Nyt riittaa!
Mika avuksi noidannuoleen? Perjantaina iski oikealle puolelle ristiselkaa pepun ylapuolelle. Neljatta paivaa olen neljan seinan sisalla. Olo on jo paljon parempi kuin alussa, istuminen ei enaa satu vaan oikeastaan helpottaa olemista. Kaveleminenkin onnistuu, mutta alaselka on edelleen jaykka ja kuin krampissa, nyt jo koko ristiselka eika vain oikea puoli. Kuljen etukenossa. Aamulla kaikki oli viela hyvin, mutta paivan mittaan taas pahenee. Yritan olla mahdollisimman paljon jalkeilla ja mahdollisan suorassa mutta selkalihakset alkavat vasya ja sarkea. Valilla tietysti lepailen, makuuasennossa ei tunnu missaan, valilla jopa unohdan koko vaivan.
Olen ottanut tulehduskipulaaketta ja laittanut voltarenia 3-4krt paivassa, eivat juurikaan auta... tai siis en ainakaan huomaan mitaan eroa. Ei voi sanoa etta minulla olisi kipuja koska maatessa ei mihinkaan satu, mutta hairitsee tuo alaselan jaykkyys. Olen yrittanyt venytella takareisia ja selkaa mutta eipa tunnu paljon auttavan. Olisiko kylmageelista enemman apua kuin voltarenista (lihaskipuihin)? Milla tuon krampin saisi laukeamaan? Kokemuksia? Kuinka monta paivaa tassa pitaa viela lojua kotona?
noidannuoli
2
1638
Vastaukset
- Anu
Miehelläni pahin kipu kesti n. viikon, jonka jälkeen ryhti alkoi vähitellen suoristua. Etukenossa hänkin joutui kävelemään. Kylmägeeli voi hyvinkin lievittää kipuja. Kannattaa ainakin kokeilla. Entäpä lihasrelaksantit (Sirdalud, Norflex ym.)? Voisivat auttaa lihasjäykkyyteen. Eikö lääkäri määrännyt? Takareisien venytys voi vain pahentaa kipua, ainakin, jos taivutat selkää eteenpäin. Taivuta selkääsi siten, että makaat lattialla vatsallasi, ja nostat yläruumista lattiasta irti käsien varassa niin pitkälle kuin pääset. Lantion pitäisi pysyä lattiassa. Tämä helpottaa hermopinnettä.
- ...
Venytys auttaa jos on pullistumia välilevyissä. Itselläni oli noidannuoli ja söin sirdaludeja kuin pastilleja, ei tehonnut. Uudestaan lääkäriin vaan neljännen päivän jälkeen, lääkäri kirjoitti lähetteen kiropraktikolle, joka naksautti lukon auki. Pahin kipu hellitti heti, lihakset oli joutunut koville noidannuolen takia ja lihakset oli vielä jumissa muutaman päivän sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862