Aloitan aluksi kiusaamisesta. Olen ollut sekä kiusatun, että kiusaajan roolissa. Kiusatun roolissa ei ole yhtään mukavaa. Näytin kaikkien ihmisten silmissä niin iloiselta jne. mutta oikeasti olin aika surullinen :( aina jos mulla on tullut pienikin riita kaverin kaa, niin mä alan stressaamaan kauheasti asiaa. Jos olet vakavasti kiusattu, ajattelet luultavasti itsetuhoisia asioita ja myös vähemmän kiusatutkin saattavat ajatella niitä :/ Mua on kiusannut n. 10 poikaa ja 5 tyttöä. (Tiedoksi kaikille, olen poika :D) Kiusaajan roolissa, porukan kaa ollaan kiusattu nuorempia ja meidän luokan yhtä tyttöä. Nykyään mua kaduttaa se, että oon kiusannut :( Nykyään mulla on asiat ihan hyvin :) mua vaan ärsyttää 3 henkilöä, 1 kiusaa ja 2 muuta jaksa vittuilla joka vitun asiasta. Ei mulla muuta kerrottavaa kiusaamisesta oo ;) Jos teitä kiusataan, älkää missään nimessä tehkö itsemurhaa, koska muuten kiusaajat voittavat :/
Olen ollut parisuuhteessa tyttöystäväni kanssa n. 1 vuotta ja vähän päälle 3 kuukautta ♥ Meidän parisuhde alko 26.04.2012! Hän on niin ihana ja ystävällinen. Häntä on myös kiusattu. Hän ei ole IKINÄ kiusannut mua :) Olen ylpeä myös, että hän ei ole semmoinen n. vitun lissupissishygieeniafriikki ( pissis, jonka mielestä on epähygieenista olla 1 päivä harjaamatta hiuksia tai käyttää samoja vaatteita 3 päivää) Rakasta häntä niin vitun paljon ♥ #Enkeksinytmuuta
Kiusaaminen ja Rakkaus
muokattu_nimi
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746304MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415368Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604245NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734112Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653870Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691157- 50949
- 272883
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29807Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62801