Sinkut: Tiedättekö mitä tahdotte?

Found and lost

Osa tuntuu haluavan kovasti sinkkuudesta eroon ja osalla taas se pohjautuu haluun saada seksiä.
En arvostele kenenkään odotusarvoja vaan kysyn että tiedättekö todella mitä tahdotte?

Onko se ehkä pysyvämpi kumppanuus?
Onko se vain joku parisuhde jonkun kanssa ja sitten katsotaan eteenpäin?
Etsittekö ehkä intohimoista pienempää tai suurempaa romanssia (toivoen ehkä että siitä tulee jotain muutakin)?
Haluatteko vain seksikumppanin tavalla tai toisella?
Liekö haaveissanne sielunkumppanuus ja jokin syvällisempi yhteys toiseen?
Vai onko tavoitteenanne avioliitto ja perhe?

Olen huomannut niin omalla kohdallani kuin monen nuoren aikuisen että myös kolmenkympin tietämillä olevan että moni on vain ajautunut suhteisiin ja niistä on voinut syntyä lapsiakin.

Vaikuttaa siltä että ihmiset ovat enemmän tai vähemmän sekaisin siitä mitä oikeasti haluavat vaikka tarve romantiikalle, seksille, läheisyydelle, rakkaudelle ja suhteelle on kova.

Tiedättekö mitä tahdotte vai luuletteko vain tietävänne?

Olen tullut itse siihen johtopäätökseen ettei ole hajuakaan.

10

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2434242

      tiedän hyvinkin. en aio sitä sulle kertoa kumminkaan. Kiva kun kysyit.

    • Minä ainakin luulen tietäväni, että etsin miestä, josta pitäisin ja joka pitäisi minusta. En sen kummempaa.

      Jos nyt noista ylläolevista valitaan, niin tärkeimmät ovat pysyvä kumppanuus, intohimoinen romanssi sekä sielunkumppanuus. Noiden jälkeen tulee sitten tuo avioliitto ja perhe. Olkoonkin vanhanaikaista, mutta lyhyet suhteet tai pelkkä seksi eivät vain nappaa.

      Laittakaas muutkin mielipiteitänne. Minusta olis hauska tietää että ollaanko tässä mahdollisesti lainkaan samalla aaltopituudella muiden sinkkujen kanssa. :)

      • Found and lost

        "niin tärkeimmät ovat pysyvä kumppanuus, intohimoinen romanssi sekä sielunkumppanuus."

        Entäs jos nuo eivät kulje käsikädessä ja tulevat eri paketeissa?

        Intohimoisista romansseista ei välttämättä synny kovinkaan pysyvää kumppanuutta.
        Tahdotko sen jälkeen olla 3 vuoden kuluttua edelleen ilman avioliittoa, perhettä ja sielunkumppanuutta?

        "Minä ainakin luulen tietäväni, että etsin miestä, josta pitäisin ja joka pitäisi minusta. En sen kummempaa."

        Niin sitä alkuu kuvittelisi, mutta miten paljon painoarvoa laitat sille miten hyvin vaikutatte käyvän yhteen?
        Vai riittääkö ihastuminen ja tunteet nyt pidemmällekin?


      • "Minä ainakin luulen tietäväni, että etsin miestä, josta pitäisin ja joka pitäisi minusta. En sen kummempaa."
        Sama juttu paitsi että tuohon lauseeseen miehen tilalle nainen :) Sit tietenkin vielä pitäis olla samankaltaiset kiinnostuksen kohteet ym. et vois yhdessä käyä erilaisissa kiinnostavissa paikoissa. Koska olen muuten huomannut että tuohon samankaltaisuuteen tökkää useimmiten aina... liikaa erilaisuutta nimittäin.


      • Found and lost kirjoitti:

        "niin tärkeimmät ovat pysyvä kumppanuus, intohimoinen romanssi sekä sielunkumppanuus."

        Entäs jos nuo eivät kulje käsikädessä ja tulevat eri paketeissa?

        Intohimoisista romansseista ei välttämättä synny kovinkaan pysyvää kumppanuutta.
        Tahdotko sen jälkeen olla 3 vuoden kuluttua edelleen ilman avioliittoa, perhettä ja sielunkumppanuutta?

        "Minä ainakin luulen tietäväni, että etsin miestä, josta pitäisin ja joka pitäisi minusta. En sen kummempaa."

        Niin sitä alkuu kuvittelisi, mutta miten paljon painoarvoa laitat sille miten hyvin vaikutatte käyvän yhteen?
        Vai riittääkö ihastuminen ja tunteet nyt pidemmällekin?

        "Entäs jos nuo eivät kulje käsikädessä ja tulevat eri paketeissa?"

        Jos ei saa samassa paketissa, niin taidan olla onnellisempi ilman mitään pakettia. Miksi haluaisin pysyvän suhteen mieheen, jota kohtaan en tunne mitään?

        "Niin sitä alkuu kuvittelisi, mutta miten paljon painoarvoa laitat sille miten hyvin vaikutatte käyvän yhteen?
        Vai riittääkö ihastuminen ja tunteet nyt pidemmällekin? "

        No en laitakaan painoarvoa sellaisille asioille kuin koulutus tai tulotaso. Mutta eipä minulla totta puhuen ole varaakaan vaatia mieheltä samantasoista koulutusta kuin mikä itselläni on. Nuo miehet ovat jo aikaa sitten parinsa valinneet. :D

        Sen sijaan luonteiden yhteensopivuus minusta toteutuu aika hyvin jo siinä ihastumisvaiheessa (jos siis tuntee toisen jo ennestään). En pidä mahdottomana sitä, etteivätkö ne tunteet voisi säilyä vähän pitempäänkin, jos vain itse tekee hieman töitä asian eteen.


      • Found and lost
        stellaria81 kirjoitti:

        "Entäs jos nuo eivät kulje käsikädessä ja tulevat eri paketeissa?"

        Jos ei saa samassa paketissa, niin taidan olla onnellisempi ilman mitään pakettia. Miksi haluaisin pysyvän suhteen mieheen, jota kohtaan en tunne mitään?

        "Niin sitä alkuu kuvittelisi, mutta miten paljon painoarvoa laitat sille miten hyvin vaikutatte käyvän yhteen?
        Vai riittääkö ihastuminen ja tunteet nyt pidemmällekin? "

        No en laitakaan painoarvoa sellaisille asioille kuin koulutus tai tulotaso. Mutta eipä minulla totta puhuen ole varaakaan vaatia mieheltä samantasoista koulutusta kuin mikä itselläni on. Nuo miehet ovat jo aikaa sitten parinsa valinneet. :D

        Sen sijaan luonteiden yhteensopivuus minusta toteutuu aika hyvin jo siinä ihastumisvaiheessa (jos siis tuntee toisen jo ennestään). En pidä mahdottomana sitä, etteivätkö ne tunteet voisi säilyä vähän pitempäänkin, jos vain itse tekee hieman töitä asian eteen.

        "Jos ei saa samassa paketissa, niin taidan olla onnellisempi ilman mitään pakettia. Miksi haluaisin pysyvän suhteen mieheen, jota kohtaan en tunne mitään?"

        No ohoh.
        Eli sinun pitää saada kaikki tai sitten et saa mielestäsi mitään ja se on sinun mielestäsi tunteen puutetta?
        Johtuuko se sinun omasta tunteettomuudestasi vai mistä?

        Eikö lähtökohta ole hieman naiivi olettaa että saat nuo kaikki?

        "Sen sijaan luonteiden yhteensopivuus minusta toteutuu aika hyvin jo siinä ihastumisvaiheessa (jos siis tuntee toisen jo ennestään). En pidä mahdottomana sitä, etteivätkö ne tunteet voisi säilyä vähän pitempäänkin, jos vain itse tekee hieman töitä asian eteen. "

        Puhuin lähinnä mm. ajanviettotavoista jne. miten tärkeää on että teillä on yhteistä.
        Mieleen ei tullut ekana koulutus ja tulotaso, mutta hyvä tietää mistä sinä naisena aloitat ajattelun miehessä, statuksesta.


    • candida Z

      Ite olin nuorempana hyvinki tyytyväinen sinkkuuteen mut ajatukset voi nääs muuttua.

    • Mies 30v

      Etsin parisuhdetta, enkä ole kiinnostunut kevyemmästä katsotaan-mitä-tapahtuu-suhteesta. Suhde on parisuhde vasta sitten, kun uskon, että haluan olla sen toisen kanssa lopun ikääni, ellei mitään yllättävää käy ilmi. Siihen pääseminen vaatii helposti kuukausien tutustumisen, jona aikana en tapailisi muita, mutta en myöskään toitottaisi seurustelusta.

      Etsin sielunkumppania, sillä en usko, että voisin saada parisuhteesta sen, mitä haluan, ellen voi kokea kumppanini kanssa sellaista yhteyttä, jota sanoisin sielunkumppanuudeksi.

      Etsin sielunkumppania parisuhteeseen sillä mielellä, että kumpikin haluaa perheen, ja että kumpikin on saanut elää ja nähdä sen verran, että perheen perustamista ei tarvitse enää viivyttää vain siksi, että ei ole vielä valmis sellaiseen sitoutumiseen. Tämä ei tosin tarkoita sitä, että pitäisi olla heti suunnittelemassa perheen perustamista.

      • Mies 30v

        Tarkennanpa vielä niin, että etsin naista, joka hakee ensisijaisesti avioliittoa, ja osaa sanoa sen suoraan.


    • Ikisinkku M

      Aikalailla kyllä tiedän mitä tahdon, se on seksiäkin sisältävä intohimoinen sielunkumppanuus ja syvä yhteys toiseen joka johtaa pysyvämpään kumppanuuteen, ei ehkä kuitenkaan avioliitton ja perheeseen siinä mielessä kuin se perinteisesti käsitetään. Naisia joiden kanssa tällainen voisi onnistua pidemmässä juoksussa on kuitenkin niin harvassa ettei ehken löydy koskaan koska yleensä naisten mielestä miehen joka tietää mitä tahtoo pitää tahtoa täsmälleen samoja asioita kuin mitä he itse tahtovat. Oikeastaan aina kun näkee jossain naisen hakevan miestä joka tietää mitä tahtoo täytyy se lukea niin että etsitään tahdotonta mies-olentoa joka mukautuu naisen vaatimuksiin mukisematta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      142
      3179
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      512
      2879
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      160
      2727
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1821
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      67
      1642
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      90
      1541
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1343
    8. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      100
      1316
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1186
    10. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    Aihe