Mies 29v, 2 kk selibaatissa (Hki)

KylläPitää

Alkaa muuten tekemään melkoisen höpöä. Kaksi kuukautta selibaatia takana, joskus vähän jotain pientä kienhaamista, mutta kertaakaan en ole tullut.

Välillä on tuntununut siltä, että menee ohi, mutta sitten tulee kahta kauheampana takaisin. Oikeestaan ei ole kyllä muuttunut hirveästi mun mielestä mihinkään siitä miltä tuntuu kahden viikon kohdalla. Mutta ehkä tää on kuitenkin aavistuksen pahentunut. Saas nähdä missä vaiheessa tähän tottuu, niin ettei tunnu enää missään. Vai tuleeko moinen koskaan?

sposti: kyllapitaa @ tempmail.eu

Helsingissä, Helsinki tässä kitkutellaan. Melkein tuntuu siltä, että pitäs jopa vähän tätä tilannetta tarkoituksella pahentaa että sais lisä haastetta. Voisin melkein haluta vaikka kivan neidon kimppasaunaan, ei seksin vuoksi vaan sen takia, että saa vähän vielä tätä selibaatin nautintoa korostettua, oikein hekumaan asti.

6

411

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjaanuska

hah hah

• rgefd

Mulla on useampi kk takana, eka viikko oli helppo, sit parina seuraavana ois tehnyt kovasti mieli naista tai kättä, mut sit oikeastaan ei oo ees pahemmin haluttanut....

• Voi voi

No oho, voi raukkaa, että ihan kaksi kk.

• memilia

No miten sulla se selibaatti meni vai vieläkö se jatkuu? Tää joku koe sulle vai? Ha haa, aika piristävää tekstii, etä onnea vaan selibaatille :)

• celi paatti

En edes muista milloin oon viimeksi lauennut, ehkä 7 tai 8 kk. sitten. Oon kyl joskus hinkannut kalua, mut en loppuun asti ;)

• tarkentaja

Oletko hinkannut omaa vai kaverin kalua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1769
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      485
      1349
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1183
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1110
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1108
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1093
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      927
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      9
      771
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      705
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      701
    Aihe