Asianajajaksi on valittavissa ansioitunut lakitieteen tohtori, ainoa totta puhunut suomalainen lakimies, joka sai tästä kerrasta varoituksen asianajajaliitolta ja juutalainen lakimies. Kenet valitsisin?
Valitsisin juutalaisen lakimiehen. Miksi? Koska uskon hänen jo lapsuudestaan asti opetelleen huijamaan Jumalaa lakia rikkomatta ja siksi hänen täytyy olla tosi taitava.
(Tämän oli tarkoitus olla vitsi, mutta jos joku usuttaa juutalaisen lakimiehen kimppuuni, olen lirissä.)
Juutalainen lakimies
5
480
Vastaukset
- 4+11
" Lapsuudestaan asti huijaamaan Jumalan lakia ............ "
Onko tämä olevinaan jotenkin positiivinen ilmaisu ? - jos aiot voittaa:
Juutalaisilla on juristin mielenlaatu. Johtuu epäilemättä juutalaisesta uskonnosta, joka on nimenomaan lakiuskonto.
Ota juutalainen asianajaja jos voit. He ovat tunnetusti parhaita. Ainakin Herbert Gumpler on aikoinaan ollut aivan legenda. Oli myös eräs toinen juutalainen asianajaja, erittäin tunnettu siitä, ettei juurikaan hävinnyt juttujaan, en enää muista nimeä. Tuskin Gumpler itse enää töitä tekee, mutta oletan ainakin firman olevan laadukas. - 11*11*
Äläkä nyt ainakaan ota mitään lakimiesliitolta varoitusta saanutta hunsvottia, joka vie sulta vain rahat ja saattaa ketkuilla selkäs takana. Ottamalla tunnetun ja hyvämaineisen nimen saatat ehkä joutua maksamaan hiukan enemmän, mutta todennäköisyys voittaa juttu on parempi.
- 14+15
Minun mielestäni oikeudenkäynnin ei pitäisi olla lakimiesten välinen kilpailu voitosta, vaan rikollisen saattaminen vastuuseen teostaan.
Jos minä olisin syyllinen ja hyvä lakimies saisi minut syyttömäksi, niin olisinko minä oikeasti syytön ? Tässä tarvittaisiin sitten uskoa, mutta entäs, jos omatunto ei usko. - 2+2
Käypihän se antisemitismin propagointi näinkin,kuin aloittaja tekee...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872