Saako klaukkalassa?

utelias muuttaja

Niin saako klaukkalassa piparia? minkälaisia on paikkakunnan naiset?
Tarkoitus muuttaa sinne asuun.

16

1557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1..2..

Mä oon 70 mutta muuta vaan!
      Tääl on himskatin hyvä leipomo, ei ku maistaaan.

• jättimäinen

multa saisi piparia mut on vaan vanhaa rumaa ja pläskistä.

• muuttaaa

Klaukkalassa saa ppillua tervetuloa tänne

• dildo1

Se riippuu muuttajasta, voi olla ettet saa missään.

• kaipaaja...

Minä haluaisin kyllä siltä yhdeltä silmälasipäiseltä sauvakävelijättäreltä joka perjantainakin käveli puoli viiden aikaan kirkon lähellä mustissa housuissaan. Oli pakko kävellä perässä jonkin matkaa...

• Mirkkusauvakävelyllä

Huomasin kyllä hiipparin takanani. ilmeisesti myös hiplasit itseäsi samalla? Olisit tullut vaan reippaasti jutulle, niin ainakin auttavan käteni olisin tarjonnut.

• salainen ihailija
        Mirkkusauvakävelyllä kirjoitti:

Huomasin kyllä hiipparin takanani. ilmeisesti myös hiplasit itseäsi samalla? Olisit tullut vaan reippaasti jutulle, niin ainakin auttavan käteni olisin tarjonnut.

No kuola saattoi valua suupielistä,mutta en sentään hiplannut...vartaloasi katsellessa sekin kyllä tulee mieleen. Toivottavasti jatkat ensi kesänä harrastustasi. Yhtä kiinnostava Olet kyllä työmatkoillasikin. Jos Olet tai siis olisit Hän.

• selipaatti

Heikkoa on saanti ollut, muualla saa paremmin.
      Muuta Multialle, jos et saa muualla, jos et saa Multialla, tökkää Töysään, jos et saa siellä, et saa muuallakaan.

• siltäahkeralta

pimppa timpalta kannattaa kysyä

• haaveilija...

Olen kyllä nähnyt Klaukkalassa muutaman niin nätin rouvan, että hyvin mielelläni tutustuisin pipareihin. Joku heidänkin vieressä öisin saa nukkua.

• Jouninilan isäntä

Hoitolan rouvista joutuu maksamaan. Tyhjäpäisiä ne ovat, mutta ainahan sitä voi käskeä pitämään suun kiinni. :D

• Klunssi-Tauno

Mulla on hyvä imutahti, tuu käymään. Unohtuu piparit.

• Anonyymi

Ei saa piparia, mutta korvapuustia kyllä.

• Anonyymi

Eikö siellä asu tämä suuri kuuluisuus Maisa Torppa? Hänellähän on aina ollut antelias.
        Varmaan kadehdittu ja ihailtu kuuluisuus, koko kylän ylpeys!!! (tai sitten ei!?)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siellä asu tämä suuri kuuluisuus Maisa Torppa? Hänellähän on aina ollut antelias.
        Varmaan kadehdittu ja ihailtu kuuluisuus, koko kylän ylpeys!!! (tai sitten ei!?)

......antelias luonne!

• Anonyymi

Joulun aikaan on piparia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe