Niin saako klaukkalassa piparia? minkälaisia on paikkakunnan naiset?
Tarkoitus muuttaa sinne asuun.
Saako klaukkalassa?
16
1474
Vastaukset
- 1..2..
Mä oon 70 mutta muuta vaan!
Tääl on himskatin hyvä leipomo, ei ku maistaaan. - jättimäinen
multa saisi piparia mut on vaan vanhaa rumaa ja pläskistä.
- muuttaaa
Klaukkalassa saa ppillua tervetuloa tänne
- dildo1
Se riippuu muuttajasta, voi olla ettet saa missään.
- kaipaaja...
Minä haluaisin kyllä siltä yhdeltä silmälasipäiseltä sauvakävelijättäreltä joka perjantainakin käveli puoli viiden aikaan kirkon lähellä mustissa housuissaan. Oli pakko kävellä perässä jonkin matkaa...
- Mirkkusauvakävelyllä
Huomasin kyllä hiipparin takanani. ilmeisesti myös hiplasit itseäsi samalla? Olisit tullut vaan reippaasti jutulle, niin ainakin auttavan käteni olisin tarjonnut.
- salainen ihailija
Mirkkusauvakävelyllä kirjoitti:
Huomasin kyllä hiipparin takanani. ilmeisesti myös hiplasit itseäsi samalla? Olisit tullut vaan reippaasti jutulle, niin ainakin auttavan käteni olisin tarjonnut.
No kuola saattoi valua suupielistä,mutta en sentään hiplannut...vartaloasi katsellessa sekin kyllä tulee mieleen. Toivottavasti jatkat ensi kesänä harrastustasi. Yhtä kiinnostava Olet kyllä työmatkoillasikin. Jos Olet tai siis olisit Hän.
- selipaatti
Heikkoa on saanti ollut, muualla saa paremmin.
Muuta Multialle, jos et saa muualla, jos et saa Multialla, tökkää Töysään, jos et saa siellä, et saa muuallakaan. - siltäahkeralta
pimppa timpalta kannattaa kysyä
- haaveilija...
Olen kyllä nähnyt Klaukkalassa muutaman niin nätin rouvan, että hyvin mielelläni tutustuisin pipareihin. Joku heidänkin vieressä öisin saa nukkua.
- Jouninilan isäntä
Hoitolan rouvista joutuu maksamaan. Tyhjäpäisiä ne ovat, mutta ainahan sitä voi käskeä pitämään suun kiinni. :D
- Klunssi-Tauno
Mulla on hyvä imutahti, tuu käymään. Unohtuu piparit.
- Anonyymi
Ei saa piparia, mutta korvapuustia kyllä.
- Anonyymi
Eikö siellä asu tämä suuri kuuluisuus Maisa Torppa? Hänellähän on aina ollut antelias.
Varmaan kadehdittu ja ihailtu kuuluisuus, koko kylän ylpeys!!! (tai sitten ei!?) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä asu tämä suuri kuuluisuus Maisa Torppa? Hänellähän on aina ollut antelias.
Varmaan kadehdittu ja ihailtu kuuluisuus, koko kylän ylpeys!!! (tai sitten ei!?)......antelias luonne!
- Anonyymi
Joulun aikaan on piparia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632