Tähän ei löytynyt äkkiä vastausta netistä
Mopossani on siis pelkkä liikennevakuutus, mutta jos ajan sillä kolarin jossa toiseen ajoneuvoon tulee esim. 2000 euron vauriot, niin kuinka suuri on minulle jäävä omavastuu osuus?
Liikennevakuutuksen omavastuu
Moppoik 92
3
330
Vastaukset
- osaatko lukea?
Siinähän se sinun vakuutuskirjassasi lukee!
- EI vastuuta
Liikennevakuutuksessa ei ole IKINÄ omavastuuta
Ja mopon vakuutuksessa ei ole myöskään bonuksia
Eli käytännössä jos ajat mopolla esim. kaverisi auton oven hajalle, ja siitä tulee 3000€ kulut, ei tästä koidu sinulle mitään harmia. ts. et siis joudu maksamaan senttiäkään itse, ja vakuutusmaksut pysyy silti samoina, mälläsit tai et- pikku juttu vielä
voi siitä sellainen harmi koitua että oman mopon vahinkoja ei se liikennevakuutus korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984