Sekä Raamattu että Mormonin kirja todistavat että totuus palautetaan lopun aikana Pyhän Hengen kautta ja voimalla, Pyhän Hengen, joka on persoona ja jolla on lihaa ja luuta oleva ruumis. Joseph Smithin valheelliset ilmoittukset, että Pyhällä Hengellä ei ole lihaa eikä luuta olevaa ruumista sekä että Mormonin poika Moroni olisi se Moroni joka ilmestyi Joseph Smithille vuodesta 1823 alkaen, ovat valheellisia ilmoituksia eikä ne ole ainoita mormonikirkon johtajien antamia virheellisiä ilmoituksia.
Pyhä Henki sai toisen nimensä Gabriel siirtäessään uutta mannerta noin 2000 km lännemmäs vanhasta mantereesta toisen ja kolmannen luomispäivän aikana.
Pyhä Henki eli Gabriel aineellistui Jayan ja Vijayan eli Luciferin jälkeen, viikko/kaksi (13 vrk:tta) ennen Aadamin luomista maan tomusta, Varahadevana, villisika-inkarnaationa (Veeda-kirjallisuus)
jolloin hän sai ensimmäistä kertaa lihaa ja luuta olevan ruumiin.
Viides luotu persoona oli Zotiel (enkeli) joka eli myöhemmin noin 74 eKr uudella mantereella ollen tuolloin Nefin kansan johtaja Moroni.
Nefin kansan johtaja Moroni ilmestyi myöhemmin vuodesta 1823 alkaen Joseph Smithille ja paljasti sittemmin hänelle kultaiset levyt joista Mormonin kirja on käännetty.
Mihin teitä pitäisi vielä lyödä?
12
113
Vastaukset
- Ei mormoni
Tiesittekö että myös enkeli Zotiel (enkeli Moroni) käyskenteli Eedenin puutarhassa kun ensimmäiset vanhempamme asuivat siellä? Tuon käärmeen takana, joka eksytti Eevan syömään kielletystä puusta, oli enkeli Gadriel.
- Ioni Vladinpoika
Kyllä luopumus on totta! Ja mormonikirkon luopumus tulee koitumaan hyväuskoisten jäsenien turmioksi.
- Ei mormoni
Terve Mauno Monsson. Kiinnostais tietää mitä tapahtui Tapio Rautavaaralle hänen kuolemansa jälkeen 25. syyskuuta 1979? Saiko hän heti kuoltuaan herätyksen henkimaailmaan vai joutuiko hän olemaan tiedottomassa tilassa (haudassa?) ylösnousemukseensa asti nykyiseen elämäänsä. Onko Jumalan lait sellaisia että jos joku kuolee tapaturmaisesti, hän saa heti kuoltuaan herätyksen henkimaailmaan?
- Ioni Vladinpoika
Ei mormoni kirjoitti:
Terve Mauno Monsson. Kiinnostais tietää mitä tapahtui Tapio Rautavaaralle hänen kuolemansa jälkeen 25. syyskuuta 1979? Saiko hän heti kuoltuaan herätyksen henkimaailmaan vai joutuiko hän olemaan tiedottomassa tilassa (haudassa?) ylösnousemukseensa asti nykyiseen elämäänsä. Onko Jumalan lait sellaisia että jos joku kuolee tapaturmaisesti, hän saa heti kuoltuaan herätyksen henkimaailmaan?
Moi Gabriel!
Minä kai sen parhaiten tiedän, mihin inkarnoiduin Tapio Rautavaaran jälkeen. On niin, että aika pian tuo tapahtui. Luulen, että Suomen kansa ei ole valmis tuohon tietoon, kuka olen tässä elämässä.
Sinulla on tietoa, mutta ei kaikkea. Voit lisätä kirjanpitoosi, että Mauno Monssonin vaimo oli Lydia Matintytär, syntynyt 1634. - ei mormoni
Ioni Vladinpoika kirjoitti:
Moi Gabriel!
Minä kai sen parhaiten tiedän, mihin inkarnoiduin Tapio Rautavaaran jälkeen. On niin, että aika pian tuo tapahtui. Luulen, että Suomen kansa ei ole valmis tuohon tietoon, kuka olen tässä elämässä.
Sinulla on tietoa, mutta ei kaikkea. Voit lisätä kirjanpitoosi, että Mauno Monssonin vaimo oli Lydia Matintytär, syntynyt 1634.Kiitos Ioni Vladinpoika. Suomen kansa pyörii oman napansa ympärillä näkemättä totuutta ja todellisuutta. Valveutuneet ihmiset eivät mene joukon mukana kuoppaan eksyttettyinä. Tuo tieto Lydia Matintyttärestä on hieno tieto, kiitos.
- Ioni Vladinpoika
ei mormoni kirjoitti:
Kiitos Ioni Vladinpoika. Suomen kansa pyörii oman napansa ympärillä näkemättä totuutta ja todellisuutta. Valveutuneet ihmiset eivät mene joukon mukana kuoppaan eksyttettyinä. Tuo tieto Lydia Matintyttärestä on hieno tieto, kiitos.
Gabriel - olet oikeassa. "Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut"!
Tapio Rautavaaran kaatuminen uimahallissa ei ollut sattumaa. Kaikki oli valmistettu tarkoitusta varten. - Ei mormoni
Ioni Vladinpoika kirjoitti:
Gabriel - olet oikeassa. "Monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut"!
Tapio Rautavaaran kaatuminen uimahallissa ei ollut sattumaa. Kaikki oli valmistettu tarkoitusta varten.Olisisitko kiinnostunut minun tiedostostani joka on pituudeltaan noin 67-sivuinen tiedosto? Tuo tiedosto käsittää kaiken aina luomisen alusta meidän päiviin asti tapahtuneita asioita mm. luomisjärjestyksen missä järjestyksessä Jumala loi persoonat jne. ja se käsittelee kaiken kadotetun tiedon. Jos olet kiinnostunut niin lähetä sähköpostiosoitteesi [email protected].
Tuo tiedosto ei ole täydellinen vaan etsin siihen aina uutta lisättävää.
Virheitäkin siellä saattaa olla mutta korjaan niitä sitä mukaa kuin saan palautetta.
Olen antanut tämän tiedoston jo kymmenille henkilöille jotka kaikki ovat ottaneet sen vastaan. - Ioni Vladinpoika
Ei mormoni kirjoitti:
Olisisitko kiinnostunut minun tiedostostani joka on pituudeltaan noin 67-sivuinen tiedosto? Tuo tiedosto käsittää kaiken aina luomisen alusta meidän päiviin asti tapahtuneita asioita mm. luomisjärjestyksen missä järjestyksessä Jumala loi persoonat jne. ja se käsittelee kaiken kadotetun tiedon. Jos olet kiinnostunut niin lähetä sähköpostiosoitteesi [email protected].
Tuo tiedosto ei ole täydellinen vaan etsin siihen aina uutta lisättävää.
Virheitäkin siellä saattaa olla mutta korjaan niitä sitä mukaa kuin saan palautetta.
Olen antanut tämän tiedoston jo kymmenille henkilöille jotka kaikki ovat ottaneet sen vastaan.Toki olisi hienoa! Lähetinkin jo postia sinulle.
- Riittää
Ehkä teille olisi parempi joku mielenterveyspalsta.
- Se kielioppi...
Jokin
- Riittää
Se kielioppi... kirjoitti:
Jokin
"Joku" voi nyt
viitata asiaankin
Käytännön kielenkäytössä raja ei ole näin selvä. Keväällä 2012 suomen kielen lautakunta käsitteli näitä sanoja ja lievensi sääntöjä vastaamaan todellista käyttöä.
Jokin, jotkin, jonkin kuulostavat monen korvaan kirjallisilta tai vierailta, ja niiden sijaan käytetäänkin usein muotoja joku, jotkut, jonkun. Uudet ohjeet sallivat tämän:
• Vaivaako joku asia mieltäsi?
• Tarvitset jonkun näistä: passi, ajokortti, henkilökortti.
• Lähikoulu voi olla joku muukin kuin lähin koulu." - Huh!
Riittää kirjoitti:
"Joku" voi nyt
viitata asiaankin
Käytännön kielenkäytössä raja ei ole näin selvä. Keväällä 2012 suomen kielen lautakunta käsitteli näitä sanoja ja lievensi sääntöjä vastaamaan todellista käyttöä.
Jokin, jotkin, jonkin kuulostavat monen korvaan kirjallisilta tai vierailta, ja niiden sijaan käytetäänkin usein muotoja joku, jotkut, jonkun. Uudet ohjeet sallivat tämän:
• Vaivaako joku asia mieltäsi?
• Tarvitset jonkun näistä: passi, ajokortti, henkilökortti.
• Lähikoulu voi olla joku muukin kuin lähin koulu."Ahaa, kielen annetaan pilaantua. Luin jostain, että "alkaa satamaan" olisi jo hyväksytty. Kamalaa. Särähtää korvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803