Haaveitten

toteuttamista.

Mitä on vielä tekemättä tänä kesänä?

19

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksyn lehdet

      Kesä on jo ohi. Kaivakaa mulle kuoppa missä maata kylmän talven ohi.

      • toteuttamista.

        Joulua odotellessa. Veronpalautukset, ah! Jonnekkin lämpimään:)


    • Ätmi

      Ei kannata tehdä mitään, jos ei saa pillua.

    • GYBE:n kun näkee Flowssa vielä niin kesä on paketissa.

      • Go with the Flow

        Vitun hipsterit.


    • Ai haaveita?

      -No, ensinnäkin... Korkata puhdas ja koskematon 12-16 vuotias teininainen.

      -Ostaa upouusi S-sarjan Mersu

      Kumpaakaan en ole päässyt toteuttamaan, mutta tiedän että tuon Mersun osto on helpommin mahdollista.

      • Hyi atämmät!

        Toivottavasti kaikki 12-16 vuotiaat ovat järkeviä ja pysyvät sinusta kaukana. Mikä helvetin sairas fixaatio on tämän palstan atm-miesten keskuudessa? Jos ette saa oikeassa elämässä naisilta, korjaan, ette siis kelpaa naisille muutenkaan, niin mikä saa teidät luulemaan että 12-16 olisivat kiinnostuneet teistä? Olette sairaita!


      • hae apua

        Hyi jumaliste pedari, hakeudu hoitoon. Vakavasti. Ymmärrä että tuo ei ole normaali himo!! Yök. 12-16-vuotias ei ole "teininainen" vaan lapsi vielä, muista se. Vaikka olis muodokaskin, niin se ei kuulu sulle.


      • puhdas nuori liha
        hae apua kirjoitti:

        Hyi jumaliste pedari, hakeudu hoitoon. Vakavasti. Ymmärrä että tuo ei ole normaali himo!! Yök. 12-16-vuotias ei ole "teininainen" vaan lapsi vielä, muista se. Vaikka olis muodokaskin, niin se ei kuulu sulle.

        Himo on normaali ja täysin laillinen. Niiden haaveiden toteuttaminen sen sijaan ei ole laillista ennen kuin päättäjät tulevat järkiinsä ja laskevat suojaikärajaa 13 vuoteen.

        Saksassa on parhaillaan meneillään skandaali siitä että paikallinen vihreä-puolue on 80-luvulla ollut varsin pedofiliamyönteinen ja nykyiset puoluepamput ovat kovin kiusaantuneita silloisista kommenteistaan. Suomessa muun muassa kansanedustaja Jörn Donner esiintyi 29-vuotiaana eroottisissa kuvissa 15-kesäisen afrikkalaisen Iida tytön kanssa. Eli varsin normaali unelma ns paremmissakin piireissä.


      • hae apua
        puhdas nuori liha kirjoitti:

        Himo on normaali ja täysin laillinen. Niiden haaveiden toteuttaminen sen sijaan ei ole laillista ennen kuin päättäjät tulevat järkiinsä ja laskevat suojaikärajaa 13 vuoteen.

        Saksassa on parhaillaan meneillään skandaali siitä että paikallinen vihreä-puolue on 80-luvulla ollut varsin pedofiliamyönteinen ja nykyiset puoluepamput ovat kovin kiusaantuneita silloisista kommenteistaan. Suomessa muun muassa kansanedustaja Jörn Donner esiintyi 29-vuotiaana eroottisissa kuvissa 15-kesäisen afrikkalaisen Iida tytön kanssa. Eli varsin normaali unelma ns paremmissakin piireissä.

        Vaikka joku toinen on tehnyt sitä ja tätä, se ei tee asioista silti hyväksyttäviä. Kun ihmisiä raiskataan, voidaan samalla logiikalla ilmeisesti sanoa että se on normaali unelma (ok, fantasioita), ja että raiskausten uhrien oikeussuojaa tulisi höllätä.


      • puhdas nuori liha
        hae apua kirjoitti:

        Vaikka joku toinen on tehnyt sitä ja tätä, se ei tee asioista silti hyväksyttäviä. Kun ihmisiä raiskataan, voidaan samalla logiikalla ilmeisesti sanoa että se on normaali unelma (ok, fantasioita), ja että raiskausten uhrien oikeussuojaa tulisi höllätä.

        Mitä se on keneltäkään pois? Ei järvi soutamalla kulu eikä seksi halvenna naista.


      • hae apua
        hae apua kirjoitti:

        Hyi jumaliste pedari, hakeudu hoitoon. Vakavasti. Ymmärrä että tuo ei ole normaali himo!! Yök. 12-16-vuotias ei ole "teininainen" vaan lapsi vielä, muista se. Vaikka olis muodokaskin, niin se ei kuulu sulle.

        Pyydän anteeksi leimaavaa nimittelyä, se oli spontaani tunnereaktio (itsellä ikäryhmään kuuluva lapsi). Enhän tiedä mitä tarkoitit. Ymmärrän että jotkut 15-16v. teinit ovat jo melko aikuismaisia ja heitä voi olla vaikea huomaamatta ulkomuotonsa takia. Mutta aikuisen tehtävä on tehdä nämä asiat selviksi mielessään missä menee hyvän käytöksen rajat.

        Teinit eivät vielä ole sisällä aikuisten maailmassa eivätkä kykene ottamaan samalla tavalla vastuuta tekemisistään saati todella ymmärrä niiden seurauksia. Eikös viettelevästi käyttäytyvä teinikin ole vielä rajojaan kokeileva lapsukainen, joka vasta etsii itseään?

        Mutta että, joku 12-vuotias iisisti leikkii vielä nukeilla ja semmoisiin kohdistuvat halut ovat selkeästi huolestuttavia. Niistä kannattaa puhua jonkun mielenterveyden ammattilaisen kanssa vaikka se tuntuisi vaikealta, ettei homma karkaa lapasesta.


    • Kaikki oikeastaan. Mitään en oo tehny eikä oo ollu edes suunnitteilla... oon vaan kattonu maailman menoa. Muutenki nää kesät on aina ollu mulla semmosia huonoja aikoja et sinänsä ois hyvä jos tää pikku hiljaa ois ohitte jo...

    • etsitaan

      Tänä kesänä on vielä käymättä elokuvissa ja ruotsinlaivalla.

      • Tällä palstalla saattaisi olla seuraa ruotsinlaivalle, jos tuntuu että kynnys yksin lähtemiseen on korkea. En tarkoita itseäni, kyseinen henkilö itse ilmoittautukoon.


      • ei pysty!!!
        lord.boredom kirjoitti:

        Tällä palstalla saattaisi olla seuraa ruotsinlaivalle, jos tuntuu että kynnys yksin lähtemiseen on korkea. En tarkoita itseäni, kyseinen henkilö itse ilmoittautukoon.

        Mitä ne ihmiset ajattelee jos nuori mies lähtee netissä tapaamansa miehen kanssa risteilylle :DDD


      • etsitaan
        lord.boredom kirjoitti:

        Tällä palstalla saattaisi olla seuraa ruotsinlaivalle, jos tuntuu että kynnys yksin lähtemiseen on korkea. En tarkoita itseäni, kyseinen henkilö itse ilmoittautukoon.

        Valitettavasti tällä kertaa en ole kiinnostunut lähtemään reissuun miesten kanssa. Mut naispuolinen seura saattaisi kiinnostaa (Turku - Tukholma - Turku).


      • Misandriaa
        etsitaan kirjoitti:

        Valitettavasti tällä kertaa en ole kiinnostunut lähtemään reissuun miesten kanssa. Mut naispuolinen seura saattaisi kiinnostaa (Turku - Tukholma - Turku).

        Kelpaisko harvinaisen munaton mies?


    • -Atm-

      Kesä on ohitse ja haaveet toteuttamatta. Ei jollain olisi myydä mulle yhtä syanidikapselia? Kaivaisin valmiiksi kuopan maahan, heittäisin sen kapselin naamaani ja menisin kuopan pohjalle odottamaan noutajaa. Sitten joku voisi heittää pari metriä multaa päälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe