Ilmeisen hyvä keino perustella NSA:n toimintaa, kun Snowden sai juuri
turvapaikan.
Global warning
5
127
Vastaukset
- NSA
Mistäs Tiedät? Oletko lukenut MEIDÄN sähköpostia?
- Turvapäällikkö
Teillä ei lupa lukea meitän sähköposti. Vain meilä on lupa lukea teitän sähköposteja.
- -aston-
Pair of Graphs Described in Paragraphs Prove Global Warming Proponents Uncool: Scientist Who Made Recent Claim that “Sceptics had been proved wrong” Accused of Hiding Truth by Colleague.
http://s8int.com/WordPress/2011/11/07/pair-of-graphs-described-in-paragraphs-prove-global-warming-proponents-uncool-scientist-who-made-recent-claim-that-sceptics-had-been-proved-wrong-accused-of-hiding-truth-by-colleague/ - humanoidi2
Mä taas kuulin että nykyajanihmiset on lähtöisin humanoideista ja me olemme humanoidien jälkeläisiä....
Elikkä siis alkuperäinen nimitys HomoSapiens on väärä ja oikea nimitys pitäisi olla Humanoid Sapiens !!!! - UFO mies
NSA on vakoillut meidänkin planeettaa !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145