Nyt riittaa!
Mika avuksi noidannuoleen? Perjantaina iski oikealle puolelle ristiselkaa pepun ylapuolelle. Neljatta paivaa olen neljan seinan sisalla. Olo on jo paljon parempi kuin alussa, istuminen ei enaa satu vaan oikeastaan helpottaa olemista. Kaveleminenkin onnistuu, mutta alaselka on edelleen jaykka ja kuin krampissa, nyt jo koko ristiselka eika vain oikea puoli. Kuljen etukenossa. Aamulla kaikki oli viela hyvin, mutta paivan mittaan taas pahenee. Yritan olla mahdollisimman paljon jalkeilla ja mahdollisan suorassa mutta selkalihakset alkavat vasya ja sarkea. Valilla tietysti lepailen, makuuasennossa ei tunnu missaan, valilla jopa unohdan koko vaivan.
Olen ottanut tulehduskipulaaketta ja laittanut voltarenia 3-4krt paivassa, eivat juurikaan auta... tai siis en ainakaan huomaan mitaan eroa. Ei voi sanoa etta minulla olisi kipuja koska maatessa ei mihinkaan satu, mutta hairitsee tuo alaselan jaykkyys. Olen yrittanyt venytella takareisia ja selkaa mutta eipa tunnu paljon auttavan. Olisiko kylmageelista enemman apua kuin voltarenista (lihaskipuihin)? Milla tuon krampin saisi laukeamaan? Kokemuksia? Kuinka monta paivaa tassa pitaa viela lojua kotona?
noidannuoli
2
1668
Vastaukset
- Anu
Miehelläni pahin kipu kesti n. viikon, jonka jälkeen ryhti alkoi vähitellen suoristua. Etukenossa hänkin joutui kävelemään. Kylmägeeli voi hyvinkin lievittää kipuja. Kannattaa ainakin kokeilla. Entäpä lihasrelaksantit (Sirdalud, Norflex ym.)? Voisivat auttaa lihasjäykkyyteen. Eikö lääkäri määrännyt? Takareisien venytys voi vain pahentaa kipua, ainakin, jos taivutat selkää eteenpäin. Taivuta selkääsi siten, että makaat lattialla vatsallasi, ja nostat yläruumista lattiasta irti käsien varassa niin pitkälle kuin pääset. Lantion pitäisi pysyä lattiassa. Tämä helpottaa hermopinnettä.
- ...
Venytys auttaa jos on pullistumia välilevyissä. Itselläni oli noidannuoli ja söin sirdaludeja kuin pastilleja, ei tehonnut. Uudestaan lääkäriin vaan neljännen päivän jälkeen, lääkäri kirjoitti lähetteen kiropraktikolle, joka naksautti lukon auki. Pahin kipu hellitti heti, lihakset oli joutunut koville noidannuolen takia ja lihakset oli vielä jumissa muutaman päivän sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782