Voiko olla sattumaa nähdä oma mies vähällä aikaa pariin otteeseen levähdyspaikalla ennen Keravaa hesasta päin tultaessa? Mikä paikka toi oikeesti on?
Sattumaako????
5
414
Vastaukset
- Route4
Kysäiseppä mieheltäsi, kun olet hänet pariin otteeseen siellä nähnyt. Eiköhän tuon toisen kysymyksen vastaus ole jo mainittu ensimmäisessä kysymyksessäsi.
- älä mieti yksin
Oliko tuo se paikka missä miehet kohtaa toisensa? Vai oliko se jossain muualla? Kyllähän tuo hiukan oudolta tuntuu, ellei työ ole niin rankkaa, että on pakko ottaa torkut (ork*t) ennenkuin jatkaa matkaa kotiin.
Mene paikan päälle ja kysy. - 3476
Uudenmaan kuuluisin kutupaikka.
Pääasiassa rekkakuskit homostelevat siellä, mutta ilmeisesti muutakin toimintaa on. Käyppä metsässä katsomassa, yllätyt kuinka paljon käytettyjä kortsuja siellä on.- 11 + 12
Olet ilmeisesti käynyt siellä useinkin...
- Lattia-Markku
jos se käy siellä p-paikalla paskalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470