Viimeinen päivä kun jokereita

Entinen jokeriFAN

Kannatan en seuraa sitten yhtään jokeripelejä koska jokerit menevät khl:ään.He tekivät väärän päätöksen näät sitten harkimo että mitä tuli tehtyä.Enkä kato yhtään jokerivideoita ei jokeripaitoja kaikki menevät nyt heti roskiin.Voisi varmaan jokereiden sijasta ottaa ässät tai ifk jota olen koko elämäni vihannut mutta en ehkä enään.Olen kannattaut jokereita jo 8 vuotiaasta ja nyt olen 34v.26 vuotta olen seurannut jokereita ja meinaa tulla aina itku kun kuuntelen jokereidenmaalibiisiä tai otteluita tai kun muistelen kun olin kattomassa ensimmäistä jokeripeliä lupasin jo sillon että kannustan jokereita viimeiseen päivään saakka mutta ei enää koskaa.Hyvästi jokerit.

21

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mniin

      Muakaan ei vois vähempää kiinnostaa joku ex neukkujen KHL.

    • Dazvidaniya

      Slobo Hjokerit... hjuva hjuva tavarits Hjallis..

    • kahta en vaihda...

      On faneja......ja faneja.

    • reviryssäperse

      kauee vuodatus. Sanosisit va tervemenoo venäjälle.

      paskasakki.

    • Gämräät

      Jokereiden maalibiisiä ei paljon tulevalla kuulla...

    • Jokerifani since 1974

      Huh huh mikä trolli. 34v eikä osaa vielä edes kirjoittaa.
      Me ei kaltaisiasi "faneja" tarvita joten hyvää loppuelämää sulle, luuseri.

    • Jergus10

      JOKERIT vuodesta 1990...ja loppua ei näy:) Jokainen saa olla, mitä mieltä tahtoo, mut KHL on ainoa oikea keino laajentua. Tääl ei ole JOKEREIDEN lisäx ku IFK, joka herättää enää mitään tunteita. Ei tule ikävä näitä ilveksiä ja saipoja...sori muutamat kaverit....

      • luglkj

        Mitä tunteita joku KHL sitte kenessäkään herättää edes Venäjällä?
        Ketä se kiinnostaa? mikä on jonku KHL:n suosio NHL:ään verrattuna.


    • ncnnn

      Jääkiekko ei ole bisnestä..

    • josapappa1773

      MÄ EN VOI SIETÄÄ HJALLISTA. RUUTUA TAI KOKO ORGANISAATIOTA.
      MUN LEMPIJOUKKUEET ON TAPPARA.KÄRPÄT.LUKKO.HIFK JA TPS

      • mzeeni

        Ja sen kyllä huomaa....


    • josapappa1773

      EN OLE JOKERI-FANI...OLIN AIKOINAAN JA DIGGASIN MUTTA NYT TUNTUU ET DIGGAAN TEPSIÄ.HIFKIÄ.TAPPARAA.LUKKOA.KÄRPPIÄ,.ÄSSIÄ. ILVESTÄ JA JYPPIÄ

    • Pelleily seis!

      Se on erittäin hyvä että tästä suomikiekon mätäpaiseesta päästään eroon. Idästä löytyy heidän henkinen kotimaansa, siellä pysykööt.

      • Jokerihh

        Tämä "mätäpaise" on muuten kasvattanut eniten NHL-varauksen omaavia suomalaispelaajia, etunenässä suomikiekon kaksi suurinta, Jari Kurri ja Teemu Selänne. Tehkää jullit perässä jos nyt trollaukseltanne ehditte.


      • Minä-Me-Taleban
        Jokerihh kirjoitti:

        Tämä "mätäpaise" on muuten kasvattanut eniten NHL-varauksen omaavia suomalaispelaajia, etunenässä suomikiekon kaksi suurinta, Jari Kurri ja Teemu Selänne. Tehkää jullit perässä jos nyt trollaukseltanne ehditte.

        ...ja nyt siellä kasvatetaan sellaisia suuruuksia kuin Pirkko-Kyykky Ruutu ja Taleban Bin-Amur!


      • Tsahe
        Minä-Me-Taleban kirjoitti:

        ...ja nyt siellä kasvatetaan sellaisia suuruuksia kuin Pirkko-Kyykky Ruutu ja Taleban Bin-Amur!

        Jokerit ei ole kasvattanut kumpaakaan näistä, vanhoja hifkin miehiä molemmat. Teuvo Teräväinen on merkittävin tämän hetken omista nuorista kundeista, tosin liittyi seuraan muistaakseni vasta C-junnuissa. Viime kesänä Jokereista varattiin NHL:ään kaksi pelaajaa, sitä edellisenä neljä. Yhteensä Jokereista on varattu 46 pelaajaa, enemmän kuin miltään muulta suomalaisseuralta.


      • Pelleily seis!
        Jokerihh kirjoitti:

        Tämä "mätäpaise" on muuten kasvattanut eniten NHL-varauksen omaavia suomalaispelaajia, etunenässä suomikiekon kaksi suurinta, Jari Kurri ja Teemu Selänne. Tehkää jullit perässä jos nyt trollaukseltanne ehditte.

        Kurri ja Selänne eivät ole läheskään suomikiekon suurimpia, ja Selänne ei edes mikään narrikasvatti. Mutta siitä ei tässä ole kyse - parivaljakon H&K kähminnät ja kotiinpäinvedot ovat aiheuttaneet käsittämätöntä tuhoa suomikiekolle. Koko homma on mennyt - sananmukaisesti - pelleilyksi.


      • Pelleily seis!
        Tsahe kirjoitti:

        Jokerit ei ole kasvattanut kumpaakaan näistä, vanhoja hifkin miehiä molemmat. Teuvo Teräväinen on merkittävin tämän hetken omista nuorista kundeista, tosin liittyi seuraan muistaakseni vasta C-junnuissa. Viime kesänä Jokereista varattiin NHL:ään kaksi pelaajaa, sitä edellisenä neljä. Yhteensä Jokereista on varattu 46 pelaajaa, enemmän kuin miltään muulta suomalaisseuralta.

        Jarkko Ruutu ja Semir Ben-Amor ovat tosiaan lähtöisin IFK:n junnuista. Teuvo Teräväinen on Helsingin Kojoottien kasvatteja. Mutta nämä ovat vain pelaajia jotka pyrkivät eteenpäin urallaan ja/tai ansaitsemaan palkkansa. Syöpä on pesiytynyt jonnekin ylemmäs, ei pelaajiin. Miltä tasolta asti käsky tappaa Ville Peltonen oli lähtöisin?


      • tuskinpa....
        Pelleily seis! kirjoitti:

        Jarkko Ruutu ja Semir Ben-Amor ovat tosiaan lähtöisin IFK:n junnuista. Teuvo Teräväinen on Helsingin Kojoottien kasvatteja. Mutta nämä ovat vain pelaajia jotka pyrkivät eteenpäin urallaan ja/tai ansaitsemaan palkkansa. Syöpä on pesiytynyt jonnekin ylemmäs, ei pelaajiin. Miltä tasolta asti käsky tappaa Ville Peltonen oli lähtöisin?

        "Miltä tasolta asti käsky tappaa Ville Peltonen oli lähtöisin?"

        Kysy Peltoselta. Jos Ville Peltosessa on vähääkään miestä, hän sen joskus kertoo.


      • Pelleily seis!
        tuskinpa.... kirjoitti:

        "Miltä tasolta asti käsky tappaa Ville Peltonen oli lähtöisin?"

        Kysy Peltoselta. Jos Ville Peltosessa on vähääkään miestä, hän sen joskus kertoo.

        Mistä Ville sen tietäisi? Vaihtoehdot: suihinottaja & polakki -kaksikko, nahkapää, vai peräti leuaton, ihmispepun neuvosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe