voimailu

ariari1

kuinka paljon saan voimaa, jos otan 8 viikon kuurin anadrolia. eka viikko 1 nappi toka ja kolmas 2 ja loput 3 nappia per päivä. napit ovat 50mg

Laittakaa joku asiasta tietävä jotain tietoja. Kuulin yhdestä voimailijasta joka nosti kuuden viikon kuurin jälkeen hauista 90kg:lla sarjan ja ennen kuuria 45kg:lla. Onko se totta

5

400

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manuel_pepee
    • googlettakaa lisää..

Entäs oletko kuulluut niistä lukuisista steroidien käyttäjistä Suomessa ja ulkomailla jotka ovat aineiden sekoitettua hormonitoiminnan alkaneetkin kiinnostumaan miehistä.
      Osasta on tullut bi-seksuaaleja ja osasta homoja.
      Ja tämä ei ole mikään provo vaan vaiettu salaisuus hormonien sivuvaikutuksista.

• lisää googlea

Kyllä laji jossa meikataan, keimaillaan lavalla ja ihaillaan stringeihin pukeutuneita miehiä on selvä merkki kaappihomoudesta. Ovat todennäköisesti vaan testopäissään uskaltaneet tulla viimein kaapeistaan.

• Saliilla sauhuava

Mitäs olette mieltä, mä oon tätä mieltä:

Kun yx tyyppi koko aika salilla puhuu runkkaamisesta ja väittää että muut miehet ottaa jotain eroottisia asentoja, muiden nussimiset ja munat kiinnostaa sitä ihan älyttömästi.

Mun mielestä sen olis aika tulla kaapista ja tunnustaa reilusti olevansa homo.

• Että terveisiä vaan

Homo-Markukselle Poriin, saatanan jälkeenjäänyt sipulisiittiö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1642
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      443
      1158
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      84
      1105
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      1015
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      993
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      877
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      665
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      171
      644
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      642
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      628
    Aihe