Naisasialuuserin itsetilitystä

poika -92

Koko elämäni on käytännössä jymähtänyt siihen, ettei minulla melkein 21-vuotiaana ole ollut vielä yhtäkään seurustelu-/seksikokemusta. Seurustelemattomuus ei ehkä niin paljon haittaisi mutta se että on tässä iässä vielä poikuus takataskussa laskee itsetunnon kyllä ihan alamaihin. Vaikea sitä on kiistäkään etteikö kuuluisi siihen alle prosentin populasta käsittävään luuserivaliojoukkoon joka ei välttämättä koskaan pääse nk. "tekstiileihin kiinni".

Huorissa käymällähän nyt jokainen saa muttei sitä oikein voi laskea poikuuden menetykseksi kun siinä saaminen ei perustu ollenkaan yksilön ominaisuuksiin vaan pelkkään maksuvalmiuteen. Lisäksi rakkauden ammattilaiset ovat mielestäni milteinpä etovinta mitä tiedän - tuskin ihmisiksi laskettavia. Ei sellaiselta palveluiden ostaminen aikaansaa muuta kuin pahan mielen - se kun on viimeinen todiste siitä että kuulut luonnon valinnan suhteen häviäjiin (sikäli kuin se nyt ei ole jo valmiiksi varmaa).

Periaatteessa mies ei voi itse vaikuttaa siihen mitenkään saako naista vai ei; niillä korteilla vaan pitää yrittää pelata jotka on saanut oli ne sitten miten huonoja tahansa. Naisettomuus on kyllä viimeisten n. 7 vuoden aikana ahdistanut siinä määrin että voisi sanoa koko nuoruuden menneen pilalle. Se ettet voi itse tehdä asialle mitään vaan sinun pitää vaan tyytyä olemaan fatalisti ja odottaa jotain yksittäistä onnen potkua ei tietenkään paranna asiaa yhtään.

Jo 13-14-vuotiaana tytöt tekivät selväksi etten ole kiinnostava vaan harjoittamalla henkistä väkivaltaa osallistuivat omalta osaltaan kiusaamiseeni niiden yläastekovisten rinnalla. Vähän aikaa sitten yökerhossa eräs nainen sanoi että minun pitäisi osoittaa omaavani enemmän "munaa" ja mennä reippaasti ja pelkäämättä tekemään naisille aloitteita. Tällä itsetunnolla se on vaan vähän paljon vaadittu...

Joskus teininä odotin että tytöt osoittaisivat joissain poikkeuksellisissa tilanteissa olevansa jotain muutakin kuin niitä pinnallisia ja aivottomia ihmisen kuoria. Odotin päätyväni jonkun sattuman kautta johonkin kahdenkeskiseen sosiaaliseen kontaktiin jonkun kauniin tytön kanssa - sellaisella hetkellä kun lähistöllä ei olisi tytön kavereita aiheuttamassa sosiaalisia paineita. Odotin tilanteita joissa esim. istuessani bussin penkillä, luokan ulkopuolella tai sisällä pulpetin ääressä joku kaunis ja ulkonäöstään huolehtiva tyttö istahtaisi viereeni ja antaisi edes jonkinlaisen vihjeen siitä että on kiinnostunut minusta.

En toki koskaan uskonut tällaisten hetkellisten mahdollisuuksien ilmaantumiseen mitenkään tosissani mutta pakko myöntää että pidin usean vuoden ajan niitä ainoana mahdollisuutena löytää naisseuraa. Itse en ikinä kehtaisi oma-aloitteisesti puhua kellekään naispuoliselle, ellei siihen liittyisi esim. koulussa tai työpaikalla jotain pakkotilannetta. Pyrin myöskin välttämään avointa katsekontaktia naissukupuolen edustajiin sillä en halua että kyseiset hameniekat saisivat vihiä siitä että olisin heistä kiinnostunut.

Vielä 17-vuotiaana näin baareissa ja yökerhoissa valonpilkahduksen joihin olin täysikäiseksi tultuani piakkoin pääsevä. Kuvittelin että koska yökerhoja ainakin periaatteessa pidetään sosiaalisesti hyväksyttävänä paikkana hakea seuraa ja koska ihmiset siellä ovat alkoholin vaikutuksen alaisena myöskin naiset olisivat siellä estottomampia tekemään miehille aloitteita ja että muillakin kuin huippuhyvännäköisillä olisi mahdollista saada seuraa vaikka olisikin liikkeellä yksin. Olen käynyt yökerhoissa viime vuodesta alkaen keskimäärin 1-2 viikon välein mutta en ole vieläkään onnistunut työntämään meisseliäni mekkoon.

Naiset ovat harvemmin osoittaneet mitään kiinnostuksen merkkejä, vaikka jokainenhan tietää että mies yksin yökerhossa ei voi tarkoittaa muuta kuin että hänellä on haku päällä ja se että naiset tulisivat juttelemaan olisi enemmän kuin tervetullutta. Silloin harvoinkin kun joku nainen vaikkapa hymyilee tai tulee juttelemaan oma-aloitteisesti olen liian arka kyetäkseni pitämään peliä pystyssä saati hurmaamaan naisen.

Kerran tässä parin kuukauden sisällä kävi niin että yksi ihan hyvännäköinen nainen pyysi minua oma-aloitteisesti tulemaan istumaan hänen ja hänen ystävättäriensä kanssa samaan pöytään. Ikävä kyllä aivoni alkoivat käydä tyhjää kun olisi jotain keskustelua pitänyt pitää yllä (varmaankin jännityksestä johtuen), lisäksi minulla kävi niin huono tuuri että vatsaani väänsi ikävästi koska sinä iltana minulla nyt sattui olemaan tavallista huonompi alkoholin sietokyky. Poistuinkin vähin äänin heti ensimmäisen tilaisuuden tullen...

46

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy sanoa, että tekstisi oli aika tyypillistä tämän palstan tilitystä ja samoista aiheista jankkaamista. Mutta kuten itsekin sanoit sen, ettei mies yksin yökerhossa ole mikään kovin suosittu muiden ihmisten silmissä. Tämä on kyllä aivan totta, eli sitä haluan sulle painottaa, ettei kannata mennä yksin noihin baareihin, kun muut ihmiset saattavat kaikkea siitä ajatella ja ihmettelevät sitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana.

Eli kannattaa siis käydä baareissa vain jonkun kaverin/kavereiden kanssa, ettei naiset ja muut ihmiset tule kyselemään sulta yksinolosta ja muutenkin ihmettelemään sitä, että miksei noin nuorella miehellä ole ketään kavereita mukana baarissa.

Mutta sen haluan sulle sanoa, että ei sun kannata stressata turhaan mistään noin nuorena. Jos oot vasta hädin tuskin parikymppinen, niin kyllä sä ehdit seurustella vielä myöhemminkin ja sullakin tota nuoruutta on kuitenkin jäljellä vielä jopa parikymmentä vuotta. Mistäs sä sitä tiedät, vaikka olisit jo kolmekymppisenä naimisissa ja perheellinen? Eli ihan turha stressata tollaisista asioista noin nuorena.

• 8+18

Jeps, parikymppisenä ei vielä kannata liikoja murehtia. Fakta nyt vaan on, että suurinosa miehistä ei vielä tuossa iässä ole kauhean suosittuja koska tytöt yleensä (perusteetta tai ei) pitävät omanikäisiään liian epäkypsinä ja lapsellisina ja haikailevat vanhempien perään. Panoeinot nyt tietty saa aina, mutta parikymppinen tavismies on naisille aika näkymätön. Sama tyyppi saattaa kaksvitosena tai kolmikymppisenä olla suosioltaan ihan eri luokkaa kuin parikymppisenä vaikka mikään muu ei muuttuisi. Iän myötä aiemmin "hiljainen nössökin" saattaa naisten silmissä muuttua "rauhalliseksi ja jämeräksi".

• DarkFearin haamu

>samoista aiheista jankkaamista
        >haluan sulle painottaa, ettei kannata mennä yksin noihin baareihin

• DarkFearin haamu kirjoitti:

>samoista aiheista jankkaamista
        >haluan sulle painottaa, ettei kannata mennä yksin noihin baareihin

Niin koska tästä aiheesta, eli yksinäisistä baarireissuista ei olla koskaan keskusteltu riittävästi tällä palstalla.

• ...
        DarkFear kirjoitti:

Niin koska tästä aiheesta, eli yksinäisistä baarireissuista ei olla koskaan keskusteltu riittävästi tällä palstalla.

Aiheesta on hyvä keskustella.

• ... kirjoitti:

Aiheesta on hyvä keskustella.

Kyllä näin on. Olisi hyvä kun tällä palstalla keskusteltaisiin huomattavasti enemmän niistä yksinäisistä baarireissuista ja laivamatkoista.

• Reipas Mies

Olisi todella hyvä jos on mies kaveri jonka kanssa käydä baarissa. Kaikki onnistuu paremmin, kolmen porukka on paras, mutta buddy-kaksikko toimii aina. Voi kaverin kanssa jutella formuloista ja pallopeleistä vaikka kymmenen bikini missiä Ruotsista ilmaantuisi seuraan.

Yksin oluttaan särppivää miestä hyvin usein kartetaan oman ikäisten taholta. Huomaat että tulee plus 20v sakkia pummaamaan tupakkaa tai juomista kun siellä tarpeeksi pitkään roikut. Yksin mies baarissa joka kerää pakkeja ei pitkälle pötki, kohta alkavat karttaa kaikki.

• Näinhän se tämä asia just on! Onneksi reipas mies ymmärtää niin hyvin tämän asian, eikä lähde turhaan niitä tosiasioita kieltämään, kuten monet tällä palstalla aina tekevät, kun yrittävät kannustaa nuoria miehiä lähtemään baariin jopa yksinkin, vaikka kaikki kyllä tietävät sen, että miten niitä yksinäisiä nuoria miehiä kohtaan baareissa oikein suhtaudutaan.

Just noin se asia on, että niitä yksinäisiä nuoria miehiä kartetaan aina oman ikäisten ja oikeastaan kyllä ihan kaikkien taholta! Kyllä siinä aina vaan muut ihmiset kaikkea ajattelevat siitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita baarissa mukana, kun on yksin joutunut sinne lähtemään.

• Mies 30v
        DarkFear kirjoitti:

Näinhän se tämä asia just on! Onneksi reipas mies ymmärtää niin hyvin tämän asian, eikä lähde turhaan niitä tosiasioita kieltämään, kuten monet tällä palstalla aina tekevät, kun yrittävät kannustaa nuoria miehiä lähtemään baariin jopa yksinkin, vaikka kaikki kyllä tietävät sen, että miten niitä yksinäisiä nuoria miehiä kohtaan baareissa oikein suhtaudutaan.

Just noin se asia on, että niitä yksinäisiä nuoria miehiä kartetaan aina oman ikäisten ja oikeastaan kyllä ihan kaikkien taholta! Kyllä siinä aina vaan muut ihmiset kaikkea ajattelevat siitä, että miksei nuorella miehellä ole ketään kavereita baarissa mukana, kun on yksin joutunut sinne lähtemään.

On yksin baarissa käyviä, jotka välittävät muiden suhtautumisesta, ja sitten niitä, jotka elävät omaa elämäänsä ja eivät välitä.

Ihan toinen juttu on sitten se, mitä toiset ihan oikeasti ajattelevat baarissa yksin käyvistä. Itse en ainakaan ole huomannut mitään mainittavaa suhtautumista. Kukaan ei huomioi mitenkään erityisesti, ellen minä itse hae huomiota lähestymällä, ja jos haen, niin reaktiot ovat minusta itsestäni kiinni. Kunnioittavalla suhtautumisella kanssaihmisiin saa yleensä asiallisia reaktioita, ja jos reaktio on jotain muuta, niin se on sitten sen toisen ihmisen moka.

• Mies 30v kirjoitti:

On yksin baarissa käyviä, jotka välittävät muiden suhtautumisesta, ja sitten niitä, jotka elävät omaa elämäänsä ja eivät välitä.

Ihan toinen juttu on sitten se, mitä toiset ihan oikeasti ajattelevat baarissa yksin käyvistä. Itse en ainakaan ole huomannut mitään mainittavaa suhtautumista. Kukaan ei huomioi mitenkään erityisesti, ellen minä itse hae huomiota lähestymällä, ja jos haen, niin reaktiot ovat minusta itsestäni kiinni. Kunnioittavalla suhtautumisella kanssaihmisiin saa yleensä asiallisia reaktioita, ja jos reaktio on jotain muuta, niin se on sitten sen toisen ihmisen moka.

No aika harvat miehet yleensä käyvät koskaan yksin baarissa tai jos käyvät, niin varmaan heillä sitten ei jostain syystä ole kavereita joiden kanssa siellä kävisi.

Itse en kyllä todellakaan pystyisi suhtautumaan siihen yksin liikkumiseen noin välinpitämättömästi, että se olisi muka mulle ihan sama asia, että mitä muut ihmiset siitä ajattelevat. Mä kun haluan elää niin, ettei muilla ihmisillä ole musta mitään negatiivista ajateltavaa tai joitain syitä pitää mua outona, kuten just se yksin liikkuminen helposti muiden ihmisten mielestä olisi.

• Mies 30v
        DarkFear kirjoitti:

No aika harvat miehet yleensä käyvät koskaan yksin baarissa tai jos käyvät, niin varmaan heillä sitten ei jostain syystä ole kavereita joiden kanssa siellä kävisi.

Itse en kyllä todellakaan pystyisi suhtautumaan siihen yksin liikkumiseen noin välinpitämättömästi, että se olisi muka mulle ihan sama asia, että mitä muut ihmiset siitä ajattelevat. Mä kun haluan elää niin, ettei muilla ihmisillä ole musta mitään negatiivista ajateltavaa tai joitain syitä pitää mua outona, kuten just se yksin liikkuminen helposti muiden ihmisten mielestä olisi.

Kyllä minä saatan käydä mutkan baarissa vaikka vaan ohikulkiessani. Menen, juon yhden ja katson samalla miltä näyttää, ja jos viihdyn, jään olemaan.

Jos menee kavereiden kanssa, niin sitten on melko automaattisesti kiinni siinä kaveriporukassa. Kun sen sijaan menee yksin, niin on vapaa tekemään mitä lystää, eikä tarvitse miettiä, pitääkö esimerkiksi riittävästi seuraa kaverille. Yksin mennessä sitä huomaa ympäriltään kaikenlaista aivan erilailla kuin seurassa.

Yleensäkin menen moneen juttuun mieluummin yksin kuin kaveriporukassa ihan vaan siksi, että silloin on vapaa menemään oman mielensä mukaan.

Aina on joku, joka tekee toisin ja miettii, miksi tuo tekee noin, teki mitä teki. Siksi onkin helpointa tehdä siten kuin itse haluaa, ja antaa joidenkin pitää outona, jos he niin haluavat :)

• nuormies.
        Mies 30v kirjoitti:

Kyllä minä saatan käydä mutkan baarissa vaikka vaan ohikulkiessani. Menen, juon yhden ja katson samalla miltä näyttää, ja jos viihdyn, jään olemaan.

Jos menee kavereiden kanssa, niin sitten on melko automaattisesti kiinni siinä kaveriporukassa. Kun sen sijaan menee yksin, niin on vapaa tekemään mitä lystää, eikä tarvitse miettiä, pitääkö esimerkiksi riittävästi seuraa kaverille. Yksin mennessä sitä huomaa ympäriltään kaikenlaista aivan erilailla kuin seurassa.

Yleensäkin menen moneen juttuun mieluummin yksin kuin kaveriporukassa ihan vaan siksi, että silloin on vapaa menemään oman mielensä mukaan.

Aina on joku, joka tekee toisin ja miettii, miksi tuo tekee noin, teki mitä teki. Siksi onkin helpointa tehdä siten kuin itse haluaa, ja antaa joidenkin pitää outona, jos he niin haluavat :)

Ite oon veraillu baareissa käymistä yksin ja porukassa.

Porukan plussat:
        - Jos baarissa on vähän ihmisiä, on itsellä helpompaa. Ei tule "silmätikkuna" olemisen tunnelmaa.
        - Jos kaveriporukassa on tai siihen liittyy kiinnostavia naisia, pääsee heidän kanssaan helposti juttuun.
        - Fiilikset ei lösähdä niin helposti

Yksin käymisen plussat:
        - saa mennä kuten haluaa
        - ei tarvii miettiä, miten kaveriporukalla menee jos tapaa kiinnostavan tyypin
        - yksin liikkuville tullaan helpommin tekemään aloitteita

Ja mä tykkään käydä yksin, ja mulle tehdään naisten toimesta aloitteita :) Baariin sisään astuessa jo huomaan muutamat pitkät katseet. Ja viimekerrallakin kiva tyttö tuli juttelee. Kyseli oonko yksin ja haluunko liittyy seuraan?

Mä reilu parikymppinen mies.

Niin ja yksin käydessä EI SAA:
        - jäädä nurkkapöytään yksin kaljaa lipittämään
        - näyttää apaattiselta
        - kiertää yrittämässä jokaista vastaan tulevaa

ELI:
        - näytä iloiselta
        - hymyile ihmisille
        - yritä jutella ihmisten kanssa (siellä on yksin muitakin, jos ei pokka riitä mennä porukan mukaan juttelee)
        - mee tanssimaan (tämän olen hyväksi todennut, tanssilattialla pääsee "iholle" helposti)

Nämä nyt ainakin tulee kokemuksesta kerrottua. En oo pesää baarista vielä saanut, mutta en ole yrittänytkään pahemmin :) Mukava on käydä pitämässä hauskaa vaikkei seksiä saisikaan. Joka kerta itsevarmuus kasvaa ja ehkä jotain enemmänkin tapahtuu joskus tulevaisuudessa, sitähän ei vielä tiedä.

• Mies 30v kirjoitti:

Joo mutta kaverin/kavereiden kanssa käydessä ei muut ihmiset pääse koskaan ajattelemaan mitään pahaa sen yksinäisyyden takia, eikä kukaan ajattele vahingossakaan sitä, että kysessä olisi joku yksinäinen luuseri, kun on yksin joutunut baariin lähtemään.

Kaveriseurassa käydessä kun sitä antaa baareissa myös väkisin jopa ihan tahtomattaan muille ihmisille sellaisen kuvan, että sitä on sosiaalinen ja kavereita omaava tyyppi, kun ei tarvitse yksinään baareissa liikkua.

Itse nyt vaan oon sellainen, etten yksinkertaisesti osaa olla ajattelematta muiden ihmisten mielipiteitä, enkä voisi ikimaailmassa tehdä jotain sellaisia juttuja, jotka antaisivat muille ihmisille mahdollisuuden ajatella musta jotain negatiivista.

• baarikärpäne
        DarkFear kirjoitti:

Joo mutta kaverin/kavereiden kanssa käydessä ei muut ihmiset pääse koskaan ajattelemaan mitään pahaa sen yksinäisyyden takia, eikä kukaan ajattele vahingossakaan sitä, että kysessä olisi joku yksinäinen luuseri, kun on yksin joutunut baariin lähtemään.

Kaveriseurassa käydessä kun sitä antaa baareissa myös väkisin jopa ihan tahtomattaan muille ihmisille sellaisen kuvan, että sitä on sosiaalinen ja kavereita omaava tyyppi, kun ei tarvitse yksinään baareissa liikkua.

Itse nyt vaan oon sellainen, etten yksinkertaisesti osaa olla ajattelematta muiden ihmisten mielipiteitä, enkä voisi ikimaailmassa tehdä jotain sellaisia juttuja, jotka antaisivat muille ihmisille mahdollisuuden ajatella musta jotain negatiivista.

On totta, että kaveriporukassa antaa itsestään sosiaalisemman vaikutelman. Mutta, mä seurasin viikonloppuna baarissa hetken yhtä kaveriporukkaa.

2 naista ja kolme miestä. Ne naiset jutteli omiaan ja miehet joi kaljaa todella APAATTISENA ja välillä sanoivat ehkä yhden lauseen / jätkä. Sitten vähän hymähdettiin ja jatkettiin kaljan juomista. Tosi sosiaalinen kuva...

Mä istuin siitä lyhyehkön matkan päässä ja pari naista haki minut tanssimaan. Olin YKSIN ja istuin YKSIN enkä jutellut siinä vaiheessa kenenkään kanssa. Hymyilin itsekseni ja jammailin musiikin tahdissa hieman, kävin kerran tanssii itsekseni. Silti nappas ilman omaa aloitettani. Olin ehkä puol tuntia ollut paikalla...

Mutta onhan suurin osa kaveriporukoista todella hyväntuulisia ja juttua riittää. Mutta siihen on kiinnostuneen naisen / miehen vaikea mennä aloitetta tekemään.

• baarikärpäne kirjoitti:

On totta, että kaveriporukassa antaa itsestään sosiaalisemman vaikutelman. Mutta, mä seurasin viikonloppuna baarissa hetken yhtä kaveriporukkaa.

2 naista ja kolme miestä. Ne naiset jutteli omiaan ja miehet joi kaljaa todella APAATTISENA ja välillä sanoivat ehkä yhden lauseen / jätkä. Sitten vähän hymähdettiin ja jatkettiin kaljan juomista. Tosi sosiaalinen kuva...

Mä istuin siitä lyhyehkön matkan päässä ja pari naista haki minut tanssimaan. Olin YKSIN ja istuin YKSIN enkä jutellut siinä vaiheessa kenenkään kanssa. Hymyilin itsekseni ja jammailin musiikin tahdissa hieman, kävin kerran tanssii itsekseni. Silti nappas ilman omaa aloitettani. Olin ehkä puol tuntia ollut paikalla...

Mutta onhan suurin osa kaveriporukoista todella hyväntuulisia ja juttua riittää. Mutta siihen on kiinnostuneen naisen / miehen vaikea mennä aloitetta tekemään.

No varmaan kyseessä on ollut kaksi seurustelevaa pariskuntaa ja joku heidän kaverinsa, joten ehkä tollaisessa tilanteessa sitä voi helposti olla hieman vaisun oloinen, kun ollaan jo pitkään seurusteltu ja muutenkin ne yhteiset baari-illat alkavat olla jo ihan tarpeeksi tuttuja.

Aika vaikealta tuntuu uskoa, että jotkut naiset tulisivat sulle noin vaan juttelemaan ja vielä oma-aloitteisesti, jos oot nuorena miehenä yksin baarissa. No sä tietenkin oot erittäin avoin luonteeltasi, sekä helposti ihmisiin tutustuva ja sellainen, että sulla on paljon kavereita joka paikassa ja laajat tuttavapiirit, joten silloin se ei mikään ihme ja yllätys ole, jos sua tullaan baareissa lähestymään, vaikka olisitkin siellä yksin liikkeellä.

• baarikärpäne
        DarkFear kirjoitti:

No varmaan kyseessä on ollut kaksi seurustelevaa pariskuntaa ja joku heidän kaverinsa, joten ehkä tollaisessa tilanteessa sitä voi helposti olla hieman vaisun oloinen, kun ollaan jo pitkään seurusteltu ja muutenkin ne yhteiset baari-illat alkavat olla jo ihan tarpeeksi tuttuja.

Aika vaikealta tuntuu uskoa, että jotkut naiset tulisivat sulle noin vaan juttelemaan ja vielä oma-aloitteisesti, jos oot nuorena miehenä yksin baarissa. No sä tietenkin oot erittäin avoin luonteeltasi, sekä helposti ihmisiin tutustuva ja sellainen, että sulla on paljon kavereita joka paikassa ja laajat tuttavapiirit, joten silloin se ei mikään ihme ja yllätys ole, jos sua tullaan baareissa lähestymään, vaikka olisitkin siellä yksin liikkeellä.

En tiedä, olivatko seurustelevia tai eivät. Näytti, että korkeintaan kavereita...

On totta, että luonteeltani olen avoin ja puhelias. Mutta minulla ei ole juurikaan kavereita, tai ei ainakaan siellä baarissa ole. En ole törmännyt kesän baarireissuilla kuin yhden kerran tuttuun ihmiseen. Ja olen yksin liikenteessä ollut lähes poikkeuksetta.

Pari kertaa kävin erään kaverin kans baarissa tämän kesän aikana, mut tykkään käydä mieluummin yksin. Ja syy on se, ettei mun tarvi "huolehtia kaverista" ja toisekseen kaverien kans liikkuessa aloitteita ei mullepäin tuu. :D

On enemmän epäonnistumisia kuin onnistumisia baarireissuilta, mutta positiiviset kokemukset naisten tekemistä aloitteista saa minut lähtemään uudelleen.

Olen myös sillä asenteella liikkeellä, että on aivan sama mitä muut minusta ajattelee ja jos (yleensä) saan pakit aloitetta tehdessäni, en jää sitä mielessäni pyörittelemään. Ehkä itsevarma asenne näkyy ulospäin... Mutta en missään tapauksessa istu nurkkapöydän hämärässä tarkkailemassa ja naama peruslukemilla.

Mulla on paljon kehitettävää. Ulkonäkö on pakko olla OK, kun saan katseita & aloitteita naisilta. Mutta kun jutut ei etene kunnolla, supliikissa on parantamisen varaa. Sama näkyy tekemieni aloitteiden epäonnistumisessa, supliikissa edelleen parannettavaa. Ja joka kerta käydessäni jotain uutta rohkaisevaa on tapahtunut ja näin kehityn.

Joten eikun yrittämään vaaan!

• baarikärpäne kirjoitti:

En tiedä, olivatko seurustelevia tai eivät. Näytti, että korkeintaan kavereita...

On totta, että luonteeltani olen avoin ja puhelias. Mutta minulla ei ole juurikaan kavereita, tai ei ainakaan siellä baarissa ole. En ole törmännyt kesän baarireissuilla kuin yhden kerran tuttuun ihmiseen. Ja olen yksin liikenteessä ollut lähes poikkeuksetta.

Pari kertaa kävin erään kaverin kans baarissa tämän kesän aikana, mut tykkään käydä mieluummin yksin. Ja syy on se, ettei mun tarvi "huolehtia kaverista" ja toisekseen kaverien kans liikkuessa aloitteita ei mullepäin tuu. :D

On enemmän epäonnistumisia kuin onnistumisia baarireissuilta, mutta positiiviset kokemukset naisten tekemistä aloitteista saa minut lähtemään uudelleen.

Olen myös sillä asenteella liikkeellä, että on aivan sama mitä muut minusta ajattelee ja jos (yleensä) saan pakit aloitetta tehdessäni, en jää sitä mielessäni pyörittelemään. Ehkä itsevarma asenne näkyy ulospäin... Mutta en missään tapauksessa istu nurkkapöydän hämärässä tarkkailemassa ja naama peruslukemilla.

Mulla on paljon kehitettävää. Ulkonäkö on pakko olla OK, kun saan katseita & aloitteita naisilta. Mutta kun jutut ei etene kunnolla, supliikissa on parantamisen varaa. Sama näkyy tekemieni aloitteiden epäonnistumisessa, supliikissa edelleen parannettavaa. Ja joka kerta käydessäni jotain uutta rohkaisevaa on tapahtunut ja näin kehityn.

Joten eikun yrittämään vaaan!

No itse en ole kyllä koskaan tykännyt käydä yksin baareissa, enkä varmasti tule koskaan sitä pitämäänkään.

Enkä kyllä viitsi edes mitään yrittää sellaista, että alkaisin käydä yksin baareissa ja muka siinä toivossa, että voisin tutustua siellä ihmisiin yksin ollessani. Muutenkin on toi baarielämä turhan kallista, joten en vaan viitsi sinne rahojani tuhlata, kun keksin aina parempaakin rahanmenoa kun baareissa käynti. Siinä tuskin mitään menettää, jos jättää baareissa käymisen ihan minimiin ja käy siellä vain silloin, kun ei tartte yksinään sinne lähteä.

• kaksviitone
        DarkFear kirjoitti:

No itse en ole kyllä koskaan tykännyt käydä yksin baareissa, enkä varmasti tule koskaan sitä pitämäänkään.

Enkä kyllä viitsi edes mitään yrittää sellaista, että alkaisin käydä yksin baareissa ja muka siinä toivossa, että voisin tutustua siellä ihmisiin yksin ollessani. Muutenkin on toi baarielämä turhan kallista, joten en vaan viitsi sinne rahojani tuhlata, kun keksin aina parempaakin rahanmenoa kun baareissa käynti. Siinä tuskin mitään menettää, jos jättää baareissa käymisen ihan minimiin ja käy siellä vain silloin, kun ei tartte yksinään sinne lähteä.

No, voit ajatella noin. Et välttämättä menetä.

Itse olisin menettänyt, jos en ois käynyt. Ja siellä on muuten monia miehiä yksin, ei tarvii katsella kauan kun huomaa jo pari-kolme heti, jotka on yksin. Yleensä ne näpyttelee puhelinta ja nököttää paikallaan, eivät hymyile.

Onkait se aika kallista, jos juo koko ajan. Ite otan sopivasti pohjia kotona ja nappaan lonkeron tms baarissa. En missään nimessä halua olla humalassa, silloin menettää ne kontaktit. Olisko mulla viimekerralla mennyt rahaa jotain 30e.

• DarkFear
        kaksviitone kirjoitti:

No, voit ajatella noin. Et välttämättä menetä.

Itse olisin menettänyt, jos en ois käynyt. Ja siellä on muuten monia miehiä yksin, ei tarvii katsella kauan kun huomaa jo pari-kolme heti, jotka on yksin. Yleensä ne näpyttelee puhelinta ja nököttää paikallaan, eivät hymyile.

Onkait se aika kallista, jos juo koko ajan. Ite otan sopivasti pohjia kotona ja nappaan lonkeron tms baarissa. En missään nimessä halua olla humalassa, silloin menettää ne kontaktit. Olisko mulla viimekerralla mennyt rahaa jotain 30e.

No itse nyt oon ajatellut asian tällä tavoin, että ei siinä mitään menetä, jos ei baareissa käy, kun ei ne baarireissut kuitenkaan tee ainakaan mua yhtään sen onnellisemmaksi.

Varmaan jossain peruskaljakuppilassa nyt voi olla joku tai muutama nuori mies yksinään, varmaan myös he kavereita odottelemassa, että tuskin sentään koko iltaa yksin istuvat. Mutta ei noissa yökerhomestoissa kyllä ketkään nuoret miehet ikinä yksin käy, sillä niissä kuitenkin on jo se ilmapiiri ja muiden ihmisten asenteet sellaiset, ettei ketkään halua yksinään koskaan noihin paikkoihin mennä. Tai jos jotkut yksinään sinne menevät, niin varmasti kukaan ei tule heille mitään mukavaa juttelemaan, yksinolosta ja kavereista tullaan korkeintaan kysymään.

• **ttu mikä pelle
        DarkFear kirjoitti:

No itse nyt oon ajatellut asian tällä tavoin, että ei siinä mitään menetä, jos ei baareissa käy, kun ei ne baarireissut kuitenkaan tee ainakaan mua yhtään sen onnellisemmaksi.

Varmaan jossain peruskaljakuppilassa nyt voi olla joku tai muutama nuori mies yksinään, varmaan myös he kavereita odottelemassa, että tuskin sentään koko iltaa yksin istuvat. Mutta ei noissa yökerhomestoissa kyllä ketkään nuoret miehet ikinä yksin käy, sillä niissä kuitenkin on jo se ilmapiiri ja muiden ihmisten asenteet sellaiset, ettei ketkään halua yksinään koskaan noihin paikkoihin mennä. Tai jos jotkut yksinään sinne menevät, niin varmasti kukaan ei tule heille mitään mukavaa juttelemaan, yksinolosta ja kavereista tullaan korkeintaan kysymään.

Sama levy päällä jo kymmenen vuotta. Ei edelleenkään mitään käytännön kokemusta, mutta silti ollaan niiiiiiiiiiin tietävää. Olet varmaan jo käynyt ruotsinlaivalla?

P.S.
        Jaxuhaleja vaan sullekin täältä kotiseudulta!

• kaksviitone
        DarkFear kirjoitti:

Oli ainaki viimelauantaina pari miestä mun lisäkseni yksin. Varmaan enemmänkin, mut en mä niitä siellä työkseni laske. Ja oli kyseessä nuorten yökerho.

Mut tee niinku sä haluut, ei tässä asiassa ole mitään oikeaa ja väärää.

• kaksviitone kirjoitti:

Oli ainaki viimelauantaina pari miestä mun lisäkseni yksin. Varmaan enemmänkin, mut en mä niitä siellä työkseni laske. Ja oli kyseessä nuorten yökerho.

Mut tee niinku sä haluut, ei tässä asiassa ole mitään oikeaa ja väärää.

No kyllä aina muutamia yksinäisiä nuoria miehiä löytyy myös noista yökerhoista, mutta he saavatkin olla siellä aina koko illan yksinään ilman minkäänlaista juttuseuraa, kun ei ketkään halua tutustua ikinä yksinäisiin nuoriin miehiin, kun noista paikoista löytyy aina niitä miehiä, jotka ovat siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä ja tietenkin kaikki haluavat tutustua mieluummin näihin kaveriporukoiden kanssa oleviin nuoriin miehiin, kun joihinkin yksinäisiin luusereihin, joilla ei varmaan ole muutenkaan ketään kavereita elämässä, kun ovat joutuneet yksin baariin lähtemään.

• nainen_21v

Itse olen pian 22-vuotta täyttävä nainen. Olen nyt ensimmäistä kertaa parisuhteessa ja treffeillä kävin ensimmäistä kertaa viime syksynä.

Mun mielestä sun ei kannata ottaa liikaa paineita noista seurustelu- ja seksiasioista. Monesti saattaa tuntua siltä, että kaikki muut on jo kokeneita mutta se ei todellakaan pidä paikkaansa.

• lol8

Naisten maailma onkin helppo kun ei tarvitse stressata näistä asioista. Jos siis nyt ei ole mikään sysiruma tai lihava. Te ette ilmeisesti halua edes yrittää ymmärtää tätä miesten kannalta.

• lol8 kirjoitti:

Naisten maailma onkin helppo kun ei tarvitse stressata näistä asioista. Jos siis nyt ei ole mikään sysiruma tai lihava. Te ette ilmeisesti halua edes yrittää ymmärtää tätä miesten kannalta.

No miten ton naisen olisi sitten pitänyt tohon vastata, että hän olisi ymmärtänyt? Olisiko hänen pitänyt alkaa säälimään kovaan ääneen tätä keskustelun aloittajaa vai mitä sitten?

• lol8
        DarkFear kirjoitti:

No miten ton naisen olisi sitten pitänyt tohon vastata, että hän olisi ymmärtänyt? Olisiko hänen pitänyt alkaa säälimään kovaan ääneen tätä keskustelun aloittajaa vai mitä sitten?

"Mun mielestä sun ei kannata ottaa liikaa paineita noista seurustelu- ja seksiasioista."

En tiedä kuin voi ajatella olematta ottamatta paineita. Kun miehellä alkaa oleen mittarissa ikää, eikä naisilta tule vihreää valoa? Jos kuitenkin haluaisi saada naisystävän, eikä siinä onnistu, niin kuin psykopaatti pitää olla etteikö asiasta ottaisi liikaa paineita?

• lol8 kirjoitti:

"Mun mielestä sun ei kannata ottaa liikaa paineita noista seurustelu- ja seksiasioista."

En tiedä kuin voi ajatella olematta ottamatta paineita. Kun miehellä alkaa oleen mittarissa ikää, eikä naisilta tule vihreää valoa? Jos kuitenkin haluaisi saada naisystävän, eikä siinä onnistu, niin kuin psykopaatti pitää olla etteikö asiasta ottaisi liikaa paineita?

Eihän tolla miehellä edes ollut vielä ikää mittarissa juuri mitään, kun hädin tuskin vasta parikymppinen!! Aivan turha stressata noin nuorena tollaisista jutuista, kun niitä nuoruusvuosia on edessä vielä parikymmentä vuotta.

• lol8
        DarkFear kirjoitti:

Eihän tolla miehellä edes ollut vielä ikää mittarissa juuri mitään, kun hädin tuskin vasta parikymppinen!! Aivan turha stressata noin nuorena tollaisista jutuista, kun niitä nuoruusvuosia on edessä vielä parikymmentä vuotta.

Eli parikymppisenkö ei tee mieli seurustella ja naida? Entäs kun hätäisimmät ystävät ovat seurustelleet 15-kesäisistä asti, ja kaikilla muilla kavereilla on jo seurustelukokemuksia, ja niiltä jutuilta ei välty ollessa näiden kavereiden kesken.. Pahimmillaan tuossa iässä kaikki kaverit seurustelee, ja lemppaa samalla kaverisuhteensa jolloin tämä 21v kaveri on täysin yksin.

• lol8 kirjoitti:

Eli parikymppisenkö ei tee mieli seurustella ja naida? Entäs kun hätäisimmät ystävät ovat seurustelleet 15-kesäisistä asti, ja kaikilla muilla kavereilla on jo seurustelukokemuksia, ja niiltä jutuilta ei välty ollessa näiden kavereiden kesken.. Pahimmillaan tuossa iässä kaikki kaverit seurustelee, ja lemppaa samalla kaverisuhteensa jolloin tämä 21v kaveri on täysin yksin.

No tuskin nyt ketkään sentään hylkäävät kavereitaan seurustelusuhteen takia, sillä eihän seurustelu estä kavereita näkemästä. Mutta tossa iässä sitä on vielä niin nuori, ettei kannata turhaan tollaisista stressata, kun sitä ehtii kyllä seurustella sitten joskus myöhemmälläkin iällä ja se nyt on ihan normaalia ja yleistä olla sinkkuna vielä parikymppisenä.

Tossa vähän aikaisemmin eräs parikymppinen nuori nainen kertoi myö ihan saman asian ja hän olikin ihan oikeassa.

• lol8
        DarkFear kirjoitti:

No tuskin nyt ketkään sentään hylkäävät kavereitaan seurustelusuhteen takia, sillä eihän seurustelu estä kavereita näkemästä. Mutta tossa iässä sitä on vielä niin nuori, ettei kannata turhaan tollaisista stressata, kun sitä ehtii kyllä seurustella sitten joskus myöhemmälläkin iällä ja se nyt on ihan normaalia ja yleistä olla sinkkuna vielä parikymppisenä.

Tossa vähän aikaisemmin eräs parikymppinen nuori nainen kertoi myö ihan saman asian ja hän olikin ihan oikeassa.

Muistatko itse miltä tuntui olla parikymppinen? Onko aika kullannut muistot? Ja kyllä ne kaverit todellakin vähentävät kavereiden kanssa vietettyä aikaa.

Onko siis neuvosi jotain tämän suuntaista: jos parikymppisenä haaveilet parisuhteesta, niin tikkari suuhun!

• lol8 kirjoitti:

Muistatko itse miltä tuntui olla parikymppinen? Onko aika kullannut muistot? Ja kyllä ne kaverit todellakin vähentävät kavereiden kanssa vietettyä aikaa.

Onko siis neuvosi jotain tämän suuntaista: jos parikymppisenä haaveilet parisuhteesta, niin tikkari suuhun!

Kyllä mä muistan vielä kun olin itse parikymppinen, vaikka siitä onkin aikaa jo yli kymmenen vuotta. Jos nyt kavereiden kanssa vietetty aika hieman vähenee seurustelun myötä, niin ei se nyt sentään tarkoita sitä, että siinä joutuisi täysin yksinäiseksi.

Mutta kuten jo sanoinkin, niin ihan turha se on noin nuorena stressta noiden seurusteluasioiden suhteen, kun sitä kyllä ehtii sitten joskus myöhemminkin ja vielä kun noin nuori mies on kyseessä, niin mitä sitä turhaan stressaamaan tossa iässä, kun ne nuoruusvuodet ei ole päässeet kunnolla edes vielä alkamaan.

• Dino Rex

Sun suurin ongelma ei ole se, että sulla ei ole ollut naista, vaan se että sulla ei ole juurikaan niitä ominaisuuksia, mistä naiset poikaystävältä/seksikumppanilta odottavat. Kehitä eka niitä ominaisuuksia ja mieti vasta sitten sitä naisensaamista. Toki kannattaa samaan aikaan käydä myös yökerhoissa, mielellään kavereiden kanssa, mutta jos ei ole, niin miksei yksinkin. Toki jotkut saattaa huomata että olet yksin, mutta mitä sitten? Jos haluat alkaa saada naista, niin sitä ei ainakaan kannata miettiä, mitä täysin tuntemattomat ihmisest susta ajattelevat, vaan alkaa keskittyä omaan hyvinvointiisi.

Sulla on selvästikin paljon taakkaa kannettavana kiusaamisen jäljiltä. Se pitäisi eka ratkaista. Esim. Robert Gloverin kirjasta "No more mr. nice guy" olisi sulle valtavasti hyötyä. Voi olla että tarvitset myös terapiaa. Henkisten ominaisuuksien lisäksi sun kannattaa hankkia trendikkäitä vaatteita ja treenata kroppaansa.

Moni mies sun asemassasi ajattelee, että nainen ratkaisee sun ongelmat. Tämä on surkea lähtökohta. Fiksut ja kauniit naiset eivät yksinkertaisesti huoli 20-vuotiasta miestä, joka on liikkeellä sellaisella mentaliteetilla ja itsetunnolla. Sun pitää ensin ratkaista itse omat ongelmasi, sen jälkeen saat naisen, joka on luultavasti vieläpä fiksumpi ja paremman näköinen kuin kenelläkään sua kiusanneista r*nkkareista. Muussa tapauksessa saat vain naisen, jolla on itselläänkin valtavasti ongelmia, jolloin sun ongelmat päinvastoin kasvaa nykyisestä.

Jos alat nyt tehdä ja sanoa mitä haluat sekä viis veisata siitä miellytätkö toisia, niin olet jo vuoden päästä ihan eri jätkä.

• kaksviitone

Mua on auttanut baarissa sellainen asenne, että pakkeja ei jäädä murehtimaan. Yleensä kun pakit tulee, tylystikin, niin sitten vaan seuraavaa yrittämään. Jos alkaa itkemään ja mököttämään, ei saa yhtään mitään.

Oikeesti pelimiehistäkin pieni prosentti saa yhtään mitään. Jos laskee sillai, että tekee huomattavan paljon aloitteita, ja moniko johtaa pidemmälle? Paraskaan pelimies ei kaada naista kuin naista, ei edes joka toista tai kolmatta. Seuratkaapa joskus baarissa miten se homma toimii. Hetki tanssitaan ja kohta tytöllä on taas eri pari, eli ei napannu sillä edellisellä. Ja taas vaihtuu...

• Mies 24v

Niin pitkä teksti että en jaksanut lukea. Sanon kuitenkin aloittajalle että älä valita. Valita vasta sitten kun olet minun ikäinen tai yli kolmekymppinen ja edelleen samassa tilanteessa.

• eipä mitään

Voi voi, vai 21 vuotta.

Jos sama jatkuu vielä viisi-kuusikymppisenä, sinulla on ongelma. Nyt ajattelet niin täydellisesti vain sitä pillua ettet pysty edes keskustelemaan kun tilanne tulee. Joten otahan astetta rauhallisemmin ja yritä täyttää ajatusmaailmasi välillä jollakin muullakin.

• lol8

Kerrotko vielä mitenkä autoit tällä 21-vuotiasta yksinäistä herraa? Mitenkä tämä "jos sama jatkuu vielä viisi-kuusikymppisenä" lohduttaa yksin tallustavaa, seksuaalisesti herännyttä? Kerrotko vielä että veditkö itse lapaseen tuossa iässä hymy suussa ajatellen omaa äitiäsi?

• eipä mitään
        lol8 kirjoitti:

Kerrotko vielä mitenkä autoit tällä 21-vuotiasta yksinäistä herraa? Mitenkä tämä "jos sama jatkuu vielä viisi-kuusikymppisenä" lohduttaa yksin tallustavaa, seksuaalisesti herännyttä? Kerrotko vielä että veditkö itse lapaseen tuossa iässä hymy suussa ajatellen omaa äitiäsi?

Kyllä vaan. Sitä se oli tuossa iässä.

Oli sen verran kiirettä opinnoissa, töissä, jatkuvasti vaihtuvissa asuinpaikoissa ja sen sellaisessa että ehdin ajatella vakavammin naisia vasta lähemmäs kolmikymppisenä, siihen asti riitti tumputus.

Ensimmäiset yritelmät menivät täysin päin helevettiä mutta kun joka kerrasta jotakin uutta oppi, lopulta onnistuikin.

• game over

Pisti silmään, että mainisit useamman kerran tekstissäsi "kauniit tytöt". Oletko itse komea? Kyllähän kaikki miehet katselevat niitä kauniita naisia. Itsekin vilkuilin luokan nätimpiä tyttöjä jo ylä-asteella, vaikka itse olin laiha ja finninaamainen nörtti. Mitä luuletko, pariutuuko ne tytöt / naiset muiden kuin huomattavan komeiden miesten kanssa? :-)

Terveisin yli 30v täysin kokematon ex-nörtti.

• Dino Rex

Kyllä miehen kun miehen kannattaa ensin kehittää itseään ja katsoa saako niitä himoitsemiaan kauniita naisia, kuin ajatella "olen ruma epäsosiaalinen nörtti, joten otan tasoiseni ruman naisen."

Hyvin harva mies on niin ruma, etteikö voisi saada kauniita naisia. Muista asioista se on käytännössä aina kiinni.

• game over
        Dino Rex kirjoitti:

Kyllä miehen kun miehen kannattaa ensin kehittää itseään ja katsoa saako niitä himoitsemiaan kauniita naisia, kuin ajatella "olen ruma epäsosiaalinen nörtti, joten otan tasoiseni ruman naisen."

Hyvin harva mies on niin ruma, etteikö voisi saada kauniita naisia. Muista asioista se on käytännössä aina kiinni.

Laitappa konkreettisia esimerkkkejä väitteesi tueksi. En ole _koskaan_ elämäni aikana tavannut kaunista naista, jolla ei ole komeaa miestä. Mitä kauniimpi nainen, sitä komeampi mies.

Miehen ulkonäkö ei tietenkään vielä riitä mihinkään, vaan pitää olla sosiaalisesti lahjakas ja sopivan menestynyt. Joillekin naisille rahalla on suuri merkitys, mutta parhaimmat (luonne ulkonäkö) naiset eivät koskaan juokse vain rahan perässä. Nyrkkisääntönä kauniit ja tasokkaat naiset haluavat miehen, joka aiheuttaa ihastumista ja hieman kateutta ympäristössään, erityisesti muilla naisilla. :)

Itse olen joutunut useaan kertaan hämmästymään, kuinka komeita miehiä tutuilla kauniilla naisilla on. Monessa tapauksessa miehet ovat selvästi vielä naisia paremman näköisiä, sellaisia Armanin miesmallin näköisiä tapauksia. Suomalaiset tavisgeenit omaavalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia aidosti kauniisiin naisiin. Ainoastaan rahalla voi ostaa jostain itä-euroopasta tai etelä-amerikasta vaimon, länsimaalaiset naiset ei edes vilkaise. :-)

• kaksviitone
        game over kirjoitti:

Laitappa konkreettisia esimerkkkejä väitteesi tueksi. En ole _koskaan_ elämäni aikana tavannut kaunista naista, jolla ei ole komeaa miestä. Mitä kauniimpi nainen, sitä komeampi mies.

Miehen ulkonäkö ei tietenkään vielä riitä mihinkään, vaan pitää olla sosiaalisesti lahjakas ja sopivan menestynyt. Joillekin naisille rahalla on suuri merkitys, mutta parhaimmat (luonne ulkonäkö) naiset eivät koskaan juokse vain rahan perässä. Nyrkkisääntönä kauniit ja tasokkaat naiset haluavat miehen, joka aiheuttaa ihastumista ja hieman kateutta ympäristössään, erityisesti muilla naisilla. :)

Itse olen joutunut useaan kertaan hämmästymään, kuinka komeita miehiä tutuilla kauniilla naisilla on. Monessa tapauksessa miehet ovat selvästi vielä naisia paremman näköisiä, sellaisia Armanin miesmallin näköisiä tapauksia. Suomalaiset tavisgeenit omaavalla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia aidosti kauniisiin naisiin. Ainoastaan rahalla voi ostaa jostain itä-euroopasta tai etelä-amerikasta vaimon, länsimaalaiset naiset ei edes vilkaise. :-)

Oon nähnyt mielestäni hyvännäköisiä naisia sellaisilla reppana miehillä. Ja ylipainoisilla miehillä olen myös nähnyt hyvännäköisiä naisia. Ja tarkoitan hyvännäköisellä oikeasti hyvännäköistä, enkä mitään sinnepäin. En minäkään ole mikään erityisen komea, mutta urheilijanaisia on ollut pitkissä suhteissa minulla. Naisellisia naisia :)

Mutta enemmän kauniit viihtyy komeiden kanssa.

• Dino Rex
        game over kirjoitti:

Aika monta esimerkkiä omasta tuttavapiiristä voisin kertoa, mutta en tietysti voi enkä haluakaan ihmisten kuvia linkittää tänne. Tyttöystäväni on ollut kyseisistä miehistä samaa mieltä, että he ovat oikeasti rumia, mutta silti heillä on ollut kauniita naisia. Eräästä rumasta tuttavastani syntyi kerran jossain opiskelijatapahtuman baarijatkoilla kilpailu kahden nätin naisen välille. Toinen naisista potkaisi kyseistä jätkää, koska oli mustasukkainen tästä toisesta naisesta joka istui hänen sylissään. Tunnen komeita jätkiä joilla on paljon naisia, mutta en ole tuollaista nähnyt vielä kenelläkään muulla.

Tässä muutama esimerkki: http://www.straitpinkie.com/girls/there-is-no-way-top-13-hot-girl-with-ugly-guy-couples/

Useimmat noista naisista ovat rikkaampia ja menestyneempiä kuin miehensä, joten sekään ei selitä.

• tyttö 25

Kuulostat fiksulta ja mukavalta. Saat kyllä naisen mut ala kiirehtiä asiassa ettet tule palstalaisten kaltaiseksi.

Niin ja älä sano huorista noin. Jotku on seksikaupan uhreja ja pakotettu siihen. Thaimaassa lapsia pakotetaan huoriksi. Ei ole heidän vika. En tajua miksi näitä lapsia ei auteta? Eikö ne muka ole ihmisiä.

• huonosti.kävi

No ei se mitään naista saanut

• Naisellinen nainen

Kampaa hiukset, mene suihkuun ja ole oma itsesi niin saat naisen.

• Ensin kutsut yläasteen tyttöjä "pinnallisiksi" ja heti melkein samassa lauseessa sanot itse niinä aikoina toivoneesi, että "joku kaunis ja ulkonäöstään huolehtiva" tyttö olisi sinut noteerannut... Etkö siis ollut itsekin ihan yhtä pinnallinen?

Toiseksi, itse menetin neitsyyteni vasta kuukautta vaille 21-vuotiaana. Ekan kerran seurustelin 22-vuotiaana.

Lisäksi jos nyt miehistä puhutaan, yksi mies menetti minulle poikuutensa 21-vuotiaana. Eli kyllä sen voi menettää vielä täysi-ikäisenäkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      42
      2744
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      75
      1779
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      99
      1750
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1618
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1369
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1254
    7. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1144
    8. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      85
      1140
    9. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      110
      1125
    10. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      251
      1118
    Aihe