KOOTUT KLISEET?

turhaa_touhua

* Olen nuorekas (missä ovat kaikki ikäisekseen vanhat?)

* En etsi lapsilleni elättäjää enkä uutta isää (joopa joo, tilanne muuttuu aika nopeasti)

* En vastaa kuvattomille (en vastaa kenellekään)

* Olen tempperamentinen tai tulinen (täysi raivohullu käytännössä)

* Ihan kiva ei riitä ja haluan kipinää (kuinka usein tällaista tapahtuu netin kautta ekoilla treffeillä, että tunne olisi molemminpuolinen: erittäin harvinaista)

44

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+2

Jos tunne ei ole molemminpuolinen ekoilla treffeillä niin ei se ole sitä ikinä.

• Unelmien Pokamies

"Jos tunne ei ole molemminpuolinen ekoilla treffeillä niin ei se ole sitä ikinä."

No tuo nyt ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Pareilla treffeillä vähitellen lämmenneitä pitkiä suhteita ja avioliittoja on kuitenkin tullut monta nähtyä tutuilla ja kavereilla. Jos on kovin tunneihminen ja joku hetkessä eläjä niin voi olla eri asenne.

• ÄääähPuh

Kiinnostusta pitää olla toki heti, mutta kuinka usein jalat lähtee heti alta...? Sitähän monet odottavat.

• fewfewfefeffwefewf

* Olen suvaitsevainen (en suvaitse omista poikkevia mielipiteitä, jotka ovat omasta mielestäni sivaitsevia)

• Nennia

Voi, tätä listaa voisi jatkaa pitkästi!

- "Olen aluksi ujonpuoleinen, mutta juttu alkaa luistaa sitten kun tutustutaan paremmin" (Hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt tyyppi, ei taatusti mikään suvereeni seuramies myöhemminkään)

- "Ota selvää ;)" (Ei mitään erikoista mainittavaa, ei ainakaan erityisen mielenkiintoinen tai mielikuvituksellinen tyyppi)

- "Mua joko rakastaa tai vihaa" (Uskomattoman vaikee ja ärsyttävä tyyppi useimmille. Jos ei itselle niin ainakin sitten kavereille, perheelle jne.)

- "Arvostan nuorta naista" (Olen vanha äijä, mutta haen tyttäreni ikäistä seuraa, koska nuoremmat nyt vain on nättejä ja pantavia. Itse en oo kyllä kovinkaan kummoinen saalis kellekään, mut hei, kaikkihan turvallista ja luotettavaa vanhempaa herraa etsii!)

- "Olen rehellinen, luotettava, urheilullinen ja huumorinajuinen" (Olen tylsä kuin mikä, en jaksa panostaa profiiliini sen verran että kirjoittaisin jotain muuta kuin kaikki muut")

- "En juopottele, luottotiedot on kunnossa" (Jotain häikkää alkoholin ja raha-asioiden kanssa kuitenkin on, kun pitää erikseen mainita)

- Olen suorasanainen ja sanon asiat niin kuin ne ovat ("Töksäyttelen asiat epäkohteliaasti, en osaa pitää mölyjä mahassani silloinkaan kun pitäisi)

Tässäpä näitä ainakin aluksi. Sen tosin itse kyllä sanon, että allekirjoittaisin saman tien tuon "ihan kiva ei riitä", vaikka sitä ei omassa profiilissani olekaan. Itse olen jo kaksillakin treffeillä tuntenut heti ensimmäisestä tapaamisesta asti, että kipinää todella on, joten en näe mitään järkeä tapailla tyyppejä, joiden kanssa tätä fiilistä ei tule.

• Unelmien Pokamies

"- Olen suorasanainen ja sanon asiat niin kuin ne ovat ("Töksäyttelen asiat epäkohteliaasti, en osaa pitää mölyjä mahassani silloinkaan kun pitäisi)"

Unohdit: Enkä silti osaa sanoa selvästi ei silloin kun ei kiinnosta enää sinua nähdä.

• nn.

*bombot älkää vaivautuko (kyseessä todennäköisesti jonkin sortin bimbo)

• munankastaja

Siis aivan yhtä naurettavia on joidenkin nuorten naisten lausahdukset tai sanonnat tyyliin "Sillä mennään mitä on" Siis voi v...u mitä pösilöitä tuollaisten takana yleensä oikeen onkaan.

• Pildehaukka

Etsin miehekästä miestä (muttei tietenkään saa olla liian miehekäs)

• misvm1967

Eli viestin pitää kuulostaa siis seuraavalta:

Olen flegmaattinen ja rupsahtanut tyyppi ja etsin itselleni elättäjää koska olen työtön. Vastaan kaikille oli kuva tai ei. Liekin ei tarvi leimahtaa koska tosiystävyydestäkin voi kasvaa suuri rakkaus. Leikkaathan myös ylipitkät peppukarvani?

xD

• höylä odottaa

Voisin kyllä laittaa tuon peppukarvojen leikkaamisen. Siis mikä ihanampaa kuin oma peppuparturi.

• 12 + 15

Eniten pännii juuri tuo "Ota selvää." Paskat otan, jos et osaa itsestäsi mitään kertoa ja tehdä omaa osaasi tutustumisessa niin et taida olla kovin fiksu tyyppi. Kunhan mittauttavat kiinnostustaan nämä ihmiset.
      Entäs sitten "En tiedä mitä etsin tai etsinkö mitään." No mitä helvettiä sitten tunget koko palveluun muiden aikaa haaskaamaan, selvitähän ensin mitä elämältä haluat. Oikeastaanhan tuo on koodikieltä, joka tarkoittaa: "En halua että kaikki rumat ja epäkiinnostavat tyypit laittavat viestiä, tulin vain tsekkaamaan jos vahingossa löytyisi se täydellinen kaunis/komea täältä, sille voisin vastatakin."

• Ja sitten juuri näissä profiileissa ei ole muutakaan tietoa, saati kuvaa. Ikä, pituus ehkä paino. WAU todellinen true love...

• Unelmien Pokamies

Kai se nätti naama, vähän tekstiä -profiili on itsessäänkin klisee. Ei sellaiseen voi mitään vastata kun ei ole mitään tarttumapintaa ja ne kuvat takaa että viestejä tulee parisataa ensimmäisenä päivänä.

Toisaalta sitten välillä tuollaiset lähestyvät itse joten luultavasti noiden takana on muutenkin itse aktiiviset käyttäjät eikä passiiviset viestin odottelijat.

• hullinkuva

Kaikkein tyhmimpiä ovat "nuoret miehet" = liki 50 tai ylikin kaljamahat.

• uffe höt

En ole vanhan näköinen-muut ovat : ) Ikä voi olla 60 ..kehutaan seksikkyydellä mutta kun naisen näkee niin yhtä vähän seksiä kuin kuolleessa turvonneessa kalassa..

• kkokokokokokoko

Sitten kun päästään treffeille:

Ollaan yhteyksissä (eli never)

• N39

"100% luotettava ja rehellinen"

Nimim. Avioliitossa elävä salasuhdetta hakeva täysin rehellinen mies, jonka vaimo ei anna, mutta lasten takia ollaan yhdessä.

Ja näitä on PALJON!!!

• itsevihaa?

"vihaan suvaitsemattomia ja kapeakatseisia ihmisiä"

No mikäs tämän sanoja sitten itse on ;D

• ei hemmetti

Kun 55v mies laittaa ilmoonsa, "olen katseenkestävä" niin voi pyhä taivas
      sentään.

• Oeie

Voi nenä mä repesin ihan täysin :D
        Ehkä ne kato aattelee sen sillain kirjaimellisesti, että kestää just katsoo saamatta slaakia ;)

• Unelmien Pokamies

"Olen kyllästynyt ravaamaan baareissa"
      "Ajattelin nyt kokeilla tätä nettideittijuttua"
      "En ollut ikinä uskonut että kokeilisin tätä nettideittijuttua"

• hiuli hei

Minulle vastaavista miehistä 99 % on aina nuorekkaita. Vähintään. Uusin ilmiö profiileissa on "oikeasti nuorekas". Jep jep.

"Minulla on kaikki asiat kunnossa, eikä sinullakaan ole luurankoja kaapissa" (en siedä pienintäkään normaalia elämää johon mahtuu ilon lisäksi myös surua, ja jos menetät jonkun tai sairastus niin se on näkemiin!)

"Tositarkoituksella" (seksiä niin että minä kuvittelen että sinä kuvittelet että jotain enemmänkin olisi tarjolla).

"Juoksut on jo juostu" (siinä tulikin sitten koinattua kaikki kotikylän muijat/jätkät).

• niiiiin kulunut

"hakusessa"

Se on saman tien turn-off ihan pelkästään tuon sanan nähtyäni!

• loputon lista

"Kuvan saa pyytämällä"

"Ikäistään nuoremman näköinen" M42

"Nuorekas ja poikamainen" M46

"4-kymppinen nuorekas"

"poikamainen ja miehekäs" M45 (mikä osa hänessä on poikamaista, mikä miehekästä?!)

"Elämän perusasiat kunnossa, vain sinä puutut"

"Toivoisin, että olisit sinut itsesi ja menneisyytesi kanssa."

"pilkettä silmäkulmassa"

"Mitäköhän tähän nyt kirjottais.."

"herrasmies"

• Ja lisää...

Asiat, joista en innostu: "selkään puukottaminen, valehtelu ja epärehellisyys"

"Kuvattomat älkööt vaivautuko. Seuraavaan profiiliin, kiitos."

"Ei niuhottajille ja tiukkapipoille!!! Seuraavaan profiiliin, kiitos..."

"Etsin ikäistäni nuorempaa naista koska olen 10-15 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen ja niin hyväkuntoinen, että ikäiseni naiset eivät pysy mukana vauhdissani." (Tämä yleinen kommentti yli 50-vuotiaiden miesten profiilissa.)

"Carpe diem."

Asiat, jotka saavat minut syttymään: "Kenties sinä." "Takkatuli, viini, ruoka"

"Alko ei ole ongelma."

• ikänirppis

Varsinin tuo "etsin ikäistäni nuorempaa naista" on todella naurettava. Ihan ikäisensä, kulahtanut kurppa sieltä profiilista löytyy.

Sitkeästi nämä papat laittavat vain viestiä näin alle nelikymppisellekin.

Joskus, kun ylilyönti on todella räikeä, saatan suoraan vastata, ettei kiinnosta koska mies on niin vanha. Tähän tietysti tulee vastauksena joko perinteiset "olen niin nuorekas, että voin tehdä näin", "ikä on vain numero" (ei muuten ole) tai loukkaantunut viittaus ahdasmielisyyteeni tms.

Sitten on tietysti näitä ikänsä valehtelevia miehiä. Kun siihen leikkiin lähtee, kannattaa vaihtaa se kuvakin. Eräskin tyyppi väittää itseään - oliskohan 37-vuotiaaksi tai jotain - mutta kuvassa hilluu selvästi hiukan sutattu noin nelivitosen miehen naama.

Itse skippaan KAIKKI vain itseään nuorempia naisia hakevat miehet. Osoittaa mieheltä suurta pinnallisuutta ja harhakuvaa omasta itsestään.

• beware2

"Asiat, joista en innostu: "selkään puukottaminen, valehtelu ja epärehellisyys""

Tuo on niin varma merkki siitä, että henkilö harrastaa kaikkia kolmea ja vähimmilläänkin kokee kaiken itselleen epämieluisan selkään puukottamisena - ja vielä syyttä.

• ikä on numero
        ikänirppis kirjoitti:

Varsinin tuo "etsin ikäistäni nuorempaa naista" on todella naurettava. Ihan ikäisensä, kulahtanut kurppa sieltä profiilista löytyy.

Sitkeästi nämä papat laittavat vain viestiä näin alle nelikymppisellekin.

Joskus, kun ylilyönti on todella räikeä, saatan suoraan vastata, ettei kiinnosta koska mies on niin vanha. Tähän tietysti tulee vastauksena joko perinteiset "olen niin nuorekas, että voin tehdä näin", "ikä on vain numero" (ei muuten ole) tai loukkaantunut viittaus ahdasmielisyyteeni tms.

Sitten on tietysti näitä ikänsä valehtelevia miehiä. Kun siihen leikkiin lähtee, kannattaa vaihtaa se kuvakin. Eräskin tyyppi väittää itseään - oliskohan 37-vuotiaaksi tai jotain - mutta kuvassa hilluu selvästi hiukan sutattu noin nelivitosen miehen naama.

Itse skippaan KAIKKI vain itseään nuorempia naisia hakevat miehet. Osoittaa mieheltä suurta pinnallisuutta ja harhakuvaa omasta itsestään.

Jep, yksi pappa selitti hakevansa siksi nuorempaa, kun ei kuulemma kelpaa riittävänä itsensä ikäisille?! No voi hyvää päivää, meinaako hän, että nuoremmat ovat niin epätoivoisia, että pitäisi joku 15 vuotta vanhempi papparainen ottaa, joka ei kelpaa edes oman ikäisille..

Skippaus on varmaa minullakin, jos mies hakee yli kymmenen vuotta itseään nuorempaa ja vain alle oman ikäisiä.

"Ikä on vain numeroita" on monesti kokeiltu ja todettu epätodeksi lauseeksi. Joku häikkä ihmisellä on, jos on huomattavia ikäeroja suhteessa, eikä julkkiksena olo (pressapari, katri helena yms.) poista tuota häikkää pääkopassa.

Vaikka suuren ikäeron pareja on, ja he puolustavat omaa suhdettaan, niin sekään ei poista sitä tosiasiaa, että joku häikkä on pääkopassa.

• Rytöjaakko.

"Tee muille niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän"

-> nainen tekee perinteisen katoamistempun.

Näihin törmääminen aukaisi itselläni silmät lopullisesti millainen bs:n keidas nettitreffit on.

• keskikikäinen nainen

Pitäis varmaan tehdä profiili uusiksi...

Täällä rupsahtanut keski-ikäinen yh...harrastan löhöilyä ja tosi tv-sarjoja....suklaakin maistuu!
      Odotan innolla viestejä urheilullisislta ja itsensä kunnossapitäviltä miehiltä...vastaan kaikille kuvan lähettäneille...koska ulkonäkö on minulle tärkeä...siis miehen...en omista peiliä!

Tuliskohan vastauksia?? :-)

• nino6

Ei ainakaan kannata laittaa harrastukseksi "lenkkeilyä", koska se näyttää
        olevan melkein kaikilla, vaikka se lenkkin ulottuu ovelta autolle.

Vois tuolla sun löhöily/töllöttämis profiililla saadakin vastauksia, sillä
        jotkut vois pitää sitä huumorina ja toiset rehellisenä. Täällähän kaikki
        on rehellisiä hih ja toivoo sitä muiltakin.

Monesti on pitkä litania harrastuksia, joita on tehty vuosia sitten, tai
        ainakin haaveiltu. Vuorikiipeilystä golfiin.

• Ja lisää...

Ai niin... ja "ei löydy luurankoja kaapista".

• Unelmien Pokamies

Joo, "lenkkeily" tosiaankin. Kuka ei "lenkkeile" profiilissaan?

• Mie ja koissu

Mitäs kun ulkoilee ja kävelee koiran kanssa min. 2h pvässä, siis joka pvä?
        Olenko silloin jo elämäntapaliikkuja? Lenkit on siis 95-prosenttisesti kävelylenkejä, harvoin teen hölkkälenkin, kun tuo tarpominen on niinkin aktiivista.

• Voi sie
        Mie ja koissu kirjoitti:

Olenko silloin jo elämäntapaliikkuja? Lenkit on siis 95-prosenttisesti kävelylenkejä, harvoin teen hölkkälenkin, kun tuo tarpominen on niinkin aktiivista.

Et ole elämäntapaliikkuja vaan koirankusettaja.

• Unelmien Pokamies
        Mie ja koissu kirjoitti:

Liikunnan ja urheilun ero olisi hyvä tuoda esiin tekstissään. Toinen on "elämäntapaliikkuja" ja kävelee päivittäin töihin ja takaisin sekä ulkoiluttaa koiraa kun toinen on "lähes päivittäin" treenatessaan maratoniin 70km viikossa viidelle päivälle jaettuna ja siihen pari punttista päälle.

• turn_ off

Tämmöinen yltiöromanttinen ikuinen poika / miehenalku pilke silmäkulmassa etsii kainaloa johon painaa päänsä. Komeaksikin kehuttu. Otappa yhteyttä.

• minä

Mites tää: "Se mikä ei tapa vahvistaa"?

• 15 + 20

"kauniiksi kehuttu" = todennäköisesti ei mitään realistista kuvaa omasta ulkonäöstä vaan kaikki perustuu random vonkaajien ylistykseen.

• 16+9

"komeaksi haukuttu" = äiteen ylistys omasta mussukastaan

• translator1
        16+9 kirjoitti:

"komeaksi haukuttu" = äiteen ylistys omasta mussukastaan

Todennäköisempää on, että

"komeaksi kehuttu" = joku nainen on antanut pakit sanoen, että olethan sinä ihan kivan näköinen, mutta en ole vielä valmis seurustelemaan. Ja mieshän uskoo...

• käännös 3
        translator1 kirjoitti:

Todennäköisempää on, että

"komeaksi kehuttu" = joku nainen on antanut pakit sanoen, että olethan sinä ihan kivan näköinen, mutta en ole vielä valmis seurustelemaan. Ja mieshän uskoo...

"komeaksi kehuttu" = kerran 30 vuotta sitten nuoruudessa 30 kiloa hoikempana ja kun oli vielä tukka päässä eikä puolikalju kiillellyt päälaella..

• 1+8

En ole heti kihloihin ryntäämässä = sitoutumiskammoinen kus.ettaja ja hyväksikäyttäjä, joka haluaa kalastella loputtomiin, eikä kykene sitoutumaan todennäköisesti ikinä. Samassa kastissa "tarvitsen paljon omaa aikaa" -tyyppien kanssa

Aina voi olla nurkan takana joku parempi ja kauniimpi. Turhaa kysellä sen muiden tapailun lopettamista, koska sehän on jo alusta asti tehty selväksi ettei tässä olla niin vakavissaan liikkeellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2937
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      46
      2844
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2629
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1694
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      722
    Aihe