Mistä sais tietoa Maiefredin historiasta?
Mariefred
7
4721
Vastaukset
- ulla-riitta j.
juu minua kiinnostais kans tietää paikan historiasta. muutaman kerran käynyt ja on ihan mahottoman hieno paikka! olisi mielenkiintoista tietää kuka siellä on asunut ja koska on viimeinen asukas poistunut? olisi hauska järjestää vaikka syysjuhlat kavereiden kanssa siellä mutta edes vuokraamisesta ei löydy tietoja.
- qwertyuiooo
Sinne pääsee vaan suhteilla, ei sitä vuokrata. Sisäpiirihommaa.
- Joku alku kummiskin
En muuta tiedä kun että tämä kaveri osaa antaa tietoja paikasta kun vieressä asuu ja kunnanpolitiikassa mukana.
http://www.vaalikone.fi/kunta2012/kirkkonummi/ehdokkaat/sdp/nurmi-kaj/
Ja tässä vaimo joka on kiinteistömyyjä Gitty Nurmi.
http://www.aktia.fi/konttorit/aktian_konttorit/lansi-uusimaa/kirkkonummi/henkilot - 17+20
Mariefred on Kirkkonummen kunnan omistuksessa. Se on saatu joskus jonkinlaisena perintönä/testamenttina kunnalle. Kunnan työntekijät voivat vuokrata/lainata sitä omaan tarpeisiinsa. Ei olkopuoliset.
- 4+4+4
Mutta entäs talon historia ennen kuin päätyi kunnan haltuun? Täällä palstalla ei ilmeisesti käy 'vanhoja' kirkkonummen asukkaita, luulis nyt jonkun tietävän jotain talosta ja sen aikaisemmista asukkaista :)
- kurepalu
4+4+4 kirjoitti:
Mutta entäs talon historia ennen kuin päätyi kunnan haltuun? Täällä palstalla ei ilmeisesti käy 'vanhoja' kirkkonummen asukkaita, luulis nyt jonkun tietävän jotain talosta ja sen aikaisemmista asukkaista :)
Magisteri Hagman, etunimestä en ole varma, ehkä se Evy Hagman, kaikki puhuivat vain magisteri Hagmanista.
- kuntalainen
Talossa asui lapseton nainen jolla ei ollut myöskään muita perillisiä. Noin 80-luvulla nainen kuoli ja talo siirtyi kunnalle, koska naisella ei ollut perillisiä. Suunnilleen näin tarina meni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175