ASIAN ETEEN . EIHAN KUKAAN VOI TEHDÄ KIUSAA LOPUTTOMASTI.
'Örvelö tirtää kyllä mistä ouhun .
- sisar herrassa
Totisesti rukoillaan. Jeesus rakas, kosketa ja paranna tämä haimasyöpää sairastava nuori äiti. Tapahtukoon kuitenkin sinun hyvä tahtosi asiassa. Anna uskon rohkeutta ja varmuutta tuleviin päiviin. KIITOS JEESUS KUN KUULET RUKOUKSEMME.OLE YLISTETTY HERRA JEESUS!
- teu.
Olen täydellä mukana rukouksessasi sisar , Tapahtukoon sinun tahtosi
anna uskon rohkeutta kaikkiin päiviisi , ja kiitos Herra Jeesus Kristrus
että olet kuullut Rukouksen ja ja toteutat sen omalla ajallasi .. - Rukoilemme
Emme tiedä, onko sairastava henkilö mies vai nainen?
- teu.
Rukoilemme kirjoitti:
Emme tiedä, onko sairastava henkilö mies vai nainen?
Niin olet varsin oikeassa , "sisar" sanoi etä nuori äiti , minä olin sitä ennen
sitä mieltä että hän on voinut olla vaikka nuori (mieskin) ,tätä luulen
vieläkin , mutta aivan hyvin hän voi olla nuori ainenkin ,muttei äiti . - 18+3
teu. kirjoitti:
Niin olet varsin oikeassa , "sisar" sanoi etä nuori äiti , minä olin sitä ennen
sitä mieltä että hän on voinut olla vaikka nuori (mieskin) ,tätä luulen
vieläkin , mutta aivan hyvin hän voi olla nuori ainenkin ,muttei äiti .Teu, miksi ei voi olla äiti? Juurihan niin sanottiin olevan.
- su***
Näitä vastaavia ikäviä sairastapauksia on paljon. Emmekö voisi rukoilla kaikkien sairaiden puolesta, oli uskossa tai ei. Oli mies tai nainen. Oli äiti tai ei.
Me voimme suullamme tehdä asioita, mutta eikö rukous ole yleensä kohdistettu johonkin, jolle tai joka apua pyytää?
Kun raamatussa on Jeesuksen sanat: Joille te synnit anteeksi annatte...
Merkitsisikö nämä sanat sitä, että voisimme julistaa synninpäästön koko kansalle ja nekin saisivat syntinsä anteeksi, jotka eivät ole tunnustaneet yhtään syntiä tehneensä?- su***
No eikös Jeesus kuollut kaikkien maailman ihmisten syntien puolesta. Vai valehteliko Paavali?
- flblgut
Muistaakseni Jeesus vahvisti Lait ja jos teidänkin raamassa niin on niin se merkitsee sitä, että Jeesus kärsi ja kuoli syntiin/rikoksiin pakotettujen vuoksi.
Oletko su*** samaa mieltä?
Minä en löydä evankeliumeista tietoa että Jeesus olis ennakkoon sovittanut rikollisten rikoksia. - su***
flblgut kirjoitti:
Muistaakseni Jeesus vahvisti Lait ja jos teidänkin raamassa niin on niin se merkitsee sitä, että Jeesus kärsi ja kuoli syntiin/rikoksiin pakotettujen vuoksi.
Oletko su*** samaa mieltä?
Minä en löydä evankeliumeista tietoa että Jeesus olis ennakkoon sovittanut rikollisten rikoksia.Juu, kyllä varmasti näin oli. Kansa huusi ristiin naulitse, ristiinaulitse hänet. Ja se oli rikos kun syytön mies ristiile pantiin, joka yritti kansaansa pitää nuhteettomana.
Se oli siellä siihen aikaan tapana, että rikolliset pantiin puihin. Tuomari olivat silloin yhtä omalaatuisia kuin nykyäänkin.
En minäkään tiedä Jeesuksen ennakoita sovituksia, koska en lue paljon raamattua.
Ihmettelen kun Paavalikin mestattiin, miksi hänestä ei ole tehty sovittajaa. Hän jatkoi Jeesuksen polkuja. Älkää nyt ottako tätä pilkaksi. Tuli vain tuossa mieleeni. - teu.
su*** kirjoitti:
Juu, kyllä varmasti näin oli. Kansa huusi ristiin naulitse, ristiinaulitse hänet. Ja se oli rikos kun syytön mies ristiile pantiin, joka yritti kansaansa pitää nuhteettomana.
Se oli siellä siihen aikaan tapana, että rikolliset pantiin puihin. Tuomari olivat silloin yhtä omalaatuisia kuin nykyäänkin.
En minäkään tiedä Jeesuksen ennakoita sovituksia, koska en lue paljon raamattua.
Ihmettelen kun Paavalikin mestattiin, miksi hänestä ei ole tehty sovittajaa. Hän jatkoi Jeesuksen polkuja. Älkää nyt ottako tätä pilkaksi. Tuli vain tuossa mieleeni." su """
Tässä sanottu , on sanottu , örvelön sanoin , Hän vahvisti LAIT .. Ei sanota sitä
että Hän kuoli kaikkien puoleta kuin sinä sanot , Vaan osa oli jo Taivaassa keskusteltu valmiiksi , kuinka kaikki tapahtuu , lisäkeskustelujan JEESUS on
käynyt Niissä lukemattomissa kerroissa joissa Hän meni mäken ja vuorelle
ja keskusteli Jumalan /Isänsä kanssa joka tapahtui yleensä illalla ..
Näissä keskusteluissa on puhuttu paljon sellaisia asioita , joista me emme
ole aivan perillä . Kaikki on vain Isän ja Poijan keskustelu tuloksena .
Tarkoitan sitä , että näitä asioita ei ole välttämättä tullut kenenkään tietoon ,
Mutta parhaimmin on ne asiat tullut julki mitä Jeesus on kertonut sitten
Opetus lapsilleen .
Kenenkään pakotettujen syntiin tehtyjen asioita ei erikseen hoitanut .
Vaan Hän nimen omaan Kärsi Kaikkien Ihmisten puolesta , eli Hä'n
oli Sijaiskärsijä , Vapahtaja ,
SYYTÖN MIES RISTILLE PANTIIN , OSITTAIN NIIN ,KOSKA JOS HÄN
EI OLISI JOUTUNUT RISTIN UHRIKSI , EI KUKAAN OLISI PELASTUNUT
JA TÄMÄ ON VARMA TOSI, SIIS SE TARKOITTAA SITÄ ETTÄ KAIKKI
MITÄ TUNTUU PAHALLE JA TEKI PAHAA . EI MEILLÄ KELLÄKÄÄN
OLI NYT PELASTUSTA .. NÄMÄ KAIKKI ON SELITETTY AIKAISEMMIN
JA KUINKA PALJON ON KÄSITELTY NIISSÄ NEUVOTTELUISSA , NIIN
NIISTÄ TIETÄÄ VAIN ISÄ /POIKA .
Tässä koetan vastata , kysymykseen miksei Paavllsta tehty sovittajaa ,
Se johtrui ilmanmuuta siitä Että tämä asiat jotka oli Jumalan ja Jeesuksen
välisiä ,sopivat keskenään jo aikanaan että sijaisen tulee olla niin arvokas
Jumalalle että siihen sopii vain oma POIKA;
Jos sitten saovitetaan Marttyyrikuolema on se kovin paljon hennompi
kuin mihin Jumalan /Poika oli suostunut
Totta hän jatkoi Jeesuksen polkuja monissa asioissa , mutta Paavali
oli kuitenkin vain paavali , kun verrannoksi tulee JEESUS.
- Epätoivoinen
Tämä on nimenomaan nuori äiti.
- sisar herrassa
Tunnen myös henkilön.rukoillaan tänäänkin!
- teu.
sisar herrassa kirjoitti:
Tunnen myös henkilön.rukoillaan tänäänkin!
Rakas Jumala ,Jeesuksen nimeen , sinä joka tunnet ja tiedät
kosketa hänt'ä , paranna ja tee terveeksi , jos se on tahtosi .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906