Pitäis löytää hyvän hinta/laatu suhteen omaava koripaja tai vaikka joku innokas harrastaja -75 C-Kadetin korin entisöintiin. Peltityöt lähinnä olis kyseessä ja ehkä osittain pohjatyöt. Loput voin hoitaa itse.
Työllä ei olis juurikaan kiirus eli ihan sama vaikka menis ens kesään.
Auto on tällä hetkellä lähes kokonaan purettu alustaa ja konetta
lukuunottamatta.
Työstettävää olis vähintäänkin seuraavanlaisesti:
Tuulilasin puitteet aikas rapsakat ja takalasin karmitkin vaatii työtä. Takakaarien alakulmat ja A-pilarien alapäät pitäis paikkailla. Kuskin puolen takajalkatila vaihtokunnossa ja panhard tangon korikiinnikkeen vieressä reikä, pohja muuten erittäin hyvä. Akun alla pintaruostetta ja ainakin pari "pin holea". Oikee takasivu(kulma) on kolhittu ja pakkeloitu joskus 80-luvulla mutta työn jäljessä ei paljo oo kehumista.
Museorekisteri olis tavoitteena eli työn jälki pitäis olla sen mukaista.
Kuka tietää missä tai kenen toimesta onnistuis kohtuu hintaan EP:llä?
Korityöt Etelä-Pohjanmaalla?
7
316
Vastaukset
- Edes Coupe C
Mahtaako tuossa olla mitään järkeä jos noin huonokuntoinenkin tuo aihio?
Automalli joka ei herätä kiinnostusta millään tavoin,ei tehollisesti,harvinaisuudella,ulkonäöllä,ajettavuudellaan eikä millään muullakaan tavoin ja arvo entisöitynäkin "tonni kaks"
Peruskuljetin karvalakkimallien tyyliin.
Noh,kukin tyylillään...- väärin meni
arvo enstisöitynä kuntoluokka 2 on saksassa noin 5-7 tonnia
- Retkuilija
Katso Saksan myyntihintoja. GT/E coupesta saa maksaa melko vitusti.
- -Hondisti-
Kuusakoski Oy hoitaa noin vanhojen autojen korityöt ammattitaidolla koko Suomessa!
- oikein meni
Paitsi että siihen kuntoluokkaan 2 pääsemiseksi tarvii auton olla maallikon mielestä "uudenveroinen"eli jos lähtökohta on rupinen ruosteinen Suomi-aihio niin laskeppas paljonko saa käyttää aikaa,rahaa ja osia ym tarpeellista että pääset tuohon...ja hei:Kuntoluokka 2 tarkoittaa sitten ammattimaisesti tehtyä työtä eikä sinnepäin ruostepilkkuisin puskurein,pakkelipaakkuja sekä leopardi istuinsuojin olevaa "autoa"mikä nyt yleensä käsitys täällä entisöinnistä.
Edelleenkin arvo on justiin niin paljon aina kun joku maksaa ja voipi olla hyvin tiukkaa kaupantekoa että joku ainakaan köyhimmän perusmallin Kadetista täällä maksaisi puoltakaan tuosta... - rakettikadetti
Väitinkö muka jossain et oon tekemässä bisnestä tolla autolla vai? Viisastelijoille tiedoksi että en todellakaan oo myyntiaikeissa joten tuhlaatte aikaanne noilla teidän hinta arvioilla jotka ei liity alkuperäiseen kysymykseen mitenkään. Tarkoitus on vaan yksinkertaisesti pitää toi omien kesäpäivien ilona ja siitä oon valmis jotain maksamaankin koska 1) sillä on riittävästi tunnearvoa 2) suomiautoksi harvinainen varustelu 3) mielenkiintoinen historia 4) todella alkuperäinen ja räpeltämätön yksilö jonka ainoat ongelmat on nuo ruostepaikat ja takakyljen kolhu.
Problem?- yes you have problem
Problem? Jes, you have one = Opel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska513527- 1572143
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2061845Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1341756- 801175
Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3201136- 2341104
- 1321031
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari52949- 73919