Kirjoittelin tänään tänne rintojensuurennuksesta nyt jo 3 krta!!!! mutta koko viestiketju on näköjään hävinnyt sivustoilta?!?! Mikä ihme? no en luovu...
Itse kävin kaksi päivää sitten Lääkäri Klinikka Esteticissä konsultaatiossa ja päädyin ottamaan Natrell implantit. Lääkäri suositteli mulle Cereform implantit, jotka saa elokuussa normaalia halvempaan hintaan (3200).
Hyvät ihmiset, kertokaa minulle kokemuksia mikä ero on Natrell jaj Cereform implanteila? Kannattaako maksaa 4600 "paremmasta" Natrell laadusta vai onko Cereform yhtä hyvä?
Olen lukenut juttuja täältä ja Clilnic Esteticstä oli positiivista palautetta täällä, mutta nyt kaikki hävinnyt, Miksi?
Lääkäriklinikka Estetic/rintojen suurennus
34
2276
Vastaukset
- kaunokainen3
Siis lääkärinä ollut Heikki Penttilä .
- ----
Kilpailija pyytää poistoa ylläpidolta.
- Kesää kohti !
Ihmettelen suuresti miten täysin asialliset kommentit koskien rintojensuurennusta Lääkäriklinilka Estetic:illä ! Itselleni laitettiin Cereform -merkkiset implantit muutama viikko sitten, ja olen todella tyytyväinen niin kirurgiin , klinikan ystävälliseen ja palvelualttiiseen henkilökuntaan ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä upeisiin rintoihini ! Ja hintakin oli vain 3200e ! Tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin samana päivänä kotiin !
Ja vastauksena Sinulle kaunokainen3 , itse en haluaisi maksaa 4600e vain eri merkkisistä implanteista ! Koska Cereformit ovat kuitenkin laadukkaat ja hyvät implantit ! Mielummin maksan 3200e ja lähden vaikka matkalle, kuin tuhlaan 4600e !
Mutta itse tietysti valitset miten rahasi käytät ! Siitä vaan, jos ei ole rahasta pulaa !
Kumpaan tahansa merkkiin päädytkin, Penttilä tekee Sinulle kauniit rinnat !- Jotain rajaa
Ei tule mieleen yhtään terveydenhoitoalan ammattilaista, joka suostuisi rintojen suurennusleikkaukseen puudutuksessa, eikä nukutuksessa.
- cosmo2
Jotain rajaa kirjoitti:
Ei tule mieleen yhtään terveydenhoitoalan ammattilaista, joka suostuisi rintojen suurennusleikkaukseen puudutuksessa, eikä nukutuksessa.
No nyt ei olekaan kyse muiden terveydenhoitoalan ammattilaisista vaan plastiikkakirurgiasta . Esteticissa kyllä molemmat tavat käytössä . Mutta Penttilä on ainoa plastikko Suomessa ja Ruotsissakin joka osaa laittaa rinnat paikkallispuuduksessa. olen todellakin ottanut asiasta selvää. Rinnat laitettu eilen. Mentorit . Kunto oli aivan super hyvä. Tälläkin hetkellä tunnen vain painontunnetta . Rinnat ovat symmetriset, toki turvotustakin on. Klinikalta sain rintaliivit mukaan joita tulen pitämään 3 viikkoa. Joten helpolla pääset! Suosittelen! Harmittaa että olen lykännyt tata turhaan pitkään.
- uudetrinnat
Minulle tehtiin Esteticillä rintojensuurennus viime viikolla Cereformilla, ja olen todella tyytyväinen uusiin rintoihini. Suosittelen ehdottomasti tätä klinikkaa. Kirurgi teki mahtavaa työtä!
- zanniina1
uudetrinnat: voitko kertoa leikkauksen kulusta tarkemmin? Minkä lääkityksen sait ennen, miten salissa meni, miltä puudutukset tuntuivat ym. Itse suunnittelen leikkausta ja kiinnostaisi kovasti tietää (: !
- tack&hej
Ja Laatukirurgian ei tarvitse tulla spämmillään taas pilaamaan ketjua kiitos !
- kaisa3101
Rintojen suurennus ilman leikkausta - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
- uudetrinnat
Hei, sain ennen leikkausta diapam pillerin, eli rauhoittavaa ja oman huoneen. Sen jälkeen piirsi lääkäri kynällä rintoihin, ja käveltiin leikkaussalille. Siellä sain antibiootteja ja panadolia tipiuksen kautta ja laittoivat paikallispuudutusta varmaan 8 ruiskua. Se ei todellakaan ollut niin epämukavaa kuten olin odottanut. Leikkauksen aikana kysyi kirurgi ja hoitaja aina välillä kuinka voin, ja jos sattuu. Lisäpuudutusta sain muistaaksini kolme piikkiä. Kipu ei ollut niin paha, mutta sanoin heti kun siltä tuntui. Itse asiassa taskujen leikkaaminen/avaaminen ei tuntunut, mutta implanttien laitto taskuihin oli kyllä epämielyttävää. Ei aiheuttanut kuitenkaan sietämätöntä kipua. Kun leikkaus oli ohi makasin vähän aikaa leikkauspöydällä ja laittoivat leikkausrintaliivin. Kävelin itse lepohuoneeseen ja siellä makasin sängyssä noin kolme tuntia. Kipua ei ollut ollenkaan leikkauspäivänä, mutta raskas painontunne rintäkehässä. Autolla kotiin illalla (mieheni oli mukana koko päivän, ja odotti lepohuoneessa leikkauksen aikana). Hyvin meni sekin vaikka ajomatkaa 400 km... Kolme päivää söin antibiotteja, buranaa ja panadolia. Sain myös panacodia reseptillä, mutta sitä en tarvinnut. Sen jälkeen en ole syönyt kipulääkkeitä. Tarvitsin mieheltäni apua aamuisin ensimmäisen viikon. En päässyt itse sängystä ylös, tai en uskaltanut yrittää kunnolla... Tarvitisn myös apua suihkussa ja pukeutumisessa. Palasin toimistotöihin jo seuraavana päivänä ja työkaverit ovat tietämättömiä leikkauksestani. Ainut joka tietää leikkauksesta on mieheni. Kerroin muille että minulla on selkäkipuja... Ja pidän vielä isot, löysät vaatteet päällä. Oloni nyt kun kaksi viikkoa on kulunut on aivan mahtavaa. Turvotusta ei enää ole, ja elän kuten aikaisemmin paitsi salitreenit ja juoksulenkit jotka olen jättänyt toistaiseksi pois. Myönteinen asenne ja auttavainen mies on tarkoittanut minulle paljon. :)
- kaunokainen3
No niin, leikkaus nyt takana! Meni paljon kivuttomammin, kuin osasin edes uneksia! Leikkaus tehtiin siis paikallispuudutuksessa tänä aamuna. Puudutus hieman sattui , mutta sen jälkeen ei mitään kipuja! Nyt tuntuu vain painetta rinnoissa, mutta ei kipua. Nyt lepäilen täällä potilashuoneessa, ja pikkuhiljaa valmistaudun kotiinlähtöön! Enkä voi uskoa että NYT minulla on rinnat! Kiitos kirurgille, ja koko Lääkäriklinikka Esteticin tiimille hyvästä hoidosta!
- kaunokainen3
Ja lisäys edelliseen, minulle laitettiin Mentorit, eli tilaavat impantin asiakkaan toiveen mukaan. Hintaa hieman enemmän kuin esim. Cereforeilla, mutta halusin ehdottomasti Mentorit!
- Vsecret
Kävin 30.8 Ottamassa itselleni Natrellen 280 cc implantit paikallispuudutuksessa.Koko toimenpide sujui loistavasti alusta loppuun,henkilökunta aivan ihana ja Heikki kyllä luokkaansa paras.Sain täydelliset rinnat anatomisilla proteeseilla,rintalihaksen päälle/alle.Koko toimenpide kesti n.2 h valmisteluineen.Vaikka leikkaus paikallispuudutuksessa kuulostaakin hurjalta,niin se on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin nukutuksessa.Leikkauksen jälkeen ei ollut minkäänlaista kipua,muutamaa pistoa ja paineen tunnetta lukuunottamatta.Viikon verran rinnoissa oli totuttelemista,nyt en edes tunne että implantit ovat siellä.Kuukauden päästä konsultaatio,niin katsotaan miten arvet paranevat,mutta tähän menneessä en voisin tyytyväisempi olla.Ja ihan tiedoksi kaikille sanon oman entisen skeptisyyden nojalla,että ulkomaille asti ei tarvitse mennä saadakseen täydellisen rintavarustuksen ;)
- Ei vaikutusta
Puudutus tai nukutus ei vaikuta jälkikipuihin. Siihen vaikuttaa vain leikkaus ja ihmisen oma kipukynnys.
- totuus on että
Ei vaikutusta kirjoitti:
Puudutus tai nukutus ei vaikuta jälkikipuihin. Siihen vaikuttaa vain leikkaus ja ihmisen oma kipukynnys.
Puudutus turvottaa kudoksia epätasaisesti ja suurentaa epäsymmetrisen lopputuloksen riskiä
- Vsecret
totuus on että kirjoitti:
Puudutus turvottaa kudoksia epätasaisesti ja suurentaa epäsymmetrisen lopputuloksen riskiä
kolme kuukautta kulunut leikkauksesta ja rintani ovat tosi hyvät ja kauniit. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja suosittelen kaikille paikallispuudutusta.
- pinkeri
Sen verran lisäisin, että KC-Clinik ja Heikki Kupi tekee myös Tampereella toimenpiteitä paikallispuudutuksessa. Itsellä aika varattuna kohotukseen ja samalla laitetaan implantit, valitsin paikallispuudutuksen.
- hölmöyttä
Paikallispuudutus on kirurgin keino vetää hintaa alas omasta katteestaan tinkimättä. Asiakas kärsii. Kupin koko liikeidea perustuu puudutukseen ja sen markkinointiin autuaaksi tekevänä.
- ei suskia
no pitikö sunkin ,susanna, tänne tulla, hävettää , aikuinen nainen!!! pysyy hoitollassasi...nyt puhutaan esteticista :-)
- älykästä
hölmöyttä kirjoitti:
Paikallispuudutus on kirurgin keino vetää hintaa alas omasta katteestaan tinkimättä. Asiakas kärsii. Kupin koko liikeidea perustuu puudutukseen ja sen markkinointiin autuaaksi tekevänä.
miten asikas kärsii?
1. anestesian riskki 0%
2. ei pahoinvointia
3.ei kipua
4. pääset kotiin 3h päästä
5 ainakin 2000€ säästöä
kerooo
- Aikuinen Nainen
Tuo paikallispuudutus on modernimpi juttu. Elimistö kärsii paljon vähemmän mitä nukutuksessa ja muutenkin pääsee jatkaa normaalia elämää nopeammin.
Olen seurannut parin kaverin toipumisia rintaleikkauksista ja jos itse ottaisin rintaimplantteja niin ehdottomasti paikallispuudutuksessa!- Turvallisuutta
Enpä väittäisi miksikään moderniksi. Implanttien laitto puudutuksessa on vain kilpailukeino jolla saadaan leikkauksen hinta halvemmaksi jotta suomalaiset lääkärit pärjaa virolaisille lääkäreille.
Kyllä potilaan kannalta nukutus on helpompi. Leikkaussalissa on hetkessä taju poissa ja sitten ollankin jo heräämössä. Nukutuksen sivuvaikutukset, mm. pahoinvointi, voidaan välttää nykyisin ennakkolääkityksellä. Jos haluaa, niin nukutuksen jälkeenkin voidaan kotiuttaa melkein yhtä nopeasti kuin puudutuksestakin. Tehdäänhän runsaasti päiväkirurgisia operaatioita myös nukutuksessa ja potilas pääsee muutaman tunnin päästä kotiin. Mutta kyllä minä katson jo oman turvallisuuteni vuoksi paremmaksi vaihtoehdoksi olla sairaalassa yön yli ammattilaisten seurannassa. Siinä on melkoinen show pystyssä jos nopeasti kotiutettu implanttipotilas alkaakin vuotaa pahasti verta kotona kun puudutusaineen ehkäisevä vaikutus loppuu. - syystä
Turvallisuutta kirjoitti:
Enpä väittäisi miksikään moderniksi. Implanttien laitto puudutuksessa on vain kilpailukeino jolla saadaan leikkauksen hinta halvemmaksi jotta suomalaiset lääkärit pärjaa virolaisille lääkäreille.
Kyllä potilaan kannalta nukutus on helpompi. Leikkaussalissa on hetkessä taju poissa ja sitten ollankin jo heräämössä. Nukutuksen sivuvaikutukset, mm. pahoinvointi, voidaan välttää nykyisin ennakkolääkityksellä. Jos haluaa, niin nukutuksen jälkeenkin voidaan kotiuttaa melkein yhtä nopeasti kuin puudutuksestakin. Tehdäänhän runsaasti päiväkirurgisia operaatioita myös nukutuksessa ja potilas pääsee muutaman tunnin päästä kotiin. Mutta kyllä minä katson jo oman turvallisuuteni vuoksi paremmaksi vaihtoehdoksi olla sairaalassa yön yli ammattilaisten seurannassa. Siinä on melkoinen show pystyssä jos nopeasti kotiutettu implanttipotilas alkaakin vuotaa pahasti verta kotona kun puudutusaineen ehkäisevä vaikutus loppuu.Kudokset turpoavat epätasaisesti puudutusaineen vaikutuksesta ja tällöin lopputuloksesta voi tulla helpommin epäsymmetrinen. Muunmuassa tästä syystä suositaan nenäleikkausta nukutuksessa
- paikkallispuudutus
syystä kirjoitti:
Kudokset turpoavat epätasaisesti puudutusaineen vaikutuksesta ja tällöin lopputuloksesta voi tulla helpommin epäsymmetrinen. Muunmuassa tästä syystä suositaan nenäleikkausta nukutuksessa
Tero, (turvallisuutta) Oletko edes lääkäri? Juuri sen takia pitäsi olla kokemusta ja osaamista ehkä koulutustakin. Eikä kultarahaksipoikijen vastalaitettu paikka . Paikkallispuudusta kaytetään Kc klinikkalla, Tamperella ja Lääkäriklinikka Estetikilla Helsingissä . Molemmat kirurgit ovat Hekkejä ja osaavat hommansa hyvin. Molemmissa paikoissa nukutuskin mahdollista. Nukutus maksaa noin 1000 euroa enemmän.
- puudutus
paikkallispuudutus kirjoitti:
Tero, (turvallisuutta) Oletko edes lääkäri? Juuri sen takia pitäsi olla kokemusta ja osaamista ehkä koulutustakin. Eikä kultarahaksipoikijen vastalaitettu paikka . Paikkallispuudusta kaytetään Kc klinikkalla, Tamperella ja Lääkäriklinikka Estetikilla Helsingissä . Molemmat kirurgit ovat Hekkejä ja osaavat hommansa hyvin. Molemmissa paikoissa nukutuskin mahdollista. Nukutus maksaa noin 1000 euroa enemmän.
Kyllä muuallakin tehdään puudutuksessa toimenpiteitä
- Osaamista
Osaavissa käsissä kaikki vaihtoehdot hyviä. Ja nykyään puudutus yhdistetään myös nukutukseen, mikä helpottaa toimenpidettä, nukutusta ja toipumista.
- onnellinen23
Minulle on tehty rintojen suurennusleikkaus Esteticissa 2 kk sitten ja olen erittäin onnellinen, että menin siihen! Leikkaus onnistui loistavasti, rinnat näyttävät luonnollisilta ja mikä parasta - minulla vihdoinkin on rinnat ja tunnen vasta leikkauksen jälkeen olevani omassa kropassani. Kunto oli hyvä,painontunnetta leikkauksen jälkeen 3 pvä . Rinnat ovat symmetriset, C kuppi. Leikkaus on muuttanut elämääni parempaan suuntaan, koska olen vihdoinkin itsevarma.
- Kyselijä
Mitenkä tuolla Eteticissä hoidettiin maksut? Eli etukäteen varmaan tehtiin mammografiat sun muut kokeet (?), niin pitikö tässä välissä hoitaa jo jotain maksuja? Entä onko joku käyttänyt tätä heidän mahdollisuuttaan maksaa osissa?
En nyt ole aloittaja, mutta olis kiva jos joku yllä kirjoittaneista vois kertoa vähän tästä puolesta...:)
Entä mitenkä tuolla hoidetaan takuu? Kuuluuko se aina "pakettiin", vai täytyykö maksaa erikseen?- vaihtakaa foorumia
Kannattaa siirtyä silikonit.info sivustolle. Täältä odotettavissa vain pääasiassa epäasiallista länkytystä. Siellä on paljon Clinic Esteticissä käyneitä.
- no ehkä ei
vaihtakaa foorumia kirjoitti:
Kannattaa siirtyä silikonit.info sivustolle. Täältä odotettavissa vain pääasiassa epäasiallista länkytystä. Siellä on paljon Clinic Esteticissä käyneitä.
KC klinikka ylläpitää silikonit.fi sivustoa. Kaikki palaute koskee myös KC klinikkaa
- puudutus yleistyy?
Näköjään suomalaislääkärit lähteneet pakosta hintakilpailuun virolaisia vastaan ja siksi puudutus tekee tuloaan..? Ei tarvita nukutuslääkäriä eikä yöpaikkaa sairalasta..No, kuka uskaltaa niin oma on asiansa. Vaatiihan se enemmän potilaalta kuin olla "kanttu vei" koko operaation ajan. Ihmeen vähän ilmeisesti komplikaatiota kuitenkin tullut näissä puudutuksissa, kai lääkärit osaavat asiansa/tietävät?
- Kisu2222
mulle tehdään augmentaatio elokuussa ja juuri nimenomaan puudutuksessa. omasta halustani. nopeampi toipuminen.
- Jännittää
Hei, olen menossa pian rintaleikkaukseen ja jännittää kovasti.
Onko teille jo leikatuille tullut näin jälkeenpäin mitään ongelmia leikkauksesta? Olisiko ehdotuksia myös mistä saisi hyvät liivit leikkauksen jälkeen ja tarviiko sellaista "tukiremmiä"? - lollero2
Minulle tehtiin rintojensuurennus vuonna 2010 Tiina Jylhän Look klinikan kautta virossa. Kumpaankin laitettiin 350cc lisää. Olen tosi tyytyväinen boobseihini :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802