kuinka paljon saan voimaa, jos otan 8 viikon kuurin anadrolia. eka viikko 1 nappi toka ja kolmas 2 ja loput 3 nappia per päivä. napit ovat 50mg
Laittakaa joku asiasta tietävä jotain tietoja. Kuulin yhdestä voimailijasta joka nosti kuuden viikon kuurin jälkeen hauista 90kg:lla sarjan ja ennen kuuria 45kg:lla. Onko se totta
voimailu
5
365
Vastaukset
- manuel_pepee
En tiedä voimasta, mutta massaa näyttää tulevan ihan hyvin tekemättä mitäänkin. http://www.aworkoutroutine.com/steroids-vs-natural/
- googlettakaa lisää..
Entäs oletko kuulluut niistä lukuisista steroidien käyttäjistä Suomessa ja ulkomailla jotka ovat aineiden sekoitettua hormonitoiminnan alkaneetkin kiinnostumaan miehistä.
Osasta on tullut bi-seksuaaleja ja osasta homoja.
Ja tämä ei ole mikään provo vaan vaiettu salaisuus hormonien sivuvaikutuksista. - lisää googlea
Kyllä laji jossa meikataan, keimaillaan lavalla ja ihaillaan stringeihin pukeutuneita miehiä on selvä merkki kaappihomoudesta. Ovat todennäköisesti vaan testopäissään uskaltaneet tulla viimein kaapeistaan.
- Saliilla sauhuava
Mitäs olette mieltä, mä oon tätä mieltä:
Kun yx tyyppi koko aika salilla puhuu runkkaamisesta ja väittää että muut miehet ottaa jotain eroottisia asentoja, muiden nussimiset ja munat kiinnostaa sitä ihan älyttömästi.
Mun mielestä sen olis aika tulla kaapista ja tunnustaa reilusti olevansa homo.- Että terveisiä vaan
Homo-Markukselle Poriin, saatanan jälkeenjäänyt sipulisiittiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111625Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104393Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73636- 893600
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452415