Suun kautta otettaviin kynsisienilääkkeisiin

että sillai

liittyy paljon tietämättömyydestä ja kokemattomuudesta kertovaa epäluuloa. Puhutaan myös, että nuo lääkkeet olisivat kalliita, mutta eivätpä ole enää. Itse kärsin jo 10 vuotta varpaankynsiin pesiytyneestä tattitaudista, jonka ainoa haitta oli lähinnä kosmeettinen, jos ei vaikeaa kynsien lyhentämistä ja kieltäytymistä varpaidensa vilauttamisesta yleisillä uimarannoilla oteta huomioon.
Olen nyt 2 viikkoa nauttinut Fungorinia ja täytyy sanoa, ettei esim. sen aiheuttamat vatsaoireet kovin haitallisilta tunnu ja sitä voisi suositella vaikka laihdutuslääkkeenä, kun se vähentää ruokahalua aiheuttamalla suuhun karvaan maun, jossa esim. kaikki tabletin ottamisen jälkeen nautitut hedelmät maistuvat kyseenalaisilta.
Vatsaoireisiin liittyen siitä voisi olla jopa hyötyä, jos on taipuvainen saamaan esim. hiivan peräpäähänsä ja ruuansulatuskanavaansa liiallisen hiilihydraattiravinnon ja vaalean leivän tuloksena.. Lääke nimittäin poistaa senlaatuiset kutinat ja kirvelyt tykkänään eikä edes Daktariinia tarvitse sitten iltaisin sinne sujautella.ja levitellä .

1

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kielipuoli

Miten pitkä kuuri sulle määrättiin? Mulla on reumalääkityksen takia usein maha kipeä, joten kovin pitkää kuuria en usko kestäväni. Mulle on kokeiltu kielen sienitulehdukseen 7 eri lääkettä, ei ole auttanut.

Mulla on myös kaikissa varpaissa sienen aiheuttamia viotuksia, niihinkään ei nuo käyttämäni sienilääkkeet ole tehonneet. Suusairauksien poliklinikalla näitä lääkkeitä on määrätty, piti kuulemma hoitaa myös kynsisieni veke, eipä vaan mikään auta. Mun lääkäri kyseli muidenkin kaupunkien poliklinikoilta neuvoa, ei ollut näin sitkeää tapausta ennen nähnyt. Vuosi sitten annoin periksi kun ei apua löytynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe