Suljetulle vai junan alle?

En_tiiä!

Kaks vaihtoehtoo tänään... Joko mä kävelen ite suljetulle etten mä tee itelle mitään tai meen junan alle.
En oo ikinä aikasemmin ajatellu mitään tällästä, mutta nyt ei oo ku kaks vaihtoehtoa. ***** raha-asiat. 2500€ saa ihmisen laittamaan tällästen valintojen eteen. Toisilla on taskuraha, toiselle tollanen summa voi pelastaa kahden lapsen isän.
Aamuun asti aikaa, seiskalta tää äijä löytyy joko suljetulta (ei uutista) tai junan alta (ehkä uutinen).

3

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxsvaan

Mene mieluummin suljetulle hoitoon ennen kuin tuhoat itsesi ja läheisesi teolla joka on peruuttamaton. Ei ole häpeä mennä hoitoon jos itsellä on voimavarat loppu ja ei mitään ulospääsy tietä ole näkyvissä. Kaikki asiat kuitenkin ajallansa hoituu kun niitä katselee hetkenpäästä uudelleen ja keskustelee niistä hoidossa vaikka amattiauttajien kanssa koska heillä on vaitiolovelvollisuus ,joten kaikki voi kertoa heille vapaasti.
      Voimia sinulle tehdä hyvä ratkaisu itsesi vuoksi ja läheisesi vuoksi ja uskon kaiken vielä kääntyvän hyväkksi sinunkin kohdalla . Itse olen ollut samassa tilanteessa vuosia taakseppäin mutta onneksi sain uskallusta hakea apua ja sitä en ole katunut ja tuntuu hyvältä nyt sain voimia hakeutua hoitoon .

• tosiäijäjeesaa

Hei!

Mä tykkäsin sun viestistä sen takia että laitoit tarkat numerot ja tarkan hinnan tilanteellesi. Mielenkiinto heräsi sen takia voimakkaasti, toivottavasti vielä vastailet mulle.

Toivon kanssa että et ole feikki tai joku sekoilija joka pelleilee ja näyttelee jotain rahapulassa olevaa isukkia. Toivottavasti et,sillä mäkin olen eronnut isukki ja kokenut ikäviä tunteita elämässäni ja kovia haasteita.Uskon että olet oikeasti sanomassasi tilanteessa.

No,kai oot kuoma tajunnu jo miten pienistä summista puhut. 2,5Ke on todella vähän, työssäkäyvälle eroja nähneelle, asunto-osakkeita ostaneelle ja myyneelle , autokauppoja tehneelle...aika pikkurahaa.

Oletko Landelta (sori suorasukaisuuteni) jossa on työttömyyttä ja tonnkin on v itun iso raha ? Et ole Stadista missä miesten keskipalkka on 3500e bruttoa kuukaudessa ? Koulutetuilla viel enempi.

No kuoma, mikä sua nyt niin risoo ja mihin oot tollasen pikkusumman 2,5Ke sössinyt ?

Mieti,jos vaikka naiset on loukannu sua, ni elämää kokeneena äijänä tiedät että suominaiset pyytää seksistä seuraa sen 200-250e/tunti.

toi raha on hutsukoille 10 tunnin jobi...

jos säkin yhtää ikäluokkaani olet (oon synt 75) tai muuten tajuat elämää tai oot samoilla aaltopituuksilla, tajuat et toi on pikkuraha.

Toivon että et ole sitä rahaa velkaa PiriKauppiaille, (piri = huume,amfetamiini), silloin voi oikeesti olla pelko9 menettää ruumiinjäseniä.

Kun et oel huumepiireissä etkä ole tappanu ketään,tai et oo lunnaita velkaa kellekään........Mitä sää itket 2500 euron pikkurahoista mies ? Peliautomaattiinko työnsit sen verran ?

Mikäs oot koulutukseltasi, ethän ole kouuttamaton romani joka ei ole koskaan ollu työelämässä ??

Kerro vähän inttikokemuksista,ite oon alikessu.

• Terska!

Ite menisin junan alle oon ollu suljetuilla ja ne on yhtä kärsimystä :c

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe