Aloitan aluksi kiusaamisesta. Olen ollut sekä kiusatun, että kiusaajan roolissa. Kiusatun roolissa ei ole yhtään mukavaa. Näytin kaikkien ihmisten silmissä niin iloiselta jne. mutta oikeasti olin aika surullinen :( aina jos mulla on tullut pienikin riita kaverin kaa, niin mä alan stressaamaan kauheasti asiaa. Jos olet vakavasti kiusattu, ajattelet luultavasti itsetuhoisia asioita ja myös vähemmän kiusatutkin saattavat ajatella niitä :/ Mua on kiusannut n. 10 poikaa ja 5 tyttöä. (Tiedoksi kaikille, olen poika :D) Kiusaajan roolissa, porukan kaa ollaan kiusattu nuorempia ja meidän luokan yhtä tyttöä. Nykyään mua kaduttaa se, että oon kiusannut :( Nykyään mulla on asiat ihan hyvin :) mua vaan ärsyttää 3 henkilöä, 1 kiusaa ja 2 muuta jaksa vittuilla joka vitun asiasta. Ei mulla muuta kerrottavaa kiusaamisesta oo ;) Jos teitä kiusataan, älkää missään nimessä tehkö itsemurhaa, koska muuten kiusaajat voittavat :/
Olen ollut parisuuhteessa tyttöystäväni kanssa n. 1 vuotta ja vähän päälle 3 kuukautta ♥ Meidän parisuhde alko 26.04.2012! Hän on niin ihana ja ystävällinen. Häntä on myös kiusattu. Hän ei ole IKINÄ kiusannut mua :) Olen ylpeä myös, että hän ei ole semmoinen n. vitun lissupissishygieeniafriikki ( pissis, jonka mielestä on epähygieenista olla 1 päivä harjaamatta hiuksia tai käyttää samoja vaatteita 3 päivää) Rakasta häntä niin vitun paljon ♥ #Enkeksinytmuuta
Kiusaaminen ja Rakkaus
muokattu_nimi
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303