kuinka paljon saan voimaa, jos otan 8 viikon kuurin anadrolia. eka viikko 1 nappi toka ja kolmas 2 ja loput 3 nappia per päivä. napit ovat 50mg
Laittakaa joku asiasta tietävä jotain tietoja. Kuulin yhdestä voimailijasta joka nosti kuuden viikon kuurin jälkeen hauista 90kg:lla sarjan ja ennen kuuria 45kg:lla. Onko se totta
voimailu
5
336
Vastaukset
- manuel_pepee
En tiedä voimasta, mutta massaa näyttää tulevan ihan hyvin tekemättä mitäänkin. http://www.aworkoutroutine.com/steroids-vs-natural/
- googlettakaa lisää..
Entäs oletko kuulluut niistä lukuisista steroidien käyttäjistä Suomessa ja ulkomailla jotka ovat aineiden sekoitettua hormonitoiminnan alkaneetkin kiinnostumaan miehistä.
Osasta on tullut bi-seksuaaleja ja osasta homoja.
Ja tämä ei ole mikään provo vaan vaiettu salaisuus hormonien sivuvaikutuksista. - lisää googlea
Kyllä laji jossa meikataan, keimaillaan lavalla ja ihaillaan stringeihin pukeutuneita miehiä on selvä merkki kaappihomoudesta. Ovat todennäköisesti vaan testopäissään uskaltaneet tulla viimein kaapeistaan.
- Saliilla sauhuava
Mitäs olette mieltä, mä oon tätä mieltä:
Kun yx tyyppi koko aika salilla puhuu runkkaamisesta ja väittää että muut miehet ottaa jotain eroottisia asentoja, muiden nussimiset ja munat kiinnostaa sitä ihan älyttömästi.
Mun mielestä sen olis aika tulla kaapista ja tunnustaa reilusti olevansa homo.- Että terveisiä vaan
Homo-Markukselle Poriin, saatanan jälkeenjäänyt sipulisiittiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869