Autokoulu Start (Kontula/Itäkeskus/Ruoholahti)

CinDy92`

Autokoulun valinta olis kohta edessä ja oon netistä kaivellu tietoja eri vaihtoehdoista. Kavereilla huonoja kokemuksia monista kouluista ja jäljelle jää Start. Kukaan frendeistä ei oo siellä ollut ja muihin en juttujen perusteella viitsi edes soittaa, elikkäs onko kellää kokemusta startista vai onko kaikki autokoulut samanlaisia "paska paikkoja"?

Autolla mul ei oo välii, mut en halua vittuilevaa ja huutavaa opea.

9

4177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • starttiarvioiva4h

Ite kävin Startissa ja onhan ne aikamoisia pilkuviilaajia. Hinnoissa ei oo suuria eroja, mut mee ehdottomasti Liekkiin. Hertsikassa ainaki toimipiste ja monet kaverit on suositellu sitä. Luulen et Liekis on vähä rennompi meininki muutenkin.

• Tähtioppilas-93

Edellisen henkilön postaukseen sanon vain, arvioiva-ajo on nimensä mukainen. Ajon tarkoitus on tarkastella sinua kuljettajana ja tuoda ne keskustelussa esille. Uskon tai ainakin toivon, muissakin autokouluissa "viilataan pilkkua" arvioivassa-ajossa. Käsitykseni mukaan, asiakas maksaa tästä.

• im1212

Tää ei nyt varmaan riipu Autokoulusta, vaan opettajasta. Eiköhän kaikissa kouluissa ole joku jonka kanssa kemiat täsmää ja joku jonka kanssa ei sitten niinkään. Eli ei kannata lytätä muitakaan kouluja, vaan ota selvää kuka oli se "**** ope! Mulla oli loistoope ja kaverilla samassa koulussa ihan syvältä. :/

• mulkans

toisi mukavat opet ja hinta kohdillaan, ei paha, suosittelen.

• K-1900

Ainakin kontulan toimipisteessä homma hoitu hienosti. Ope oli ihan huippu tyyppi. Mieletön huumorintaju ja aina läppä lensi. Ajotunteja oikein odotti =)

Inssi ekalla läpi, kiitos "syöpälapselle" (ope kutsui itseään)

• Nimimerkki12356790

Kontulan autokoulu start oli täyttä paskaa.Ylimielinen henkilökunta ja opettaja tai mikä yrittäjä se oli rupes kinaamaan ja soittelemaan asiattomia puheluita kun vaadin laskelman ajotunneista joista koin laskutettua liikaa. Täyttä paskaa en suosittele.

• Pettynyt132

Autokoulu Start on ihan pilkunviilajien paikka... Opettajat lässyttää ihan, kuin pikkuvauvalle voi sanonko mitä..... On muitakin kouluja onneksi idässä :) Johtaja pyörii moottoripyöräopetuksessa, kun vaan muilta renkaanvaihdoiltaan ym skootterivuokraus Busineskin pyörii siinä ohella .

• Tuukka888

Karmea paikka! Naiset firmassa todella oksettavia. Tosiaan, puhuu kuin pienelle lapselle. En suosittele kenellekään!

• paskamunaa

Onko ollut hiblausta hitaassa ajossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe