Englanninkielisessä internetissä puhutaan paljon erilaisista teorioista, joiden mukaan osa ihmisistä on todellisuudessa reptiliaaneja tai ainakin sukua liskoihmisille ja osa taasen on plejadeja (engl. pleiadians). Itse uskon tällaisten teorioiden olevan urbaaneja myyttejä, eivätkä siis todellisuutta ollenkaan, mutta niiden fantastinen alkuperä ei poista sitä, etteivätkö ne voisi olla seurauksiltaan tuhoisia, jos merkittävä osa ihmisistä alkaa vähitellen uskoa niihin.
Reptiliaanit, liskogenomin omaavat ihmiset, ovat pahoja ja hallitsevat maailmaa illuminatin kautta, orjuuttavat tavallisia ihmisiä, tai niitä, jotka eivät ole reptiliaaneja. Plejadit ovat hyviä ja opastavat ihmisiä kohti suurempaa ymmärtämystä, valoa ja rakkautta. Plejadit ovat myös kauniita, vaaleita, sinisilmäisiä, pitkiä ja atleettisia. Jotkut ajattelevat, että plejadit, jotka ovat saapuneet maailmaamme kaukaiselta tähdeltä, ovat ystävällinen, moraalisesti kehittynyt laji ja etäistä sukua meidän lajillemme. Toiset taasen ajattelevat, että plejadit ovat me itse, tulevaisuudesta. Tästä pääsenkin varsinaiseen kysymykseeni.
Eikö teoria siitä, että tulevaisuudessa ihmiskunta on "jalostunut" älykkääksi, atleettiseksi, kauniiksi ja vaaleaksi, ts. kovin läheisesti "arjalaista ihanneihmistä" muistuttavaksi, ole kuin pintapuolisesti houkutteleva Troijan hevonen, joka salakuljettaa sisällään fasistista rotuoppia? Plejadit, me tulevaisuudesta, ovat vahvasti motivoiva osoitus siitä, että me tulemme voittamaan! Plejadit, me tulevaisuudesta, ovat ilmeisen hyviä olentoja, jotka toivottavat valoa ja rakkautta ("Love and light!") joka kerta tervehtiessään, joten ei voi olla väärin taistella "niitä toisia" eli pahoja reptiliaaneja vastaan. Ja koska plejadit, me tulevaisuudesta, ovat niin ihmeen kauniita ja vaaleita, niin siitä voidaan päätellä, ainakin noin suurin piirtein, että pahat reptiliaanit ovat, hmm, noh, jotain muuta kuin arjalaisen näköisiä...
Kun käymme taisteluun illuminaatin takana olevia pahoja reptiliaaneja vastaan, paha geneettinen aines karsiutuu joukostamme, jolloin pitkän ajan kuluessa toteutamme tuon tulevaisuuden paremman ihmisyyden: älykkään, tiedostavan, kauniin, atleettisen ja vaalean ihmisyyden! Ai niin, ja tietysti moraalisesti erittäin korkeatasoisen...
Tämän suuren ja ihmeen kauniin suunnitelman toteutumiselle on yksi este, joka on muita suurempi. Juutalaiset. Juutalaiset yleensä, mutta erityisesti sionistiset juutalaiset. Tuo kaikkien verenhimoisten reptiilien emäreptiili.
Niin. Minusta tuntuu, että noissa netissä villisti leviävissä reptiliaani-teorioissa on kyse natsismin uudesta tulemisesta. Toivottavasti ihmiskunta ei laajalti hairahda jälleen tuohon samaan fasistiseen ideologiaan, johon hairahdimme 1930 -luvulla. Ironista on, että nämä Love and Light -ihmiset ilmeisesti kokevat olevansa poikkeuksellisen tiedostavia ja eettis-moraalisesti korkeatasoisia ihmisiä.
Mitä mieltä olette ajatuksistani?
Plejadien sukuako?
19
2031
Vastaukset
- ihan hienoa...
mutta ei se silti poista mahdollisuutta siitä, että olemme tulleet tänne pleijaadeilta tai vastaavaa. Minun ongelmani on etten tiedä. Voin tutkia nettiä tuntikausia ja lukea puolesta vastaan pääsemättä pitemmälle. Mistä tiedän mikä on totta? Tilanteessa jossa ei voi sanoa mihin uskoa on valittava puolensa olla uskomatta mihinkään, ja vain seurata vierestä ikäänkuin objektiivisesti. Vaikka joku tietäisikin, ja kertoisi, olisi vaikea uskoa kun ei tiedä puhuuko hän totta vai ei. Siksi, ainoa oikea tapa kerätä tietoa on kokemusperäinen ja unohtaa hienot teoriat joita ei voi todentaa. Esimerkkinä kannabis; jos en olisi koskaan polttanut minulle voitaisiin syöttää millaista pajunköyttä tahansa, enkä koskaan pääsisi perille aineen todellisesta luonteesta. Niinpä en voi ottaa kantaa tarkemmin koska muistaakseni en ole tavannut kyseisiä avaruushenkilöitä, mutta se ei tarkoita etteikö niitä olisi, ja etten vain muista tai mieleni pyyhitty. Tietenkin toisaalta voi olla että mieleeni on istutettu kannabis muisto ja vaahtoan siitä täällä ikäänkuin totena.
- khxcfgtuzxut
Sinä et siis usko mihinkään, mitä et itse pysty todentamaan. Surkean suppea on maailmankuvasi.
- en usko
khxcfgtuzxut kirjoitti:
Sinä et siis usko mihinkään, mitä et itse pysty todentamaan. Surkean suppea on maailmankuvasi.
mutta en poissulje myöskään. Yleensä jos uskoo johonkin sulkee jonkin sen (uskon) vastaisen pois ja rajoittaa maailmankuvaansa. Jos taas pitää kaikkea mahdollisena ei tietenkään voi mitään sulkea pois.
- en tiedä teorioista
olen nähnyt niin liskopupilleja kuin muita tähtisilmiä. Reptiliaanijutut eivät ole teoriaa enää itselleni.
Kaikki mustat tai muut värilliset eivät ole reptiliaaneja, osa on. Islam on reptiliaaneja jumalana (kuun) pitävä uskonto. Juutalaiset taas ovat noiden valittua kansaa..- Human female
"olen nähnyt niin liskopupilleja kuin muita tähtisilmiä."
Tiedoksesi, että mynnissä on ollut jo kauan piilolinssejä, joissa on tarkoituksellisesti tuollaiset "liskopupillit". Jotkut ihmiset myös hauskuuttavat itseään saadessaan toiset uskomaan, että he ovat esim. liskoihmisiä, siriuslaisia tai vampyyreja tai mikä nyt milloinkin on kuuma aihe. - olet lammas
Human female kirjoitti:
"olen nähnyt niin liskopupilleja kuin muita tähtisilmiä."
Tiedoksesi, että mynnissä on ollut jo kauan piilolinssejä, joissa on tarkoituksellisesti tuollaiset "liskopupillit". Jotkut ihmiset myös hauskuuttavat itseään saadessaan toiset uskomaan, että he ovat esim. liskoihmisiä, siriuslaisia tai vampyyreja tai mikä nyt milloinkin on kuuma aihe.Miten ne piilolinssit vaihtavat muotoaan? Ei tuossa ollut kyse mistään piilolinsseistä.
- Human female
olet lammas kirjoitti:
Miten ne piilolinssit vaihtavat muotoaan? Ei tuossa ollut kyse mistään piilolinsseistä.
"Miten ne piilolinssit vaihtavat muotoaan?"
Oletko sinä siis nähnyt, että jonkun henkilön pupillien muoto muuttuu silmiesi edessä?
Pidän todennäköisempänä, että olet nähnyt omiasi kuin että osa ihmisistä on oikeasti valeasuisia liskoja.
Käväisin äskettäin suomenkielisellä sivustolla, jolle oli koottu ihmisten kokemuksia reptiliaanien kohtaamisesta. Nämä silminnäkijät kertoivat siellä, kuinka olivat esim. kaupassa nähneet pitkän, hoikan ja erikoisesti käyttäytyvän miehen. Kun silminnäkijät olivat aikansa miestä tuijottaneet, tämä oli tullut tervehtimään heitä ja kysellyt kuulumisia. Mies oli maininnut olevansa Eirasta (vai oliko se Eurasta, en muista...), ja nyt nämä silminnäkijät ovat varmoja, että mies oli lisko, eli että Eirassa, tavallisten ihmisten joukkoon soluttautuneena, asuu lisko!!!!
Minusta tällaisten epäluuloa synnyttävien teorioiden levittäminen on pahinta mahdollista mind controllia. Sen seurauksena ihmiset, ne jotka niihin uskovat, eivät uskalla nauttia elämästä, ottaa positiivisia riskejä, muodostaa sosiaalisia suhteita jne. - en näe omia
Human female kirjoitti:
"Miten ne piilolinssit vaihtavat muotoaan?"
Oletko sinä siis nähnyt, että jonkun henkilön pupillien muoto muuttuu silmiesi edessä?
Pidän todennäköisempänä, että olet nähnyt omiasi kuin että osa ihmisistä on oikeasti valeasuisia liskoja.
Käväisin äskettäin suomenkielisellä sivustolla, jolle oli koottu ihmisten kokemuksia reptiliaanien kohtaamisesta. Nämä silminnäkijät kertoivat siellä, kuinka olivat esim. kaupassa nähneet pitkän, hoikan ja erikoisesti käyttäytyvän miehen. Kun silminnäkijät olivat aikansa miestä tuijottaneet, tämä oli tullut tervehtimään heitä ja kysellyt kuulumisia. Mies oli maininnut olevansa Eirasta (vai oliko se Eurasta, en muista...), ja nyt nämä silminnäkijät ovat varmoja, että mies oli lisko, eli että Eirassa, tavallisten ihmisten joukkoon soluttautuneena, asuu lisko!!!!
Minusta tällaisten epäluuloa synnyttävien teorioiden levittäminen on pahinta mahdollista mind controllia. Sen seurauksena ihmiset, ne jotka niihin uskovat, eivät uskalla nauttia elämästä, ottaa positiivisia riskejä, muodostaa sosiaalisia suhteita jne.Olen nähnyt, kyseessä oli laiha tyttö. Hän itse kutsui tuota kiroksi, mutta ei ollut halukas keskustelemaan/kuulemaan lisää reptiliaaneista.
Se eräiden tahojen harrastama Nordic-"humanoidirodun" palvominen viittaa kyllä pahasti sylttytehtaalle...
- mette.soderman
Olet erittäin älykäs yksilö.
Plejadit ovat ns. avoin tähtijoukko, joka muodostuu nuorista ja kuumista sinisistä tähdistä, joiden seassa on noin 25% ruskeita kääpiöitä. Suomessa niitä kutsutaan nimellä Seulaset. Tähtijoukko on syntynyt noin 100 miljoonaa vuotta sitten. Sen tähdet tulevat pysymään ryhmänä vielä noin 150 miljoonaa vuotta, jonka jälkeen se vähitellen hajaantuu tähtien nopeuden ylittäessä tähtijoukon pakonopeuden.
Plejadit ovat Maasta noin 440 valovuoden päässä. Poikkeuksellisen mahdotonta ajatella, että sieltä olisi millään vempeleellä päätynyt maahan minkään näköisiä otuksia (jos noilla tähdillä olisi edes ollut planeettoja).- Nimiä rakastavat
Niinpä niin.
Itseäni on ihmetyttänyt miksi humanoidit tulevat aina tähdiltä tai järjestelmistä, joilla on nimi, eikä vain koodi. Nimettyjä tähtiä ja järjestelmiä on kaikkiaan melkoisen vähän, kun kokonaismäärä huomioidaan.
Taisi olla "Plejadeilta" se Billy Meierin avaruustyttöystävä Semjase.
http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?7346-MUFON-Director-Jumping-On-Board-Billy-Meier-Case/page2- Human female
Hehe, joo luin tuosta tapahtumasarjasta. Semjase paljastuikin Dean Martin Show'ssa 60-luvulla esiintyneeksi laulajattereksi!
Jos olen oikein ymmärtänyt, osa huijatuista uskoo vieläkin Billy Meierin vilpittömyyteen Semjasen tapauksessa. - ruma lisko
Mä olen sitten niitten liskojen sukua olenhan tumma ja silmätkin vihreänruskeat. Kaiken lisäksi olen ruma ja tyhmä. Hitler olisi kaasuttanut minut ensimmäisenä, pois niiden kauniiden vaaleiden arjalaisten tieltä.
- luutnantti luttinen
en usko että reptiliaaneja on.jos heitä olisi niin heillä olisi sellainen teknologia etteivät varmastikkaan paljastuisi.sama koskee muitakin väitettyjä rotuja,ei kukaan vieraanvallan vakooja liiku tuolla todella huomiota herättävän näkösenä niinkun esim arjalaisen näkösenä tai huomattavan pitkänä/laihana,eiköhän ne hallitsisi jo näkymättömyys tekniikan ja liikkuisivat näkymättömänä niinkun suurin osa ufoista liikkuu,niitä näkee melkeimpä ainoastaan lämpökameralla ja kameralla mikä hidastaa yli 30 000kmh liikkuvia kohteita.toki niitä näkyy muutenkin mutta 90 prosenttiin silmällä nähdystä ufoista löytyy kuulemma selitys ainakin suomessa.
- djooing kyssä
Itse voisin hyvinkin uskoa, että pohjoismaiset ihmiset ovat tuotuja kauempaa. Se selittäisi meidän moraalisen poikkeavuuden muista ihmisistä, siniset silmät ja vaaleat hiukset, mitä ei missään muualla esiinny. Historian saatossa joku on sitten käpälöinyt geenejä ja lisännyt liskoa vähän mukaan, jotta syntyisi lisko-pleijades rotu, jonka edustajat ovat huomattavasti tietoisempia kuin muut. Sitten on tämä täysin lisko bloodline mihin kuuluu kuninkaat etc. Heidän nautinsa tulee vallasta ja päättämisestä, ei rakkaudesta. Mutta tiedä jos tiedät, tunnustele itseäsi niin löydät vastauksen. Ainakin omalla kohdalla on aivopesut menny täydestä jos tietoisuuden laajentuminen on sitä. Itse uskon että ilmiö on luonnollinen ja sitä koitetaan mahdollisimman paljon häiritä lisäaineilla ja disinformaatiolla. (mahdollisesti myös haarpin ajatussäteillä)
- löysin vastauksen
*piiiiip*
Haarpin ajatussäteet ovat täyttä totta, mutta tutki vielä prana/qi-käsitettä niin tajuat meiltä kätketyn jotain vielä olennaisempaa aivopesun kannalta.
- Human female
"Se selittäisi meidän moraalisen poikkeavuuden muista ihmisistä..."
Tarkenna vähän, millä tavoin pohjoismaiset ihmiset moraalisesti poikkeavat muista ihmisistä? - djoing kyssä
siis, että mielestäni pohjoismaiset ihmiset ovat hyvin eettisiä ja solidaarisia toisilleen. Tottakai kaikki ovat keskenään erilaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans563782Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971583
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551573- 411507
- 511391