Eli mulla on sillä lailla että röntgenkuvassa näkyy et alhaalla on viisuri tulossa joka kasvaa vähäsen vinoon, hammasta ei siis vielä edes näe. Nyt tähän kohtaan missä viisurin paikka on ruvenny koskee kovasti :/ Mietin vaan et onko mitään hyötyä lähtee päivystykseen kun voiko hampaalle tehdä mitään mitä ei edes näe? Täl hetkel hammashoito jonossa mut menee viel kuukausia ennenku hoitoon tulen pääsemään :/
Viisaudenhammas kipu?
1
163
Vastaukset
Hampaan poisto meni hyvin vaikka siinä oli reikä 1.11.2012 klo 9.15. Eka puudutus piikki sattui. Toinen ei. Tunsin vain nykäisyn en kipua. Jälkivuotoa eikä kipua ole ollut poiston jälkeen. Toisen viisauden hampaan poisto alhaalta 28.11 klo 9.15. Ja siinäkin hampaassa oli reikä. Sitten ei tarvitse käydä kuin syksyllä vuoden päästä tarkastuksessa 19.8.2013 klo 11.30. Laitettiin sulavat tikit haavaan. Sain esilääkityksen ja pintapuudute rasvaa. Ei mielestäni hampaalle voi tehdä mitään jos sitä ei näe. Yläviisauden hampaani ovat vielä niin pienet ettei niitä tarvitse poistaa. Uusi tarkastus syksyllä 2014. Minulla on vaan yhdessä poski hampaassa reiän alku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488