Miksi naiset kertoo existään

kumma juttu.

Aina heti kun tutustuu naiseen niin se alkaa heti kertoo exästään joka oli hirvee petturi ja koko suhde oli kuin hurrikaani myrsky. Ei minua kiinnosta naisen exät enkä itse kerrot existäni koskaan. Minä meen eteenpäin elämässä ja olen unohtanut kaikki exät heti seuraavana päivänä kun olen eronnut.

58

1088

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepjepjepjepu

      Luuletko ettei miehet puhu existään?

      Oot väärässä.

    • Ärsyttäviä ovat

      Jees. Yksi pahin turn-off on se että nainen alkaa jauhamaan exästään. Tulee heti mieleen että nainen ei ole päässyt yli exästään tai sitten toisi suhteeseen mukanaan sen "miehet on sikoja" -asenteensa. Osa on heti valmis juoksemaan takaisin exän petiin kun se vähän houkuttelee.

      Ei kiitos. Ei enää yhtään existään tilittävää naista.

    • Katso huomiseen

      Naiset ei osaa unohtaa mitään. Ne roikkuu loppuelämän kiinni samoissa väsyneissä jutuissaan, jotka kaivetaan esille säännöllisesti.

    • N.T.

      Exät ovat osa ihmisen menneisyyttä, myös heistä kertominen kertoo mistä ihminen on tehyt. Jotta omat pettymykset saadaan uudelle kumppanille kerrottua, on kerrottava entisistä suhteista. Minä en ole koskaan salaillut entisiä suhteitani nykyiseltäni, koska tahdon kertoa mistä minut on tehty. Se on ikävää, ettei entisistä suhteista saa puhua, koska jää paljon oppimatta toisesta. Itse haluaisin, että nykyinen mieheni kertoisi entisistä suhteistaan enemmän, koska hänen suhdekäyttäytymisessään on outoja piirteitä välillä ja tahtoisin ymmärtää mistä ne johtuvat. Mieheni äiti on näitä asioita valottanut huomaamattaan, kun on puhunut mieheni ex vaimosta, joten olen saanut jonkinlaisen kuvan menneestä.

    • lifemocker

      kyllä meillä keskustellaan existä (jos on aihetta) ihan normaalisti.

      mitäs tuosta, liittyy elämään aikaisemmatkin tekemiset

    • voi elämä

      Naiset ei kestä kun ne jätetään ja pakko sitten purkaa jollekkin tuntojaan ettei uusi tuttavuus ei luule naisen olevan huono. Yleensä naiset heti kertoo että mies petti joten ero tuli sen takia

    • Osaa se mieskin

      Kyllä minä olen saanut kuunnella tuntikaupalla miesten jankkaamista entisistä vaimoistaan ja naisystävistään. Avautuisivat niille vaimoilleen silloin, kun suhde vielä on koossa, niin ehkä se suhde pysyisikin koossa.

    • -OTK-

      Jos kuuntelet tarkkaan, niin kuulet minkälaisen miehen kanssa nainen ei halua olla tai haluaa olla. Ei sillä, että itsekään haluaisin kuulla existä, koska jos heti aletaan ohjailemaan miestä haluamaansa suuntaan, niin sekin kertoo jotain naisesta.

      Jos nainen sanoo, että exä oli ahkera, niin se tarkoittaa sitä, että sinunkin pitäisi olla vähintään yhtä ahkera, ellei jopa ahkerampi. Tai jos exä oli laiska, niin sinä et saa olla laiska, muuten lennät kuin leppäkeihäs suhteesta.

      Kaikista paras nainen olisi sellainen joka ei olisi ollut suhteessa, koska en itsekään ole ollut kovin pitkässä suhteessa. Kumpikin lähtisi samoista lähtökohdista. Ei olisi exiä vaikuttamassa suhteeseen, vaan kaikki lähtisi puhtaalta paperilta.

      • lifemocker

        ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen


      • lifemocker kirjoitti:

        ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen

        " Kaikista paras nainen olisi sellainen joka ei olisi ollut suhteessa, koska en itsekään ole ollut kovin pitkässä suhteessa. Kumpikin lähtisi samoista lähtökohdista. Ei olisi exiä vaikuttamassa suhteeseen, vaan kaikki lähtisi puhtaalta paperilta. "

        Tätähän minä olen aina sanonut.


      • -OTK-
        lifemocker kirjoitti:

        ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen

        "ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä
        haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen"

        Ei seurustelua tarvitse opetella, koska se joko onnistuu tai sitten ei. Yleensä niillä joilla seurustelu ei onnistu vaihtuu kumppani tiheään tahtiin. He luulevat, että kumppania vaihtamalla kaikki muuttuu paremmaksi, mutta siinä käy yleensä niin, että vain "ongelmat" vaihtuvat ja sama homma jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

        Miten muuten selittäisit sellaiset pariskunnat, jotka ovat olleet saman kumppanin kanssa koko elämänsä. Heillä seurustelu onnistuu ilman "kokeiluja". Seurustelu onnistuisi jokaisella ensimmäisellä kerralla, jos ei ajateltaisi vain omaa napaa.


      • Dino Rex
        lifemocker kirjoitti:

        ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen

        "koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen"

        Ai niin kuin sulla kaatui?


      • lifemocker
        Dino Rex kirjoitti:

        "koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen"

        Ai niin kuin sulla kaatui?

        naisen kokemattomuuteen ja keskenkasvuisuuteen kyllä


      • lifemocker
        -OTK- kirjoitti:

        "ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä
        haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen"

        Ei seurustelua tarvitse opetella, koska se joko onnistuu tai sitten ei. Yleensä niillä joilla seurustelu ei onnistu vaihtuu kumppani tiheään tahtiin. He luulevat, että kumppania vaihtamalla kaikki muuttuu paremmaksi, mutta siinä käy yleensä niin, että vain "ongelmat" vaihtuvat ja sama homma jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

        Miten muuten selittäisit sellaiset pariskunnat, jotka ovat olleet saman kumppanin kanssa koko elämänsä. Heillä seurustelu onnistuu ilman "kokeiluja". Seurustelu onnistuisi jokaisella ensimmäisellä kerralla, jos ei ajateltaisi vain omaa napaa.

        tottakai tarvitsee osata seurustella, älähän nyt hölmöjä puhu!

        "Heillä seurustelu onnistuu ilman "kokeiluja"."

        ei se ole kokeiluja. jokaisessa suhteessa varmasti ihmiset ovat tosissaan, mutta kun ei ole tietoa MITEN suhteessa ollaan niin tehdään virheitä. ja kun on tarpeeksi tehty virheitä niin suhde on karilla. näistä virheistä OPPINEENA seuraavat suhteet onnistuvat paljon paremmin, kun näitä virheitä OSATAAN VÄLTTÄÄ


      • lifemocker
        periaatteen-mies kirjoitti:

        " Kaikista paras nainen olisi sellainen joka ei olisi ollut suhteessa, koska en itsekään ole ollut kovin pitkässä suhteessa. Kumpikin lähtisi samoista lähtökohdista. Ei olisi exiä vaikuttamassa suhteeseen, vaan kaikki lähtisi puhtaalta paperilta. "

        Tätähän minä olen aina sanonut.

        paskapuhetta


      • -OTK-
        lifemocker kirjoitti:

        tottakai tarvitsee osata seurustella, älähän nyt hölmöjä puhu!

        "Heillä seurustelu onnistuu ilman "kokeiluja"."

        ei se ole kokeiluja. jokaisessa suhteessa varmasti ihmiset ovat tosissaan, mutta kun ei ole tietoa MITEN suhteessa ollaan niin tehdään virheitä. ja kun on tarpeeksi tehty virheitä niin suhde on karilla. näistä virheistä OPPINEENA seuraavat suhteet onnistuvat paljon paremmin, kun näitä virheitä OSATAAN VÄLTTÄÄ

        Voihan sitä seurustelun alussa olla vähän hukassa, mutta kun ymmärtää sen, että virheettömiä ihmisiä ei ole, niin sillä pääsee pitkälle. Jos joku tekee "virheitä" ja jätät hänet sen takia, niin seuraava voi tehdä samat tai eri virheet, niin kierre on valmis.

        Siinähän voi lopulta käydä niin, että virhelista on loputon ja kukaan ei enää kelpaa. Onhan näitä naisten listoja nähty ja ei voi kun ihmetellä sitä, että miten joku voi löytää niin monta "virhettä" toisesta ihmisestä. Mitä siinä lopulta oppii? Ainakin sen, että ihmiset tekevät virheitä.

        Jos naisella on ollut monta lyhyttä suhdetta, niin ajattelisin, että hän on sitoutumis kyvytön ja sen takia en edes yrittäisi häntä, koska olisin hänelle vain yksi kokemus lisää. Minun ei tarvitsisi "harjoitella" hänen kanssaan, koska tiedän lopputuloksen. Ehkä se nainenkin vielä "harjoittelee", mutta milloin se "harjoittelu" loppuu? Sen kun tietäis, niin sitten voisin harkita seurustelua.


      • Anonyymi
        -OTK- kirjoitti:

        "ainut vaan, että jos aikaisempia suhteita ei olisi teillä ollut niin, ette kumpikaan osaisi seurustella, eikä teillä olisi mitään hajua miten asiat hoidetaan, mitä
        haluatte elämältä ja toisiltanne -> koko homma kaatuisi tähän kokemattomuuteen"

        Ei seurustelua tarvitse opetella, koska se joko onnistuu tai sitten ei. Yleensä niillä joilla seurustelu ei onnistu vaihtuu kumppani tiheään tahtiin. He luulevat, että kumppania vaihtamalla kaikki muuttuu paremmaksi, mutta siinä käy yleensä niin, että vain "ongelmat" vaihtuvat ja sama homma jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

        Miten muuten selittäisit sellaiset pariskunnat, jotka ovat olleet saman kumppanin kanssa koko elämänsä. Heillä seurustelu onnistuu ilman "kokeiluja". Seurustelu onnistuisi jokaisella ensimmäisellä kerralla, jos ei ajateltaisi vain omaa napaa.

        Minun exällä oli kuvaamasi seurustelu tapa hänellä oli meidän eron jälkeen useita seurustelu suhteita eikä ne onnistuneet. Samalla kaavalla suunnilleen meni hän meni usean kanssa kihloihin. Meni jonkun kanssa naimisiinkin mutta on eronnut hänestäkin.


    • Poksuko

      Olisiko kyseessä jonkin sortin pätemisentarve tai se, että nainen ei ole päässyt edellisen suhteen yli ? Tuollaisesta tulee kieltämättä vähän keskenkasvuisen ihmisen kuva, ja tietyllä tapaa selkäänpuukottajafiilis, kun puhutaan niitä näitä ihmisen selän takana.

      Toisaalta, epäillä myös sopii kaikien puheiden todenperäisyyttä, koska niistä kullaan yleensä vain toisen ihmisen näkemys.

      En muutenkaan ymmärrä niiden eksien haukkumista, sillä nainen itse on kuitenkin oman seuransa mennyt valitsemaan, joten ei pitäisi silloin valittaa.

    • keittiöpsykologi

      Vie aikansa toipua erosta. Lienee normaalia että päättynyt suhde pyörii mielessä ja jos on ollut rakastunut ja sitten tullut iso pettymys, niin joutuu sitä purkamaan. Ei ehkä ole hyvä ensimmäisillä tapaamisilla "oksentaa" kaikkea pahaa oloaan mahdollisen uuden kumppanin niskaan.

      Vasta sitten, kun tuntuu, että molemmilla halu alkaa seurustelemaan ja sitä kautta kunnolla tutustumaan, voi olla järkevä jossain vaiheessa avautua pettymyksistään. Jos on sinut itsensä ja omien puutteidensa kanssa (joita kaikilla on riittävästi), pystyy myös oman osuutensa myöntämään ja kertomaan. Jokaisessa suhteessa on kaksi osapuolta.

      Joskus erosta on niin vähän aikaa, että uusi kumppani toimii vain "laastarina". Eli jos toinen kovin purkaa pettymystään ja puhuu exästään, niin häneltä ei ehkä kannata odottaa kovin vakavaa/pitkää suhdetta. Kyllä se ero täytyy ensin käsitellä, mutta hyvä olisi vaikka ystävien tai jopa ammatti-ihmisen kanssa kuin uuden kumppanin.

      • lifemocker

        se on kuule ihan normaalia puhua eletystä elämästä vaikka erosta olisi 10 vuotta


      • keittiöpsykologi
        lifemocker kirjoitti:

        se on kuule ihan normaalia puhua eletystä elämästä vaikka erosta olisi 10 vuotta

        Eletystä elämästä puhuminen on eri asia kuin piehtaroida aimpien suhteiden aiheuttamassa katkeruudessa. Luulen että aloittaja tarkoitti tätä.

        On sellaisia ihmisiä, jotka ei koskaan anna anteeksi vääryydeksi kokemaansa kohtelua (jos vaikka tulee jätetyksi). Tällaisen ihmisen uudella kumppanilla saattaa joskus ottaa päähän, kun vanhat, ikävät asiat nousevat aina keskusteluun.

        Tietysti puhutaan eletystä elämästä ja kerrotaan, miten on asioita kokenut, mitä on tapahtunut jne. Mutta jos tämä kertominen herättää kiukun ja ahdistuksen tunteita edelleen, niin se saattaa olla uudelle kumppanille raskasta.
        Joskus uusi kumppani joutuu seuraamaan, kun entinen pariskunta käy oikeustaistelua lasten huoltajuudesta. Se ei ole kaunista katseltavaa ja kuunneltavaa. Itsellä ei ole kokemusta mutta läheltä olen seurannut.


    • Uudessa suhteessa

      Aina mennyt elämä esiin tulee, ei sitä puheissa kannata salailla.

      Mutta on tietysti hyvä huomata että nyt rakennetaan jo uutta suhdetta ja siinä ne liiat ex-jutut ovat enemmän häiriöksi. Mieluummin kannattaa keskittyä kehumaan nykyistä kuin mollaamaan entistä.

    • 9+15

      Voi exist kertoo sen, että montako ollu ja mikä yleensä meny pielee, mutta sen verran täytyy sanoa, että kerran yks mun exä kommentoi jostain exästään "Se oli vaan semmonen hyvä pano" Tuo oli niin vitun oksettava tieto, että en olisi halunnut tietää. Eli exäni oli niin horo, että tykkäsi ainoastaan paneskella jotain muuta miestä ja vielä nautti siitä suuresti, vaikka se menneisyyttä olisi kuka helvetti haluaa tuommoista enää kuulla nykyisestä kumppanistaan.

    • yyt454444ttrr

      Elettyä elämää ei poiskaan saa. Jos puhutaan normaalisti niin ihan okei, mutta jos menee vertailun tai haikailun puolelle niin menkööt takaisin.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Hyvä että toimivat túolla tavalla, siitä tietää että ko. nainen ei ole vaivan arvoinen. Hän on kiinnittynyt menneisyyteensä ja arvioi myös nykyisyyttä sen kautta, kertoo että jokin kehitysaskel on jäänyt ottamatta henkisesti.

      Loogisesti se mitä tuossa kohdassa tehdään on kiittää treffeistä ja poistaa numero kännykästä.

    • Vanha aloitus, mutta vastataan nyt.

      Exät ovat osa elettyä elämää eikä mielestäni heistä ole tarpeen täysin vaieta. On ihan hyvä keskustella molempien suhdehistoriasta kunnioittaen tietenkin menneiden suhteiden yksityisyyttä, mutta mielestäni on tärkeää pystyä puhumaan esim siitä, että mitä on oppinut edellisistä suhteistaan tai jos toinen on vaikka kokenut väkivaltaa edellisessä suhteessaan. Väkisinkin keskustelun lomassa tulee ajoittain jotain exiin viittaavaa esiin eikä siitä tarvitse mielestäni tehdä sen suurempaa ongelmaa.

      Se on eri asia, jos toinen puhuu exästäån koko ajan. Jos toinen jatkuvasti tuo keskustelussa esiin, miten teki exän kanssa sitä ja tätä, tai miten exä aina sanoi niin ja näin, niin tuollainen herättää kyllä epäilyksen siitä, ettei toinen ole päässyt yli exästään ja kaipaa tätä edelleen. Jos tulee tunne, että exä on ikäänkuin kolmantena henkilönä suhteessa, niin silloin kannattaa arvioida, onko suhteella tulevaisuutta, jos toinen on vielä kovin kiinni menneessä.

      • Harvoimpa näin vanhoja aloituksia näkee, ja siitä tulee mieleen se kun oli vielä itse lisääntymis iässä. Mutta nyt kun me kaikki ollaan jo näin vanhoja, niin mun mielestä on hölmöö puhua mistään eksistä. Vaan keskittyä tähän päivään ja todella miettiä miten saadaan maailmaa paremmaksi tuleville sukupolville. Silleen niin kuin yleensä, kun ei kukaan meistä enää henkilökohtaisesti lisäänny. Se kuinka monta eksää teillä on ja se ettei mulla taas eksää tai muutakaan suhdetta ole ollut, niin se ei tässä konkurssissa vie suuntaan eikä toiseen.


      • JeroP kirjoitti:

        Harvoimpa näin vanhoja aloituksia näkee, ja siitä tulee mieleen se kun oli vielä itse lisääntymis iässä. Mutta nyt kun me kaikki ollaan jo näin vanhoja, niin mun mielestä on hölmöö puhua mistään eksistä. Vaan keskittyä tähän päivään ja todella miettiä miten saadaan maailmaa paremmaksi tuleville sukupolville. Silleen niin kuin yleensä, kun ei kukaan meistä enää henkilökohtaisesti lisäänny. Se kuinka monta eksää teillä on ja se ettei mulla taas eksää tai muutakaan suhdetta ole ollut, niin se ei tässä konkurssissa vie suuntaan eikä toiseen.

        Aina kannattaa keskittyä tähän päivään, mutta oppien menneisyydestä ja katsoen tulevaisuuteen.

        Kyllähän täällä vielä monikin saattaa lisääntyä. Omalta kohdaltani lapsiluku on jo täynnä, vaikken itseäni kyllä niin vanhaksi vielä miellä 😄 Mutta onhan täällä monenikäistä ja erilaisissa tilanteissa eläviä ihmisiä eli hyvinkin saattaa jollekin palstalaiselle tulla jälkikasvua.


    • Anonyymi

      hyvä nimi tuossakin komedia elokuvassa Tex Colorado.

    • Anonyymi

      Voi teitä. Kyllä minä ainakin kerroin tarinan kun edesmenneen puolison kanssa vähän hölmöiltiin. Myös naisyßtäväni on kertonut sekoiluistaan sen edesmenneen puolison kanssa.

      Toki on liene järkevää ettei vielä elossa olevista puolisoista puhuta, ellei ne liity jälkipolveen.

      >simiti<

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä en oo sanonu muuta kuin toinen sanoi että onpa hieno auto. Niin sanoin se on mun exän auto.

    • Anonyymi

      En lukenut kuin alotuksen ja sen pohjalta vastaan, että eikö se ole tietyllä tapaa hyvä, että kertovat aiemmista ikävistä jutuista mitä ovat kohdanneet. Filsuna miehenä osaat sitten jollakin tapaa ehkä myös ymmärtää, jos jotkut asiat alkuun voi tuntua haastavilta. Jos toinen sen sijaan tuntuu sulkevan kaiken pois, ehkä vähän jopa lakaisten maton alle (siis aiemmista suhteista) niin tommonen taktiikka kostautuu uusissakin suhteissa. Mutta tietty kohtuus kaikessa, ei kukaan paljoa papatusta existä jaksa kuunnella, eikä pidäkään jaksaa.

    • Anonyymi

      Eipä kuulosta fiksulta alkaa eksistä avautumaan toiseen tutustuessa. En tekisi itse niin. Ainiin, mut hetkinen, eihän mulla ole exiä :D
      N

    • Anonyymi

      Yli mustasukkaiset ihmiset ei kestä eksä juttuja,eikä narskut. Muut kuuntelee ihan toisen menneisyyttä ymmärtääkseen,empaattisia kun ovat.💩

    • Anonyymi

      Koska oot vain laastari "hoito"
      Et oo ns potentiaalinen ja kilpailtava alffauros
      Jonka lähistöllä exät unohtuu silmänräpäyksessä..
      Sä oot se lääke siihen ettei osata korjata haavoja yksin
      tai elää eteenpäin. Tai sä et beetana riitä muuhun.
      C tyyppi on jotka jää sinne vaihtoaitioon kaveri statukselle jotka ei käy edes laastariksi .

    • Anonyymi

      Luetaan usein vaimoni kanssa hänen kännykällään sensuroimatonta naistenhuonetta ja kuule kyllä siellä haukutaan nyksiäänkin yhtälailla. "Mieheni sitä, mieheni tätä ja ero ei ole vaihtoehto" yms shaibaa joka teksti.

    • Anonyymi

      Itse kuuntelen suurella mielenkiinnolla. Kyselen ja olen utelias . Se kertoo paljon toisesta ja ja on muutenkin viihdyttävää.✌ puhukaa eksistänne ja oppikaa!💩

    • Anonyymi

      Mun kokemukseni mukaan tuo on miesten tapa toimia. Noin yleisellä tasolla eksistä puhuminen, ilman että siihen on mitään järkevää itse keskusteluun liittyvää syytä, kertoo siitä, että sen eron käsittely on vielä kesken. Tietysti eksään ja menneeseen liittoon liittyvistä asioista on mahdollist puhua myös silloin, jos ne on jo käsitelty, mutta silloin ne eivät putkahtele keskusteluihin tyhjästä ja keskustelun tyyli ei ole tuollainen aloituksessa kuvailtu terapiasessio.

      • Anonyymi

        "Minä meen eteenpäin elämässä ja olen unohtanut kaikki exät heti seuraavana päivänä kun olen eronnut." Tuokaan asenne ei tosin ole terve lähtökohta. Jos asiat vain unohtaa, niin menneistä virheistä ei ole silloin opittu mitään. Kukaan kun ei ole täysin syytön liittonsa ongelmiin. Lisäksi tuo kertoo siitä, että se eksä ja se parisuhde ei ole merkinnyt yhtään mitään, eikä siinä ole ollut sen kummempi tunteita pelissä, jos sen voi noin vain "heti seuraavana päivänä" unohtaa.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Eksät on osa sinua ja sinun elettyä elämää. Eksät on tehneet sinut siksi,mitä tämäpäivänä olet. Kaikki eletty elämä on. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää toisen elämänhistorian oppikoulun ja kiinnostunut kuulemaan sen. Se on kypsyyttä se. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Eksät on osa sinua ja sinun elettyä elämää. Eksät on tehneet sinut siksi,mitä tämäpäivänä olet. Kaikki eletty elämä on. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää toisen elämänhistorian oppikoulun ja kiinnostunut kuulemaan sen. Se on kypsyyttä se. 💩

        Ainakaan itse en yhtäkään eksää takaisin ottaisi,mutta olen kiitollinen ajasta niin hyvässä kun pahassakin,sillä oppia ikä kaikki. Miksi sitä pitäisi piilotella. Ei ole tarvis jos on peli selvä. Piilottelijoilla lienee jotain salailtavaa? Eikäs vain näinpäin?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Eksät on osa sinua ja sinun elettyä elämää. Eksät on tehneet sinut siksi,mitä tämäpäivänä olet. Kaikki eletty elämä on. Jokainen järkevä ihminen ymmärtää toisen elämänhistorian oppikoulun ja kiinnostunut kuulemaan sen. Se on kypsyyttä se. 💩

        Höpöhöpö itsellesi. Kukaan normaali ihminen, joka on käsitellyt eronsa, ei ala tyhjästä jauhaa mitään eksän mustamaalaamisjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö itsellesi. Kukaan normaali ihminen, joka on käsitellyt eronsa, ei ala tyhjästä jauhaa mitään eksän mustamaalaamisjuttuja.

        Ei niin pelkästään niitä,eksästä voi sanoa myös hyviä asioita. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin pelkästään niitä,eksästä voi sanoa myös hyviä asioita. 💩

        Ei niitäkään ole tarpeen täysin tyhjästä alkaa laukomaan, eikä normaali ihminen toimi niin. Ihminen ei ylipäänsä ikinä sano asioita syyttä suotta ja eksä on kovasti mielessä, hyvässä tai pahassa, niin jotain on vielä käsittelemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitäkään ole tarpeen täysin tyhjästä alkaa laukomaan, eikä normaali ihminen toimi niin. Ihminen ei ylipäänsä ikinä sano asioita syyttä suotta ja eksä on kovasti mielessä, hyvässä tai pahassa, niin jotain on vielä käsittelemättä.

        Sinulla lienee jotain käsittelemättä jos eksä jutut noin kovin ottaa tunteisiin. Niistä voi kertoa ihan samaan tyyliin kuin vaikka sairastetusta tuhkarokosta.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lienee jotain käsittelemättä jos eksä jutut noin kovin ottaa tunteisiin. Niistä voi kertoa ihan samaan tyyliin kuin vaikka sairastetusta tuhkarokosta.💩

        Ja voi olla niinkin että kertoja tahtoo varmistella ettet sinä ole samanlainen. Turvatakseen itseään. Ottaa selvää miten reagoit. Komppaatko vai oletko nyreissäs,itsekäs,kenties mustasukkainen. Järkevää ja hyvähyvä. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi olla niinkin että kertoja tahtoo varmistella ettet sinä ole samanlainen. Turvatakseen itseään. Ottaa selvää miten reagoit. Komppaatko vai oletko nyreissäs,itsekäs,kenties mustasukkainen. Järkevää ja hyvähyvä. 💩

        Jos toinen on heti alkumetreillä mustis jostai toisen menneisyydestä,mistä kyseinen ihminen rakentuu niin sanon että juokse ja lujaa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lienee jotain käsittelemättä jos eksä jutut noin kovin ottaa tunteisiin. Niistä voi kertoa ihan samaan tyyliin kuin vaikka sairastetusta tuhkarokosta.💩

        Missä olen sanonut, että ottisivat tunteisiin? Vaikuttaa, että ovat sinulel kovinkin arka paikka, kun luet jaa kivittelet ihan omiasi. Normaali ihminen, joka on asiansa käsitellyt, ei ota tätä noin henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen on heti alkumetreillä mustis jostai toisen menneisyydestä,mistä kyseinen ihminen rakentuu niin sanon että juokse ja lujaa💩

        Mä en oikein osaa lainkaan oll mustasukkainen. Se on mulla varsin vieras tunne. Jos toisella on kovasti tarve aiempaa parisuhdettaan käsitellä, niin siitä vaan. Voihan niitä keskusteluja käydä kaveripohjalta sitten. Omia tunteitaan sellaiseen ei kannata edes aloittaa investoimaan.


    • Anonyymi

      Eksä voi olls tulevsiduutta.

      jooh mutta hassu tuo juttuni teki haavelijan nimestä Haaman, kuin Batman supersankari

    • Olen ollut sinkkuna verrattain vähän aikaa. En kyllä ymmärrä miksi uudelle kumppanille pitää puhua eksästä. Ystävän kanssa voi tällaisesta puhua, jos on tarvetta käsitellä jotain. Siinähän on muuten automaattinen vertaustilanne päällä. Jos itse haluaisin jotain kuulla, niin kysyisin ja uusi kumppani voisi itse päättää vastaako.

      • Anonyymi

        Ei kai tarvii,mutta jos toinen haluu. Minä ainakin haluan. Se on kuin rahaa pankkiin laittaisi. Katkeruus ja mustasukkaisuus estää olemasta rehellinen menneisyydestään. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tarvii,mutta jos toinen haluu. Minä ainakin haluan. Se on kuin rahaa pankkiin laittaisi. Katkeruus ja mustasukkaisuus estää olemasta rehellinen menneisyydestään. 💩

        Tai toisen menneisyydestä. Sellainen kumppani vaihtoon heti.💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tarvii,mutta jos toinen haluu. Minä ainakin haluan. Se on kuin rahaa pankkiin laittaisi. Katkeruus ja mustasukkaisuus estää olemasta rehellinen menneisyydestään. 💩

        Kato kakkis, moi! :)

        Joo, ymmärrän. Tarkoitinkin, että molempien pitää haluta keskustella asiasta. Ei toista voi väkisin avata keskustelemaan, jos hän ei halua ja toisinpäin. Sit jos toinen ei halua puhua mitään menneisyydestään ja itse haluaa, niin voi miettiä onko oikean tyypin kanssa. Tässä ap ei halua puhua eksästä ja mun mielestä sitä pitää kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kato kakkis, moi! :)

        Joo, ymmärrän. Tarkoitinkin, että molempien pitää haluta keskustella asiasta. Ei toista voi väkisin avata keskustelemaan, jos hän ei halua ja toisinpäin. Sit jos toinen ei halua puhua mitään menneisyydestään ja itse haluaa, niin voi miettiä onko oikean tyypin kanssa. Tässä ap ei halua puhua eksästä ja mun mielestä sitä pitää kunnioittaa.

        Juuri näin ,jos toinen on estynyt keskustelemaan menneisyydestään,eksistään,siitä mistä rakentuu.ja toinen on valmis ja rakentavassa mielessä kiinnostunut,niin silloin he ovat väärät toisilleen. 💩


    • Anonyymi

      ajattelin että tuo juttu joks tekee hassuja nimiä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3778
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2691
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      2017
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1741
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      56
      1192
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1137
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1036
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      966
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      945
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      904
    Aihe