Lapsi syntien kantajana

ruma nainen

Jotenkin ärsyttää kun täällä paljon kirjoituksia tasoista ja siitä, että komeat pelimiehet naivat vain kauniita tasoisiaan naisia. Vanhempani olivat ilmeisesti tilastopoikkeus kun isäni oli suurin piirtein tämän tyylinen ulkonäöltä . .

http://amourgloiretbeaute.free.fr/Stars/lauren09.kim03.06.02.jpg

Tosin isäni moraali ja alkoholismi olliva sitten alhaisimmasta alhaisinta.

Äitini taas mielestäni ruma ja miesmäisen näköinen neliskanttisine voimakkaine leukoineen ja isoinen nenineen ja V-mallisine vartaloineen. Tosin hoikka ja nuori, mutta isäni valinta äitini suhteen oli jotain todella outoa ja eivät he kauaa naimisissa kyllä oolleetkaan kunnes isäni alkoi pettää äitiäni piakkoin nuoren Goldie Hawnin näköisen naisen kanssa. Paha vain, että mä kerkesin saada alkuni ja jouduin syntymään eli vanhemmistani syntyi suomen tämän hetken rumin nainen.

Jossakin meni pieleen ja pahasti kun tulin tämän näköiseksi hirvittäväksi rumilukseksi. En tiedä onko se jotain kostoa entisestä elämästäni tai jotain millään muulla en tätä ulkomuotani voi käsittää eikä sitä käsitä kukaan muukaan.

Eli ei niistä komeista miehistä välttämättä synny kauniita tyttäriä, tai ehkä se riippuu paljon äidistäkin koska isäni valitsi äitini joka on todella ruma nainen niin ilmeisesti sen vuoksi mä kärsin tästä kauheasta luonnonvastaisesta valinnasta jonka isäni teki eli meni naimaan ruman naisen.

12

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi millään uskoa tuohon väitteeseesi että olet ruma. Itse olen huomannut että monikin rumaksi itseään väittänyt on muuten ollut ihan hyvänkin näkönen kun on päässyt näkemään kuvan tai tavannut :)
      Kiinnostais kyl tietää ja tutustua kuka on rumaksi itseään väittävän kirjoituksen takana...

      • ruma nainen

        Ei ne oikein rumat edes ihmisten parissa liiku joten et niitä ole edes nähnyt. En mäkään yleensä liiku ihmisten ilmoilla, mutta joskus ihan pakko mennä asioille ja silloin niitä tuijotuksia, haukkuja ja nauruja sataa. Tänäänkin Prismassa miesmyyjä sanoi toiselle minut nähdessään "kaikenlaisia niitä näkee" se, etä tuijottavat koko sen ajan mitä olen näköpiirissä pitää vielä haukkua niin, että kuulen.

        Ja mä olen oikeasti RUMA eli tää ei oo mitään mielenterveysongelmaisen harhaa tai kuvitelmaa vaan olen oikeasti ihan AITO RUMA NAINEN enkä vain omasta mielestä vaan KAIKKIEN jotka mut on nähnyt.


      • ruma nainen kirjoitti:

        Ei ne oikein rumat edes ihmisten parissa liiku joten et niitä ole edes nähnyt. En mäkään yleensä liiku ihmisten ilmoilla, mutta joskus ihan pakko mennä asioille ja silloin niitä tuijotuksia, haukkuja ja nauruja sataa. Tänäänkin Prismassa miesmyyjä sanoi toiselle minut nähdessään "kaikenlaisia niitä näkee" se, etä tuijottavat koko sen ajan mitä olen näköpiirissä pitää vielä haukkua niin, että kuulen.

        Ja mä olen oikeasti RUMA eli tää ei oo mitään mielenterveysongelmaisen harhaa tai kuvitelmaa vaan olen oikeasti ihan AITO RUMA NAINEN enkä vain omasta mielestä vaan KAIKKIEN jotka mut on nähnyt.

        En kyl oikein usko tuota että kaikkien mielestä... Mut tuohon kommenttiin et "kaikenlaisia niitä näkee" niin oon itekkin kuullut vastaavaa sanontaa myös, se ei oo mitenkään harvinaista.
        Silti vaikka muut sanoiski noin niin tutustua kiinnostais... laita viestiä proffaan :)


      • Ottakaa pois
        ruma nainen kirjoitti:

        Ei ne oikein rumat edes ihmisten parissa liiku joten et niitä ole edes nähnyt. En mäkään yleensä liiku ihmisten ilmoilla, mutta joskus ihan pakko mennä asioille ja silloin niitä tuijotuksia, haukkuja ja nauruja sataa. Tänäänkin Prismassa miesmyyjä sanoi toiselle minut nähdessään "kaikenlaisia niitä näkee" se, etä tuijottavat koko sen ajan mitä olen näköpiirissä pitää vielä haukkua niin, että kuulen.

        Ja mä olen oikeasti RUMA eli tää ei oo mitään mielenterveysongelmaisen harhaa tai kuvitelmaa vaan olen oikeasti ihan AITO RUMA NAINEN enkä vain omasta mielestä vaan KAIKKIEN jotka mut on nähnyt.

        Tuota it-miestä kyllä varmaan kiinnostaisi oikeasti tutustua sinuun. Sillä taitaa olla läskifetissin lisäksi myös joku ruma nainen -fetissi. On ainakin ihan avoimesti puhunut ylipainoisista naisista ihailevaan sävyyn ja kehunut kauniiksi sellaisia naisia, joiden kuvat ovat ihan selkeästi siellä keskivertoa karumman puolella.

        Että siitä vaan yhteyttä ottamaan. Jos et sinä, niin joku reilusti ylipainoinen nainen joka haluaa miehen?


    • citynainen

      Tuossa ollut muuta kiinnostavaa kuin otsikko,..

    • ruma nainen

      Olisin toivonut, että vanhempani olisivat olleet ihan tavallisia keskiverto suomalais pariskunnan näköisiä niin musta olis tullut tavallisen normaalinkaan näköinen nainen, mutta kun vanhemmat alkaa oleen tosi erikoisen näköisiä on tuloksena sitten jotain tosi oudon ja RUMAN näköistä.

      Niin se luonto kostaa jos ihmisgeenit alkaa meneen liian poikkeaviksi. Jotenki se Hitler oli rotuasioissa oikeastaan ihan oikeassa ainakin mun ulkonäköni todistaa sen. Musta tuli sekasikiö möykkyä.

      • Ikisinkku M

      • ruma nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Jos olet hoikka en usko että olet ruman näköinen, saatat näyttää persoonalliselta jos on vaikka iso nenä tms. mutta sellainen saattaa olla jopa puoleensavetävä piirre. esim. Barbra Streisand ei olisi Barbra Streisand ilman isoa kolvia ja vähänkö on nätti:
        http://images2.fanpop.com/images/photos/4700000/Barbra-Streisand-barbra-streisand-4749035-354-500.jpg

        No mulla on oikeastaan pieni nenä ja suu, mutta äärimmäisen jykevät ja SUURET kasvonpiirteet joten kontrasti on TOSI OUTO yhdistelmä. Vaikka hoikka oonkin niin mä omaan silti mastodontin luuston ja miehen kasvonpiirteet.


      • Iksinkku M
        ruma nainen kirjoitti:

        No mulla on oikeastaan pieni nenä ja suu, mutta äärimmäisen jykevät ja SUURET kasvonpiirteet joten kontrasti on TOSI OUTO yhdistelmä. Vaikka hoikka oonkin niin mä omaan silti mastodontin luuston ja miehen kasvonpiirteet.

        No minusta ainakin tuolla kun muutamia nimiä klikkailin näytti olevan ihan nättejä naisia vaikka omaavat voimakkaan leukaluuston:

        http://www.womenlargejaw.com/square-jawed-women-galleries


      • ruma nainen
        Iksinkku M kirjoitti:

        No minusta ainakin tuolla kun muutamia nimiä klikkailin näytti olevan ihan nättejä naisia vaikka omaavat voimakkaan leukaluuston:

        http://www.womenlargejaw.com/square-jawed-women-galleries

        Öh mua nyt ei voi verrata noihin malleihin ja misseihin tai muihin julkkisnaisiin jotka ovat KAUNIITA mun piirteet ei oo lähellekään noiden kauniiden naisten piirteitä, vaikka ne voimakaspiirteisiä onkin, mulla on ne piirteet RUMAT ja JÄRKYTTÄVÄT!


        "Tämä olkoon opetuksena rumille naisille jotka nussituttavat itsensä yh:ksi komealla YT-miehellä. "

        Paitsi, että mä kannan seuraukset. Viaton lapsi joutuu kärsimään koko ikänsä ei niinkään ne vanhemmat.Lapsihan ei oo syynä vanhempiensa tekoihin, mutta näköjään mun kohdalla mä joudun kantamaan seuraukset toisten virheistä.


    • paha sai palkkansa

      Tämä olkoon opetuksena rumille naisille jotka nussituttavat itsensä yh:ksi komealla YT-miehellä.

    • jghjd

      Teki kyllä mieli antaa miinusta, mutta annankin plussan kun hetken ajattelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      142
      3179
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      512
      2879
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      160
      2727
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1821
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      67
      1642
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      90
      1541
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1343
    8. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      100
      1316
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1186
    10. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    Aihe