Olen ote hirviö Tampeesta ja haastan molemmat pelle hirviöt mittelöön. Piäksän tiedät ensin missä vaan nostossa ja sitten vetelen ympäri korvia. Minä olen ykkös ote hirviö Suomessa ja teidän pitää se tunnustaa.
OTE HIRVIÖ HAASTE
2
170
Vastaukset
- Luki.
Et voisi pärjätä Lukille,ensinnäkin olen kaikista suurin ja kaunein,yhdelläkädellä ja kohdella sormemella olisi homma ohi,eli ote hirviö tampeesta et edes saisi otetta.luunappi olisi jo annettu.
Toisekseen en tunne kyseistä kylää nimeltä tampeelta,joten heittit provon.Tiedät itsekkin kuinka kävisi. - kanttori_paananen
Olette molemmat yksiä vitun pellejä, taidatte imeskellä toistenne munia. Menes Luki Tampeeseen niin voitte imutella tuon ote hirviön kanssa oikeen kunnolla. Minä ja muut voimailijat menemme sillä välin treenaamaan koko kroppaa, emmekä postaile pellevideoita juutuubiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646