Arhinmäki: Cheek on SONTAA

ministerin MOKA

158

1245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä on

      Jos tuo spede ei arvostele perussuomalaisia, hän haukkuu artistia. Tekisi tuokin jotain hyödyllistä, kun kerran kansa on valinnut.

      • Paavo on pihalla

        Arhinmälli vihaa Cheekiä, koska Cheekiä kutsutaan PORVARIräppäriksi ja hän on JUPPI, joka kehuu rahoillaan. Arhinmälli arvostaa vain ANARKISTIräppäreitä, jotka haluavat tuhota, repiä, ryöstää ja raiskata ja jotka kiroilevat mahdollisimman paljon.


      • Paavo on sontaa
        Paavo on pihalla kirjoitti:

        Arhinmälli vihaa Cheekiä, koska Cheekiä kutsutaan PORVARIräppäriksi ja hän on JUPPI, joka kehuu rahoillaan. Arhinmälli arvostaa vain ANARKISTIräppäreitä, jotka haluavat tuhota, repiä, ryöstää ja raiskata ja jotka kiroilevat mahdollisimman paljon.

        Uskoisin, että Avain voisi olla Arhimäelle mieleen. Avain ansaitsisi syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

        Pitihän Paavo myös sen kissan raiskaajan ja tappajan taiteesta.


      • spede...

        Mitä vikaa on Spedessä, mieshän oli nero.


    • Roska-rappia

      Kerrankin elämässäni olen Arhinmäen kanssa täysin samaa mieltä.

      Kyseinen Cheek / Jare Tiihonen on täysin tyhjä, sievistelevä miespuolinen pintakupla. Ja se musiikki on ihan sontaa musiikkia.
      Niinkuin on kaikki muukin neekkerityylinen Rap-musiikki, Jazz ja Soul muutenkin.

      Hyvä homma Paavo! Sanotaan reilusti mistä tykätään ja mistä ei. Cheekistä me ei tykätä, ei sitten yhtään.

      • Hannes_71

        EI kuulu kulttuuriministerille arvostella muiden taiteellisia tuotoksia kuten ei kuulu myöskään sateenkaarilipun heiluttelu MM-kisoissa.

        Muistellaampa kun PS lyttäsi postmodernin taiteen niin johan oli toimittajat ja ns. älyköt kilvan haukkumassa PSään vaan miksi kulttuurimisteri Arhinmäen kohdalla ei toimita samoin?


      • Michael jackson juni

        Tuota cheek tai vasuri rappi ei ole mustaa rap musiikkia. Valkonaamat ei osaa räpätä tai laulaa. Mustat ovat keksineet eri musiikki tyylilajit valkonaamojen kopioidessa heitä. Jumala antoi mustille isommat vehkeet ja paremman rytmitajun. Tumma hipiäiset ovat cooleja ja kaiken coolin edelläkävijöitä. Intiaaneilla oli viisautta, Valkoiset osaavat taas rakentaa neliskulmaisia betonisia taloja ja kaataa sademetsiä ja tehdä niistä ikean huonekaluja.


      • jazz_ja_soul

        Jazz ja Soul on kyllä eri asia.

        Siinä olen samaa mieltä, että Rap on roskaa.

        Mutta ei pidä laittaa musiikillisia neroja kuten Miles Davisia ja esim. Marvin Gaye:ta samaan kastiin rapin kanssa.


    • peeäskooaa

      cheek voi olla sontaa, mutta paavo on paskaa.

    • Arhis
    • Paavo mokasi taas

      Voiko Arhinmäki tämän jälkeen jatkaa ministerinä? Törkeääa arvostella tuossa asemassa nuorten idolia.

    • ...

      Puhuu täysin totta. Kokoomuskakaroiden musaa toi posken soitto.

    • punainen tiili.

      Rap on kapinamusiikkia joka nimenomaan kritisoi pinnallista porvarimenoa, se että kokoomusnuori - joka tämä Tiihonen on - sitä laulaa on loukkaus musiikkityyliä kohtaan. Arhinmäki oli oikeassa jälleen kerran.

      • ...

        jeppekayjayjou, nounou nou...


      • cheek ei ole räp

        En mä nyt tiedä onko se loukkaus, mutta cheekillä ja räpillä ei ole mitään tekemistä keskenään..

        Mitähän "kaikki kansa" sanoisi siitä, jos kuulisi jotain jukkapojan vanhaa tuotantoa, missä puhtaasti lauletaan kannabiksen laillistamisen ja sen käyttämisen puolesta..

        Ja "koko kansan" mielestä, jos ne kuulis "oikeeta" räppiä ja hiphoppia, niin se olis ihan " susipaskaa"..

        Suomessa on useakin ihan oikeasti hyvä räp/hiphop artisti, mihin cheek ei kyllä lukeudu missään mittakaavassa..

        Ei ne persut kyllä varmaan edes ymmärtäis niitä metaforia..

        Mutta kuunnelkoon jokainen mitä huvittaa, kaikki musa on jees, ei kaikkien tarvii kaikkea diggailla..


    • Tuen ehdot

      Tässä maassa RAP-musiikki, ja varsinkaan Cheekin RAP-sonta ei tule saamaan enää minkäänlaisia valtionavustuksia.

      Ei ainakaan niin kauan kuin ministeri Paavo Arhinmäki on rahaa jakelemassa kulttuurille.

      Jos Cheek julistautuu julkihomoksi, miltä hänen habituksensa itse asiassa vaikuttaa, niin siinä tapauksessa sateenkaariväkeä puolustava Arhinmäki saattaa heltyä.

      Arhis heittää jonkin kymppitonnin taiteilija-apurahaa Cheekille, vaikka ei niin tämän musiikista tykkääkään. Mutta kiinnostavan anaalisen seksuaalitaustan vuoksi Arhis haluaa tukea.

      • Ei salaisuuksia

        Tietääkseni Cheek on useammassakin yhteydessä ilmaissut olevanssa kaapista ulos tullut julkihomo.


    • 543435343

      En pidä Arhinmäestä politikkona, mutta saahan jokainen ilmaista mielipiteensä musiikista.

    • Joku homokammo

      Arhinmäki saattaa salaa vihata homoja. Mutta viherpiiperön työväenpuolueensa nimissä hänen on pakosti heiluteltava sateenkaarilippuja.

      Tämä voisi selittää miksi Arhinmäki ei oikeastaan pidä Cheekistä eikä tämän musiikista.

    • rooman keisari

      Arhinmäen naamasta paistaa todella vastenmielinen ylimielisyys kuin muinaisella keisarilla konsanaan. Ei hirveästi kiinnosta mitä se sanoo. Koko olemus on sellaisen tyypillisen kommari- keinottelijan olemus joka menee aina sieltä missä aita on matalin ja on valmis kääntämään takkinsa milloin vaan mutta tekee kaiken suurieleisesti jotta jokainen huomaa että keisari syö nyt, keisari on kahvilla katsokaa, keisari on paskalla ihailkaa, keisari puhuu kuunnelkaa!

      • vai niin?!?

        Ja siinä puhunee(?) ylimielinen oikeistolainen, joka haukkuu kulttuuriministeriä siekailematta, eikä yhdessäkään lauseessa pysty välttämään termin "kommari" pakkomielteistä käyttämistä, vaikkei vasemmistoliitto edes ole kommunistipuolue. Ja vieläkö odotatte jotakin erityistä sympatiaa oikeistoaatetta kohtaan: ylivoimaisesti eniten näillä Suomi24-palstoilla on solvauksia kirjoitelleet oikeiston kannattajat, mutta nimettömyyden takaahan tuo on helppoa... Tosin rasittavaa lukea.

        Minusta taas eräät tietyt (oikeisto)lehdet valitsevat kulttuuriministeristä aina mahdollisimman epäedustavia kuvia lehtiinsä - no tapahan kai sekin on, osoittaa jotakin kummallista vasemmiston pelkoa, vaikka outoa, kun vasemmisto ei ole vastakkainasettelua oikeiston kanssa hakemassakaan.

        Mitä oikeistoräppäri Poskeen (engl. Cheek) tulee, niin minä ainakaan en tykkää siitä siksi, että kun satun olemaan nainen ja kun naisten tasa-arvo ei miesten kanssa vieläkään ole yhtäläinen, en ymmärrä, että miten se kehtaa tehdä suurella rahalla videoita, joissa jotkut raukkaparat naiset rahaa vastaan hetkuttelee takamuksiaan - niin ko. artisti, kuin sen videoilla keekoilemaan alentuvat naisetkin, lähestulkoon iljettävät minua. Mutta minä olenkin jo keski-ikäinen nainen.

        En ymmärrä, miksei kulttuuriministerillä saisi olla mielipidettä musiikista.Paljon pienenmpi asia kulttuurministerin kommentti rap-musiikista on, kuin tiettyjen (ääri)oikeistolaismerkkipoliitikkojen hörhötöräytykset säännöllisin väliajoin medioissa mm. ihmisarvosta, mutta sitähän kai eivät tekopyhät oikeistolaiset koskaan noteeraa, kun suurempi asia näille itseään hyveellisinä pitäville on meuhkata jostakin kulttuuriministerin yksittäisestä rap-kommentista...

        Ja olen minä tässä Suomi24:ssa kokoomuksenkin poliitikoita useaan otteeseen kehunut, jos jostakin olen ollut samaa mieltä jonkun kanssa, mutta todella jos oikeiston kannattajat ovat niin tekopyhiä ja elitistisiä, kuin mitä näiltä nimettömiltä Suomi24-palstoilta voi lukea, olen ylpeä, että itse en ainakaan kuulu sivistystasoltani porukkaan, joka näkee kommmunismin uhkia jossakin vasemmistoliitossakin, joka ei koskaan ole ollut kommunistinen puolue.

        Tyhjää on elämä, jos ihmisarvon ainoa mitta on joku raha ja menestys. Minulle se ainakin on rehelllisyys. Tästä oikeistoräppäri "Poskestakin" jos yhtäkkiä tulisi keppikerjäläinen, niin olen varma, että fanittajia elitistijulkkiksissa ei juuri sen jälkeen olisi... Ja on säälittävää uudelleen levyttää joitakin vanhojen suomalaisten artistien jo kertaalleen levyttämiä biisejä, tyyliin nuo "Vain Elämää"- sontasarjat, mutta taitaa se lama koskettaa artistejakin, kun kerran sellaisia sarjoja edes kehdataan tehdä.


      • Mikä itkupilli
        vai niin?!? kirjoitti:

        Ja siinä puhunee(?) ylimielinen oikeistolainen, joka haukkuu kulttuuriministeriä siekailematta, eikä yhdessäkään lauseessa pysty välttämään termin "kommari" pakkomielteistä käyttämistä, vaikkei vasemmistoliitto edes ole kommunistipuolue. Ja vieläkö odotatte jotakin erityistä sympatiaa oikeistoaatetta kohtaan: ylivoimaisesti eniten näillä Suomi24-palstoilla on solvauksia kirjoitelleet oikeiston kannattajat, mutta nimettömyyden takaahan tuo on helppoa... Tosin rasittavaa lukea.

        Minusta taas eräät tietyt (oikeisto)lehdet valitsevat kulttuuriministeristä aina mahdollisimman epäedustavia kuvia lehtiinsä - no tapahan kai sekin on, osoittaa jotakin kummallista vasemmiston pelkoa, vaikka outoa, kun vasemmisto ei ole vastakkainasettelua oikeiston kanssa hakemassakaan.

        Mitä oikeistoräppäri Poskeen (engl. Cheek) tulee, niin minä ainakaan en tykkää siitä siksi, että kun satun olemaan nainen ja kun naisten tasa-arvo ei miesten kanssa vieläkään ole yhtäläinen, en ymmärrä, että miten se kehtaa tehdä suurella rahalla videoita, joissa jotkut raukkaparat naiset rahaa vastaan hetkuttelee takamuksiaan - niin ko. artisti, kuin sen videoilla keekoilemaan alentuvat naisetkin, lähestulkoon iljettävät minua. Mutta minä olenkin jo keski-ikäinen nainen.

        En ymmärrä, miksei kulttuuriministerillä saisi olla mielipidettä musiikista.Paljon pienenmpi asia kulttuurministerin kommentti rap-musiikista on, kuin tiettyjen (ääri)oikeistolaismerkkipoliitikkojen hörhötöräytykset säännöllisin väliajoin medioissa mm. ihmisarvosta, mutta sitähän kai eivät tekopyhät oikeistolaiset koskaan noteeraa, kun suurempi asia näille itseään hyveellisinä pitäville on meuhkata jostakin kulttuuriministerin yksittäisestä rap-kommentista...

        Ja olen minä tässä Suomi24:ssa kokoomuksenkin poliitikoita useaan otteeseen kehunut, jos jostakin olen ollut samaa mieltä jonkun kanssa, mutta todella jos oikeiston kannattajat ovat niin tekopyhiä ja elitistisiä, kuin mitä näiltä nimettömiltä Suomi24-palstoilta voi lukea, olen ylpeä, että itse en ainakaan kuulu sivistystasoltani porukkaan, joka näkee kommmunismin uhkia jossakin vasemmistoliitossakin, joka ei koskaan ole ollut kommunistinen puolue.

        Tyhjää on elämä, jos ihmisarvon ainoa mitta on joku raha ja menestys. Minulle se ainakin on rehelllisyys. Tästä oikeistoräppäri "Poskestakin" jos yhtäkkiä tulisi keppikerjäläinen, niin olen varma, että fanittajia elitistijulkkiksissa ei juuri sen jälkeen olisi... Ja on säälittävää uudelleen levyttää joitakin vanhojen suomalaisten artistien jo kertaalleen levyttämiä biisejä, tyyliin nuo "Vain Elämää"- sontasarjat, mutta taitaa se lama koskettaa artistejakin, kun kerran sellaisia sarjoja edes kehdataan tehdä.

        Et taida olla töissä ja koulutöitäskään et kunnolla tehnyt.


      • vai niin?!?
        Mikä itkupilli kirjoitti:

        Et taida olla töissä ja koulutöitäskään et kunnolla tehnyt.

        No ainakin olen parempi ihminen kuin sinä (mikä lienetkin), koska minua ei koskaan ole kiinnostanut kiusata yksittäistä keskustelijaa nimettömänä tällaisella Suomi24-foorumilla, enkä edes osaisi tehdä sellaista. Toivon mukaan kaikista Suomi24-kommenteistani on näkynyt fakta, että olen keskustellut tuntemattomien kanssa ja ettei minua koskaan ole kiinnostanut yksittäisiin keskustelijoihin liittyvästi mitkään kommenttien ulkopuoliset asiat muissa keskustelijoissa. En alennu kertomaan, mikä tai mitä olen, koska se ei kuulu tällaisessa nimettömässä netissä sinulle tuntemattomalle. Tai kenellekään.

        En kuulu mihinkään sosiaalisiin medioihin jäsenenä ( en myöskään tähän Suomi24:n ja olen vain anonyymi kommentoija, toivoakseni), mutta mitä tuohon rap-artisti "Poskeen" (engl. Cheek) ja hänen puolestaan kulttuuriministerin kommenteista loukkaantuvien pintajulkkistenkin juttuihin liittyy, niin tuntuu vanhan sanonnan mukaankin olevan, että "rahalla saa ja hevosella pääsee", eli eniten palstatilaa iltapäivälehdissä saavat ne muutamat, joilla on myös rahakkaimmat levytysdiilit. Aina he eivät kuitenkaan ole lahjakkaipia taitelijijoita, jotka lehdissä eniten näkyy.

        Mielestäni rap-artisti "Poski" (eng. Cheek) voisi oikeastaan vaikka itse maksaa häntä nuolevalle Suomen iltapäivälehdistölle kunnon korvauksen kehumistaan massimääristään ja "menestyksestään", kun kehuskelunsa mukaan hänellä niin hyvin männöö ja Rolexit heiluu ja koko kansa tykkää lehtiotsikoidennkin mukaan, koska hän varmaankin on jo nyt saanut taas ilmaista mainosta "menestyjien rapilleen", sattumoisin vasemmistolaisen kullttuuriministerin kommenttien kustannuksella...

        Oikeasti arvostaisin Iltapäivälehtien kansissa poseerailevaa rap-artisti- "Poskea" (engl. Cheek) , jos artisti rehdisti sanoisi, että myös kulttuuriministerillä on oikeus mielipiteisiinsä musiikista.

        Minä rinnastan Cheekin samaan sarjaan sen - mikä se nyt oli - sen amerikkalaisen rap-artistin Fifty Centin kanssa, jonka musiikki on täyttä tuubaa. Tuubaa siksi, että sillä tavallista kansaa höynäytetään uskomaan, että ihmisen arvo on taloudellisessa menestyksessä: käteväähän se on, että kun taviskansa halutaan saada olemaan ajattelematta - ja etenkään kyseenlaistamatta liikoja, niin niille esitetään bling-bling-fantasiaa. Ja olen sentään minäkin joskus kauan sitten istunut pörssijätkien nuorten oikeistojuppien kanssa illanvietossa (ugh..), enkä ikinä unohda, miten omahyväistä porukkaa ne oli... Missään sivistyspiireissä ei välttämättä kuule niin törkeää kielenkäyttöä naisista ja ihmisistä, kuin oikeistojuppien "pappa betalar hienostokämpät"- tyyppien illanvietossa, ei missään.

        Parempi että on mielipiteitä, kuin että ei olisi - ministerilläkin, eikö niin?

        Ja olen sitä mieltä, että Cheekia ei diggais kukaan, jos se olisikin yhtäkkiä konkan tehnyt artisti. Ainakin ne olisi ihan hiljaa, jotka arvostaa eniten materiaalista menestystä.

        Luulen, että aika iso osa Suomen muusikkopiireistä ainakin salassa ajattelee, että artisti Cheek on..sori nyt vaan, mutta keskinkertainen muusikkona. Mitä instrumentteja se muuten osaa soittaa, se Cheek? Miten paljon se säveltää itse? Sellainen ei ole muusikko, joka osaa vaan aukoa suutaan ja puheäänellä höpöttää menestyksestä, minusta. Etenkin kun kai nykymusiikissa vielä tekniikka äänen paranteluineen auttaa surkeimpia, minkä huomaa kaikesta nyky- bling-bling-musiikkiskeidasta.


      • steen 1
        vai niin?!? kirjoitti:

        Ja siinä puhunee(?) ylimielinen oikeistolainen, joka haukkuu kulttuuriministeriä siekailematta, eikä yhdessäkään lauseessa pysty välttämään termin "kommari" pakkomielteistä käyttämistä, vaikkei vasemmistoliitto edes ole kommunistipuolue. Ja vieläkö odotatte jotakin erityistä sympatiaa oikeistoaatetta kohtaan: ylivoimaisesti eniten näillä Suomi24-palstoilla on solvauksia kirjoitelleet oikeiston kannattajat, mutta nimettömyyden takaahan tuo on helppoa... Tosin rasittavaa lukea.

        Minusta taas eräät tietyt (oikeisto)lehdet valitsevat kulttuuriministeristä aina mahdollisimman epäedustavia kuvia lehtiinsä - no tapahan kai sekin on, osoittaa jotakin kummallista vasemmiston pelkoa, vaikka outoa, kun vasemmisto ei ole vastakkainasettelua oikeiston kanssa hakemassakaan.

        Mitä oikeistoräppäri Poskeen (engl. Cheek) tulee, niin minä ainakaan en tykkää siitä siksi, että kun satun olemaan nainen ja kun naisten tasa-arvo ei miesten kanssa vieläkään ole yhtäläinen, en ymmärrä, että miten se kehtaa tehdä suurella rahalla videoita, joissa jotkut raukkaparat naiset rahaa vastaan hetkuttelee takamuksiaan - niin ko. artisti, kuin sen videoilla keekoilemaan alentuvat naisetkin, lähestulkoon iljettävät minua. Mutta minä olenkin jo keski-ikäinen nainen.

        En ymmärrä, miksei kulttuuriministerillä saisi olla mielipidettä musiikista.Paljon pienenmpi asia kulttuurministerin kommentti rap-musiikista on, kuin tiettyjen (ääri)oikeistolaismerkkipoliitikkojen hörhötöräytykset säännöllisin väliajoin medioissa mm. ihmisarvosta, mutta sitähän kai eivät tekopyhät oikeistolaiset koskaan noteeraa, kun suurempi asia näille itseään hyveellisinä pitäville on meuhkata jostakin kulttuuriministerin yksittäisestä rap-kommentista...

        Ja olen minä tässä Suomi24:ssa kokoomuksenkin poliitikoita useaan otteeseen kehunut, jos jostakin olen ollut samaa mieltä jonkun kanssa, mutta todella jos oikeiston kannattajat ovat niin tekopyhiä ja elitistisiä, kuin mitä näiltä nimettömiltä Suomi24-palstoilta voi lukea, olen ylpeä, että itse en ainakaan kuulu sivistystasoltani porukkaan, joka näkee kommmunismin uhkia jossakin vasemmistoliitossakin, joka ei koskaan ole ollut kommunistinen puolue.

        Tyhjää on elämä, jos ihmisarvon ainoa mitta on joku raha ja menestys. Minulle se ainakin on rehelllisyys. Tästä oikeistoräppäri "Poskestakin" jos yhtäkkiä tulisi keppikerjäläinen, niin olen varma, että fanittajia elitistijulkkiksissa ei juuri sen jälkeen olisi... Ja on säälittävää uudelleen levyttää joitakin vanhojen suomalaisten artistien jo kertaalleen levyttämiä biisejä, tyyliin nuo "Vain Elämää"- sontasarjat, mutta taitaa se lama koskettaa artistejakin, kun kerran sellaisia sarjoja edes kehdataan tehdä.

        Oikea räp on amerikassa muutaman kovan jenkki artistin hallussa. Suomi ja eurooppa räp spedeilyt on naurettavaa sontaa. Cheekit ja notkeat rotat on viimekädessä samaa paskaa eri politiikalla. Toinen kokoomus ja toinen vasuri. Vitun pellet. Toinen puoli on kataisen talutus nuorassa ja toinen arhinmäen monsp leiriä. Räpätkää vaan pikkukersoille keskinkertaista moskaanne. Pitäisi vetää snagarilla pataan.


      • Höpsistä poju
        steen 1 kirjoitti:

        Oikea räp on amerikassa muutaman kovan jenkki artistin hallussa. Suomi ja eurooppa räp spedeilyt on naurettavaa sontaa. Cheekit ja notkeat rotat on viimekädessä samaa paskaa eri politiikalla. Toinen kokoomus ja toinen vasuri. Vitun pellet. Toinen puoli on kataisen talutus nuorassa ja toinen arhinmäen monsp leiriä. Räpätkää vaan pikkukersoille keskinkertaista moskaanne. Pitäisi vetää snagarilla pataan.

        Leiriintyminen poliittisesti musiikin tiimoilta on jo pikkulasten pelleilyä. Arhinmäki osallistui tuohon pelleilyyn ammattinsa vastaisesti ja ammattikoululaisen kielenkäytöllä.

        Jos joku yksittäinen henkilö saisi määritellä mitä tulee kuunnella ja mitä ei niin sitä sanottaisiin diktatuuriksi. Vielä jos hän toimii markkinoitten vastaisesti niin kuin tässä tapauksessa niin se on todella tyhmää.

        Itse en yksinkertaisesti kuuntele mitään mistä en tykkää mutta en todellakaan lähde haukkumaan ketään kenestä en tykkää koska lista olisi liian pitkä enkä ole idiootti kuten Paavo tai edellä kirjoittaja "Steen 1" joka lapsellisuudessaan on tuollaista "Minttu sekä Ville" tasoa.

        Laita poju muumien tunnari soimaan ja ota päikkärit niin rauhoitut. Se olet sinä joka pian katselee siellä snagarin nurkalla tähtitaivasta mukavan luonnollisesta perspektiivistä.


    • Zusut

      Kuka tuo vuodelta ennen kivi Arhinmäki oikee o?

      • k0mmari puhuu

        Mitä tuhanneet cheekin fanit nyt ajattelevat? Taitaa vasemmisto menettää viimeisetkin kannattajansa tälläisten sammakoiden jälkeen. Ihan sama jos ei pidä cheekin musiikista, kulttuuriministeri ei voi hakkua nuorta menestyvää artistia, joka elättää hienosti itse itsensä.


    • Paavo Arhinmäki

      ´´Taitaa vasemmisto menettää viimeisetkin kannattajansa tälläisten sammakoiden jälkeen.´´

      mulle on ihan vitun sama miten tän puolueen käy! mul on niin vitusti nyt fyrkkaa et mää voin loppuelämäni vaan keskittyä polttaan myssyä ja dallaileen pitkin Stadin katuja! KIITOS VERONMAKSAJAT KUN TEITTE TÄMÄN MAHDOLLISEKSI!

    • n1vushiki

      Kokoomuksen nuolija. Pelkää Kataista ja Urpilaista.

    • nuoret vihaisia
    • hjtytuk

      Kyllä pave diggaa sitä huulihalkio äijää, kun sekin on homojen ja musujen asialla.

    • hyi.

      Tuo läskipää kerää vain ääninäytteellään pisteitä. Se tajua mistään mitään. Ei tiedä vielä edes että vessa pitää vetää käytön jälkeen. Niljakas.. niljakas...

    • vai mikä sen
    • vai niin?!?

      Tässä Suomi24:ssa menee nyt jollakin - en tiedä millä- hörhöllä jo pikkusen verran yli kulttuuriministerin solvaaminen, enkä siedä ja jaksais tollasta kirjoittelua nähdä. Kymmeniä viha-aloituksia kulttuuriministeristä olen nähnyt tässä tällä Suomi24 Maailman Menoa palstalla nyt kulttuuriministeristä, ihan parin päivän sisällä! Ette voi olla niin säälittäviä, että kun vielä ette anna kehua vasemmistolaisministeriä aiheestakaan ja neutraalisti, että sitten pitäisi tuota tässä Suomi24:ssa vielä lukea. Mä en ole mikään poliittinen fanaatikko mihinkään suuntaan ja olen näillä palstoilla usein kehunut oikeistolaispoliitikoitakin, aina jos jonkun kanssa olen olut samaa mieltä että asiaa puhuu, mutta takuulla alan puolustaa, jos jotakuta koko ajan solvataan - tossa tapauksessa ja tässä nimettömässä kirjoittelussa havaitusti solvataan kulttuuriministeriä ja kaikkia niitä arvoja, joita arvostan.

      Mitä tulee ihannoimaasi rap-artistiin, niin saat aivan vapaasti ihailla ihan ketä haluat, mutta mä ainakin jos mun pitää valita artisteista, joista osa on päässyt todennäköisimmin kuitenkin sorry vaan rahakkaan taustansa vuoksi levyttämään ja osa ihan vain lahjoillaan( vaikka molemmilla olisi yhtä paljon tai enemmän lahjoja), arvostan kyllä enemmän muusikoita, joilla ei ole intoa keekoilla Rolexilla.

      Minulla ei sinun rap-artisti "Poskeasi" vastaan ole yhtään mitään, mutta kerran kun erehdyin katsomaan jotakin kaupallista yrjöusiikkikanavaa, heräsi äärimmäinen häpeä niiden sen videolla persausta pyörittelevien kanasten ja sen tyypin itsensä vuoksi. Keskinkertainen lauluäänikin, tällä cheekillänne. Sopisi kyllä musiikkimanageriksi, mutta ei ole mitenkään säväreitä ainakaan minussa musiikilla aiheuttava. Jonkun toisen mielipide toinen. Ja vaikken ole muusikko tai musiikista mitään tajua, niin mun musan arvosana koulussa oli useimmiten 10, ja arvostan erityisesti soulia ja rap-kulttuurissakin korkeintaan sitä asiaa, että ottaa kantaa epäkohtien puolesta.

      Kuuntelen hyvin vähän musiikkia, ehkä liiankin vähän. Jos kuitenkin pitäisi valita vaika Paleface vaiko Cheek, jostakin syystä Paleface vetoaa muhun enemmän. Senkään levyjä mulla ei tosin ole enkä ole kuullut, koska ei ole ollut varaa tai aikaa ostaa ja laittomasti en musiikkia kuuntele, tai käytä.

      En olis ihan varma, että nuorison suuri idoli olisi juuri Poski, mutta jos niin, sitten on. Minä olen liian vanha ottamaan tällaiseen Suomi24-keskusteluun edes osaa. Luin kyllä minäkin iltalehdestä, joka taitaa olla aktiivisimpia kulttuuriministerin solvaajamedioita nykyisin, että jotakin mölinää on nyt tämän ihme jere- mikä lie-Posken -rapista.

      • juu on se ihana joo

        Minäkin tykkään kulttuuriministeristämme silloin kun se nukkuu tai sukeltaa. Sanomisia ei jaksa ernestikään kuunnella ja naama jo herättää närää. Olipas kamala valinta ministeriksi ei voi muuta sanoa mutta ei tämä ole ollenkaan pahin asia mitä politiikassa tapahtuu. Pahin asia siellä on mitä siellä ei tapahdu eli ei saada taloutta kuntoon ja rahat jaellaan omien intressien mukaan kavereille joten miksi ihmeessä pitäisi tykätä Arhinmäestä? En tykkää muistakaan narsisteista niin miksi sitten tästä? Ei mitään ansioita.


      • vai niin?!?
        juu on se ihana joo kirjoitti:

        Minäkin tykkään kulttuuriministeristämme silloin kun se nukkuu tai sukeltaa. Sanomisia ei jaksa ernestikään kuunnella ja naama jo herättää närää. Olipas kamala valinta ministeriksi ei voi muuta sanoa mutta ei tämä ole ollenkaan pahin asia mitä politiikassa tapahtuu. Pahin asia siellä on mitä siellä ei tapahdu eli ei saada taloutta kuntoon ja rahat jaellaan omien intressien mukaan kavereille joten miksi ihmeessä pitäisi tykätä Arhinmäestä? En tykkää muistakaan narsisteista niin miksi sitten tästä? Ei mitään ansioita.

        No näyt tykkäävän itsestäsi, kun narsistiksi haukut kulttuuriministeriä. Narsistin määritelmään kuuluu kunnioituksen puute, joten ketkä on narsisteja: tyypit joka horisee vihaansa kulttuuriministeriä ja demokraattista eduskunnassa istuvaa vasemmistoa vastaan tässä Suomi24:ssa kaikki päivät; luullen varmaan vielä, että tuollainen kirjoittelu jotenkin olisi ylentävääkin lukijalle nähdä, vaiko ne minun tyyppiseni tavikset, jotka eivät haluaisi vaikkapa sinun nimettömiä tuotoksiasi edes nähdä tässä Suomi24:ssa, koska et osaa ilmaista mielipidettä ilman tunnepitoista vihaa?

        Onhan se surullista, että kun kulttuuriministeri laitetaan kertomaan kansalle, että vaikkapa ex-pääministerin Kreikka-päätökset nyt vähän sössi, niin taviskansa ei syy-yhteyksiä näe. Kirjoittelenko mä tässä kenties joidenkin 15-vuotiaiden kanssa? Sori, olen vähän liian vanha täti keskustelemaan lasten kanssa nimettömillä keskustelupalstoilla. Ja pitäisin edesvastuuttomina kaikkia vanhempia, jotka päästävät alle 18-vuotiaita lukemaan mitään tämän Suomi24:n keskustelupalstoja.

        Kulttuuriministerin & co.:n ideahan on hyvä: olisi parempi antaa Kreikalle anteeksi ensimmäiset lainat, kuin alkaa lainailla Suomen niille lisää... Siinä kun menisi jo Suomen omakin talous pyllylleen, jos yhä lisää rahaa Suomi Kreikkaan laittaisi. Ja kysykää Saksalta, miksi ne haluaa maksattaa omat Kreikka-sijoituksensa muunmuassa Suomella.;) Joku yhtälössä ei stemmaa, että jos ja kun yksi ainoa EU-maa porskuttaa Euroopan talousveturina ( Saksa) ja muut maat kärvistelevät.


      • ei kunnioitusta
        vai niin?!? kirjoitti:

        No näyt tykkäävän itsestäsi, kun narsistiksi haukut kulttuuriministeriä. Narsistin määritelmään kuuluu kunnioituksen puute, joten ketkä on narsisteja: tyypit joka horisee vihaansa kulttuuriministeriä ja demokraattista eduskunnassa istuvaa vasemmistoa vastaan tässä Suomi24:ssa kaikki päivät; luullen varmaan vielä, että tuollainen kirjoittelu jotenkin olisi ylentävääkin lukijalle nähdä, vaiko ne minun tyyppiseni tavikset, jotka eivät haluaisi vaikkapa sinun nimettömiä tuotoksiasi edes nähdä tässä Suomi24:ssa, koska et osaa ilmaista mielipidettä ilman tunnepitoista vihaa?

        Onhan se surullista, että kun kulttuuriministeri laitetaan kertomaan kansalle, että vaikkapa ex-pääministerin Kreikka-päätökset nyt vähän sössi, niin taviskansa ei syy-yhteyksiä näe. Kirjoittelenko mä tässä kenties joidenkin 15-vuotiaiden kanssa? Sori, olen vähän liian vanha täti keskustelemaan lasten kanssa nimettömillä keskustelupalstoilla. Ja pitäisin edesvastuuttomina kaikkia vanhempia, jotka päästävät alle 18-vuotiaita lukemaan mitään tämän Suomi24:n keskustelupalstoja.

        Kulttuuriministerin & co.:n ideahan on hyvä: olisi parempi antaa Kreikalle anteeksi ensimmäiset lainat, kuin alkaa lainailla Suomen niille lisää... Siinä kun menisi jo Suomen omakin talous pyllylleen, jos yhä lisää rahaa Suomi Kreikkaan laittaisi. Ja kysykää Saksalta, miksi ne haluaa maksattaa omat Kreikka-sijoituksensa muunmuassa Suomella.;) Joku yhtälössä ei stemmaa, että jos ja kun yksi ainoa EU-maa porskuttaa Euroopan talousveturina ( Saksa) ja muut maat kärvistelevät.

        Olet todellakin liian vanha koska et ole huomannut että tässä keskustellaan kulttuuriministerin ala-arvoisesta kielenkäytöstä.
        Ala-arvoinen kielenkäyttö ei sovi ministerille. Herranpelon aika on ohi mitä et ole myöskään huomannut ja kunnioitus pitää ansaita. Se ei tule tittelin mukana ja tätä mallia sanotaan demokratiaksi.

        Vithuttaa tuollaiset ajasta pudonneet muumiot jotka kunnioittaa jotakin korruptoitunutta kommunisti- narsistia vain vanhasta muistista Kekkosen kuva seinällä.


      • mies32
        ei kunnioitusta kirjoitti:

        Olet todellakin liian vanha koska et ole huomannut että tässä keskustellaan kulttuuriministerin ala-arvoisesta kielenkäytöstä.
        Ala-arvoinen kielenkäyttö ei sovi ministerille. Herranpelon aika on ohi mitä et ole myöskään huomannut ja kunnioitus pitää ansaita. Se ei tule tittelin mukana ja tätä mallia sanotaan demokratiaksi.

        Vithuttaa tuollaiset ajasta pudonneet muumiot jotka kunnioittaa jotakin korruptoitunutta kommunisti- narsistia vain vanhasta muistista Kekkosen kuva seinällä.

        Minusta kyse ei ole pelkästään kielenkäytöstä, vaan siitä, että kulttuuriministeri lyttää suomalaista kulttuuria. Vaikka tekisi sen kuinka korrektein sanankääntein, olisi se väärin hänen asemassaan olevalta.
        Viimeisten parin vuoden ajalta ei itseasiassa taida olla montakaan merkittävämpää suomalaista kulttuurintekijää kuin Cheek. Kulttuuriministeri ei demokraattisessa valtiossa vain ole asemassa tuomitsemaan kansan suurinta kulttuurisuosikkia.


      • eroa arhis
        mies32 kirjoitti:

        Minusta kyse ei ole pelkästään kielenkäytöstä, vaan siitä, että kulttuuriministeri lyttää suomalaista kulttuuria. Vaikka tekisi sen kuinka korrektein sanankääntein, olisi se väärin hänen asemassaan olevalta.
        Viimeisten parin vuoden ajalta ei itseasiassa taida olla montakaan merkittävämpää suomalaista kulttuurintekijää kuin Cheek. Kulttuuriministeri ei demokraattisessa valtiossa vain ole asemassa tuomitsemaan kansan suurinta kulttuurisuosikkia.

        Aivan.
        Kyllä tuo käytös kertoo suoranaisesta vihasta musiikkilajia kohtaan jota herra itse ei satu diggaamaan. Tuossa olisi eroamisen paikka nyt vastuuntuntoiselle ministerille mutta katsokaa tuon kulttuuriministerimme olemusta nyt muutenkin. Epäsiisti veltto törkyturpainen sivari jolla ei ole minkäänlaista koulumenestystä tai koulutusta edes.
        Tuonnäköisiä jätkiä norkoilee Siwan nurkalla bissetölkki kourassa kiroilemassa ja tämä tyyppi on olevinaan kulttuuriministeri. Ihme ettei ole lyönyt ketään. On nimittäin sellainen väkivaltaisen näköinen kaveri.


      • vai niin?!?
        ei kunnioitusta kirjoitti:

        Olet todellakin liian vanha koska et ole huomannut että tässä keskustellaan kulttuuriministerin ala-arvoisesta kielenkäytöstä.
        Ala-arvoinen kielenkäyttö ei sovi ministerille. Herranpelon aika on ohi mitä et ole myöskään huomannut ja kunnioitus pitää ansaita. Se ei tule tittelin mukana ja tätä mallia sanotaan demokratiaksi.

        Vithuttaa tuollaiset ajasta pudonneet muumiot jotka kunnioittaa jotakin korruptoitunutta kommunisti- narsistia vain vanhasta muistista Kekkosen kuva seinällä.

        Minua taas v*tuttaa koko täysin sivistystä omaaton p*skasakki (mitä lienenevätkin, en tiedä, mutta eivät mun sivistyksen piireistä), jotka kirjoittaa tänne Suomi24:n/ häiriköi tän Suomi24:n keskustelupalastoja ja jotka eivät tajua tai kaiketi siis halua, edes sivulliselle keskustelupalstakirjoittajalle olla horisematta tahallisia keksittyjä tarinoita vastineiksi nimettömiin nanamattomiin keskustelupalstaviesteihin. Olen lopen kyllästynyt lukemaan kirjoituksia anaaliseksistä ja koira-asennosta jokaisella tän Suomi24:n keskustelupalstalla ja lukemaan lukemattomia koira-aiheisia aloituksia tän Suomi24:n etusivulle mun sivullisen tuntemattoman silmille, ja ehkä vielä enemmän olen kyllästynyt lukemaan moraalittomien nettiuhkailijoiden väkivaltauhkailuja ja horinaa joistakin vitun linna- ihmisistä, kun itse en koskaan ole tuntenut yhtäkään sellaista, enkä halua nähdä epämääräisten nettikirjoittelua edes tällaisella nimettömällä Suomi24- palstalla. Jos ei muka tekstisisällöstä näy, että kuka on pikkusen liian fiksu kirjoittaja saamaan osakseen solvauksia koko ajan, on ihme, tässä Suomi24:ssa.

        Ja kiitos näiden nimettömien Suomi24:n keskustelupalstojen sisällön kirjoittajineen, inhoan perussuomalaisia ja kaikkia jotka äänestää sitä puoluetta. Ennen en inhonnut ja mulla on hyvät käytöstavat, mutta eilen ehkä nolasin itseni äärimmäisesti haukkumalla yhtä jotakin ihan fiksua miestä (baarissa), joka sanoi äänestävänsä perussuomalaisia; häpeä minun, mutta näin melkein punaista raivosta, kun heti tuli mieleen nää _törkeät nimettömät_ Suomi24-palstat, missä on aina solvattu kaikkia elämänarvoja ja ihmisia ja poliitikoita ja kaikkia, joita minä arvostan, kaikkia.

        Populistihörhöt: menkää itseenne! Netin vääristelijät populistihörhöt! EI mikään ole vastenmielisempää, kuin moraaliltaan tyäsin ala-arvoiset netin toimijat, jotka suoltaa jotakin _pakkomielteistä_ poliittista vihaa netissä - eikä ne ole ainakaan vasemmistolaisia!

        Sinä varmaan oot sitä mieltä, että vasemmistoa äänestävällä ei pitäisi olla mitään oikeutta kirjoittaa Suimi24:n, kun tämähän on sinun ja sinun häirikkökavereidesi oikein oma julkinen huomionhakuareena, mutta let me tell aa ya folks yksi asia: sulla ei ole oikeutta solvata mun elämänarvojani, etkä ole niin paljon parempi ihminen, kuin vaikka mä, että sinä muka päätät, mikä on minun tai muiden viattomien mielipide.

        Haluaisin oikeistorasistinettikäyttäytyjät v*ttuun tältä Suomi24- foorumilta. Menkööt niiden omiensa kanssa keskustelemaan ja eiks ettekö voi omia foorumieita perustaa, ettei MUN ja muiden viattomien TARVITSISI nähdä solvausta, koska TAVALLINEN ihminen ei halua lukea solvausta vaikkapa kulttuuriministeriä tai vasemmistoa tai oikeistoa tai mitä lie kohtaan mitä vaa, ja lukea jotakin pakkomielteistä persulaisagitointia näiltä Suomi24- julkisilta kaikkien yhtälailla käytettävissä olevilta (toivon mukaan..) puolueettomilta nettipalstoilta.


    • besser wisser

      Kulttuuriministeri tuli kaapista ja paljastui trolliministeriksi!

    • Ei pelkästään

      nuorten, vaan myös keski-ikäisten ja monen vanhemmankin suosikki. Äsken keikalla oli kaikkia lapsista vanhuksiin.

    • fdsewR

      Se ole mikään moka sanoa paskaa paskaksi ja sitähän cheekin "musiikki" on.
      Arhinmäki on näköjään jossain asiassa rehellinen.

    • Ei pelkästään

      nuorten, vaan myös keski-ikäisten ja monen vanhemmankin suosikki. Äsken keikalla oli kaikkia lapsista vanhuksiin.

      Pitäisi olla älyä olla puhumatta p-skaa joka tilanteessa.

      • "vain elämää" MTV3

        Huvittaa vaan miten moni ihminen on aivopesty median manipuloinnin ja joukkohysterian yhteisvaikutuksesta..

        Vähän kun leijonat 95, nyt on cheek 2013 ja vain elämää. Sekä Katri "kutri" Helenan suhde hänen "leikkikaveriinsa", sekä tarinoita tämän "mummonpanijan" seikkailuista "kuivaksi valuvan joen" viimeisillä lähteillä..

        Ei siis oikeesti kiinnosta v ittuakaan, suksikaa v ittuun.


    • fdsewR

      Se ole mikään moka sanoa paskaa paskaksi ja sitähän cheekin "musiikki" on.
      Arhinmäki on näköjään jossain asiassa rehellinen.

    • ministerin äly 0

      Tulipa paha moka ministerin suusta. Ei ministeri saa tuollalailla käyttäytyä, eikä solvata tai arvostella ketään esiintyjää. Veti maton altaa , totaalisesti.
      Se, ettei tykkää jonkunn cheekin esityksistä ymmärtää ettei kaikki voi pitää, mutta että ministeri sanoo noin. Todellinen moukka, siis ministerin käytös osoittaa et on moukka. Arvostus meni, jos sitä olikaan.

      • vai niinkö?!?

        Jaa: no sinä varmaan kannatat sellaista mallia, ettei kukaan poliitikko saisi kertoa musiikkimaustaan? En ole mikään poliittinen fanaatikko, vaikka sydämeni usein vasemmalla onkin ainakin mitä musiikki- ja taiteilijapiireihin tulee, koska liike-elämän ihannointi on _aina_ vastakkaista vilpittömälle aidolle taiteelle, mutta seuraavan kerran kun joku ihailemas rahamassimies möläyttää jostakin vasemmistoa äänestävästä muusikosta mielipiteen mediassa, odotan samanlaista tuomitsevaa reaktiota iltapäivälehtiä myöten, kuin mitä kulttuuriministerikin sai lehdistöä myöten aiheetonta kyykytystä, vaiko ootteko tekopyhiä...

        Mieluummin minä kieltäisin vaikka NAISMAISTENpoliitikoiden esiintymisen naistenlehdissä. Jos itse olisin poliitikko, en ikinä kalastelisi ääniä esiintymällä jossakin v*tun "Me Naiset" -julkaisussa tai missään, mikä ei edes sivua millään tasolla kulttuuria. Gloriakin - liiallisen laittomasta mainonnasta jo huomauksenkin saanut hienostoakkojen TYPERÄ mainoslehti- tais tehdä kulttuuriministerille ns. "källit", kun kunnon jupit pääsi haastattelemaan...

        Ja iltapäivälehtienkin informaation pitäisi olla poliittisesti täysin puolueetonta, vaikka kuinka olisi Cheekin puoli sukua (tai mitä lie..) omistamassa jotain lehteä... Ai mutta hei: eihän ne otakaan sinne koulutettuja toimittajia, niihin iltapäivälehtiin, kun niille pitäisi maksaa mediamoguleiden mielestä 'liikaa' palkkaa, vaan siellä on joitakin opistojen abc- kirjoituskurssit diidaa- käyneita puupäitä mesoamassa pääosin. Journalisti= maisteritutkinnnon yliopistosta mediasta omaava. Tai: muutoin erityisesti viestintäkulttuurissa meritoitunut ihminen, eikä massin perusteella sellainen.


    • Paavo se paskaa on

      Kirjoitti ylioppilaaksi jo 1995 mutta ei vieläkään mitään tutkintoa ole saanut aikaan. Lisäksi ei ole käynyt inttiä vaan on tavallinen paskasivari. Ei pitäisi noilla eväillä paljon huudella.

      • ylimielinen moukka

        Paavo oli ainut ministeri jonka opintotodistuksia ei saanut julkaista hiljattain. Kaikki muut sallivat omansa julkistamiset. Arhinmäki on itse moukka ja ylimielinen paskiainen. En voisi ikinä äänestää vasemmistoa, en erityisesti arhinmäen vuoksi.


    • nobb

      Kokoomusräppäri Cheek

      • haggar3

        Paleface - ViherVasemmistolainen jollottaja - avian hirveetä schaissee...


      • Näässylä
        haggar3 kirjoitti:

        Paleface - ViherVasemmistolainen jollottaja - avian hirveetä schaissee...

        Rikkaista perseistä lähtöisin tuo Paleface-Karri. Ihan toope jeppe.


      • 8+11

        Kokoomusräppäri on vähän harhaanjohtava nimitys, koska musiikissa Cheek ei kai pahemmin ota kantaa mihinkään polittisiin asioihin, yksityishenkilönä kyllä symppaa kokoomusta, mutta ei häntä voi pitää räppärinä poliittisena henkilönä.

        Paleface taas ottaa kantaa musiikissaan.

        Tässä on tärkeä ero mielestäni, molemmilla on täysi vapaus tehdä mitä haluavat tietysti.

        Musiikillisesti en tykkää räpistä pätkääkään enkä ymmärrä sen suosiota.


    • käytös alla riman

      En pidä cheekin esityksistä,voin kertoa sen avoimesti,vaikka sitä en sinun tavallasi sanoisi.
      Sinä Paavo olet kulttuuriministeri. Sinun pitäisi hieman kontrolloida sanomisiasi ja käytöstapojasi.
      Poliittisen urasi loputtua tuskin sinut valitaan diplomaatiksi maailmalle.

      • vai niiin?!?

        Sen sijaan sinun käytöksesi on niin alta riman, että Suomi24:ssa, jossa ei koskaan mikään kulttuuriministeri edes keskustele - eikä varmaan juuri kukaan muukaan työelämässä meritoitunut vasemmistoliiton tai vasemmistopuolueiden kannattaja, koska ovat todenneet nämä palstat sisällöltään töryksi kaikki fiksut ihmiset, niin sinä se siinä huutelet nimetttömyyden takaa. Kuvitteletteko te äärioikeistolaiset pölhökustaat ihan oikeasti, että jollakin kulttuuriministerillä olisi aikaa lukea kaikkea törkyä, mitä hänestäkin netissä lukee? llmeisesti kuvittelet, kosa tuskin muuten nettikiusaajakavereinesi kanssa laatisitte joka päivä tähän Suomi24:n solvauksia kulttuuriministeristä ja kaikista fiksuista. On niin, että tätä Suomi24:aa lukee ehkä satunnaisesti muutama ehkä normaaliälyinenkin, mutta muut ovat sakkia, joilta pitäisi mielestäni kieltää tietokoneiden käyttö, kun kerran täällä taviksia pelotellaan...

        Mulla ei riitä ymmärrys systemaattista nettikiusantekoa harjoittavia kohtaan. Mutta niinhän se jo poliisikin totesi päivän Hesarissa, että aikuiset on viimeisen parin vuoden aikana eniten kuormittaneet nettikiusaamistilastoja, vaikka sitä muka tekohurskaasti ollaan niin lasten puolesta ja että pitäisi huolehtia lapsista netissä ja niin edelleen.

        Vielä kun tässä Suomi24:ssa törkeästi vainotaan ihan viattomia...:/


    • PERKELE1!!

      metalli on persujen musaa

    • ofjklggd

      CHEEk on ihan perseestä
      painus jo vittuun

    • molemmat sitä itteää

      Arhinmäen lausunnoista huolimatta en aio vastavetona alkaa fanittamaan Cheekiä.

    • Anu R.

      Olen nähnyt keikoilla livenä sekä Cheekin että Palefacen. Arvaatkaa kumpi oli ystävällisempi, aurinkoisempi, yleisönsä huomioonottava, mahtavan tunnelman luoja... ? Kyllä, arvasitte oikein. Paleface oli mulkku, Cheek taas sai porukan ihan liekkeihin. Ja ennen keikkoja mulla oli aivan samantasoinen "fanitusaste" molempiin herroihin, nykyään tylkkään toisesta, toisesta en.

      Ja mitä Paavoon tulee... Voi Paavo, taisit mokata aika pahasti

    • Näin se vain on

      Rap on pahinta paskaa mitä koskaan on tehty. Tämä koskee kaikkia esiintyjiä, niin koti kuin ulkomaisia. Yhtään, en yhtään hyvää biisiä ole kuullut, kaikki hirveätä skeidaa.

      Arhinmäen olisi pitänyt sanoa että kaikki rap on paskaa, se olisi ollut oikea lausunto.

    • Jussuf (se sama)

      Paavo tykkää "Kalpeanaamasta", koska kalpeanaama on vasuri.
      Puoluetausta vaikuttaa Paaon musiikkimakuun merkitsevästi...

    • Kygmopyf

      Arhimäen hen.kohtainen mielipide, sitähän häneltä kysyttiin.
      Eikö tässä maassa saa olla omia mielipiteitä?

      • iso moka iso!

        Ministerin ei sovi käyttää tuollasta alatyylistä , että jonkun esitys on sontaa. Eikä eristyisesti kulttuuriministerin kun kyse on oman alan lajista.


    • maan pinnalla

      Cheekin imago perustuu ilmaan poika boostaa numeroita videoihinsa kuin paraskin autojobbari vääntelemässä kaupattavan auton matkamittarin kilometrilukuja imagon poika on osannut rakentaa mutta kun se heikoin lenkki pettää tarkastellaan kokonaisuutta nimittäin laulajana cheek on nolla musikaalinen ulosanti nolla eikä hallitse edes intstrumenttejakaan

      http://www.youtube.com/watch?v=81Ejyr-ddgw

      http://www.youtube.com/watch?v=IVBuPuC377Y

      Lisäksi räppi ei ole taidetta ja käytännössä musiikkina varsin kyseenalaista

      • Mosi ja laulunlyömät

        Miehiä yhdistää sama sarja mennään sieltä mistä aita on matalin etsitään median pösilöimmät toimittajat jotka auttaa kustantajansa avittamana markkinoinnissa mutta ikävintä se että verkon valtavirran aikana totuus on nopeammin esillä kuin painomuste on trahslehdessä edes ehtinyt kuivua

        http://www.sumuttaja-edelmann.blogspot.fi/


      • voi näitä

    • RRRoskaaaa!!!

      Paavo on tuossa täysin oikeassa.Cheek on uskomatonta shaibaa,ja mikä vielä uskomattomampaa on se että,niin uskomattoman moni diggaa tästä roskasta.

      Tässä ajassa on nyt jotai todella pahasti vialla.Ehkä se nuo kännykkäverkkojen säteily joka aiheuttaa mm hedelmättömyyttä ja lasten käytös ja kehityshäiriöitä jne.

      Porvariräppiä,kuuntelijatkin ovat porvariteinejä jotka ovat saaneet yliannostuksen säteilyä.Porvareilla kun on niitä gädgettejä enemmän kuin tavan kansalaisella.

      • ja paavo nauraa

        Arhis ja nämä muut vasemmistopellet välttelevät foliohattujen vaihtoehtoisia totuuksia.


    • Hoh hoijjaa
    • puhuu paskaa

      Kunhan yrittää kalastella tietämättömiä idiootteja äänestämään.

    • näinon007

      Hei haloo höpöttäjät, kyllä kansa tietää ; )
      Lataus listat kertoo totuuden ; )
      Arhinmäen poliittinen status perustuu kylläki pelkään apupuolue rooliin, eikä mihinkään muuhun : ( Eli ei ole ladattu sen enempää älyllä kuin kannatuksella ; )

      • sioille halmia

        Latauslistat juu myydään keskinkertaisia tuotteita pakettiin säilöttynä anttalan hyllyllä niin ettei ostaja vahingossakaan pääse tarkastamaan mistä maksaa ja kun tyhmähän on se joka maksaa eikä viitsi enää peruuttaa kauppaa kun oli niin tyhmä että maksoi ja osti


      • sioille joo
        sioille halmia kirjoitti:

        Latauslistat juu myydään keskinkertaisia tuotteita pakettiin säilöttynä anttalan hyllyllä niin ettei ostaja vahingossakaan pääse tarkastamaan mistä maksaa ja kun tyhmähän on se joka maksaa eikä viitsi enää peruuttaa kauppaa kun oli niin tyhmä että maksoi ja osti

        Monikin peruisi äänensä ärhinmaklle jos pystyisi.


    • pedro80

      Arhinmäki on oikeassa. Yleensähän sanoitukset musiikissa käsittelevät rakkautta, vastoinkäymisten voittamista ym ylevää. Mutta mistä Poski laulaa? siitä kuinka kova jätkä hän on?!

      • 19+16

        Tuleeko tuo Poski siitä, että hän ottaa usein poskeen?


      • qwerty20

        Perehtyisit paremmin kappaleisiin sieltä löytyy erilaisakin kappaleita!!
        Cheekin kappaleissakin käsitellään vastoinkäymisiä ja rakkautta sun muuta!
        Ei kannata tuomita kun oot varmaan kuullut vain pari kappaletta...


    • oikea reaktio

      Cheekin biiseillä on poliittinen viesti. Hanki fyffee, osta kallis auto, osta kauniita naisia, toteuta itseäsi, äänestä Niinistöä...

      Miten Arhinmäki voisi vaieta kuullessaan tuollaista oikeistolaista sontaa?

      • puplik eremy

        Mitä huonommin menee taloudessa,sitä paremmin tuollaiset bling-bling biisit uppoaa parempaa huomista odottavalle nuorisolle.Kun tiedetään että työpaikkaa on aina vaan hankalampi saada,voi tälläiset inspiroida etsimään muita teitä.

        Taisivat juuri ensimmäiset suomi-räppi bändit tulla 90luvun-laman aikoihin.Niihin aikoihin ei tainnut olla tälläistä "oikeistoräppiä" vaan enemmän yhteiskunnallisiin ongelmiin kantaa ottavia.

        Ehkä nyt kun tuloerot ovat kasvaneet on räppiä hyväosaisille ja on räppiä vähäosaisille.


    • aaaa aaa aaaaaa

      Muistakaa vaan aina sanoa...aaaa aaaaa aaaa aaaa aaaa aaaaa joka lauseen väliin ja vielä kerran aaaaa aaaaa aaaaa aaa aaaa aaa ja heiluttakaa käsiä aaaaa aaaaa aaaaa...aaaa aaaaaa ja aaaaaaa

    • Nautakiiliäinen

      On se hyvä arvostella isoja autoja ja porvarillista räppiä kuljettajan ajaman edustusauton takapenkiltä yli kymppitonnin kuukausituloilla ja mitä vielä siihen päälle edustuskuluja ja päivärahoja.

      Tämä on vielä edellyttänyt vaalilupauksien täydellistä unohtamista, takinkääntöä.

      Mies roikkuu kynsin ja hampain luksuselämässä Kataisen ja Urpilaisen kumileimasimena ja puolueen pitäisi muka olla köyhän asialla.

      Voiko poliitikko enää olla epäuskottavampi?
      Mahtaa rasvanahkaduunaria tuollaiset räp-artistien arvostelut, toisen solvaaminen ja toisen kehuminen sekä homolipun heilutus urheilukisoissa lämmittää? NOT!

      Minä ainakin odotan äänestämältäni poliitikolta viiltävää analyysiä Suomen talouden tilasta ja urheilun sekä kulttuurin tulevaisuudesta, että millä tasoa saataisiin ylöspäin. Haukkuminen ja selittely eivät ole sellaisia.

      • Porvari oon

        Kauhee poru yhestä mielipiteestä. Ja tottahan se on että Cheek on täyttä sontaa, niin ja puoluerajoista riippumatta. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä oli sitten ministeri tai ei. Tuskin Jarea paljon liikuttaa jonkun Paavon tai meidän muitten puheet. Pääasiahan on että rahaa tulee ja reilusti! Ihan ok jannuja molemmat.


      • nkl1
        Porvari oon kirjoitti:

        Kauhee poru yhestä mielipiteestä. Ja tottahan se on että Cheek on täyttä sontaa, niin ja puoluerajoista riippumatta. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä oli sitten ministeri tai ei. Tuskin Jarea paljon liikuttaa jonkun Paavon tai meidän muitten puheet. Pääasiahan on että rahaa tulee ja reilusti! Ihan ok jannuja molemmat.

        Paavo ei piittaa paskaakaan edes äänestäjiensä mielipiteistä, mutta oma mielipide on ainoa oikea.
        Selittelevä poliitikko ei ole oikea poliitikko. Fiksu ei maalaa itseään nurkkaan jossa on pakko alkaa perumaan puheitaan.
        Arhinmäellä tämä alkaa olla jokapäiväistä. Pilvessäkö tuo noita lausuntojaan antaa? Alkaa kuulostaa jo raakkunan puheilta.

        Cheek laulaa ja myy levyjä. Ostaminen ja kuuntelu ovat täysin vapaaehtoisia, mutta Arhinmäen sammakoita ei voi olla näkemättä ja kuulematta jos aikoo pysyä selvillä maailman menosta.


      • Samaa aioin...

        Miksi ärhinmaki ei itse aja jollain pikkuautolla vaan iso edustusAudi täytyy olla kuskeineen. Ajelisi vaikka polkupyörällä. Ilmaiseksi käy joka paikassa, Moskovassakin ja viitsii vielä valittaa kun joku itse hankkii auton työllään.


    • Hahhahaha

      Niin toinen ajaa maseratilla ja toinen heiluttaa hädissään sateenkaarilippua venäjällä suututtaen venäläiset. Toivottavasti cheek tosimiehenä jättää arskan jutut omaan arvoonsa eikä lähde asiaa kommentoimaan:) täs on just se kun toisel on ja toisel ei syndrooma...

      • 12+7

        Cheek tosimiehenä? Eikös Cheek ole sateenkaarikansaa? Ei, sillä että minulla olisi heitä vastaan mitään.


      • Hih =D

        Paavo on vain kateellinen kun Cheek tienaa tuplasti enemmän.

        "Julkaistu: 7.7.2013 22:52

        RUISROCK Musiikki on mennyt Cheekillä kaiken muun edelle.
        Musiikki on ollut Cheekille vuosikausia elämäntapa, josta tuli säälimättömällä työllä ammatti.

        Hän tienaa vuodessa parisataatuhatta euroa ja lentää tarvittaessa yksityiskoneella Suomen toiselta reunalta toiselle.

        Musiikki on mahdollistanut Cheekille monien unelmien toteuttamisen.

        Monet häntä myös kadehtivat, vaikka eivät tiedä hänestä kuitenkaan mitään.

        – Päätin aikanaan satsata musaan kaiken. Priorisoin sen kaiken muun edelle, Cheek kertoo IS:lle.

        Monien naisten päiväunien kohde ei ole yksityiselämästään julkisuudessa huudellut. Ei hän välitä puhua siitä nytkään.

        Sen mies kuitenkin myöntää, että on vaimoa ja lapsia joskus miettinyt.

        – Kyllä ne jutut tuolla jossain takaraivossa ovat, Cheek naurahtaa.

        Cheekin keikka Ruissalossa sunnuntaina oli jättimäinen menestys. Rantalavan ympäristö oli aivan täynnä ja meno sen mukaista.

        Artisti tuntuu kiinnostavan niin lapsia, nuoria kuin ikäihmisiäkin.

        Ruisrockin keikkayleisö lauloi kuorona kappaleita, pomppi artistin tahdissa ja kiljui äänensä käheäksi.

        Lue lisää Cheekistä maanantain Ilta-Sanomista.
        Tomi Auremaa"


      • vai niin?!?
        Hih =D kirjoitti:

        Paavo on vain kateellinen kun Cheek tienaa tuplasti enemmän.

        "Julkaistu: 7.7.2013 22:52

        RUISROCK Musiikki on mennyt Cheekillä kaiken muun edelle.
        Musiikki on ollut Cheekille vuosikausia elämäntapa, josta tuli säälimättömällä työllä ammatti.

        Hän tienaa vuodessa parisataatuhatta euroa ja lentää tarvittaessa yksityiskoneella Suomen toiselta reunalta toiselle.

        Musiikki on mahdollistanut Cheekille monien unelmien toteuttamisen.

        Monet häntä myös kadehtivat, vaikka eivät tiedä hänestä kuitenkaan mitään.

        – Päätin aikanaan satsata musaan kaiken. Priorisoin sen kaiken muun edelle, Cheek kertoo IS:lle.

        Monien naisten päiväunien kohde ei ole yksityiselämästään julkisuudessa huudellut. Ei hän välitä puhua siitä nytkään.

        Sen mies kuitenkin myöntää, että on vaimoa ja lapsia joskus miettinyt.

        – Kyllä ne jutut tuolla jossain takaraivossa ovat, Cheek naurahtaa.

        Cheekin keikka Ruissalossa sunnuntaina oli jättimäinen menestys. Rantalavan ympäristö oli aivan täynnä ja meno sen mukaista.

        Artisti tuntuu kiinnostavan niin lapsia, nuoria kuin ikäihmisiäkin.

        Ruisrockin keikkayleisö lauloi kuorona kappaleita, pomppi artistin tahdissa ja kiljui äänensä käheäksi.

        Lue lisää Cheekistä maanantain Ilta-Sanomista.
        Tomi Auremaa"

        Voi päivää? Olen sanonut tässä Suomi24:ssa lapsosille ja muille käytöstapoja omaamattomille tahallisille pelottelijoille ja vihakirjoittelijahäiriköille, että lehdistä tai mistään medioista ei saa laittaa viitteitä keskustelupalstaviesteihin tässä nimettömässä Suomi24:ssa, mutta kun eivät halua tajuta, eivät halua... Kun en ole Suomi24:n ylläpitoa, minun vaikutusmahdollisuuteni ovat vähäiset.

        Se on kyllä huvittavaa, että olisko tämän Cheekin "satsausmahdollisuudet" musiikkiuraan olleet ihan samaa luokkaa, jos hän olisi ollut taustaltaan esimerkiksi vaikkapa kahden työttömän lapsi - no ei varmaan, veikkaan...Ei olis monikaan tullut tarjoamaan, että "hei millä yksityiskoneella sä haluat keikoille mennä", selittämään kuinka menestynyt olet.

        En ymmärrä, kuka sitä voisi kadehtia, tätä Cheekia: kauhein asiahan mitä ihmiselle ikinä voisi käydä, olisi olla julkimo. Ja vaikka kyseinen artisti Cheek mun keski-ikäisen naisenkin silmiin ihan komea mies toki onkin ja varmaan osaa perustavat käytöstavat ja on kohtelias, niin jotakin kylmää sen yleisolemuksessa on, toisinsanoen sellainen virne, että en fanittaisi...

        Vähän sama homma kaiketi (en tiedä) "Cheekit", että kun Einsteinin vaimo keksi suhteellisuusteorian, kaiken kunnian sai Einstein. Tai että kun The Rolling Stones:n säveltäjäguru ei ole Jagger, niin Jagger on ihailluin. Tai että kun joku fiksu sanoo, että saa kulttuuriministerikin sanoa mielipiteen musiikista, jotkut sanoo, että ei saa, koska se on poliittisen puolueen edustaja. Cheek taitaa olla opportunisti: laskelmoi,että kun vaan epäsuorasti julistaa ideologiaa, saa muka pisteet mummoiltakin, mutta todellisuudessa mummoilla nousee niskavillat pystyyn kaikesta nyky-rapista.

        Minkä suomalaisen yliopiston Cheek muuten on käynyt, miltä alalta kandi, maisteri tai tohtori? Jos ei mitään, niin hävettävän laiska, koska jos massia taustaltaan piisaa, ei voi olla, ettei olisi yliopistossa lukenut, sen ikäinen nuori jannu. Ja tää ihan vaan sillä, että pölhäkkeet arvostelee kultuuriministeriä tutkinnon puutteesta.


      • Stones_forever
        vai niin?!? kirjoitti:

        Voi päivää? Olen sanonut tässä Suomi24:ssa lapsosille ja muille käytöstapoja omaamattomille tahallisille pelottelijoille ja vihakirjoittelijahäiriköille, että lehdistä tai mistään medioista ei saa laittaa viitteitä keskustelupalstaviesteihin tässä nimettömässä Suomi24:ssa, mutta kun eivät halua tajuta, eivät halua... Kun en ole Suomi24:n ylläpitoa, minun vaikutusmahdollisuuteni ovat vähäiset.

        Se on kyllä huvittavaa, että olisko tämän Cheekin "satsausmahdollisuudet" musiikkiuraan olleet ihan samaa luokkaa, jos hän olisi ollut taustaltaan esimerkiksi vaikkapa kahden työttömän lapsi - no ei varmaan, veikkaan...Ei olis monikaan tullut tarjoamaan, että "hei millä yksityiskoneella sä haluat keikoille mennä", selittämään kuinka menestynyt olet.

        En ymmärrä, kuka sitä voisi kadehtia, tätä Cheekia: kauhein asiahan mitä ihmiselle ikinä voisi käydä, olisi olla julkimo. Ja vaikka kyseinen artisti Cheek mun keski-ikäisen naisenkin silmiin ihan komea mies toki onkin ja varmaan osaa perustavat käytöstavat ja on kohtelias, niin jotakin kylmää sen yleisolemuksessa on, toisinsanoen sellainen virne, että en fanittaisi...

        Vähän sama homma kaiketi (en tiedä) "Cheekit", että kun Einsteinin vaimo keksi suhteellisuusteorian, kaiken kunnian sai Einstein. Tai että kun The Rolling Stones:n säveltäjäguru ei ole Jagger, niin Jagger on ihailluin. Tai että kun joku fiksu sanoo, että saa kulttuuriministerikin sanoa mielipiteen musiikista, jotkut sanoo, että ei saa, koska se on poliittisen puolueen edustaja. Cheek taitaa olla opportunisti: laskelmoi,että kun vaan epäsuorasti julistaa ideologiaa, saa muka pisteet mummoiltakin, mutta todellisuudessa mummoilla nousee niskavillat pystyyn kaikesta nyky-rapista.

        Minkä suomalaisen yliopiston Cheek muuten on käynyt, miltä alalta kandi, maisteri tai tohtori? Jos ei mitään, niin hävettävän laiska, koska jos massia taustaltaan piisaa, ei voi olla, ettei olisi yliopistossa lukenut, sen ikäinen nuori jannu. Ja tää ihan vaan sillä, että pölhäkkeet arvostelee kultuuriministeriä tutkinnon puutteesta.

        Kyllä Mick Jagger on ollut merkittävä musiikintekijä Rollareissa, mutta tietysti yhdessä Keith Richardsin kanssa ja jos on viime vuosina lukenut Keithin haatatteluja tai hänen kirjansa Life, niin eipä ole Keithin osuus varmaan kenellekään jäänyt epäselväksi, sen verran on mies kehunut itseään, toki on siihen aihettakin, ettei sen puoleen. Mick on tietysti suuren yleisön edessä edelleen bändin keulakuva. Cheekistä ja Rollareista puhuminen samassa yhteydessä on vähän niin kuin puhuisi lukion fysiikasta suhteessa Einstein yleiseen suhteellisuusteoriaan. Taisi olla Einsteinin vaimolla osuutta nimenomaan suhteellisuusteorian matemaattisen todistuksen kanssa, koska Einsteinin omat matemaattiset taidot eivät alunperin olleet riittävällä tasolla, suhteellisuusteorian mullistava perusidea oli kuitenkin Einsteinin oma, sen todistaminen matemaattisesti oli vain erittäin haastava juttu.


    • Paavo Pesusieni

      Arhin mäki älä suolla enää paskaa!!!

    • pp00
    • fjhfhjjh

      En tuntenut edes kuka tämä "cheek" on. Piti oikein juutupesta tsekata mistä kyse. Olisi luullut että arhinmäki tykkää kun kuulosti niin "sateenkaarimaiselta"

      Oma mielipide:
      Paskaa aivan kuin kaikki räppi

      • talouselämä.

        Räppihä on siis runoutta parhaimmillaan. posket nyt on ...


    • Mira ja Jenna

      Me digataan cheekistä ihan kybällä, sanoo tollane isomaha kanisteri mitä vaa.

      • kokoomus butcheek

        Te olettekin luultavasti jotain teinejä, jotka kulkee massan mukana.

        Cheekin "musiikin" sisältö, mitä siinä on?

        Vai tykkäättexte siitä Jaresta?

        Minusta But Cheek on aivan hirveää shaissea, se on mun mielipide.

        Mutta kiva jos te siitä tykkäätte, ei se mua haittaa millään tavalla.


    • hikiduunari

      Eipä mene nykyään enää päivääkään, etteikö tämä megaidiootti arhinmäki tee/lauo suurta persereikää muistuttavasta suustaan jotain helvetin typerää!

    • Miksi?

      Paavon ylähuuli pullotti katsomossa,oliko sinne ängetty jotakin sontaa.

    • bensytkovitsi

      Oikeassahan Arhinmäki on.
      Kaikki räppärit ovat sontaa,niin myös cheek.
      Möykkää sävelkorvattomille ja aivottomille idiooteille.

    • kyllakylla6

      Olis nyt Arhis sanonut että cheekit on niin homoa ettei sitä normaali ihminen jaksa kuunnella.

      Cheekit on sontaa ja homolippua heiluttavat ministerit on ihan perseestä.

    • kristiina!

      Arhinmäki sanoi haastattelussa että "En pidä semmoisesta blingbling-räpistä, jossa uhotaan rahalla ja isoilla autoilla, ja videoissa pyörii vähäpukeisia naisia."

      Tuosta kommentista voisin sanoa, että kannattaisi perehtyä tarkemmin Cheekin kappaleisiin, sillä ei kaikki ole tuota ns. blingblingiä vaan sieltä löytyy syvällisempiäkin kappaleita.
      Uusimmassakin kappaleessa timantit on ikuisa on tietenkin hieman tuota "röyhkeää" puolta, mutta sieltä sanoista löytyy paljon muutakin kun vain kuuntelee!!

    • kova katupoika

      Ni kannattaa kuunnella se on tosi kova katujen kundi istu linnassakin ainakin 15 vuotta häh.

    • siat aapisesta pois

      Arhinmäen habitus on NIIN nössö.

    • Kiinni jäi
    • TimoTT

      No KERRANKIN Arhi on OIKEASSA!

      (hmmm? Vai loukkaantuukohan sonta, jos sitä vertaa Cheekin "musiikkiin"? :/ )

    • Ministerin siunaus

      Toivon Pyhän hengen voimaa ministeri Arhinmäelle, ja lämpimällä vuorilla varustettua syystakkia päällensä.

      • TimoTT

        Ei se tartte vuoria, ku Audissa on penkinlämmittimet, ilmastointi ja homo takakontissa hätätapauksia varten jos jompikumpi ensinmainituista pettää!


    • herätys siellä

      Cheek myi jäähallin loppuun hetkessä. Kuinkas nää kamarimusiikki orkat tekee? 100 ihmistä katsoo.

      • kieli hallussa

        Tuskin sillä jäähallia ole.


      • TimoTT

        Kertonee valitettavasti vain idioottia/kansalainen kertoimen huolestuttavasta kasvusta 2000-luvulla? :/


      • syö riisiä

        "Cheek myi jäähallin loppuun hetkessä."

        Tuoreessa paskakasassakin on heti tuhansia kärpäsiä, mutta ei se p a s ka silti kaikkien mielestä ole hyvää :D


    • sontamusiikkia

      Cheek on sontaa, Cheekin videoilla naiset on vaan koira-asennossa pe settä pyörittäviä pimboja....mikä osaltaan on tietysti tottakin

    • mies32

      Jostain syystä kommunistit kokevat oikeudekseen omia eri taiteenmuotoja, niin myös rapin, koska joskus joku kommarikin on rappia tehnyt, Suomessa kai lähinnä Paleface.
      Autuaasti unohdetaan, ettei rap-musiikkikaan, kuten ei oikeastaan mikään tässä maailmassa, ole kommunistien keksintöä.

      Tässä esimerkiksi vuodelta 1979 yksi ensimmäisistä rap-kappaleista ja ensimmäinen suosioon noussut:
      http://www.youtube.com/watch?v=diiL9bqvalo

      Sanoituksista pari poimintaa:
      "You see, I got more clothes than Muhammad Ali
      and I dress so viciously.
      I got bodyguards, I got two big cars
      That definitely ain't the wack,
      I got a Lincoln Continental and a sunfoofed Cadillac.
      So after school I take a dip in the pool,
      Which is really on the wall,
      I got a colour TV, so I can see
      The Knicks play basketball. Hear me talk about
      Checkbooks, credit cards, mo' money
      Than a sucker could ever spend,
      But I wouldn't give a sucker or a bum form the Rucker
      Not a dime 'til I made it again. Everybody go
      Ho-tel, Mo-tel, Whatcha gonna do today? (Say what?)
      'Cos I'm a get a fly girl,
      Gonna get some spank n' drive off in a def OJ. Everybody go
      Ho-tel, Mo-tel, Holiday Inn,
      Say if your girl starts actin' up, then you take her friend."

      "I got style, finesse, and a little black book
      That's filled with rhymes and I know you wanna look
      But the thing that seperates you from me
      And that is called originality
      Because my rhymes are on from what you heard"
      http://www.azlyrics.com/lyrics/sugarhillgang/rappersdelight.html

      Siellä ne ovat kaikki: raha, autot, naiset, sovinismi, tanssitytöt pyörittämässä peppujaan, omakehu..merkkiäkään mistään yhteiskunnallisesta paskasta, puhdasta hauskanpitoa. Ja tämä vuonna 1979.

      Mistä siis kommunisti Paleface ja kommunisti Arhinmäki ovat saaneet oikeutuksen leimata rap kommunistimusiikiksi ja haukkua Cheek "kokoomusräppäriksi"? Cheek on rapin alkulähteillä. Kommunistit voisivat käydä keskustelemassa aiheesta enemmän Sugarhill Gangin jäsenten kanssa.

    • Jenny 69

      doggy style. i love it.

      • TimoTT

        On 69 kivempi?


    • Iha urpot sanotukset

      Chiik on itseään täynnä oleva teinipoika,jolla on autot ja muut lelut jääny vähiin hiekkalaatikolla.Taisi joku vähän kiusatakkin.

      Biisien sanat ovat suoraan ylä-asteen poiken vessan seinästä revitty.Joten sanat ei ainakaan selitä suosiota.Itse musiikki sitten on hyvinkin tuotettua ja ihan yritystäkin löytyy.

      Mutta että noin suosittu? Jaksaa aina hämmästyä uudestaan!

    • nousisi haloo

      Oli cheek sitten hyvä tai huono, ihan sama. Ministerin ei kuulu arvostella artisteja. Mitähän jos se sanoisi mm-finaliin tappion jälkeen että maalivahti oli ihan pa5ka.

      • 98976564

        Jos se tappio tulee veskan takia niin silloinhan se on ollut paska.Miksi sitä ei voisi sanoa kiertelemättä.Ministeri sanoi chiikistä oman mielipiteensä,miksi suotta kiertelemään jos ei tykkää.


      • mies32
        98976564 kirjoitti:

        Jos se tappio tulee veskan takia niin silloinhan se on ollut paska.Miksi sitä ei voisi sanoa kiertelemättä.Ministeri sanoi chiikistä oman mielipiteensä,miksi suotta kiertelemään jos ei tykkää.

        Tai jos yleisurheilupomo sanoisi, että seiväshyppy on ihan paska laji, niin mitä sitä kiertelemään, jos on sitä mieltä?


    • epäkulttuuriminister

      Koska Arhinmäki edustaa valtiovaltaa ja virallista näkemystä sekä toimii esimerkkinä Suomen kansalaisille niin tästä lähtien on virallisen tahon esimerkillä ja roolimallilla annettu demokratiassa myös kansalle mandaatti voimakkaisiin mielipiteisiin ja tehosteina saa mallin mukaan käyttää myös halventavia voimasanoja.

      Minäpä käytän tätä mandaattia heti hyväkseni!

      Mielestäni Paavo Arhinmäki on poliittinen sontaläjä
      .
      En tykkää enkä arvosta hänen puoluettaan enkä työtään. Mielestäni ne kumpikin on pelkkä iso sontaläjä. Puheensa on pelkkää sontaa.
      En myöskään pidä Paavo Arhinmäen vaatteista, parrasta, ulkonäöstä, kaksoisleuasta, ylimielisestä ilmeestä, velton pultsarin laiskasta olemuksesta, sössöttävästä puhetyylistä enkä kävelytyylistään.
      Mielestäni hänen ulkonäkönsä muistuttaa autokolarissa ollutta spurgua.

      Todennäköisesti en pidä hänen autostaankaan enkä mahdollisista lemmikkieläimistään mutta en voi ihan varmaksi näitä sanoa kun en tiedä.

      Minä en onneksi häntä valinnut koskaan mihinkään. Mielestäni ne jotka ovat valinneet niin niiden tulisi hävetä nyt.

      • vai niin?!?

        Niin ja nimettömästi kehtaat tuon sanoa, ja vielä väliin vähän uhkailuja autokolareista ja muuta sikojen rikollista sairasta nettikäytöstä - en ole psykologi, mutta käsitän, että tässä Suomi24:ssa jotkut sairaat yksilöt pelaa joitakin psykologisia pelejä. Spämmäällä ja pelottelemalla pois palstoilta kaikki normaalit keskustelijat, haluatte tästä Suomi24:sta areenan, missä voisitte julistaa (ääri)oikeistoaatetta. Kuvitteletko, että mä tykkäään tota SONTAA lukea, tyhmän ihmisen vihakirjoittelua netissä, häh?!?

        Surettaa, että joku idiootti ei yhtään arvosta vasemmistolaisia ja että julistaa vihaansa tällaisella Suomi24-palstalla. Olen siitä taustasta, että mun kotona ei vähäosaisista ole koskaan pahaa sanaa sanottu. Iljettää, jos vaikka mun ikäni työtä tehnyt ja verroja maksanut, sattumoisin vasemmistolaisperhe, on ollut niin hyviä ihmisiä, että jopa sinun tyyppistäsi sontakirjoittelijaa pitäisi ymmärtää. Minä en ymmärrä, koska siinä on joku raja, että miten TYHMÄ ihminen saa netissäkään olla. En pysty millään tasolla samaistumaan tän mielestäni sairaaksi kirjoittelun tasolta menneen Suomi24-foorumikirjoittelijakansan ajatusmaailmaan,eikä mulla ole velvollisuuttakaan, koska koskaan ei ole niin huonosti mennyt, että ikinä alentuisi solvaamaan ketään siten, kuin tässä on solvattu vaikka kulttuuriministeriä ja varmaan hyvin monia viattomia. Naamaton ja nimetön koko keskustelu: Mitä hyvää MUN pitäisi tuossa tekstissä nähdä, kun se on sairasta vihakirjoitelua, MITÄ?!

        En pidä siitä, että netin avulla idiootit ja tavalliset ihmiset joutuvat kontaktiin keskenään edes nettipalstojen kautta.


    • rahastusta

      Varmaan sen takia, että Ceek on aidosti paskaa?
      Ja jos pitää valita tuosta lankkuleuasta tai Guggenhaimista
      niin maksan ilomielin omista rahoitani sen toisen, jos sillä
      tavoin päästää Ceekistä eroon.

    • hooggo

      Paleface - ViherVasemmistolainen jollottaja - avian hirveetä schaissee...

      • vai niinkö?!?

        No ei ainakaan ole netissä leikkimässä teidän äärioikeistolaisp*skojen rikolllisten identiteettirikosleikkejä... Ja kiitos Suomi24, mutta en halua tosta tän Suomi24:n vasemmasta alalaidasta nähdä koko ajan jotakin mainosta jostakin vammasesta deittifoorumi e-kontakti- nimisestä saitista naamamainoksia, missä yksi Suomen vaarallisimmista väkivaltarikollisista naamalta lehdistä tuttu Fouganthine osoittelee minua sormella. Ylipäätään olen sitä mieltä, että rikollisilta pitäisi kieltää netin käyttö: on jo osoitettu tän nimettömän Suomi24:nkin perusteella, että osa kansasta ei omaa käytöstapoja. Vielä kerran jos tällä saitilla Suomi24, tullaan mua viatonta tavallista yliopisto-opiskelijaa, ja sattumoisin naista sukupuoleltani, uhkailemaan hakkaamisilla ja väkivallalla (olen jo nyt traumatisoitunut kokemastani keskustelupalstakohtelusta tässä Suomi24:n keskustelupalstoilla), niin sitten toivon, että ne idiootit ihan oikeasti tappavat itsensä, jotka eivät osaa lukea.

        Vasemmistoa äänestävien mielipiteitähän te ette tässä Suomi24:ssa salli, se on havaittu, ja puhun demokraattisista eduskunnassa istuvista vasemmistopuolueista - Suomi24 ei salli vasemmistopuolueiden äänestäjien sanoa mielipiteitään, tai sitten - vaihtoehtoisesti, koko saitti on niin täynnä äärioikeistolaistörkyä, että hävettää se asia, kuinka etttä kun jotkut on perustaneet ilmaisen tasa-arvoisen mielipiteiden osalta mielipiteenvaihdon kanavan koko kansalle sanoa mitä ajattelevat, ja jotkut ..eivät sitten arvosta sananvapautta, yhtäläistä kaikille.


      • Vihailijasi
        vai niinkö?!? kirjoitti:

        No ei ainakaan ole netissä leikkimässä teidän äärioikeistolaisp*skojen rikolllisten identiteettirikosleikkejä... Ja kiitos Suomi24, mutta en halua tosta tän Suomi24:n vasemmasta alalaidasta nähdä koko ajan jotakin mainosta jostakin vammasesta deittifoorumi e-kontakti- nimisestä saitista naamamainoksia, missä yksi Suomen vaarallisimmista väkivaltarikollisista naamalta lehdistä tuttu Fouganthine osoittelee minua sormella. Ylipäätään olen sitä mieltä, että rikollisilta pitäisi kieltää netin käyttö: on jo osoitettu tän nimettömän Suomi24:nkin perusteella, että osa kansasta ei omaa käytöstapoja. Vielä kerran jos tällä saitilla Suomi24, tullaan mua viatonta tavallista yliopisto-opiskelijaa, ja sattumoisin naista sukupuoleltani, uhkailemaan hakkaamisilla ja väkivallalla (olen jo nyt traumatisoitunut kokemastani keskustelupalstakohtelusta tässä Suomi24:n keskustelupalstoilla), niin sitten toivon, että ne idiootit ihan oikeasti tappavat itsensä, jotka eivät osaa lukea.

        Vasemmistoa äänestävien mielipiteitähän te ette tässä Suomi24:ssa salli, se on havaittu, ja puhun demokraattisista eduskunnassa istuvista vasemmistopuolueista - Suomi24 ei salli vasemmistopuolueiden äänestäjien sanoa mielipiteitään, tai sitten - vaihtoehtoisesti, koko saitti on niin täynnä äärioikeistolaistörkyä, että hävettää se asia, kuinka etttä kun jotkut on perustaneet ilmaisen tasa-arvoisen mielipiteiden osalta mielipiteenvaihdon kanavan koko kansalle sanoa mitä ajattelevat, ja jotkut ..eivät sitten arvosta sananvapautta, yhtäläistä kaikille.

        " toivon, että ne idiootit ihan oikeasti tappavat itsensä, jotka eivät osaa lukea"
        Vasurit ovat verenhimoista sakkia.
        Voi, voi kun Hitler olisi voittanut sotansa, niin kaikilla olisi parempi olla.
        Tälläisiä typeryksiä ei olisi edes syntynyt.


      • vai niin?!?
        Vihailijasi kirjoitti:

        " toivon, että ne idiootit ihan oikeasti tappavat itsensä, jotka eivät osaa lukea"
        Vasurit ovat verenhimoista sakkia.
        Voi, voi kun Hitler olisi voittanut sotansa, niin kaikilla olisi parempi olla.
        Tälläisiä typeryksiä ei olisi edes syntynyt.

        Nimimerkille "Vihailijasi": Älä lainaile pätkiä toisen tekstistä katkaissen lausetta tässä nimettömällä Suomi24-palstalla.

        On huomattu joo, että tässä Suomi24:ssa on joku mielenterveyshoitoa vailla olevien äärimmäisen sairaiden nettihäiriköiden kokoontumisajot, mutta ei se ole vasureiden vika, että talipäät menee nettiin jopa sosiaalisiin medioihin, tai tänne Suomi24:n, tietoisesti toisten nimissä mustaamaan viattomien mainetta tai että osa Suomi24:n kirjoittavista ei tajua, että on Suom24:n sääntöjen vastaista laitella tänne musiikkivideoita viattomien nimissä.

        Noh, Hitleriä en ainakaan kannata. Pari kertaa olen nimettömässä kirjoituksessani tässä Suomi24:ssa sanonut, että en hyväksy vihakirjoittelua vasemmistosta, niin sun kaltainen nimetön nettisolvaajahourupää tässä julkisella Suomi24-palstalla sanoo, että olen "verenhimoinen vasuri" - hullu! Se että nää Suomi24-palstat on täynnä ääriryhmien vihakirjoittelua, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ihan jokainen näille palstoille kirjoittava olisi äääriajatuksia omaava hörhö. Täällä Suomi24:ssa vainotaan ainakin minua. Inhottavaa, että joudun osallistetuksi johonkin sairaiden nettivihakirjoittajaihmisten nettitouhuihin siksi, että olen tänne Suomi24:n kirjoittanut.


      • päkäräinennn
        vai niin?!? kirjoitti:

        Nimimerkille "Vihailijasi": Älä lainaile pätkiä toisen tekstistä katkaissen lausetta tässä nimettömällä Suomi24-palstalla.

        On huomattu joo, että tässä Suomi24:ssa on joku mielenterveyshoitoa vailla olevien äärimmäisen sairaiden nettihäiriköiden kokoontumisajot, mutta ei se ole vasureiden vika, että talipäät menee nettiin jopa sosiaalisiin medioihin, tai tänne Suomi24:n, tietoisesti toisten nimissä mustaamaan viattomien mainetta tai että osa Suomi24:n kirjoittavista ei tajua, että on Suom24:n sääntöjen vastaista laitella tänne musiikkivideoita viattomien nimissä.

        Noh, Hitleriä en ainakaan kannata. Pari kertaa olen nimettömässä kirjoituksessani tässä Suomi24:ssa sanonut, että en hyväksy vihakirjoittelua vasemmistosta, niin sun kaltainen nimetön nettisolvaajahourupää tässä julkisella Suomi24-palstalla sanoo, että olen "verenhimoinen vasuri" - hullu! Se että nää Suomi24-palstat on täynnä ääriryhmien vihakirjoittelua, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ihan jokainen näille palstoille kirjoittava olisi äääriajatuksia omaava hörhö. Täällä Suomi24:ssa vainotaan ainakin minua. Inhottavaa, että joudun osallistetuksi johonkin sairaiden nettivihakirjoittajaihmisten nettitouhuihin siksi, että olen tänne Suomi24:n kirjoittanut.

        Eikö oma tekstisi ole vihakirjoitus?


    • Tosi on

      Eiköhän olisi jo tuo ministeri pantava kierrätykseen? Alkaa olla jo mokailu kiintiö täynnä. Suomalaisen ministerin ei pidä osoitella omaa mieltään julkisesti missään julkisessa tilaisuudessa.

    • kookomuksen paskaa

      Onpa siinä tervettä arvomaailmaa esittelevä "nuorten idoli"

      Sanomahan on suurin piirtein seuraava : " jos et hanki rahaa ja menesty olet täysi häviäjä "

      Eli puhtaasti siinä esitellään kokoomuksen arvomaailmaa ja idiootit nuoret tykkää siitä...

      Hyvä vitsi "oikeistolainen räppäri"

    • junttinen
    • naag5

      näille vasemmistolaisille pitäsi jo tehdä jotakin

      • tunnetko yhtään?

        Mille ihmeen vasemmistolaisille? Ketä ne oikeen on?

        Oletko sä oikeesti niin sairas päästäsi, että haaveileit jostain punaiset vastaan valkoiset revanssista?

        Miksi aina muita älykkäämmät poliittisesti sitoutumattomat kriittiset ihmiset ovat joidenkin idioottien mielestä kommareita tai vasemmistolaisia.

        Tai vieläkin tärkeämpi pointti, miksi esim, kapitalismia kritisoivat ihmiset ovat mielestäsi vasemmistolaisia?

        Politiikka, tai jakautuminen oikeisto / vasemmisto on ihan pelletouhua, ei sillä ole normaalin ihmisen elämässä mitään merkitystä..

        Vain täysin päästään sairas ihminen keksii tuollaista, " pitäisi vasemmistolaisille tehdä jotakin "


    • WW3 is coming

      Cheek todellakin on täyttä p*skaa ja kaiken lisäksi törkeä päin naamaa valehtelija: timantit eivät todellakaan ole ikuisia vaikka kuinka sitä määkisi radiossa kuuntelijoiden kiusaksi. Timantti, kuten mikä tahansa muu materiaali, höyrystyy välittömästi ydinräjähdyksessä, että se siitä ikuisuudesta!

    • Kokoomuslainen,

      Taitaa olla ensimmäinen kerta,kun olen Arhinmäen kanssa samaa mieltä.Alamme selvästi lähentymään; )

    • Cheek on sontaa, mutta kulttuuriministerin ei pidä mennä sellasia möläyttelemään. Pelkästään jo siksi, että viihde ja kulttuuri kasvattaa merkitystään kansantaloudessa mm. työllistämällä. Maksajat eli tavalliset ihmiset sitten päättää mikä on sontaa ja mikä ei, ja mikä sonta on ominaispiirteestään huolimatta kiinnostavaa..

      • ari zwag

        MIkäli voit kanssakulkijoitasi ohjata paremman elämän äärelle, on se jopa velvollisuutesi tehdä.

        Tavallinen ihminen, kuten teidät, ei nykyään päätä oikeastaan mistään itse, vaan seuraa trendejä ja kuluttaa. Ei tällaisen mekanismin heiluttaminen haitaksi ole.

        Esimerkiksi et varmaan pitänyt pienenä hampaiden pesusta, mutta nyt "viisaampana" ymmärrät miksi porut oli pakko läpi käydä.


      • ari zwag kirjoitti:

        MIkäli voit kanssakulkijoitasi ohjata paremman elämän äärelle, on se jopa velvollisuutesi tehdä.

        Tavallinen ihminen, kuten teidät, ei nykyään päätä oikeastaan mistään itse, vaan seuraa trendejä ja kuluttaa. Ei tällaisen mekanismin heiluttaminen haitaksi ole.

        Esimerkiksi et varmaan pitänyt pienenä hampaiden pesusta, mutta nyt "viisaampana" ymmärrät miksi porut oli pakko läpi käydä.

        Juu, mutta on aika lailla absoluuttinen lääketieteellinen totuus, että hampaat kannattaa harjata huolellisesti joka päivä ainakin 2 kertaa. Cheekin hyvyys tai huonous on kuitenkin mielipide, vaikka vahva sellanen..


    • Härskiä sanoisin

      Nyt uutisoitiin Arhinmäen tukeneen räppäreitä, jotka ovat esiintyneet vasemmiston tilaisuuksissa. Kokoomus cheek ei saa mitään.

    • Sanoituksilla väliä!

      ***********************************************
      En tiedä millaista musiikkia P. kuuntelee, enkä ota siihen kantaa.
      Mutta ymmärrän sen, miksei häneen iske " blingbling " - musiikki. Itse en pidä pelkästä pinnallisesta rallatus musiikista.

      Alle on poimittu vertailuksi lyricoita tämän " Cheekin" sekä muutamien muun suomalaisten Rap artistien lyricoista. Allaolevat biisit löytyy kaikki youtubesta.

      *** Lyricoista voi kukin tehdä omat mielipiteensä ;) ***

      CHEEKIN biiseistä poimittu:

      " Uh uh jeah raidataan
      Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin
      Uh uh jeah raidataan
      Anna mulle aikaa, sä starailet viel siin"
      " Sokka irti, mä vedin päivin öin
      läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin
      sokka irti, mä vedin päivin öin
      läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin

      Oo-oo-oo-oo, sokka irti, sokka irti
      Jee-ee-ee-ee, läträsin vaan kesän duunit laiminlöin"

      "Jos mä oisin sä, kyl mäki olisin mun kaa
      kyl mäki, kyl mäki olisin mun kaa
      Jos mä oisin sä, kyl mäki olisin mun kaa
      kyl mäki, kyl mäki olisin mun kaa"

      " Ne ihmettelee, miks mä nauran aina
      Kato, meillä päin ei itketä lauantaina
      Mä nauran, vaikka ei nii naurattaiskaan
      Viimelauantaista on taas kauan aikaa
      Tukka hyvin, nä-nä-näkyyks kello?
      Mä oon vieläkin leija, ei pääty lento
      Mä meinaan jatkaa, en oo feidaamassa
      ja meinaan kaataa ku oisin keilaamassa
      E-e-et nää mulla likaa Nikeis
      Et kuule multa laimeita pick-up-linei
      Ja oon saanuki sian maineen
      ku nyt mä puhun suoraan, en diggaa vaiheilust
      Oon tules niinku stunttimies
      Se boogie ei muutu moneen tuntiin vielä
      Se kurkit'sieltä, raivaa kundit tieltä
      Liiku tännepäin, anna mun siis viedä
      Mitäs sanot tyttö, tehdäänks tänään?
      Mä en tullu säätämään, mut sä oot jäätävä
      Joutuu olee vähän lääpällään
      joka mimmi ei saa mua päätä kääntämään
      Dääm"



      MUUSTA suomalaisesta rap musiikista poimittuja lyricoita:

      " Koska valtiot saa ihmisluonnon nukutettua?
      Hukutettua materian pohjattomaan kaivoon,
      järkytä tasapainoo
      tuhannet tekopyhät arvot ja kammot oonko edes ainoo?"

      "Paranna henkiset haavas,
      poista mielestäs kaavat,
      ne peililtä muuten turpaansa saavat,
      Vahvista sydäntä, harjoita rakkautta
      pyytteetöntä, Se löytyy sielustas syvältä"
      - Youtubesta: Lootus , T ja Kelepo

      "Media mustamaalaa sulle maailmasta kuvan
      telkkarit kotona kuin pyhänä alttarina
      luo kuvitteellisen uhan
      jolla vedättää
      pelkoo ja vihaa meissä elättää
      Palvotaan antikristuksia
      joten syyttävä sormi osoittaa lähi-itään
      Ei , ei kyseenalaisteta mitään
      kun pelätään muutosta niinku taivaan isännät
      Nää on vaa zombeja täällä
      jotka tukilaput silmillä kehäänsä kiertää
      länsimainen lääkitys päällä
      nää tohtori .... meiltä yrtitkin kieltää
      Viimeistä sukupolvea viedää
      joka viikatemieheltä oppinsa mieltää
      Itsetuhoisia ajatuksia herättää
      Herätkää
      Ennen kuin loppu häämöttää"
      - Youtubesta: Motivoivaa, Perusjätkät feat. Silumi & T

      " Mediateatterin esirippu saapuu,
      kansalle viritetään unitaajuus,
      kamerat valvoo, ettei täällä herätä,
      idiotismin valheet täyttämässä elämän,
      tietolähteet osan totuudesta kertoo,
      vielä kun siihen päälle lietsotaan pelkoo,
      sokeudutaan mielikuvien verkkoon,
      ota siinä sitten - - kriittisenä selkoo
      Eikös media saanut aikaseksi senkin,
      että sikainfluenssasta rikastui arvatenkin jenkit,
      tai globaali monikansallinen lääkefirma,
      niin tai näin,
      markkinatalous nostaa kädet ilmaan"

      " Aurinko mustuu, eks sä jo nää?
      tän kansakunnan kaihossa määränpää,
      Luontoäidin raivo ei ehdykkään enää,
      Muovista onnee me tyhjästä tehdään"

      " Kolikoitten kilinässä kaunis mieli sekoo,
      liukuhihnal lapsia, raha raiskaa ketoon,
      itku silmässä rattaan oravat luo nahkojaan -
      Keskellä numeroitten ihmiset pienii,
      toisen rikkaus on mitä toiselta vietiin "

      "Toiset tekee voittoo, toiset tappioo,
      tulos: arkun alla Tapio ja litra Tapioo,
      ihmisluonnossa on vieläkin alkukantaa,
      viikonloppuhuvit johtaa perheväkivaltaan -
      Lailla koirien ne keppejä noutaa,
      siinä juoksussa jää vain kantapalat kouraan,
      Kurssipörssit ja pörssien kurssit,
      Euriborin korot ja kisa kultaa unssit,
      nykymenoon pitää hukkua varpaillaan,
      saippuasarjaa katseluaikaan parhaimpaan,
      ihmisen viisaus vai tyhmyyttä apinan?
      tuloero tuloon velkarahamasiina -
      Utopistisia toiveita, hyvinvoineita,
      sokea systeemi voi korkeintaan hidastaa oireita,
      luonnonresurssit lopussa, kantokyky ylitetty,
      onhan tässä sentään jo kaikkea yritetty . . .
      - youtubesta: Pummiharmonia - Viimesii

      "Mut tänää maailma taitaa olla vähän stydii kamaa,
      kun lääkeyhtiöitä kohottamas meidän mielialaa,
      Onks asiat ihan mallillaan kun katon rappioo?
      jos meil menee hyvin noi firmat tekee tappioo,
      Raffii et ne hyötyy meidän pahoinvoinnista,
      kunhan kurssit syöksyy kohti koillista"

      -- Juno - Postapocalyptica ft. Matinpoika
      http://www.youtube.com/watch?v=B7FZEY4h6E4

      • vabnfmåa

        Vastaukset:

        "Pidän yhteiskunnallisesta Suomi-rapista. Sen sijaan nämä Cheekit ovat hirveää sontaa.", tykittää Arhinmäki Gloriassa.

        " - En pidä semmoisesta blingbling-räpistä, jossa uhotaan rahalla ja isoilla autoilla, ja videoissa pyörii vähäpukeisia naisia, ministeri sanoo MTV3:n haastattelussa. "


    • per5eet heilumaan

      Minä pidän porno rapista.

    • ari zwag

      Keikoilla keski-ikä 13-15, tuotantoyhtiöltä hienosti tuotteistettu juttu tama poski, mutta tuskin kukaan toivoisi enemmän syvyyttä musaansa kuin herra itse. Nauraa varmasti matkalla pankkiin, mutta kyyneleet eivät ole ilosta.

      Hienoisesti jaksaa silti yllättää se, miten paljon täälläkin poskisolistin luomuksista tykkäävänsä luulevia on. Yhtä hyvin voitaisiin lakkauttaa äänioikeus.

    • arhinmäki Afrikkaan!

      arhinmäki fanittaa poliisien teloittaja christensteenin ihailijaräppäri Steen ykköstä.
      "missä on Holsti ,missä onPalo!"
      Vittu! mikä ministeri.

    • arhinmäki OUT

      Cheek on minustakin surkea, mutta ministerin arvostelu itsensä ja monet työllistävää artistia kohtaan on todella TÖRKEÄÄ.

      • skdl-mies

        Neuvostoaika tulee mieleen Kakka-paavosta.. on vain yhdenlainen "totuus"
        Emmekö koskaan pääse "neuvostoajasta" eroon?
        Ajatelkaa nuoret jos nämä "arhinmäet" pääsevät ennemmän vielä valtaan.
        Mihin tämä yhteiskunta menee!

        http://www.voice.fi/musiikki/cheek-omisti-kappaleen-arhinmaelle-qvihaajat-vihaaq-katso-video/1/53054


        - Pidän yhteiskunnallisesta Suomi-räpistä. Sen sijaan nämä cheekit ovat hirveää sontaa, Arhinmäki sanoi.

        Räppäri Cheek nosti Arhinmäen lausunnot esille Tampereella viikonloppuna järjestetyllä Blockfestillä.

        - Minun täytyy ottaa kantaa tämän viikon skandaaliin. Minua ei ole ikinä vihaajien vihapuheet kiinnostaneet yhtään, Cheek aloitti

        Tämä jos joku eriarvostaa yhteiskuntaa. mutta mitä nämä paavot siitä välittävät
        omanapa on tärkein.......KAUHEAA........


      • söi ainakin sanansa
        skdl-mies kirjoitti:

        Neuvostoaika tulee mieleen Kakka-paavosta.. on vain yhdenlainen "totuus"
        Emmekö koskaan pääse "neuvostoajasta" eroon?
        Ajatelkaa nuoret jos nämä "arhinmäet" pääsevät ennemmän vielä valtaan.
        Mihin tämä yhteiskunta menee!

        http://www.voice.fi/musiikki/cheek-omisti-kappaleen-arhinmaelle-qvihaajat-vihaaq-katso-video/1/53054


        - Pidän yhteiskunnallisesta Suomi-räpistä. Sen sijaan nämä cheekit ovat hirveää sontaa, Arhinmäki sanoi.

        Räppäri Cheek nosti Arhinmäen lausunnot esille Tampereella viikonloppuna järjestetyllä Blockfestillä.

        - Minun täytyy ottaa kantaa tämän viikon skandaaliin. Minua ei ole ikinä vihaajien vihapuheet kiinnostaneet yhtään, Cheek aloitti

        Tämä jos joku eriarvostaa yhteiskuntaa. mutta mitä nämä paavot siitä välittävät
        omanapa on tärkein.......KAUHEAA........

        Ei kiinnosta, mutta teki biisin vihaajat vihaa. :D


    • unforgiven 2013

      Seekkihän on pian kuin Rytsölä, ajelee kultaketjut kimaltaen Lampolla kun on nousu huuma kuumaa.

      Ei se rappi oikein sovi valkoiselle miehelle. Tosin Eminem on tehnyt vakuuttavaa jälkeä pitkään.

      Snoop Dogg. Kyllä nämä suomi-joujout aika pienessä hiekkalaatikossa telmivät.

      • 90 luku lapsi

        Snoopikin tekee nykyää sellasta pimpom.poppia jota tuskin räpiksi edes itse kutsuu, kuhan massamusaa ja massia tekee.

        Ps. en sillä, että olisin räppäjänä poskensoittajaa parempi. Ehkä kirjoittajana, joskus jopa parempi. :)


    • jee its mii

      tsiikkihän on hanurista, samoin kuin useimmat teistä paavo vi... väyrysistä ja vennamoista... kuunteleminen ja katseleminen on vapaaehtoista, tosin telkkua ei kannata nykyään aukaista, tulee ihan skeidukkaa ruudun täydeltä

    • Suo.messa

      Jos tommonen elimielinen pelle on tämän nuorison ja jo vanhempien suosikki tolla poppipaskalla, mitä kutsuu räpiksi ja itseään lyyrikokko aprakababraksi, niin kyllä on Suomiräppi syvällä. Onneksi UG puolella löytyy oikeasti hyvääkin sanottavaa, ei sellasta tosin ketä massat haluaa kuulla ja mitä sen enempää hehkutettais mediassa. MEDIALLA ON voimaa ja Cheekillä se on erilaisten syiden(en jaksa selventää) ns. takana.

    • rap_on_roskaa

      Joo, Arhinmäki oli kyllä täysin väärässä tuossa asiassa, oikeampaa olisi ollut todeta että kaikki rap on sontaa, samoin hiphop ja suurin osa ns. r&b musiikista.

      Ja kaikki hiphop ja nykyinen tietokoneella tuotettu kompressoitu ns. dancebeat klubimusiikki, jossa hoilataan jotain lastenlaulumelodioita ja jota joka toinen radioasema suoltaa 24/7, hyi s*atana. Ajattelin aikoinaan että kyllä Duran Duran on hirveetä, mutta onhan se tämän päivän musiikkiin verrattuna ihan loistavaa musiikkia.

      Myös suurin osa näistä nykyisistä naisartisteista ärsyttää, vaikka onkin hienoa sinänsä että joku jopa tekee omaa musiikkiaan, niin kyllähän ne suurimmaksi ovat täysin tyhjänpäiväisiä artisteja, laulavat jotain kummallisia teinien rakkauslauluja helvetin korkealla nuotilla inisemällä, yök. Melodiat ja sointukulut ihan persoonattomia.

      Radioasemat suosivat jostain syystä näitä uusia naisartisteja.

      Mihin perinteinen hyvä rock-musiikki on hävinnyt kokonaan?

      Tai edes oikeasti hyvät pop-bändit tyyliin ABBA tai Bee Gees, miksi sellaisia ei ole nykysin lainkaaan?

      Metalli-skene on asia erikseen ja sillä puolella varmaan tehdää laadukkaampaakin musaa.

      Radio Rock soittaa välillä jotain vanhempaa laatumusaakin mutta sitten tulee uudempaa muka rokimpaa kompressoitua mössöä kitaransärkijöillä vähän terästettynä, se on sitten olevinaan rankkaa.

      Oikeastaan voisi sanoa, että joskus 90-luvulla tehtiin välillä vielä lähes hyvääkin musaa kuten esim. Oasis, sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä.

      Yle X:ää on ihan kiva joskus kuunnella toimittajien vuoksi, mutta sitten se musa jota soitetaan niitten juttujen välissä, niin se on kyllä ihan karmeaa sontaa.

      • näi o

        Et vaan tajua räppiä ja että se on runoilua sellasta sanoijen ja biittien kanssa leikkimistä. Osavaa räppäri saa biitin, kun biitin kuulostaan hyvältä. Tasasen paskalla flowlla varustettu Cheek tarvitsee näitä clubmättö biittejä jotta saa niihin sitä tyyliään!


    • 10+18 =28

      Minä oon 51 vuotijas mies , en ole perheeline mutta kuiteskin hetero , mulle tuli huvittunut ja hyvä mieli viime syksynä kun kuulin Puhelinlangat laulaa räppinä , en pahemin välitä räpistä , mutta oon nyt you tubesta katsellu, kuunellu tuota Cheekiä niin poikahan osaa tuon viihde pisneksen ! Tää kirjoitus tyyli vaikuttaa varmaan joistakin töksähtelevältä , johtuu siitä , kun harvoin kirjoitan tälle palstalle. Arhinmäele vielä semmosia terveisiä jotta eipäs olla kateelisia Cheekille. Hän on hommansa hoitanut mallikaaksti . Ei muuten mieltään osoita mellakoissa ! Niinkuin nää Arhinmäen fanit.

    • tämä aivan selvää!

      Cheek on sontaa, on liian lievä ilmaisu.

      Cheek on täyttä kurapaskaa.

      • 20+9=29

        olikko nää tampereela pelaamassa lätkää , itsenäisyys päivänä ?


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe