Ilmoitus palstan hörhöille!

Palstan Skepo

Skeptikkona uskon vain tieteellisesti todistettuihin hoitoihin, kuten sädehoitoon, sytosstaatteihin ja solumyrkkyihin jne.

On aivan turhaa tarjota minulle soodavesihoitoja tai kuhnetuksia jne., koska ne eivät tieteen mukaan toimi.

28

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan skepo

P.S. Niin unohdin aivan sanoa, että te hömelöiset hörhöt pysytte aina tieteen ulkopuolella noine alkukantaisine uskomuksinenne.

Menkää opiskelemaan ja viisastukaa tieteen parissa.

• Olet sairas

Voisit skepo lopettaa tuon meidän vaihtoehtoilijoiden pilkkaamisen ja muutoinkin palstan pilaamisen.
      Oliko tuo nyt muka sinun skepon mielestä palstalle kuuluva aloitus vai oliko se mielestäsi jotenkin vitsikästä?

Minun mielestäni olet sairas palstahäirikkö, jonka tulisi saada mitä pikimmin asianmukaista hoitoa.

• Trolliseon

Aloittaja on sama trolli, joka täällä skepottelee lähes kaikissa kommenteissaan. Sairaaloinen skeptismiin kohdistuva pakkomielle. Skepona esiintyminenkään ei ole ensimäinen kerta, mutta hemppa on niin yksipiippuinen, että hänen tyylinsä tunnistaa helposti. Mutta eivän ulosannin suhteenkaan voi kauhalla vaatia, kun jäi järjenjakotilaiuudessa rippeille.

• Tyyli paljastaa
        Trolliseon kirjoitti:

Aloittaja on sama trolli, joka täällä skepottelee lähes kaikissa kommenteissaan. Sairaaloinen skeptismiin kohdistuva pakkomielle. Skepona esiintyminenkään ei ole ensimäinen kerta, mutta hemppa on niin yksipiippuinen, että hänen tyylinsä tunnistaa helposti. Mutta eivän ulosannin suhteenkaan voi kauhalla vaatia, kun jäi järjenjakotilaiuudessa rippeille.

Aivan oikein! Tyyli paljastaa jälleen kirjoittajan. lukekaapa huolella ja vertailkaa capt.cöpenickin kirjoituksiin.

"Aloittaja on sama trolli, joka täällä skepottelee lähes kaikissa kommenteissaan. Sairaaloinen skeptismiin kohdistuva pakkomielle. Skepona esiintyminenkään ei ole ensimäinen kerta, mutta hemppa on niin yksipiippuinen, että hänen tyylinsä tunnistaa helposti. Mutta eivän ulosannin suhteenkaan voi kauhalla vaatia, kun jäi järjenjakotilaiuudessa rippeille."

capt.cöpenick on herrasmies omalla nikillään, mutta on monikasvoinen janus ja trollaaja esiintyen milloin hörhönä ja milloin skeposena ja kaikkea siltä väliltä.

Olen ehdottoman varma, että kyseessä on eräs capt.cöpenickin monista trollauksista.

• v.v./moderaattori
        Tyyli paljastaa kirjoitti:

Aivan oikein! Tyyli paljastaa jälleen kirjoittajan. lukekaapa huolella ja vertailkaa capt.cöpenickin kirjoituksiin.

"Aloittaja on sama trolli, joka täällä skepottelee lähes kaikissa kommenteissaan. Sairaaloinen skeptismiin kohdistuva pakkomielle. Skepona esiintyminenkään ei ole ensimäinen kerta, mutta hemppa on niin yksipiippuinen, että hänen tyylinsä tunnistaa helposti. Mutta eivän ulosannin suhteenkaan voi kauhalla vaatia, kun jäi järjenjakotilaiuudessa rippeille."

capt.cöpenick on herrasmies omalla nikillään, mutta on monikasvoinen janus ja trollaaja esiintyen milloin hörhönä ja milloin skeposena ja kaikkea siltä väliltä.

Olen ehdottoman varma, että kyseessä on eräs capt.cöpenickin monista trollauksista.

Koska toimin palstan moderaattorina, niin voin vahvistaa, että kyseinen huomiosi on aivan oikea. Valitettavasti kyseessä on c.c. eli "Toivo" tuosta naapurustosta.
        Näen moderaatorina myös IP-numerot ja sieltähän nuo monet trollit ja palstan kiusaamiset ovat tulleet eli "Toivon" sylttytehtaalta.

Mutta meidän täytyy olla ymmärtäväisiä häntä kohtaan, sillä hän on eläkkeellä armeijasta ja lienee palvelusaikanaan saanut kovia traumoja, joiden kanssa yhä kamppailee ja palsta toimii tavallaan hänen henkireikänään eli voi eri nimerkeillä purkaa henkisiä paineitaan palstalla.

• inttiin kohta
        v.v./moderaattori kirjoitti:

Koska toimin palstan moderaattorina, niin voin vahvistaa, että kyseinen huomiosi on aivan oikea. Valitettavasti kyseessä on c.c. eli "Toivo" tuosta naapurustosta.
        Näen moderaatorina myös IP-numerot ja sieltähän nuo monet trollit ja palstan kiusaamiset ovat tulleet eli "Toivon" sylttytehtaalta.

Mutta meidän täytyy olla ymmärtäväisiä häntä kohtaan, sillä hän on eläkkeellä armeijasta ja lienee palvelusaikanaan saanut kovia traumoja, joiden kanssa yhä kamppailee ja palsta toimii tavallaan hänen henkireikänään eli voi eri nimerkeillä purkaa henkisiä paineitaan palstalla.

Onk se ihku oikee sotajermu, joka on saanu hermoromahduksen, ku se on ampunu nii monii venäläissii?
        huh, jännä tyyppi.
        sil olis varmaa monii jänskii sotajuttui kerrottavana.
        mä men kohta inttii ja kiinnostaa tollaset sotajutskat.

• Tyyli paljasti

Ilmeisesti osuit oikeaan, koska vaitiolo on myöntämisen merkki.
        Nyt sitten tiedämme ja tunnemme ainakin yhden näistä palstahäiriköistä.

• Monta persoonaa

Mikäs olikaan se tieteellinen diagnoosi, kun saman hatun alla on monta persoonaa? Sehän vaatii lääkityksen tieteellisen tutkimuksen mukaan. Eikö lääkitys ole kohdallaan, kun tuo sama kirjoittelu, monien persoonien esitykset ovat toistuneet jatkuvasti?

• Trolliseon

Eipä muuten paljastanut. Olet mielestäsi ehdottoman varma, mutta olet väärässä. En ole ikinä käyttänyt täällä mitään vakionikkiä, enkä käytä. Joskus olen kirjoittanut nimimerkillä skeponen, mutta samaa ovat käyttäneet näköjään muutkin. Vakionimimerkit säästän asiallisemmille palstoille.

Kommenttini ei näköjään miellyttänyt sinua. Oletko kenties aloittaja? Aloittajalla todellakin tuntuu olevan skeptismiin ja skeptikkoihin kohdistuva pakkomielle, vai voitko kiistää sen. Hän harvoin ottaa kantaa palstan aiheeseen, mutta skepottelu on jokapäiväistä ja jatkuvaa.
        Vai luulitko tosiaan, että kukaan skeptikko kirjoittaisi tuollaista tekstiä? Melkoista arvostelukyvyttömyyttä, jos tuon trollauksen ottaa totena.

• Trolliseon
        v.v./moderaattori kirjoitti:

Koska kirjoitin itse nimimerkin "Trolliseon" kommentin, voin kertoa lukijoille, että nimimerkki v.v./moderaattori valehtelee.
        Jos joku moderaattori paljastaisi julkisella palstalla nimimerkillä kirjoittavan henkilön henkilöllisyyden, tulisi välittömästi kenkää moden toimesta.

Valehteleminen on alhaista ja noin huonojen valheiden kertominen on kaiken lisäksi typerää. Voisitte pitää naapuririitanne poissa julkisilta palstoilta.

Omien sanojensa mukaan "c.c." ei todellakaan ole työskennellyt intissä. Nimimerkki ei viittaa entiseen tai nykyiseen ammattiin. Eli siinäkin meni väärin.

• Trolliseon
        inttiin kohta kirjoitti:

Onk se ihku oikee sotajermu, joka on saanu hermoromahduksen, ku se on ampunu nii monii venäläissii?
        huh, jännä tyyppi.
        sil olis varmaa monii jänskii sotajuttui kerrottavana.
        mä men kohta inttii ja kiinnostaa tollaset sotajutskat.

Se mikään skappari ole ollut ja venäläisten ampujista ei montaakaan ole enää jäljellä. Taita keski-ikä olla jo ysikympissä.
        Jos sotajutut kiinnostaa, niin eipä niitä varusmieskoulutuksessa juurikaan kerrota. Hae antikvariaatista "Kansa taisteli, miehet kertoivat" lehtiä, niin siellä on sotajuttuja.

• aloitaja
        Trolliseon kirjoitti:

Eipä muuten paljastanut. Olet mielestäsi ehdottoman varma, mutta olet väärässä. En ole ikinä käyttänyt täällä mitään vakionikkiä, enkä käytä. Joskus olen kirjoittanut nimimerkillä skeponen, mutta samaa ovat käyttäneet näköjään muutkin. Vakionimimerkit säästän asiallisemmille palstoille.

Kommenttini ei näköjään miellyttänyt sinua. Oletko kenties aloittaja? Aloittajalla todellakin tuntuu olevan skeptismiin ja skeptikkoihin kohdistuva pakkomielle, vai voitko kiistää sen. Hän harvoin ottaa kantaa palstan aiheeseen, mutta skepottelu on jokapäiväistä ja jatkuvaa.
        Vai luulitko tosiaan, että kukaan skeptikko kirjoittaisi tuollaista tekstiä? Melkoista arvostelukyvyttömyyttä, jos tuon trollauksen ottaa totena.

Kyllä minä olen aloittaja. Mistäs arvasit? Kerro, miten ratkaisit tämän monimutkaisen arvoituksen.

• Oikea aloittaja
        aloitaja kirjoitti:

Kyllä minä olen aloittaja. Mistäs arvasit? Kerro, miten ratkaisit tämän monimutkaisen arvoituksen.

Olet aikamaoinen veijari ja valehtelija, sillä sinä et suinkaan ollut aloittaja , vaan se olin minä eli v.v.v.
        Et kyllä vie kunniaani, sillä minä tein tuon hienon aloituksen, joka on poikinut paljon katsojia ja vastauksia, niinkuin minun kaikki aloitukseni ovat tehneet.
        Olet tyhmä vatipää valehtelija.

• igoluyfou
        Oikea aloittaja kirjoitti:

Olet aikamaoinen veijari ja valehtelija, sillä sinä et suinkaan ollut aloittaja , vaan se olin minä eli v.v.v.
        Et kyllä vie kunniaani, sillä minä tein tuon hienon aloituksen, joka on poikinut paljon katsojia ja vastauksia, niinkuin minun kaikki aloitukseni ovat tehneet.
        Olet tyhmä vatipää valehtelija.

Muutama sekopää terrorisoi palstaa valehtelemalla ja jopa lainailemalla muiden nimimerkkejä. Mitään järjellistä keskustelua ei palstalla saada aikaiseksi. Kiitos muutaman kakaramaisen pellen.

• Bannaa nämä
        igoluyfou kirjoitti:

Muutama sekopää terrorisoi palstaa valehtelemalla ja jopa lainailemalla muiden nimimerkkejä. Mitään järjellistä keskustelua ei palstalla saada aikaiseksi. Kiitos muutaman kakaramaisen pellen.

"
        NörttiJengiPaljastaa
        11.6.2013 13:58
        0

Pitkällisten tutkimustemme perusteella ja IP-jälkien tarkkaavaisella seurannalla olemme nyt vihdoinkin pystyneet paljastamaan palstan moninikkiset häiriköitsijät kahteen henkilöön, jotka nyt paljastamme.
        Niin jäljet johtavat kuten aina sylttytehtaalle ja tässä tapauksessa sylttytehdas sijaitsee Suomen Inkeroisissa!
        Siellä meillä on kaksi hyvin käyttäytyvää herrasmiestä aina silloin kun esiintyvät omilla nikeillään, mutta auta armias, kun esiintyvät tuntemattomilla nikeillä, niin tekstit ovat osittain kuin mielisaaralapotilaiden tuotoksia; herjaamista panettulua ja kaikenlauista ala-arvoista tekstiä muista palstalaisista.
        Epäilemme, että näillä henkilöillä on suuria mielenterveydellisiä ongelmia.

Saammeko esitellä heidät:
        "Kapu" Köpenikki alias monikki ja toinen on naapurinsa
        "Uskis"Pastor" V.V.V. alias miljoonanikki

Siinä ovat tämän palstan pahimmat häiriköitsijät, toki he riehuvat muillakin palstoilla aivan samalla tavalla kaksinaamaisesti esiintyen ja palstoja erittäin pahasti häiriten."

• Pysyn asiassa
        igoluyfou kirjoitti:

Taidat olla yksi näistä "sekopäistä", koska nimimerkkisi on täysin sekava "igoluyfou".
        Asialliset keskustelijat käyttävät asiallisia nimimerkkejä ja yleensä vain yhtä nimimerkkiä palstalla.
        Epäilen sinua vahvasti, että kuulut tuohon "sekopääjengiin", joka on jo pitkään häiriköinyt palstalla ja estänyt asiallisen keskustelun.

• oihougigol
        Pysyn asiassa kirjoitti:

Taidat olla yksi näistä "sekopäistä", koska nimimerkkisi on täysin sekava "igoluyfou".
        Asialliset keskustelijat käyttävät asiallisia nimimerkkejä ja yleensä vain yhtä nimimerkkiä palstalla.
        Epäilen sinua vahvasti, että kuulut tuohon "sekopääjengiin", joka on jo pitkään häiriköinyt palstalla ja estänyt asiallisen keskustelun.

"Asialliset keskustelijat käyttävät asiallisia nimimerkkejä ja yleensä vain yhtä nimimerkkiä palstalla."

Montako kommenttia "pysyn asiassa" on kirjoittanut? Epäilen vahvasti, ettet ole asiallinen keskustelija. Olet ilmeisesti aloittaja, joka yrittää esiintyä välillä sivistyneesti. Vaan ei se näytä onnistuvan, kuten lainaamani ja kommentoimani ristiriita osoittaa.

Vai vakionimimerkki? Itse asiassa käyttämäni äöujhig tai vastaava stunnainen sormitus näppiksellä on paremmin tunnistettavissa kuin sinun alati vihtuva nimimerkkisi.

Mietihän nyt, onko keskustelussa tarkoitus arvioida kommenttien sisältöä, vai tiettyä nimimerkkiä.

• hhhgggjjkk
        oihougigol kirjoitti:

"Asialliset keskustelijat käyttävät asiallisia nimimerkkejä ja yleensä vain yhtä nimimerkkiä palstalla."

Montako kommenttia "pysyn asiassa" on kirjoittanut? Epäilen vahvasti, ettet ole asiallinen keskustelija. Olet ilmeisesti aloittaja, joka yrittää esiintyä välillä sivistyneesti. Vaan ei se näytä onnistuvan, kuten lainaamani ja kommentoimani ristiriita osoittaa.

Vai vakionimimerkki? Itse asiassa käyttämäni äöujhig tai vastaava stunnainen sormitus näppiksellä on paremmin tunnistettavissa kuin sinun alati vihtuva nimimerkkisi.

Mietihän nyt, onko keskustelussa tarkoitus arvioida kommenttien sisältöä, vai tiettyä nimimerkkiä.

Montakos asiallista kirjoitusta sinä, vatipää vajakki, olet kirjoittanut tuolla "oihougigol" nimimerkilla???
        Tuskin paria enempää, vaihtelet nittä jatkuvasti, ettei sinua muka tunnistettaisi!
        Mutta tuollaisen vatipää vajakin tunnistaa aina kirjoitustyylistä ja ihan helposti, koska et milloinkaan mitään asiallista ole tälle palstalle kirjoittanut.

• v.v./moderaattori kirjoitti:

Naapurustooni jälkeenpäin muuttanut vesa valtteri viitanen, syntynyt välirauhan aikana Lumivaarassa Laatokan pohjoispuolella, NL:lle luovutetulla alueella.
        v.v.v:n isä kuulemani mukaan toi Inkeroisiin helluntailaisuuden. Puhuin v.v.v:n sen aikaisen koulukaverin kanssa v.v.v:n taustoja. Oli aivan tavallinen nuori, kunnes alkoi sekoilemaan fundamentaalisen uskollisuuden kuvioissa.

Maallikkona en osaa arvioida v.v.v:n persoonallisuushäiriiden tilaa, mutta eihän tavallinen kansalainen lähde mielestäni aivan putipuhtaalta pöydältä savustamaan vanhempaa naapuriaan pois, silmistään ja mielestään.

Tämä savustaminen saavutti huippunsa pres. Ahtisaaren toimikauden lopulla kun mitä ilmeisimmin juuri v.v.v oli puuhaamassa Yle:n maakuntaradioon radioiskua, jonka kohteeksi minut oli valittu.
        Toimittajat lukivat eteen laitetun lapun. Se oli äänitetty Ahtisaaren maakuntamatkan yhteydessä. Fundisuskikset halusivat saada aloitteelleen korkeimman mahdollisen tuen.

Naisääni sivusi radioinsertissään syitä miksi tämä "kantelu" presidendille oli aiheellista tehdä. Tasavallan presidentti Ahtisaari kysyi aloitteen esittäjiltä sanatarkasti näin."Onko teillä sormituntumaa mistä asiassa on kysymys"?

Oli keskitalvi. Ahdistuin, kun viimein tajusin, että nyt yhteiskunnallisenkin toimijan, radion välityksellä meikäeläjää savustetaan kuin skunkkia kolostaan.

Savustamisoperaatiosta oli tihkunut tietoja myös Autistien tukikeskukseen Haukkavuoren koululle Jyväskylään. Sieltä tuli Kouvolaan psylologi N N, joka luonnehti kuvaa aspergerhenkilöistä.
        Kouvolan Sanomat julkaisi sivuillaan asiasta laajan lehtiartikkelin. Näiden kuvausten perusteella tiesin takuuvarmasti olevani as-henkilö. Lähetin paikalliseen lehteen omalla nimellä omista arveluistani as-ominaisuuksistani.

Hälinä loppuikin lyhyeen. Olin viitasilla aputöissäkin talossa sattuneen tulipalosarjan jälkeen. "isäntä" henk. koht. pysäytti minut tiellä ja pyysi auttamaan heitä miestä mäessä, asuintalon asuttavaksi korjaamisessa.

Koska olen hyvin hidasälyinen, en osannut mitenkään yhdistää v.v.v:ta radiolööppien puuhamieheksi. Sitä ei kuitenkaan tyydyttänyt, etten joutunutkaan mielisairaalaan, vaan 'hortoilin' edelleen kujilla.

v.v.v lähti uuteen hyökkäykseen. se oli hakenut itselleen moderaattorin valtaoikeuksia netin S-24 keskustelupalstoille. v.v.v saattoi seurata niin halutessaan milloin konettani käytän. Tätä en tietenkään tiennyt.
        V.2010 kesällä v.v.v aivan harmittoman viestiini vastasi "mitä se vajakki täällä' huutelee". Luulin sitä jonkun koululaisen kirjoittamaksi.

Tammikuussa 2011 v.v.v jälleen hyökkäsi valheellisella kirjoituksellaan reikihoitajan omasta mielenterveydestä. Valhe, koska en ole ikinä sekuntiakaan antanut ulkopuoliselle henkilölle reikihoitoa.
        Tähän kirjoitukseen vastasin, koska 'sylttytehtaan' johtaja oli nyt paljastunut. E voinut aluksi käsittää moista kataluutta entisen tuttuni suunnittelemaksi ja tekemäksi.

v.v.v:n raivokas reagointi osoitti vääjäämättömästi asioiden oikean laidan. Enimmät kirjoitukseni tietenkin hän on delettänyt netistä bittiavaruuteen. se katsoo olevansa hyvä uskovainen lång, pahainen vajakki.

Tuollainen diskriminoiva menettely on kuulemma vieläkin yleistä Pohjois-Suomen syrjäkylissä, tietyn uskonsuunnan taholta, mutta en tiennyt, että sitä on Etelä-Suomessakin.

v.v.v kuuluu kirkon sisällä kuuluvaan 'radikalistiseen' herätysliikkeeseen, jonka ylin johtohenkilö on ministeri Päivi Räsänen. He katsovat voivansa ohittaa Suomen lain kun vaakakuppiin laitetaan jumalaan uskominen vs. laki.

Olen ollut haastajana alioikeudessa, kun kotipihaani fyysisesti hyökättiin. Haastetun "paatti ajoi kiville". Tiedän segertvarmasti, että raastuvanoikeudessa katsottaisiin enemmän kansalaisen näkökulmasta pitkäaikaista painostustani.

Olen runsaat 6v. kulkenut reikipolkuani. Se on ns. maanhiljaisten ihmisten tapa kulkea maisentaipaleensa loppupuolta. Tammikuussa 2013 täytin 75v. Aivovammaisen osa on karu. Aspergin syndrooma on käytännössä tätä. Aivo toimii milloin toimii.

Toivo Lång
        Inkeroinen

milloin

• Pikku-Budha
        capt.cöpenick kirjoitti:

Naapurustooni jälkeenpäin muuttanut vesa valtteri viitanen, syntynyt välirauhan aikana Lumivaarassa Laatokan pohjoispuolella, NL:lle luovutetulla alueella.
        v.v.v:n isä kuulemani mukaan toi Inkeroisiin helluntailaisuuden. Puhuin v.v.v:n sen aikaisen koulukaverin kanssa v.v.v:n taustoja. Oli aivan tavallinen nuori, kunnes alkoi sekoilemaan fundamentaalisen uskollisuuden kuvioissa.

Maallikkona en osaa arvioida v.v.v:n persoonallisuushäiriiden tilaa, mutta eihän tavallinen kansalainen lähde mielestäni aivan putipuhtaalta pöydältä savustamaan vanhempaa naapuriaan pois, silmistään ja mielestään.

Tämä savustaminen saavutti huippunsa pres. Ahtisaaren toimikauden lopulla kun mitä ilmeisimmin juuri v.v.v oli puuhaamassa Yle:n maakuntaradioon radioiskua, jonka kohteeksi minut oli valittu.
        Toimittajat lukivat eteen laitetun lapun. Se oli äänitetty Ahtisaaren maakuntamatkan yhteydessä. Fundisuskikset halusivat saada aloitteelleen korkeimman mahdollisen tuen.

Naisääni sivusi radioinsertissään syitä miksi tämä "kantelu" presidendille oli aiheellista tehdä. Tasavallan presidentti Ahtisaari kysyi aloitteen esittäjiltä sanatarkasti näin."Onko teillä sormituntumaa mistä asiassa on kysymys"?

Oli keskitalvi. Ahdistuin, kun viimein tajusin, että nyt yhteiskunnallisenkin toimijan, radion välityksellä meikäeläjää savustetaan kuin skunkkia kolostaan.

Savustamisoperaatiosta oli tihkunut tietoja myös Autistien tukikeskukseen Haukkavuoren koululle Jyväskylään. Sieltä tuli Kouvolaan psylologi N N, joka luonnehti kuvaa aspergerhenkilöistä.
        Kouvolan Sanomat julkaisi sivuillaan asiasta laajan lehtiartikkelin. Näiden kuvausten perusteella tiesin takuuvarmasti olevani as-henkilö. Lähetin paikalliseen lehteen omalla nimellä omista arveluistani as-ominaisuuksistani.

Hälinä loppuikin lyhyeen. Olin viitasilla aputöissäkin talossa sattuneen tulipalosarjan jälkeen. "isäntä" henk. koht. pysäytti minut tiellä ja pyysi auttamaan heitä miestä mäessä, asuintalon asuttavaksi korjaamisessa.

Koska olen hyvin hidasälyinen, en osannut mitenkään yhdistää v.v.v:ta radiolööppien puuhamieheksi. Sitä ei kuitenkaan tyydyttänyt, etten joutunutkaan mielisairaalaan, vaan 'hortoilin' edelleen kujilla.

v.v.v lähti uuteen hyökkäykseen. se oli hakenut itselleen moderaattorin valtaoikeuksia netin S-24 keskustelupalstoille. v.v.v saattoi seurata niin halutessaan milloin konettani käytän. Tätä en tietenkään tiennyt.
        V.2010 kesällä v.v.v aivan harmittoman viestiini vastasi "mitä se vajakki täällä' huutelee". Luulin sitä jonkun koululaisen kirjoittamaksi.

Tammikuussa 2011 v.v.v jälleen hyökkäsi valheellisella kirjoituksellaan reikihoitajan omasta mielenterveydestä. Valhe, koska en ole ikinä sekuntiakaan antanut ulkopuoliselle henkilölle reikihoitoa.
        Tähän kirjoitukseen vastasin, koska 'sylttytehtaan' johtaja oli nyt paljastunut. E voinut aluksi käsittää moista kataluutta entisen tuttuni suunnittelemaksi ja tekemäksi.

v.v.v:n raivokas reagointi osoitti vääjäämättömästi asioiden oikean laidan. Enimmät kirjoitukseni tietenkin hän on delettänyt netistä bittiavaruuteen. se katsoo olevansa hyvä uskovainen lång, pahainen vajakki.

Tuollainen diskriminoiva menettely on kuulemma vieläkin yleistä Pohjois-Suomen syrjäkylissä, tietyn uskonsuunnan taholta, mutta en tiennyt, että sitä on Etelä-Suomessakin.

v.v.v kuuluu kirkon sisällä kuuluvaan 'radikalistiseen' herätysliikkeeseen, jonka ylin johtohenkilö on ministeri Päivi Räsänen. He katsovat voivansa ohittaa Suomen lain kun vaakakuppiin laitetaan jumalaan uskominen vs. laki.

Olen ollut haastajana alioikeudessa, kun kotipihaani fyysisesti hyökättiin. Haastetun "paatti ajoi kiville". Tiedän segertvarmasti, että raastuvanoikeudessa katsottaisiin enemmän kansalaisen näkökulmasta pitkäaikaista painostustani.

Olen runsaat 6v. kulkenut reikipolkuani. Se on ns. maanhiljaisten ihmisten tapa kulkea maisentaipaleensa loppupuolta. Tammikuussa 2013 täytin 75v. Aivovammaisen osa on karu. Aspergin syndrooma on käytännössä tätä. Aivo toimii milloin toimii.

Toivo Lång
        Inkeroinen

milloin

Onko tilanteesi niin vaikea, että tämä palsta on ainoa "henkireikäsi", jossa voit kertoa melko karun elämäntarinasi?
        Eikö sinulla ole ystäviä, joiden kanssa keskustella asiasta, sillä mielestäni tämä palsta ei ole paras mahdollinen paikka psykoterapialle.
        Jos sinulla ei ole ystäviä, niin yritä hakeutua terveydenhuollon kautta psykoterapiaan.

• Mistä apu ongelmaan?

> Mutta eivän ulosannin suhteenkaan voi kauhalla vaatia, kun jäi järjenjakotilaiuudessa rippeille.

Auttaisikohan se aina toistelemansa tiede tuohon vaivaan?

• mustikkamummo1

Blacebo on maailman paras lääke ja SE on todistettu tieteellisissä kokeissa. Sen myöntävät lääkärit,sairaanhoitajat ja tutkijatkin. Samoin monet potilaat. Ihmismieli ja -keho on aika metkoja värkkejä. Miksi joku ihminen kuolee syöpähoidoista huolimatta(sytostaatit,sädetyshoitoeli koko kattaus) ja joku toipuu nauruterapialla,vitamiinihoidoilla tms. "vaihtoehtohoidoilla"? Diagnoosi sama,taudin kuva sama ja elinajan ennuste sama. Se vasta olisikin tutkimisen arvoinen kysymys.

• ytdf6rd

"Miksi joku ihminen kuolee syöpähoidoista huolimatta(sytostaatit,sädetyshoitoeli koko kattaus) ja joku toipuu nauruterapialla,vitamiinihoidoilla tms. "vaihtoehtohoidoilla"? Diagnoosi sama,taudin kuva sama ja elinajan ennuste sama. Se vasta olisikin tutkimisen arvoinen kysymys."

Siksi, että ennusteet ovat tilastollisia. On hyvin tunnettu tosiasia, että spontaaneja parantumisia joissain syöpätyypeissä tapahtuu. Sen sijaan ei ole näyttöä siitä, että vaihtoehtohoidot tehoaisivat sen paremmin kuin hoitamatta jättäminen.Tuskin he toipuvat nauruterapialla, vaan paremminkin siitä huolimatta.

• Se placebosta

Placebo ei toimi, jos hoidettava ei tiedä saavansa jotain hoitoa, eli salaa annettu placebotabletti ei vaikuta. Siitä voi päätellä minkälaisiin vaivoihin placebolla olisi tehoa. Oikeiden lääkkeidenhän pitää vaikuttaa paremmin kuin placebon, jotta niitä saa valmistaa ja markkinoida jalisäksi hyötyjen pitää olla suuremmat kuin haittojen.

• Joku kuolee joku toi
        ytdf6rd kirjoitti:

"Miksi joku ihminen kuolee syöpähoidoista huolimatta(sytostaatit,sädetyshoitoeli koko kattaus) ja joku toipuu nauruterapialla,vitamiinihoidoilla tms. "vaihtoehtohoidoilla"? Diagnoosi sama,taudin kuva sama ja elinajan ennuste sama. Se vasta olisikin tutkimisen arvoinen kysymys."

Siksi, että ennusteet ovat tilastollisia. On hyvin tunnettu tosiasia, että spontaaneja parantumisia joissain syöpätyypeissä tapahtuu. Sen sijaan ei ole näyttöä siitä, että vaihtoehtohoidot tehoaisivat sen paremmin kuin hoitamatta jättäminen.Tuskin he toipuvat nauruterapialla, vaan paremminkin siitä huolimatta.

> Siksi, että ennusteet ovat tilastollisia.....

Mitäs ne tilastot taas olivatkaan?

http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=227

• Tilastotietäjä

• Justiinsa niin
        Tilastotietäjä kirjoitti:

VALE - EMÄVALE - TILASTO

Niinpä niin, lieneeko totuudenmukaista tieteellistä tilastoa olemassakaan!
        Ehkäpä meidän pitää kysyä tilastotiedemiehiltä!

• hoidettava ei tiedä

> Placebo ei toimi, jos hoidettava ei tiedä saavansa jotain hoitoa, eli salaa annettu placebotabletti ei vaikuta.....

Mutta onpas skepolla omaperäiset plasebohoidot!!!

> Oikeiden lääkkeidenhän pitää vaikuttaa paremmin kuin placebon, jotta niitä saa valmistaa ja markkinoida jalisäksi hyötyjen pitää olla suuremmat kuin haittojen.

Näin kait paperilla. Entä sitten käytännössä?
      Verrataanko niitä edellä esittämiisi plasebohoitoihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      165
      4622
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1611
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1427
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      61
      906
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      787
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      737
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      731
    8. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      710
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      709
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40
      664
    Aihe