Asianajajaksi on valittavissa ansioitunut lakitieteen tohtori, ainoa totta puhunut suomalainen lakimies, joka sai tästä kerrasta varoituksen asianajajaliitolta ja juutalainen lakimies. Kenet valitsisin?
Valitsisin juutalaisen lakimiehen. Miksi? Koska uskon hänen jo lapsuudestaan asti opetelleen huijamaan Jumalaa lakia rikkomatta ja siksi hänen täytyy olla tosi taitava.
(Tämän oli tarkoitus olla vitsi, mutta jos joku usuttaa juutalaisen lakimiehen kimppuuni, olen lirissä.)
Juutalainen lakimies
5
555
Vastaukset
- 4+11
" Lapsuudestaan asti huijaamaan Jumalan lakia ............ "
Onko tämä olevinaan jotenkin positiivinen ilmaisu ? - jos aiot voittaa:
Juutalaisilla on juristin mielenlaatu. Johtuu epäilemättä juutalaisesta uskonnosta, joka on nimenomaan lakiuskonto.
Ota juutalainen asianajaja jos voit. He ovat tunnetusti parhaita. Ainakin Herbert Gumpler on aikoinaan ollut aivan legenda. Oli myös eräs toinen juutalainen asianajaja, erittäin tunnettu siitä, ettei juurikaan hävinnyt juttujaan, en enää muista nimeä. Tuskin Gumpler itse enää töitä tekee, mutta oletan ainakin firman olevan laadukas. - 11*11*
Äläkä nyt ainakaan ota mitään lakimiesliitolta varoitusta saanutta hunsvottia, joka vie sulta vain rahat ja saattaa ketkuilla selkäs takana. Ottamalla tunnetun ja hyvämaineisen nimen saatat ehkä joutua maksamaan hiukan enemmän, mutta todennäköisyys voittaa juttu on parempi.
- 14+15
Minun mielestäni oikeudenkäynnin ei pitäisi olla lakimiesten välinen kilpailu voitosta, vaan rikollisen saattaminen vastuuseen teostaan.
Jos minä olisin syyllinen ja hyvä lakimies saisi minut syyttömäksi, niin olisinko minä oikeasti syytön ? Tässä tarvittaisiin sitten uskoa, mutta entäs, jos omatunto ei usko. - 2+2
Käypihän se antisemitismin propagointi näinkin,kuin aloittaja tekee...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀3387058Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2956561Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai495776Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1715197Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614023Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main2833987Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1433589Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383308Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava43291HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok503221