http://keskustelu.suomi24.fi/node/8572090#comment-40927925
Sopii vilkaista. Tuolta v.2009 löytyy eri ketjuista monia evoväittämiä jotka evokit ovat nyttemmin itsekin jo hyljänneet.
Ihan naurattaa.
Ihania keskusteluja vuosia sitten.
4
59
Vastaukset
Historia tosiaan huvittaa. Mytomaanimultinikkimme toistaa omia moneenkertaan teilattuja argumenttejaan ja valeitaan.
Ja tässäkin avauksen takana tuntuisi olevan mytomaanimultinikkimme itse.- tieteenharrastaja
Taitaa olla nikinvaihto valmisteilla. Kohta voikin jyr ilmoittaa lähtevänsä kolmen kuukauden riemulomalle Hawaijille ja eroavansa ikiajoiksi palstalta.
Kerroppa joitain väittämiä, mitä olemme hylänneet? Löysin itsenikin muutamista kommenteista, toki silloin olin satunnainen kirjoittelija.
- myrkyIIinen
Kerrohan saman tien millaista sukua tamaani on marsulle, kun niin ketterästi osaat rinnastaa ne tuossa linkkisi aloituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3221610Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361561Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281539Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73973
- 58944
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644