Oloni on taas kovin huono ja raihnainen. Rukoilisitteko puolestani, että Herra antaa joka päivälle voimia sen verran, että saan tarpeelliset asiat hoidettua. Kiitos teille ja kiitos Jumalalle!
Pyydän esirukousta
25
143
Vastaukset
- 18..
Herra, kiitos että annat tälle väsyneelle vaeltajalle tarvittavan voiman jokaiseen päivään.
Kiitos että autat häntä kaikessa. - väsynyt vaeltaja
Rakas väsynyt vaeltaja
Älä pelkää.
Rukoilen Korkeinta Jumalaa että hän ottaisi taakkasi kantaaakseen.
T.väsymyksestä jo toipunut. - Minä
Voitteko rukoilla ett parantaa minut masennuksesta ja ahdistuksesta!
- väsyneille voimaa
Hyvä Jumala, armahda ja eheytä kaikki rikkimenneet. Armosi virtaa kuin ehtymätön puro. Anna meidän särkyneiden ja kiusattujen juoda siitä. Lohduta ja paranna, että jaksamme kiittää ja ylistää. Sinun Kunniaksesi, Jeesuksen kuuliaisuuden tähden. Aamen.
- Mies-73
Kärsin ahdistuksesta, voitteko rukoilla että Jeesus parantaa!
- Di....
Teitä on huijattu. Rukoukset eivät toimi ja jumalakin on vain pelkkää satua ja höpötystä.
- pentoikk2
Pyhä Henki antaa voimaa elää voitollisesti tässä lopunajassa ja tässä linkissä Hän vaikuttaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
- Mikko J.
Pyhähenki on satua. Olkaa rehellisiä.
- Kirjoittaja2
"Oloni on taas kovin huono ja raihnainen. Rukoilisitteko puolestani, että Herra antaa joka päivälle voimia sen verran, että saan tarpeelliset asiat hoidettua."
Rukoilen puolestasi. Voisitko sinä rukoilla minun puolestani?- älä pahastu mutta
Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään?
Miten toimimaton rukous parantaisi oloasi? - Kirjoittelija2
älä pahastu mutta kirjoitti:
Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään?
Miten toimimaton rukous parantaisi oloasi?Älä sekaannu minun asioihini.
- hyvä neuvo sulle
Kirjoittelija2 kirjoitti:
Älä sekaannu minun asioihini.
Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä keskustelupalstalla.
- Kirjoittaja2
älä pahastu mutta kirjoitti:
Miten toimimaton rukous parantaisi oloasi?"Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään."
Muistaakseni sanoin vain, etteivät rukoukset ole mitään koneita, joiden tulisi toimia. Siis tarkoitan vain, että rukouksissa ei ole kysymys koneista. Mutta jos joku pitää rukouksisa koneina, niin sen kun sitten pitää.
Rukouksissa käännytään Jumalan puoleen rukoilemalla. - Kirjoittaja2
hyvä neuvo sulle kirjoitti:
Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä keskustelupalstalla.
"Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä kesksustelupalstalla."
Ajatukseni eivät olemitään sekopäisiä, vaan olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet. Se, että toivoo, että palstalla kirjoitettaisiin lähinnä palstan aiheesta eikä anaikaan sitä vastaan, ei ole mitään sekopäisyyttä tai sitten sinun mielestäsi myös ylläpito on sekopäinen, kun pyytää ilmoittaman asiattomista viesteistä sitä varten antamansa linkin kautta. - Rukous toimii
Kirjoittaja2 kirjoitti:
"Miksi pyydät rukoilemaan puolestasi, vaikka olet sanonut täällä, ettei rukousten ole tarkoitus toimia mitenkään."
Muistaakseni sanoin vain, etteivät rukoukset ole mitään koneita, joiden tulisi toimia. Siis tarkoitan vain, että rukouksissa ei ole kysymys koneista. Mutta jos joku pitää rukouksisa koneina, niin sen kun sitten pitää.
Rukouksissa käännytään Jumalan puoleen rukoilemalla.Sanalla sanoen, odotat rukousten vaikuttavan Jumalan tekemisiin. Myös esirukousten.
Sanonta "Rukous toimii" tarkoittaa aivan samaa.
http://nuotta.com/helmi-rukous-toimii.
Jos olet ollut hereillä peruskoulun äidinkielen tunneilla, sinun pitäisi tietää, että koneiden lisäksi moni muukin asia voi toimia. Mutta jos olet saanut heikkolaatuista opetusta tavallista tyhmemmältä opettajalta, tai oppimiskykysi on huono, niin sitten se on voinut jäädä oppimatta.
Sinun ajattelullasi Jumalakin on varmaan kone, koska hän toimii.
http://tampere.uusitoivo.fi/tagit/näin-jumala-toimii - totuuden sanat
Kirjoittaja2 kirjoitti:
"Jollet siedä sekopäisiä ajatuksiasi kommentoitavan, älä julkaise niitä yleisellä kesksustelupalstalla."
Ajatukseni eivät olemitään sekopäisiä, vaan olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet. Se, että toivoo, että palstalla kirjoitettaisiin lähinnä palstan aiheesta eikä anaikaan sitä vastaan, ei ole mitään sekopäisyyttä tai sitten sinun mielestäsi myös ylläpito on sekopäinen, kun pyytää ilmoittaman asiattomista viesteistä sitä varten antamansa linkin kautta.>>olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet.
Et ole. Minä olen hyvin älykäs, sinä olet järjeltäsi enintään keskinkertainen. - Kirjoittaja2
totuuden sanat kirjoitti:
>>olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet.
Et ole. Minä olen hyvin älykäs, sinä olet järjeltäsi enintään keskinkertainen.- "olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet."
"Et ole. Minä olen hyvin älykäs. Sinä olet järjeltäsi keskinkertainen."
Kun kerran olet hyvin älykäs, niin mitä ja missä sinä opiskelit ja miksi valmistuit? Oletko väitellyt tohtoriksi? Tuskinpa järjeltään keskinkertaiset opiskelevat yliopistoissa ja suorittavat niissä loppututkinnon, vaan valitsevat mieluummin jonkin ammatillisen oppilaitoksen. - en ole mirka
Kirjoittaja2 kirjoitti:
- "olen yhtä täysjärkinen kuin sinäkin olet."
"Et ole. Minä olen hyvin älykäs. Sinä olet järjeltäsi keskinkertainen."
Kun kerran olet hyvin älykäs, niin mitä ja missä sinä opiskelit ja miksi valmistuit? Oletko väitellyt tohtoriksi? Tuskinpa järjeltään keskinkertaiset opiskelevat yliopistoissa ja suorittavat niissä loppututkinnon, vaan valitsevat mieluummin jonkin ammatillisen oppilaitoksen.Suurin osa yliopistoissa opiskelevista on järjeltään keskinkertaisia.
Laadukas äly on vain parilla prosentilla väestöstä, ja yliopistoissa opiskelee paljon suurempi osa kustakin ikäluokasta.
Jotkut opintoalat, kuten matematiikka, vaativat älyä, mutta kasvatustieteissä, humanistisissa ja monissa muissakin aineissa pärjää tyhmäkin, kunhan lukee ahkerasti tenttikirjojaan.
Älykkyystesti on koulutustasoa tarkempi älykkyyden mittari.
Sinä teet liikaa virheellisiä johtopäätöksiä ja ymmärrät liian huonosti käsitteiden merkityksiä voidaksesi olla älykäs. - Kirjoittaja2
Rukous toimii kirjoitti:
Sanalla sanoen, odotat rukousten vaikuttavan Jumalan tekemisiin. Myös esirukousten.
Sanonta "Rukous toimii" tarkoittaa aivan samaa.
http://nuotta.com/helmi-rukous-toimii.
Jos olet ollut hereillä peruskoulun äidinkielen tunneilla, sinun pitäisi tietää, että koneiden lisäksi moni muukin asia voi toimia. Mutta jos olet saanut heikkolaatuista opetusta tavallista tyhmemmältä opettajalta, tai oppimiskykysi on huono, niin sitten se on voinut jäädä oppimatta.
Sinun ajattelullasi Jumalakin on varmaan kone, koska hän toimii.
http://tampere.uusitoivo.fi/tagit/näin-jumala-toimii"Jos olet ollut hereillä peruskoulun äidinkielen tunneilla, sinun pitäisi tietää, että koneiden lisäksi moni muukin asia voi toimia. Mutta jos olet saanut heikkolaatuistata opetusta tavallista tyhmemmältä opettajalta, tai oppimiskykysi on huono, niin sitten se on voinut jäädä oppimatta."
Minulla oli oppikouluaikoinani erittäin hyvä äidinkielen opettaja. Ylioppilaaksi päästyäni menin opiskelemaam Helsingin yliopistoon suomen kieltä, yleistä historiaa ja estetiikkaa ja nykyiskansain kirjallisuutta ja valmistuin fil. kandiksi. Sen jälkeen auskultoin ja olen toiminut siitä lähtien opettajana. Nyt olen jo eläkkeellä.
Ei tuon toimia-verbin takia tarvitse täällä enää riidellä. Minun mielestäni ei rukouksissa ole kysymys toimimisesta, mutta jos jonkun muun mielestä on, niin on sitten. - Kirjoittaja2
en ole mirka kirjoitti:
Suurin osa yliopistoissa opiskelevista on järjeltään keskinkertaisia.
Laadukas äly on vain parilla prosentilla väestöstä, ja yliopistoissa opiskelee paljon suurempi osa kustakin ikäluokasta.
Jotkut opintoalat, kuten matematiikka, vaativat älyä, mutta kasvatustieteissä, humanistisissa ja monissa muissakin aineissa pärjää tyhmäkin, kunhan lukee ahkerasti tenttikirjojaan.
Älykkyystesti on koulutustasoa tarkempi älykkyyden mittari.
Sinä teet liikaa virheellisiä johtopäätöksiä ja ymmärrät liian huonosti käsitteiden merkityksiä voidaksesi olla älykäs."Sinä teet liikaa virheellisiä johtopäätöksiä ja ymmärrät liian huonosti käsitteiden merkityksiä voidaksesi olla älykäs."
Mitä virheellisiä johtopäätöksiä olen tehnyt ja mitä käsitteiden merkityksiä olen ymmärtänyt liian huonosti sinun mielestäsi?
- siellä on taivas
Mikä tässä maailmassa muka niin tarpeellista on?
Eikö olisi parempi päästä pikaisesti hautaan odottamaan ruumiin ylösnousemusta?- Kirjoittaja2
"Mikä tässä maailmassa muka niin tarpeellista on? Eikö olisi parempi päästä pikaisesti hautaan odottamaan ruumiin ylösnousmusta?"
Eikö tässä maailmassa ole ihan mielenkiintoista elää? Itse ainakin toivon pysyväni terveenä ja eläväni vanhaksi. Äitini ja tätini elivät suhtkoht hyväkuntoisina noin yhdeksänkymppisiksi. Tätini esiintyi vielä 89-vuotiaana kotipaikkakunallaan lausujana. Siitä oli juttukin paikallislehdessä.
- Bor!"
Jeesuksen nimeessä kaikki pahoinvointi pois!
- Bor!"
Jeesuksen nimeessä paranna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668