Olen ote hirviö Tampeesta ja haastan molemmat pelle hirviöt mittelöön. Piäksän tiedät ensin missä vaan nostossa ja sitten vetelen ympäri korvia. Minä olen ykkös ote hirviö Suomessa ja teidän pitää se tunnustaa.
OTE HIRVIÖ HAASTE
2
121
Vastaukset
- Luki.
Et voisi pärjätä Lukille,ensinnäkin olen kaikista suurin ja kaunein,yhdelläkädellä ja kohdella sormemella olisi homma ohi,eli ote hirviö tampeesta et edes saisi otetta.luunappi olisi jo annettu.
Toisekseen en tunne kyseistä kylää nimeltä tampeelta,joten heittit provon.Tiedät itsekkin kuinka kävisi. - kanttori_paananen
Olette molemmat yksiä vitun pellejä, taidatte imeskellä toistenne munia. Menes Luki Tampeeseen niin voitte imutella tuon ote hirviön kanssa oikeen kunnolla. Minä ja muut voimailijat menemme sillä välin treenaamaan koko kroppaa, emmekä postaile pellevideoita juutuubiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869