Pyydän esirukousta

väsynyt vaeltaja

Oloni on taas kovin huono ja raihnainen. Rukoilisitteko puolestani, että Herra antaa joka päivälle voimia sen verran, että saan tarpeelliset asiat hoidettua. Kiitos teille ja kiitos Jumalalle!

25

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18..

      Herra, kiitos että annat tälle väsyneelle vaeltajalle tarvittavan voiman jokaiseen päivään.
      Kiitos että autat häntä kaikessa.

    • väsynyt vaeltaja

      Rakas väsynyt vaeltaja
      Älä pelkää.
      Rukoilen Korkeinta Jumalaa että hän ottaisi taakkasi kantaaakseen.
      T.väsymyksestä jo toipunut.

    • Minä

      Voitteko rukoilla ett parantaa minut masennuksesta ja ahdistuksesta!

      • väsyneille voimaa

        Hyvä Jumala, armahda ja eheytä kaikki rikkimenneet. Armosi virtaa kuin ehtymätön puro. Anna meidän särkyneiden ja kiusattujen juoda siitä. Lohduta ja paranna, että jaksamme kiittää ja ylistää. Sinun Kunniaksesi, Jeesuksen kuuliaisuuden tähden. Aamen.


    • Mies-73

      Kärsin ahdistuksesta, voitteko rukoilla että Jeesus parantaa!

    • Di....

      Teitä on huijattu. Rukoukset eivät toimi ja jumalakin on vain pelkkää satua ja höpötystä.

    • pentoikk2
      • Mikko J.

        Pyhähenki on satua. Olkaa rehellisiä.


    • Kirjoittaja2

      "Oloni on taas kovin huono ja raihnainen. Rukoilisitteko puolestani, että Herra antaa joka päivälle voimia sen verran, että saan tarpeelliset asiat hoidettua."

      Rukoilen puolestasi. Voisitko sinä rukoilla minun puolestani?

      • älä pahastu mutta

        Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään?

        Miten toimimaton rukous parantaisi oloasi?


      • Kirjoittelija2
        älä pahastu mutta kirjoitti:

        Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään?

        Miten toimimaton rukous parantaisi oloasi?

        Älä sekaannu minun asioihini.


      • hyvä neuvo sulle
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        Älä sekaannu minun asioihini.

        Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä keskustelupalstalla.


      • Kirjoittaja2
        älä pahastu mutta kirjoitti:

        Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään?

        Miten toimimaton rukous parantaisi oloasi?

        "Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään."

        Muistaakseni sanoin vain, etteivät rukoukset ole mitään koneita, joiden tulisi toimia. Siis tarkoitan vain, että rukouksissa ei ole kysymys koneista. Mutta jos joku pitää rukouksisa koneina, niin sen kun sitten pitää.

        Rukouksissa käännytään Jumalan puoleen rukoilemalla.


      • Kirjoittaja2
        hyvä neuvo sulle kirjoitti:

        Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä keskustelupalstalla.

        "Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä kesksustelupalstalla."

        Ajatukseni eivät olemitään sekopäisiä, vaan olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet. Se, että toivoo, että palstalla kirjoitettaisiin lähinnä palstan aiheesta eikä anaikaan sitä vastaan, ei ole mitään sekopäisyyttä tai sitten sinun mielestäsi myös ylläpito on sekopäinen, kun pyytää ilmoittaman asiattomista viesteistä sitä varten antamansa linkin kautta.


      • Rukous toimii
        Kirjoittaja2 kirjoitti:

        "Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään."

        Muistaakseni sanoin vain, etteivät rukoukset ole mitään koneita, joiden tulisi toimia. Siis tarkoitan vain, että rukouksissa ei ole kysymys koneista. Mutta jos joku pitää rukouksisa koneina, niin sen kun sitten pitää.

        Rukouksissa käännytään Jumalan puoleen rukoilemalla.

        Sanalla sanoen, odotat rukousten vaikuttavan Jumalan tekemisiin. Myös esirukousten.

        Sanonta "Rukous toimii" tarkoittaa aivan samaa.

        http://nuotta.com/helmi-rukous-toimii.

        Jos olet ollut hereillä peruskoulun äidinkielen tunneilla, sinun pitäisi tietää, että koneiden lisäksi moni muukin asia voi toimia. Mutta jos olet saanut heikkolaatuista opetusta tavallista tyhmemmältä opettajalta, tai oppimiskykysi on huono, niin sitten se on voinut jäädä oppimatta.

        Sinun ajattelullasi Jumalakin on varmaan kone, koska hän toimii.

        http://tampere.uusitoivo.fi/tagit/näin-jumala-toimii


      • totuuden sanat
        Kirjoittaja2 kirjoitti:

        "Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä kesksustelupalstalla."

        Ajatukseni eivät olemitään sekopäisiä, vaan olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet. Se, että toivoo, että palstalla kirjoitettaisiin lähinnä palstan aiheesta eikä anaikaan sitä vastaan, ei ole mitään sekopäisyyttä tai sitten sinun mielestäsi myös ylläpito on sekopäinen, kun pyytää ilmoittaman asiattomista viesteistä sitä varten antamansa linkin kautta.

        >>olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet.

        Et ole. Minä olen hyvin älykäs, sinä olet järjeltäsi enintään keskinkertainen.


      • Kirjoittaja2
        totuuden sanat kirjoitti:

        >>olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet.

        Et ole. Minä olen hyvin älykäs, sinä olet järjeltäsi enintään keskinkertainen.

        - "olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet."

        "Et ole. Minä olen hyvin älykäs. Sinä olet järjeltäsi keskinkertainen."

        Kun kerran olet hyvin älykäs, niin mitä ja missä sinä opiskelit ja miksi valmistuit? Oletko väitellyt tohtoriksi? Tuskinpa järjeltään keskinkertaiset opiskelevat yliopistoissa ja suorittavat niissä loppututkinnon, vaan valitsevat mieluummin jonkin ammatillisen oppilaitoksen.


      • en ole mirka
        Kirjoittaja2 kirjoitti:

        - "olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet."

        "Et ole. Minä olen hyvin älykäs. Sinä olet järjeltäsi keskinkertainen."

        Kun kerran olet hyvin älykäs, niin mitä ja missä sinä opiskelit ja miksi valmistuit? Oletko väitellyt tohtoriksi? Tuskinpa järjeltään keskinkertaiset opiskelevat yliopistoissa ja suorittavat niissä loppututkinnon, vaan valitsevat mieluummin jonkin ammatillisen oppilaitoksen.

        Suurin osa yliopistoissa opiskelevista on järjeltään keskinkertaisia.

        Laadukas äly on vain parilla prosentilla väestöstä, ja yliopistoissa opiskelee paljon suurempi osa kustakin ikäluokasta.

        Jotkut opintoalat, kuten matematiikka, vaativat älyä, mutta kasvatustieteissä, humanistisissa ja monissa muissakin aineissa pärjää tyhmäkin, kunhan lukee ahkerasti tenttikirjojaan.

        Älykkyystesti on koulutustasoa tarkempi älykkyyden mittari.

        Sinä teet liikaa virheellisiä johtopäätöksiä ja ymmärrät liian huonosti käsitteiden merkityksiä voidaksesi olla älykäs.


      • Kirjoittaja2
        Rukous toimii kirjoitti:

        Sanalla sanoen, odotat rukousten vaikuttavan Jumalan tekemisiin. Myös esirukousten.

        Sanonta "Rukous toimii" tarkoittaa aivan samaa.

        http://nuotta.com/helmi-rukous-toimii.

        Jos olet ollut hereillä peruskoulun äidinkielen tunneilla, sinun pitäisi tietää, että koneiden lisäksi moni muukin asia voi toimia. Mutta jos olet saanut heikkolaatuista opetusta tavallista tyhmemmältä opettajalta, tai oppimiskykysi on huono, niin sitten se on voinut jäädä oppimatta.

        Sinun ajattelullasi Jumalakin on varmaan kone, koska hän toimii.

        http://tampere.uusitoivo.fi/tagit/näin-jumala-toimii

        "Jos olet ollut hereillä peruskoulun äidinkielen tunneilla, sinun pitäisi tietää, että koneiden lisäksi moni muukin asia voi toimia. Mutta jos olet saanut heikkolaatuistata opetusta tavallista tyhmemmältä opettajalta, tai oppimiskykysi on huono, niin sitten se on voinut jäädä oppimatta."

        Minulla oli oppikouluaikoinani erittäin hyvä äidinkielen opettaja. Ylioppilaaksi päästyäni menin opiskelemaam Helsingin yliopistoon suomen kieltä, yleistä historiaa ja estetiikkaa ja nykyiskansain kirjallisuutta ja valmistuin fil. kandiksi. Sen jälkeen auskultoin ja olen toiminut siitä lähtien opettajana. Nyt olen jo eläkkeellä.

        Ei tuon toimia-verbin takia tarvitse täällä enää riidellä. Minun mielestäni ei rukouksissa ole kysymys toimimisesta, mutta jos jonkun muun mielestä on, niin on sitten.


      • Kirjoittaja2
        en ole mirka kirjoitti:

        Suurin osa yliopistoissa opiskelevista on järjeltään keskinkertaisia.

        Laadukas äly on vain parilla prosentilla väestöstä, ja yliopistoissa opiskelee paljon suurempi osa kustakin ikäluokasta.

        Jotkut opintoalat, kuten matematiikka, vaativat älyä, mutta kasvatustieteissä, humanistisissa ja monissa muissakin aineissa pärjää tyhmäkin, kunhan lukee ahkerasti tenttikirjojaan.

        Älykkyystesti on koulutustasoa tarkempi älykkyyden mittari.

        Sinä teet liikaa virheellisiä johtopäätöksiä ja ymmärrät liian huonosti käsitteiden merkityksiä voidaksesi olla älykäs.

        "Sinä teet liikaa virheellisiä johtopäätöksiä ja ymmärrät liian huonosti käsitteiden merkityksiä voidaksesi olla älykäs."

        Mitä virheellisiä johtopäätöksiä olen tehnyt ja mitä käsitteiden merkityksiä olen ymmärtänyt liian huonosti sinun mielestäsi?


    • siellä on taivas

      Mikä tässä maailmassa muka niin tarpeellista on?

      Eikö olisi parempi päästä pikaisesti hautaan odottamaan ruumiin ylösnousemusta?

      • Kirjoittaja2

        "Mikä tässä maailmassa muka niin tarpeellista on? Eikö olisi parempi päästä pikaisesti hautaan odottamaan ruumiin ylösnousmusta?"

        Eikö tässä maailmassa ole ihan mielenkiintoista elää? Itse ainakin toivon pysyväni terveenä ja eläväni vanhaksi. Äitini ja tätini elivät suhtkoht hyväkuntoisina noin yhdeksänkymppisiksi. Tätini esiintyi vielä 89-vuotiaana kotipaikkakunallaan lausujana. Siitä oli juttukin paikallislehdessä.


    • Bor!"

      Jeesuksen nimeessä kaikki pahoinvointi pois!

    • Bor!"

      Jeesuksen nimeessä paranna!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe