http://www.armo.info/blogi/kategoria/Ajankohtaiset-profetiat/
Rammat tulevat kävelemään, kuurot kuulemaan, mykät puhumaan, kohdut aukeavat, syövät häviävät, HIV parantuu , verenvuoto tyrehtyy, HERRA luo uusia vartalonosia, jotka ovat puuttuneet, HERRA kaikkivaltias tulee itse ilmestymään nakurun kaupungissa voimallisella tavalla! Taivas tulee avautumaan ja Jumalan valtava kirkkaus ilmestymään taivaasta seurakunnalle.
Valtava parantumiskokous
14
590
Vastaukset
- hallootahalloo
Löytyykö Raamatusta osviittaa ko.tapahtumille?
Jakeet tänne, kiitos. Olisi syytä löytyä, jos tuommoisia VALTAVIA asioita luvataan. Täytyyhän tapahtumasta löytyä tietoa Raamatusta, muuten on huuhaata.Mark. 16:17-18:
"Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Mikä ihan yksinkertaisesti on pas'kapuhetta.
Näitä ei ole minkäänlaisia todisteita. Tarinoita ja väitteitä kyllä löytyy, mutta kun aletaan vaatimaan kiistämättömiä todisteita, jutut sulavat kuin lumi auringossa.
- Hömölö
Voi hyvät hömölöt. Mitä ihmeen riidahaastajia, pilkkaajia ja ivaajia sivustolle on tullut. Jos osaat lukea linkistä löytyvää tekstiä, niin näet, että kokouksessa kävijä kertoo asiasta enemmän palattuaan.
"Jos osaat lukea linkistä löytyvää tekstiä, niin näet, että kokouksessa kävijä kertoo asiasta enemmän palattuaan."
Voisiko joku sanoa kävijälle ettei tule pelkästään löysien juttujen vaan myös pitävien todisteiden kanssa. Röntgenkuvat ennen/jälkeen jne. Pelkkä lompakon löytyminen tai flunssasta paraneminen kun on aika jokapäiväinen ihme vaikka kokijasta saattaa sellaiselle tuntuakin.
Kaikkivaltias ei ilmesty Nakurussa eikä muuallakaan. Ilmestyskirja kertoo Jeesuksen toisesta tulemuksesta ja sen merkeistä. Mitään YLIMÄÄRÄISIÄ ilmestymisiä EI tule. Ei mennä yli kirjoitusten.
Lisätään vielä, että paranemisia, ym. toki tapahtuu, mutta Jeesuksen ylimääräinen ilmestyminen ei kuulosta raamatulliselta. Hän ilmestyy näkyvällä tavalla toisessa tulemuksessaan niinkuin Raamatussa on kerrottu.
- Inhottava realisti
Odotan SUURELLA mielenkiinnolla tarkkaa ja todisteita sisältävää raporttia tapahtumista tuossa "kokouksessa", joka epäilemättä ylittänee uutiskynnyksen helposti.
- pilli-piipari1
joku epäili, että tää owuor on sielunvihollisen asialla, mutta itse epäilen sitä. miksi hän niin julistaisi Jeesuksen sanaa voimakkaasti.jospa Jeesus tuleekin hakemaan nakurun kokouksen yhteydessä omansa pois. Tule Herra Jeesus Kristus.
Se täytyy todeta, että Owuor kyllä puhuu asiaa, kehottaa parannukseen(mikä on tänä päivänä harvinaista)ja varoittaa menestysteologiasta.
- pilli-piipari1
kyllä mustatkin voivat olla Jumalan asialla. Minulla on kongolainen työkaveri, enkä parempaa uskon sisarta ole saanut, kuin hän on.
- : 0
Lisää sanomaa mitä ensi viikonloppuna tapahtuu!!!
http://www.armo.info/blogi/kategoria/Ajankohtaiset-profetiat/ - natas2
kenia,nairobi,riff valley.viimeisen pasuunan soidessa.me kaikki muutumme silmänräpäyksessä.uutena.turku.parial man .a devil disguise.kotelo.
- Anonyymi
https://rapsodia.info/category/pastori-chris-live-videot/
Täältä löytyy Pastori Chissin parantumis kokoukset. Olen näissä itse parantunut.- Anonyymi
Joku väitti että ennalta sovittu näytelmä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572592Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1122335
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275