Kysyn että onko kokemusta käytetyn auton tuonnista virosta?
Tässä hintoja virossa http://www.auto24.ee/kasutatud/kasutatud.php
Tässä euromuunnin
http://www.forex.fi/
Virossa on niin halpoja autoja!
8
2661
Vastaukset
- juuso
Mun mielestä Virossa on niin huonot että luulisin autojen kärsivän siellä vielä enemmän kuin Suomessa.
- MieVaan
puhut, Eestistä ei kannata ostaa auto, joka on ollut siellä käytössä.
Siellä on myynnissä, todella paljon autoja, jotka on tuotu Saksasta ja muualta Euroopasta. Mielestäni on ihan asiallista, käydä ostosmatkalla Eestin puolessa, halvemmalla ne tuontiauton myy, kun Suomalainen jobbari.
Tallinnaan tai Tarttoon ja sieltä kilvetön auto mukaan, itse olen hakenut jo meille yhden kelpo pelin. - Art
MieVaan kirjoitti:
puhut, Eestistä ei kannata ostaa auto, joka on ollut siellä käytössä.
Siellä on myynnissä, todella paljon autoja, jotka on tuotu Saksasta ja muualta Euroopasta. Mielestäni on ihan asiallista, käydä ostosmatkalla Eestin puolessa, halvemmalla ne tuontiauton myy, kun Suomalainen jobbari.
Tallinnaan tai Tarttoon ja sieltä kilvetön auto mukaan, itse olen hakenut jo meille yhden kelpo pelin.Mistä hommasit Tallinnasta kilvet ym tarvittavat
paperit - MieVaan
Art kirjoitti:
Mistä hommasit Tallinnasta kilvet ym tarvittavat
paperitjärjesti kaiken kuntoon ja hoiteli vielä auton satamaakin. Kaikki sujui minusta, todella loistavasti.
- stef
MieVaan kirjoitti:
järjesti kaiken kuntoon ja hoiteli vielä auton satamaakin. Kaikki sujui minusta, todella loistavasti.
mievaan puhuu aivan asiaa.
- Art
MieVaan kirjoitti:
järjesti kaiken kuntoon ja hoiteli vielä auton satamaakin. Kaikki sujui minusta, todella loistavasti.
Mistä liikkeestä ostit???
- tietäjä
Viron autot vetävät huonoudessaa vertoja jopa Suomalaisille suolasilleille.Virolaisilla tuskin on halua/rahaa huoltaa autoa tunnollisesti.
- elelen
Tietäjä ei paljon tiedä. Täällä huolletaan kunnon autot ainakin yhtä hyvin kuin siellä sarvikuonojen maassa. Mäkin ajelen täältä ostetulla ja ei pelkoa ruuvatuista mittareista, huoltokirjasta. Tuontiautot epäluotettavia. Kolaroituja ja täällä korjattuja halvan työvoiman avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894