Aihe

Saako klaukkalassa?

utelias muuttaja

Niin saako klaukkalassa piparia? minkälaisia on paikkakunnan naiset?
Tarkoitus muuttaa sinne asuun.

12

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1..2..

Mä oon 70 mutta muuta vaan!
      Tääl on himskatin hyvä leipomo, ei ku maistaaan.

• jättimäinen

multa saisi piparia mut on vaan vanhaa rumaa ja pläskistä.

• muuttaaa

Klaukkalassa saa ppillua tervetuloa tänne

• dildo1

Se riippuu muuttajasta, voi olla ettet saa missään.

• kaipaaja...

Minä haluaisin kyllä siltä yhdeltä silmälasipäiseltä sauvakävelijättäreltä joka perjantainakin käveli puoli viiden aikaan kirkon lähellä mustissa housuissaan. Oli pakko kävellä perässä jonkin matkaa...

• Mirkkusauvakävelyllä

Huomasin kyllä hiipparin takanani. ilmeisesti myös hiplasit itseäsi samalla? Olisit tullut vaan reippaasti jutulle, niin ainakin auttavan käteni olisin tarjonnut.

• salainen ihailija
        Mirkkusauvakävelyllä kirjoitti:

Huomasin kyllä hiipparin takanani. ilmeisesti myös hiplasit itseäsi samalla? Olisit tullut vaan reippaasti jutulle, niin ainakin auttavan käteni olisin tarjonnut.

No kuola saattoi valua suupielistä,mutta en sentään hiplannut...vartaloasi katsellessa sekin kyllä tulee mieleen. Toivottavasti jatkat ensi kesänä harrastustasi. Yhtä kiinnostava Olet kyllä työmatkoillasikin. Jos Olet tai siis olisit Hän.

• selipaatti

Heikkoa on saanti ollut, muualla saa paremmin.
      Muuta Multialle, jos et saa muualla, jos et saa Multialla, tökkää Töysään, jos et saa siellä, et saa muuallakaan.

• siltäahkeralta

pimppa timpalta kannattaa kysyä

• haaveilija...

Olen kyllä nähnyt Klaukkalassa muutaman niin nätin rouvan, että hyvin mielelläni tutustuisin pipareihin. Joku heidänkin vieressä öisin saa nukkua.

• Jouninilan isäntä

Hoitolan rouvista joutuu maksamaan. Tyhjäpäisiä ne ovat, mutta ainahan sitä voi käskeä pitämään suun kiinni. :D

• Klunssi-Tauno

Mulla on hyvä imutahti, tuu käymään. Unohtuu piparit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14825
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13448
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9075
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      41
      6486
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3802