Kaverini ei saa enää lähteä mihinkään ilman naisen lupaa. Onko oikein?
Nainen kontrolloi miehen elämää täysin
18
387
Vastaukset
- Järki hoi hoi
Mies valehtelee, ettei nainen anna lupaa, kun ei oo itsellä pokkaa sanoa suoraan ettei kiinnosta.
Todella raukkamaista toisen selän takana piilottelua.Noin hyvinkin. Ja jos tuo ei pidä paikkaansa, niin tohvelisankari on jälleen pikapuoliin sinkku ja vapaa lähtemään kavereidensa mukaan.
- reilu vaihtokauppa
Ihan oikein on. Mies on omasta halustaan vaihtanut itsemääräämisoikeutensa ja vapautensa seksiin.
- ssici
Ja vielä enemmän miehen elämää kontrolloi naisen puute.
- Dino Rex
Ehei, parempi puutteessa kuin tossun alla. Edellisessä säilyttää sentään itsekunnioituksensa.
- Karlos Karvajalka
Voi olla että valehtelee, niin kuin yllä sanottiin, tai sitten on onneton tohvelisankari. Miten ihmeessä ei riitä pokkaa menemään yleensä kavereiden kanssa niin kuin haluaa? Joskus voi olla sovittua menoa perheen kanssa tai tehty kompromissi.
- Onhan noita
Minullekin tuli ensimmäisenä mieleen, että mies valehtelee. Ei ole kanttia sanoa ettei edes halua lähteä ja siksi väitetään että "hallitus ei anna lupaa". Näitä miehiä on aika paljon.
Tai voi se tietysti olla niiin tossukka, ettei uskalla sanoa missään vastaan naiselleen, tai edes kysyä saako mennä. Vapaaehtoisesti se kuitenkin taitaa siinä suhteessa olla, joten anna pojan olla. Ehkä se soittelee sulle, kun viimeinkin kiinnostaisi tavata? - Dino Rex
Näitä miehiä on vaikka kuinka paljon, uskokaa vaan. Moni epätoivoinen mies takertuu tyttöystäväänsä kuin viimeiseen oljenkorteen ja hyväksyy vaikka mitä skeidaa. Tuskin kovin moni käyttäisi "nainen ei päästä"-tekosyytä, jos ei halua tulla. Kuka nyt haluaisi ehdontahdoin luoda itsestään surkean tossueläimen vaikutelmaa, kun voisi keksiä mitä tahansa muita tekosyitä?
Sellainen, jonka mielikuvitus ei riitä keksimään parempaa selitystä. Ja pelaa varman päälle, koska uskoo, ettei kaverit naiselta koskaan kysy, miksei mies pääse mukaan menoihin.
- sfdsfsdf
järkyttäviä vastauksia. Tietenkin kun ollaan naimisissa niin silloin pitää molempien: vaimon ja miehen olla samaa mieltä asioista. Ei mies voi vain sanoa, että:" lähden tästä baariin/ryyppäämään vkloppuna kamujen kaa, nähdään joskus yöllä sitten." Sama juttu naisellekkin.
Aloittajan antamat tiedot ovat hyvin puutteelliset. Mihin miehen pitäisi tulla mukaan? Kylään? Kahville? Baariin ?
Kylään voi tulla ofc tai kahville, mutta pitäisi tietää enemmän minkälainen side teillä on, oletteko ystävät, ex rakastavaiset, bilekavereita, työkamuje jne ?
Itse pistin välit poikki kaikkiin naispuolisiin ihmisiin keitä tunsin. Osa oli tuttuja, osa entisiä säätöjä ja osa oli jotai epämääräisiä, joita pidin facebookis kamuina ja varalla kun olni sinkku. fbssä on vain miespuolisia ystäviä nykyään.
Itse olen mies ja naimisissa. En saa enää käydä baareissa tai viettää aikaa ystävien kaa, jotka ovat sinkkuja, juovat alkoholia ja käytännössä heidän elämänsä tarkoitus on vain hankkia rahaa ja hankkia kokemuksia erilaisten naisten kanssa.
Olemme molemmat savuttomia, raittiita ja meillä on yhteisiä harrastuksia, myös omaa aikaa tietysti molemmilla on. Mutta kun menin naimisiin muuttui elämäni.
Suunnittelemme lapsia ja siksi varmasti tulevaisuudessa tulemme tutustumaan ja viettämään aikaa sellaisten kavereiden kaa, jotka ovat myös naimisissa ja heillä on lapsia.
Olen perheen pää, mutta kunnioitan vaimoani ja oikea johtaja tekee hyviä päätöksiä ja valmis vaikka kuolemaan vaimonsa puolesta.
Uskomme myös, että avioliitto on ikuinen säädös. Ei mikään "musta tuntuu", että nyt haluan olla yhdessä ja "nyt musta tuntuu", että haluan erota/pettää jne.
Rakkaus ei ole vain tunne vaan päätös.Ja paskat! Vain tohvelisankari nysvää naisen hameenhelmoissa anelemassa kotoa poistumislupaa. Saa olla ja pitääkin olla omia menoja, muuten se suhde on vain vankila. Mikä sinustakin perheen pään tekee, kun muija kuitenkin loppupeleissä tekee päätökset. Oli niin hurskastelevaa tekstiä, että oksettaa.
- lkjlkjlkjlkjlkj
Siinä taas kaks elämässään täysin epäonnistunutta kommentoimassa.
Viisas päätös. Onnea parisuhteelle, joka kestää tässä -hyvinkin epävakaassa- maailmassa hautaan saakka.
Älkää sitten ainakaan meitä lapsettomia naisia vinkuko osallistumaan teidän epämääräisen (lapset heittopusseina selaamassa kahden kodin väliä) uusioperheenne arkeen. Ei kiinnosta niin sitte pätkääkään.
- kljiuy
Aika jännä, että naisen harjoittama henkinen väkivalta on näissä vastauksissa käännetty järjestään miehen syyksi. Samalla logiikalla se on ihan sen naisen oma vika, joka ottaa mieheltään turpaan.
- näinsevainmeneekin
Kyllä meidänkin liitossa olen minä joka päätökset teen. Se miksi näin on miehen oma juttu. Se kerronko muille kuinka tossun otin no en mutta näin vain on. Tiedän sen käyttävän erilaisia syitä miksei tapaa sinkkukavereitaan. En ole kieltänyt mutta yhdessä kuljetaan kun perhe perustettiin. Toki se työporukan saunaillassa käy kuten muutkin. Ja kulkee toki mutta asiat sovitaan yhdessä ja aina ei pääse iltoihin kun perheelläkin on menoja. Yksin kun suostu hoitamaan velvoitteita. Mutta muutoin päätökset teen minä toki kuuntelen miehen mielipiteen mitä sanoo mutta päätökset teen yleensä minä.
- PalstaTrolli
Ei kun vikisemään patterin ja seinän väliin!
- hieno.juttu
on se oikein ja noinhan sen kuuluukin mennä että kumppanilta pyydetään lupa ja haluaako toinen lähteä yksin tai ilman kumppania mihinkään eli ennemmin on kumppaninsa kanssa kuin muitten ja onhan se upeaa kun kumpikin ns kontrolloi toistaan ja kumpikin haluaa niin
- Sairastahantuoon
Ei todella ole, lapsenako se puolisoaan pitää ja opettaa kuin kakaraa. Parisuhde ei perustu mihinkään vallankäyttöön, vaan vapaaehtoiseen sitoutumiseen ja luottamukseen. Silloin ollaan huonoilla jäljillä, jos aletaan estää ja rajoittaa sekä kytätä, se kuolettaa parisuhteen ennen pitkää ja molemmilla osapuolilla on paha olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174386
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261324Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 113928
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18831