Autokoulu Start (Kontula/Itäkeskus/Ruoholahti)

CinDy92`

Autokoulun valinta olis kohta edessä ja oon netistä kaivellu tietoja eri vaihtoehdoista. Kavereilla huonoja kokemuksia monista kouluista ja jäljelle jää Start. Kukaan frendeistä ei oo siellä ollut ja muihin en juttujen perusteella viitsi edes soittaa, elikkäs onko kellää kokemusta startista vai onko kaikki autokoulut samanlaisia "paska paikkoja"?

Autolla mul ei oo välii, mut en halua vittuilevaa ja huutavaa opea.

9

4106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • starttiarvioiva4h

Ite kävin Startissa ja onhan ne aikamoisia pilkuviilaajia. Hinnoissa ei oo suuria eroja, mut mee ehdottomasti Liekkiin. Hertsikassa ainaki toimipiste ja monet kaverit on suositellu sitä. Luulen et Liekis on vähä rennompi meininki muutenkin.

• Tähtioppilas-93

Edellisen henkilön postaukseen sanon vain, arvioiva-ajo on nimensä mukainen. Ajon tarkoitus on tarkastella sinua kuljettajana ja tuoda ne keskustelussa esille. Uskon tai ainakin toivon, muissakin autokouluissa "viilataan pilkkua" arvioivassa-ajossa. Käsitykseni mukaan, asiakas maksaa tästä.

• im1212

Tää ei nyt varmaan riipu Autokoulusta, vaan opettajasta. Eiköhän kaikissa kouluissa ole joku jonka kanssa kemiat täsmää ja joku jonka kanssa ei sitten niinkään. Eli ei kannata lytätä muitakaan kouluja, vaan ota selvää kuka oli se "**** ope! Mulla oli loistoope ja kaverilla samassa koulussa ihan syvältä. :/

• mulkans

toisi mukavat opet ja hinta kohdillaan, ei paha, suosittelen.

• K-1900

Ainakin kontulan toimipisteessä homma hoitu hienosti. Ope oli ihan huippu tyyppi. Mieletön huumorintaju ja aina läppä lensi. Ajotunteja oikein odotti =)

Inssi ekalla läpi, kiitos "syöpälapselle" (ope kutsui itseään)

• Nimimerkki12356790

Kontulan autokoulu start oli täyttä paskaa.Ylimielinen henkilökunta ja opettaja tai mikä yrittäjä se oli rupes kinaamaan ja soittelemaan asiattomia puheluita kun vaadin laskelman ajotunneista joista koin laskutettua liikaa. Täyttä paskaa en suosittele.

• Pettynyt132

Autokoulu Start on ihan pilkunviilajien paikka... Opettajat lässyttää ihan, kuin pikkuvauvalle voi sanonko mitä..... On muitakin kouluja onneksi idässä :) Johtaja pyörii moottoripyöräopetuksessa, kun vaan muilta renkaanvaihdoiltaan ym skootterivuokraus Busineskin pyörii siinä ohella .

• Tuukka888

Karmea paikka! Naiset firmassa todella oksettavia. Tosiaan, puhuu kuin pienelle lapselle. En suosittele kenellekään!

• paskamunaa

Onko ollut hiblausta hitaassa ajossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe