Myydään 7/04 syntyneitä silmäskinkin (Chalcides ocellatus) poikasia. Skinkit ovat Kirkkonummella, n.30 km Helsingistä.
Hinta 50e.
Myydään silmäskinkin poikasia
5
328
Vastaukset
- jaana
moikka! mulla ei oo liskoo, mut olisin kiinnostunu sinikieliskinkistä. sullahan oli myynnissä niitä silmäskinkkejä? eroaako sellainen paljon sinikieliskinkistä?
- Kati
Moi!
Kyllä ne eroaa paljon sinikielistä. Ovat pieniä skinkkejä, kasvavat n.20-25 senttisiksi. Ovat hyönteissyöjiä. Eivät sovi ollenkaan käsiteltäviksi, vaan ovat meilenkiintoisia seurattavia. Ovat päiväaktiivisia, ovat paljon esillä.
Sopiva skinkki myös aliottelijalle. Kuvia voin lähettää sähköpostilla.
Muuten, mulla on myytävänä myös sinikieliskinkkejä, niistä on ilmoitus myös täällä :) - jaana
Kati kirjoitti:
Moi!
Kyllä ne eroaa paljon sinikielistä. Ovat pieniä skinkkejä, kasvavat n.20-25 senttisiksi. Ovat hyönteissyöjiä. Eivät sovi ollenkaan käsiteltäviksi, vaan ovat meilenkiintoisia seurattavia. Ovat päiväaktiivisia, ovat paljon esillä.
Muuten, mulla on myytävänä myös sinikieliskinkkejä, niistä on ilmoitus myös täällä :)joo huomasin ne sinikielet mutta myytkö sä ne vaan yhdessä? mun "entisessä" akvaariossa tuli nukana semmonen loisteputki, tiedätkö onko se sama asia kuin uvb loisteputki? kuinka iso terra sul on niillä sinikielillä? mulla nimittäin on akvaario/terra mut se on kyl liian pieni et tarvis ensin saada isompi terra. entä mitä pohja ainesta sä käytät niillä?
- jaana
Kati kirjoitti:
Moi!
Muuten, mulla on myytävänä myös sinikieliskinkkejä, niistä on ilmoitus myös täällä :)voisitko vielä lähettää mulle niitä kuvia sinikielistä ja silmäskinkeistä? ja voisitko kertoa kertoa vähän niistä sinikielistä, ikä ym.?
näkyyhän sulla mun sähköposti osoite? - Kati
jaana kirjoitti:
voisitko vielä lähettää mulle niitä kuvia sinikielistä ja silmäskinkeistä? ja voisitko kertoa kertoa vähän niistä sinikielistä, ikä ym.?
näkyyhän sulla mun sähköposti osoite?Sinikieliskinkit varattiin toissapäivänä ja lopullinen kauppa tehdään maanantaina. Ilmoittelen, jos asia muuttuu.
Silmäskinkkejä on vielä, voin lähettää kuvia. Sähköpostiosoitteesi ei näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988